Je blijft maar gewoon van Wieffer af.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven verliefd geworden op een Feyenoorder
nee Kökcuquote:Op donderdag 13 april 2023 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Je blijft maar gewoon van Wieffer af.
Alsof Benfica en Sporting de toernooien nog gaan winnen johquote:Op donderdag 13 april 2023 22:37 schreef TLC het volgende:
Door dit AZ gekut geen tweede plek in de CL![]()
Ik ga graag een keer met @Coco om tafel.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nodig hem eens uit voor een gesprek.
Je hebt beet Coco. Nu is het een kwestie van binnen hengelen.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga graag een keer met @:coco om tafel.
We hebben nu te veel Feyenoord mods.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt beet Coco. Nu is het een kwestie van binnen hengelen.
Ik vind mezelf ook een mooie jongen dus ik begrijp dit welquote:Op donderdag 13 april 2023 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven verliefd geworden op een Feyenoorder
Dan plaats je onlogisch maar over naar F1.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
We hebben nu te veel Feyenoord mods.
F1 kan nog wel een mod gebruiken denk ik.
Benfica was wel echt goed dit seizoen pffquote:Op donderdag 13 april 2023 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Benfica en Sporting de toernooien nog gaan winnen joh
Akkoord.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan plaats je onlogisch maar over naar F1.
quote:Op donderdag 13 april 2023 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga graag een keer met @:coco om tafel.
Broekie uit en poalliften.quote:
Allemaal successupporters natuurlijk @DonRaja en ik waren al mod toen het laatste kampioenschap 2 eeuw geleden wasquote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Autootje rijden is geen sport.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
homos lopen hand in handquote:Op donderdag 13 april 2023 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook een mooie jongen dus ik begrijp dit wel
Is België Nederland voorbij? (op alle fronten)quote:Op donderdag 13 april 2023 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Anderlecht heeft wel een toekomstige nummer 1 van oranje in doel![]()
Wat een keeper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |