Zijn bankrekening zegt wat anders.quote:Op maandag 3 april 2023 19:03 schreef Jahr00n het volgende:
Op goede mannensmaak kan ik haar niet betrappen
Wat een zwerver weer dit.
Oh ja net zoals die Heleen van Rooyen die continu op tv is omdat haar zoon het met bipsje Schultingh doet.quote:Op maandag 3 april 2023 19:09 schreef BasEnAad het volgende:
Krijgen we nu de NOS die steeds inzoomt op Jake Paul langs de baan in Thialf?
Meiden op die leeftijd hebben dat ook meestal niet, daddy.quote:Op maandag 3 april 2023 19:17 schreef Cupfighter het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen z’n kerel vol met tatoeages mooi vinden, ik vind het bij een vrouw niet mooi in ieder geval
Dat zou ik niet te hard roepen, het is erg in, ook bij jongere damesquote:Op maandag 3 april 2023 19:19 schreef fokai het volgende:
[..]
Meiden op die leeftijd hebben dat ook meestal niet, daddy.
Jutta zuigt eerst de ballen uit je zak.quote:
Moet je eens googlen. Lekker strafblad en Trumpaanhanger.quote:Op maandag 3 april 2023 19:03 schreef Jahr00n het volgende:
Joh, dit is in anderhalve maand kapot. Gewoon een absolute pauper eerste klas, dat is ook zo ongeveer waar 'ie om bekend isquote:Op maandag 3 april 2023 19:21 schreef Edje_NL_ het volgende:
Klap en Scheve schaats.
Dit houdt geen stand.
Wel beide geslepen..
30cm Pener wssquote:Op maandag 3 april 2023 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij is wel echt extreem rijk en heeft een prima conditie.
Hahahaha met een Fries mutsje opquote:Op maandag 3 april 2023 20:30 schreef Evertjan het volgende:
ik zie hem nog niet zitten in Thialf bij Kleintje Pils
Het gaat haar er vooral om om haar aantal insta volgers te vergroten. De grote penis is mooi meegenomenquote:Op maandag 3 april 2023 21:18 schreef timmmmm het volgende:
En straks janken zeker als het een gore klootzak blijkt. Ik snap niet hoe je als vrouw aan kan leggen met een verkrachter, dan ben je voor eeuwig af
Liever likes van tuig dan je eigenwaarde intact laten. Ziekelijk.quote:Op maandag 3 april 2023 21:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het gaat haar er vooral om om haar aantal insta volgers te vergroten. De grote penis is mooi meegenomen
Als hij er niet zit, dan is het voor ons hier wel duidelijk!quote:Op maandag 3 april 2023 20:30 schreef Evertjan het volgende:
Als je het zo omschrijft klinkt het eigenlijk behoorlijk smerig. En ook lichtelijk kannibalistisch....quote:ze proefden vooral van elkaars lippen
Gewoon ff een geile rebound om de emoties van de breakup weg te neukenquote:
Even een geile rebound met een verkrachterquote:Op maandag 3 april 2023 22:21 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Gewoon ff een geile rebound om de emoties van de breakup weg te neuken
is iedereen gelijk mad
![]()
Zo lijkt ze opeens heel Tokkie.quote:Op maandag 3 april 2023 19:03 schreef Jahr00n het volgende:
Is dit 'humor'?quote:
2 maanden. Ik zie de match ook niet echt, maar moet zij weten. Hoop dat het haar sportprestaties niet negatief beinvloedt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Over 2 jaar weer uit. Een leven van aankloten en ongeluk in het verschiet.
Nu is de periode dat ze wat los kan laten en leuk naar feestjes gaan met Jake Paul, maar ben benieuwd hoe het gaat als ze serieus moet gaan trainen en nee moet zeggen tegen die feestjes.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 maanden. Ik zie de match ook niet echt, maar moet zij weten. Hoop dat het haar sportprestaties niet negatief beinvloedt.
Ben wel benieuwd naar het percentage topsporters dat erin slaagt voor lange tijd (10+ jaar) stabiele relaties aan te knopen. Denk onder de 30 procent.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 maanden. Ik zie de match ook niet echt, maar moet zij weten. Hoop dat het haar sportprestaties niet negatief beinvloedt.
Je hebt ook mensen die niet per se zelf extreem tokkie zijn, maar die wel altijd maar weer op paupers en ordinaire types vallen. Zo hebben wij er ook 1 in de familiequote:Op dinsdag 4 april 2023 05:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zo lijkt ze opeens heel Tokkie.
Misschien zit dat diep van binnen ergens, maar heeft ze het vanwege haar schaatscarrière steeds onderdrukt.
Ik vind Jutta nog best leuk eigenlijk maar ze voldoet wel helemaal aan het type dat hier zonder een sprankje twijfel voor valt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die niet per se zelf extreem tokkie zijn, maar die wel altijd maar weer op paupers en ordinaire types vallen. Zo hebben wij er ook 1 in de familie![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2023 06:43 schreef SilverEyes het volgende:
Tokkie weet ik niet, maar vind haar altijd al wat ordinairs hebben. Beetje viezig.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:50 schreef Marsenal het volgende:
Dat zo'n heerlijk asobekkie met zo'n geweldig uit steen gehouwen lijf zulke vergevorderde daddy-issues heeft dat ze met haar epische anus op zo'n mafklapper gaat zitten, dat is iets wat wij als mannen allemaal zouden moeten toejuichen. Zo'n mokkel als die Leerdam, die vliegt tot haar 40e alle kanten op, strompelt compleet gedesoriënteerd door het leven, en wie weet, wie weet strompelt die door stom toeval een keer over jouw pik heen, dat is toch een geweldige gedachte? Hoop doet leven.
Jutta gaat ook een keer rock bottom raken toch, live fast die young. En precies in die fase, is ze kwetsbaar genoeg om het met een autist te doenquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Waarom zou Jutta ooit op de pik van een matige Fokker gaan zitten? Die gaat gewoon zoals Sylvie Meis alle mogelijke pikken af, met wel als voorwaarde dat er een zweem van faam en geld omheen hangt.
Wel mee eens dat dit heerlijk zou zijn voor een keertje overigens.
Beetje Inge de Bruin scenario dus? Zo desperate voor geld zijn dat je in je blote doos gaat rondlopen op een onbewoond eiland.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jutta gaat ook een keer rock bottom raken toch, live fast die young. En precies in die fase, is ze kwetsbaar genoeg om het met een autist te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beetje Inge de Bruin scenario dus? Zo desperate voor geld zijn dat je in je blote doos gaat rondlopen op een onbewoond eiland.Die was ik alweer vergeten maar ja, precies dat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd maar bezig met aardig gevonden willen worden, moet loodzwaar zijn.-nee-
Inge de Bruin vond ik nog wel net een graadje meer tokkie, dat is echt Samantha Steenwijk-niveau.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die was ik alweer vergeten maar ja, precies dat ja![]()
Altijd maar bezig met aardig gevonden willen worden, moet loodzwaar zijn.
Laat dat zweem maar weg. Sylvie jaagt ook alleen naar big money. Die golddigger Jutta is haar pensioen veilig aan het stellen zodat ze na haar schaatsloopbaan niet gewoon iets hoeft te gaan doen. Ze heeft nu met d'r looks en fame genoeg meezitten om money te vindenquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Waarom zou Jutta ooit op de pik van een matige Fokker gaan zitten? Die gaat gewoon zoals Sylvie Meis alle mogelijke pikken af, met wel als voorwaarde dat er een zweem van faam en geld omheen hangt.
Wel mee eens dat dit heerlijk zou zijn voor een keertje overigens.
Tja, dromen mag.quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:50 schreef Marsenal het volgende:
Dat zo'n heerlijk asobekkie met zo'n geweldig uit steen gehouwen lijf zulke vergevorderde daddy-issues heeft dat ze met haar epische anus op zo'n mafklapper gaat zitten, dat is iets wat wij als mannen allemaal zouden moeten toejuichen. Zo'n mokkel als die Leerdam, die vliegt tot haar 40e alle kanten op, strompelt compleet gedesoriënteerd door het leven, en wie weet, wie weet strompelt die door stom toeval een keer over jouw pik heen, dat is toch een geweldige gedachte? Hoop doet leven.
Je moest eens weten hoeveel motivatie mannen kunnen halen uit een hele kleine theoretische kans als het gaat om vrouwen. "So you're telling me there's a chance" meme maar dan echt.quote:
1000%quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alsof jij je hond eraf zou trekken.
Of nee..hoe ging die uitspraak ook weer?
Waarom geef je er zelf ook commentaar op dan?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:51 schreef Jeroboam het volgende:
Prima, haar keuze. Word een beetje moe van al dat commentaar.
Weinig mensen die het haar gunnen toch (lijkt het), dus ja moe van al dat negatieve commentaar. Bedankt voor de aanscherping.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:53 schreef timmmmm het volgende:
Of bedoel je negatief commentaar?Jij mag er wel iets van vinden maar de rest niet, zo iets?
Zou het ook tamelijk onbeschoft vinden om haar een relatie met een crimineel te gunnen, dat wens je niemand toequote:Op dinsdag 4 april 2023 20:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Weinig mensen die het haar gunnen toch (lijkt het), dus ja moe van al dat negatieve commentaar. Bedankt voor de aanscherping.
en toch hebben criminelen relatiesquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou het ook tamelijk onbeschoft vinden om haar een relatie met een crimineel te gunnen, dat wens je niemand toe
Premium betaalmuur voor der schaats.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:53 schreef sly-nl het volgende:
Heel gewoon grietje dat bij iedere bakker zou kunnen werken zonder -voor mij- op te vallen.
Dat borderline-potloodstreepje naast haar oog gaf al weg dat ze een aso is.![]()
Verder onbegrijpelijk dat zoiets het nieuws haalt in deze mate
Dit ja. Ik zag het zelfs voorbij komen op een Britse nieuwssitequote:Op dinsdag 4 april 2023 22:53 schreef sly-nl het volgende:
Heel gewoon grietje dat bij iedere bakker zou kunnen werken zonder -voor mij- op te vallen.
Dat borderline-potloodstreepje naast haar oog gaf al weg dat ze een aso is.![]()
Een streepje geeft aan dat ze aso is ja?quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:53 schreef sly-nl het volgende:
tattoopunipics genotquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
De nieuwe Mischa Krajicek? @:zipportal @:de_boswachter @:wereldgozer @:szura
Puntige knieen!quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alsof jij je hond eraf zou trekken.
Of nee..hoe ging die uitspraak ook weer?
Ja hoor dat zal best.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
1000%
Als die hier voor de deur zou staan, zou ik haar een deurtje verder sturen.
Wat moet je met zo'n ordinaire snol die voor de likes op een verkrachter gaat zitten? Mij niet gezien
Hoop blablabla iddquote:
quote:
Die vent is toch ook een wappie? Zijn ook al van die fijne typesquote:Op maandag 3 april 2023 23:15 schreef SEMTEX het volgende:
Whyyyyy… wat een enorme knuppel is dat. En zodra ze weer gaat schaatsen, houdt dat waarsch. ook geen stand.
Niet iedereen duwt zomaar overal zijn lul in, ik heb nog wel een ondergrens. Een ordinaire hoer die zich door een crimineel laat neuken voor de views hoeft bij mij echt niet aan te komen.quote:
Laat ze zich betalen? Die Jutta toch.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet iedereen duwt zomaar overal zijn lul in, ik heb nog wel een ondergrens. Een ordinaire hoer die zich door een crimineel laat neuken voor de views hoeft bij mij echt niet aan te komen.
Zegt genoeg over jou dit
Vind je het gek als die kerel een verkrachter is.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Weinig mensen die het haar gunnen toch (lijkt het), dus ja moe van al dat negatieve commentaar. Bedankt voor de aanscherping.
Genoeg opvoeding om het niet met een verkrachter aan te leggen, dus ze hebben het al beter gedaan dan pappa en mamma Leerdamquote:
4.2 nuquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:19 schreef Nober het volgende:
Nog steeds 4.1 miljoen volgers.
De groei is dus nul.
Waarom post je dan hierquote:Op zondag 9 april 2023 17:26 schreef Prego het volgende:
Ik heb beide op moeten zoeken want ik had er nog nooit van gehoord.
Conclusie: boeien![]()
* Prego gaat weer terug onder z’n steen
Ria Visser, Yvonne van Gennip, Barbara de Loor, Marianne Timmer, Ireen Wüst zegt je ook niks?quote:Op zondag 9 april 2023 17:26 schreef Prego het volgende:
Ikkk hebben er nogggh nooit vanghooooord hooooerquote:Op zondag 9 april 2023 17:26 schreef Prego het volgende:
Deze manquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
Hij heeft dit wel goed gehosseld ja maar ik ben toch meer team Tommy fury Molly Mae
Het heeft haar in ieder geval mega veel publiciteit opgeleverd. Er zal vast een win win in zitten voor beide of het nou wel of niet een echte relatie is.quote:Op zondag 9 april 2023 17:17 schreef GwanGwaa het volgende:
Meneer schijnt alweer een ander te hebben volgens https://www.kantinepraat.(...)vrouw/?utm_term=free
https://www.ad.nl/vechtsp(...)d-van-haar~a4bf26e6/quote:Op zondag 9 april 2023 17:17 schreef GwanGwaa het volgende:
Meneer schijnt alweer een ander te hebben volgens https://www.kantinepraat.(...)vrouw/?utm_term=free
Wat is dat nou weer voor poepsite johquote:Op zondag 9 april 2023 17:17 schreef GwanGwaa het volgende:
Wat ziet die gast er toch uit zegquote:Op donderdag 13 april 2023 15:34 schreef Momo het volgende:
Ze zit wel in zijn nieuwe video zie ik via AD hierboven. Ga ik echt naar een Jake Paul video kijken?
Is dit een still van The Walking Dead?quote:Op donderdag 13 april 2023 15:34 schreef Momo het volgende:
Ze zit wel in zijn nieuwe video zie ik via AD hierboven. Ga ik echt naar een Jake Paul video kijken?
Goddomme, wat een junkenhoofdquote:Op donderdag 13 april 2023 15:34 schreef Momo het volgende:
Ik zal die site nooit meer aanhalen. Wist niet dat het een fake bron was.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor poepsite joh
Als het op internet staat is het waar!!!!1111!!!!
Waarom zou je er moe van worden? Zit je zo diep in de adoratie van Jutta dat je kritiek op haar persoonlijk raakt?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:51 schreef Jeroboam het volgende:
Prima, haar keuze. Word een beetje moe van al dat commentaar.
Ja!quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou je er moe van worden? Zit je zo diep in de adoratie van Jutta dat je kritiek op haar persoonlijk raakt?
Ze komt gewoon uit de Randstad waar jij zo’n hekel aan hebtquote:Op maandag 5 juni 2023 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
Debiele Angelsaksische fixatie van de NPO. Jutta neukt een doorgeslagen idioot uit de VS, dus Jutta is interessant. Voor die tijd was ze nog een dom meisje uit de provincie, waar de NPO nooit naar om zou kijken.
Het gaat er dus niet om dat je iets te melden hebt, het gaat er ook niet om dat je verkering hebt met een idioot, het gaat er om dat je verkering hebt met een idioot uit de VS die bekend is.
Waar komt die obsessie met de VS vandaan?
Oh, daarom was ze op tv dusquote:Op maandag 5 juni 2023 01:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze komt gewoon uit de Randstad waar jij zo’n hekel aan hebt, niet uit de provincie.
Zo komt ze wel over. Als een dommig provinciaaltje.quote:Op maandag 5 juni 2023 01:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze komt gewoon uit de Randstad waar jij zo’n hekel aan hebt, niet uit de provincie.
quote:Op maandag 5 juni 2023 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
Voor die tijd was ze nog een dom meisje uit de provincie Wereldkampioen schaatsen.
Inderdaad, ik verbaas mij altijd over sommige mensen hier praten over mensen die veel meer bereikt hebben voor geen reden, hoe onzeker ben je dan.quote:
Jutta Leerdam is een sporter, Jake Paul niet.quote:Op maandag 24 april 2023 18:35 schreef tong80 het volgende:
Bokser en Youtuber Jake Paul (26) staat met zijn vermogen van 38 miljoen dollar (zo'n 34,5 miljoen euro) op de lijst van best betaalde sporters van Forbes.
Heeft ze ooit je dickpick geblokt op Insta ofzo?quote:Op maandag 5 juni 2023 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
Debiele Angelsaksische fixatie van de NPO. Jutta neukt een doorgeslagen idioot uit de VS, dus Jutta is interessant. Voor die tijd was ze nog een dom meisje uit de provincie, waar de NPO nooit naar om zou kijken.
Het gaat er dus niet om dat je iets te melden hebt, het gaat er ook niet om dat je verkering hebt met een idioot, het gaat er om dat je verkering hebt met een idioot uit de VS die bekend is.
ach, goede kans dat dit interview al gepland was voordat het bekend was dat ze een relatie hadden.quote:Op maandag 5 juni 2023 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2023 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
Zo te zien zijn ze beide vandaag wel in Thialf om te trainenquote:Op maandag 3 april 2023 20:30 schreef Evertjan het volgende:
Ja, same. En ze zijn nog jong. Waarom niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:31 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het wel een leuk stelletje eigenlijk.
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:31 schreef Mylene het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:31 schreef Mylene het volgende:
Ik vind die van Suzanne Schulting iets mooier maar ze mogen er absoluut zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:31 schreef Mylene het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:31 schreef Mylene het volgende:
Hij ziet eruit als een kassenbouwer uit het westland tussen denhaag en rotterdam, dus ja het past.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:15 schreef Noek het volgende:
Goed bericht om mensen weer lekker over de jank te laten gaan.
Vind ze leuk samen. Beiden self made mensen maar het is natuurlijk veel stoerder om te zeggen dat je er nog nooit van gehoord hebt of dat zij een domme cunt is en hij een crack head.
Tja, wat moet je nog meer doen dan 5 keer wereldkampioen schaatsen worden bij dit soort types...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:15 schreef Noek het volgende:
Vind ze leuk samen. Beiden self made mensen maar het is natuurlijk veel stoerder om te zeggen dat je er nog nooit van gehoord hebt of dat zij een domme cunt is en hij een crack head.
Tja, maar hij kust wel de grond waarop ze loopt en dat is wat een vrouw verdient.... en niets minder. Dus zolang het goed gaat, prima toch. Blijkt het alsnog een lul na enkele jaren, dan kunnen we alsnog op hem afgeven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:20 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een kassenbouwer uit het westland tussen denhaag en rotterdam, dus ja het past.
Ze bespelen de media slim, dat moet ik ze nageven. Al vind ik ze daardoor beide ook weerzinwekkend. En dat heeft wat mij betreft niets met hun uiterlijk te maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:15 schreef Noek het volgende:
Welnee joh, maar dát ieder willekeurig kiekje of andere randzaken van ze wordt opgepakt omdat diverse clickbaitsites daar iets aan te denken hebben is best knap gedaan.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:08 schreef Noek het volgende:
Ze bespelen de media helemaal niet zelfs. Veel mensen moeten schijnbaar wennen aan de huidige media. Zij maken nl hun eigen media. De één op Youtube en de ander doet het goed op TikTok en Insta. Het is aan jou of je dat gaat volgen of niet. Dat is niet bespelen maar denk dat het voor mensen prettig is om te denken alsof het slechterikken uit een stuk zijn, een stuk wat ze in hun hoofd hebben gemaakt maar wat er eigenlijk niet is.
Hij is een oplichter en verkoopt energy drink aan kinderen, ik ken hem wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:15 schreef Noek het volgende:
Dat is zijn broer, Logan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij is een oplichter en verkoopt energy drink aan kinderen, ik ken hem wel.
beide toch?quote:
Daar komt poep uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:28 schreef Jahr00n het volgende:
De enige reden dat ik met haar zou willen trouwen is die dikke reet
Of Rafael en de handbalster. Dit is ultiem fake idd. Enge meid.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:12 schreef Pek het volgende:
Zo fake, alles.![]()
Joy Beune en Kjeld Nuis is pas een leuk stel, praten ook normaal enzo.
Ze heeft wat 'white trash'-trekjes die afbreuk doen aan haar schoonheid.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is een prachtige meid met een killer body. Maar ze stelt zich zo aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |