Je blijft maar gewoon van Wieffer af.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven verliefd geworden op een Feyenoorder
nee Kökcuquote:Op donderdag 13 april 2023 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Je blijft maar gewoon van Wieffer af.
Alsof Benfica en Sporting de toernooien nog gaan winnen johquote:Op donderdag 13 april 2023 22:37 schreef TLC het volgende:
Door dit AZ gekut geen tweede plek in de CL![]()
Ik ga graag een keer met @Coco om tafel.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nodig hem eens uit voor een gesprek.
Je hebt beet Coco. Nu is het een kwestie van binnen hengelen.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga graag een keer met @:coco om tafel.
We hebben nu te veel Feyenoord mods.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt beet Coco. Nu is het een kwestie van binnen hengelen.
Ik vind mezelf ook een mooie jongen dus ik begrijp dit welquote:Op donderdag 13 april 2023 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven verliefd geworden op een Feyenoorder
Dan plaats je onlogisch maar over naar F1.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
We hebben nu te veel Feyenoord mods.
F1 kan nog wel een mod gebruiken denk ik.
Benfica was wel echt goed dit seizoen pffquote:Op donderdag 13 april 2023 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Benfica en Sporting de toernooien nog gaan winnen joh
Akkoord.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan plaats je onlogisch maar over naar F1.
quote:Op donderdag 13 april 2023 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga graag een keer met @:coco om tafel.
Broekie uit en poalliften.quote:
Allemaal successupporters natuurlijk @DonRaja en ik waren al mod toen het laatste kampioenschap 2 eeuw geleden wasquote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Autootje rijden is geen sport.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
homos lopen hand in handquote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook een mooie jongen dus ik begrijp dit wel
Is België Nederland voorbij? (op alle fronten)quote:Op donderdag 13 april 2023 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Anderlecht heeft wel een toekomstige nummer 1 van oranje in doel![]()
Wat een keeper
Debast pffquote:Op donderdag 13 april 2023 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een keeper
Vind je darten een sport?quote:
Jaquote:Op donderdag 13 april 2023 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik weet niet wat ik erger zou vinden, WLR mod worden of F1 mod worden.
Dat hij maar lang voetbalt want een voetbalanalist is het niet.quote:
quote:Trotse Feyenoord-captain Kökçü: 'AS Roma had in de eerste helft niks te zeggen'
De nr 1 van oranje kwam eerder deze avond in actie, sukkelquote:Op donderdag 13 april 2023 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een keeper
@Littlerabbit is het niet eens met deze postquote:Op donderdag 13 april 2023 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ome tim legt zijn hand wel ergens anders, maak je daar maar niet druk om
quote:Op donderdag 13 april 2023 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
F1 mod worden. Dan werk je samen met de grootste onbenul van heel fokquote:Op donderdag 13 april 2023 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
F1 natuurlijk, daar hebben ze successupporter zijn uitgevonden, walgelijk volk.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
nou nou nouquote:Op donderdag 13 april 2023 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
F1 mod worden. Dan werk je samen met de grootste onbenul van heel fok
Die kijkt toch niet naar rondjes rijden.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan plaats je onlogisch maar over naar F1.
Ik trap hier niet in.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kijkt toch niet naar rondjes rijden.![]()
@:onlogisch graag even confirmen.
wie?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
F1 mod worden. Dan werk je samen met de grootste onbenul van heel fok
beste spel en kansen waren voor Roma in eerste helftquote:Op donderdag 13 april 2023 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hij maar lang voetbalt want een voetbalanalist is het niet.
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
Nederlandse top feyenoord en Ajax en PSV zijn veel beter dan Belgische top.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Is België Nederland voorbij? (op alle fronten)
Oui oui, Coco.quote:
niet gelezenquote:Op donderdag 13 april 2023 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederlandse top feyenoord en Ajax en PSV zijn veel beter dan Belgische top.
Maar ben van overtuigd dat Belgische middenmoot en degradatieploegen beter zijn dan die van NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |