Wie zou je dan opstellen?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Keeper staat daar verkeerd opgesteld
5 seconden geluisterd. Na dat drumintrootje alsof de fanfare door de straat trekt had ik er genoeg van.quote:
Wat is voor AZ de wedstrijd van het jaar?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AZ is zich al tijden aan het sparen voor de wedstrijd van het jaar.
Tegen Fortuna Sittard ?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AZ is zich al tijden aan het sparen voor de wedstrijd van het jaar.
Koekoekquote:Op donderdag 13 april 2023 22:31 schreef Tjacka het volgende:
Die Japanner kan beter bij zo'n all you can eat werken
Dit is mij te ingewikkeld.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
Het Lazio dat Feyenoord wegspeelde verloor van een club die nu 2-0 achter staat tegen de nummer negen van België.
De nummer negen van Nederland is RKC Waalwijk maar dat geheel terzijde.
Ik snap dit nietquote:Op donderdag 13 april 2023 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
Het Lazio dat Feyenoord wegspeelde verloor van een club die nu 2-0 achter staat tegen de nummer negen van België.
Maar wat als de nummer 4 van Belgie tegen RKC speelt? Zou de wedstrijd dan ook dit verloop kennen?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
Die schijnt nogal druk te zijn met het geloof las ik ergens.quote:
Bosz hoopt gewoon nog dat die Duitser van Ajax belt maar dan moet Sjonnie eerst een paar keer verliezen.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:35 schreef TLC het volgende:
Peter Bosz wacht op een telefoontje vanuit Alkmaar
Die nog eens 8e staatquote:
Zoals het nu staat wel hoor.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:37 schreef TLC het volgende:
Door dit AZ gekut geen tweede plek in de CL![]()
quote:Op donderdag 13 april 2023 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar wat als de nummer 4 van Belgie tegen RKC speelt? Zou de wedstrijd dan ook dit verloop kennen?
Hij zou een goede mod zijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User fetx is vanavond een bulldozer.
Ik kan dit wel waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |