Wat ziet die gast er toch uit zegquote:Op donderdag 13 april 2023 15:34 schreef Momo het volgende:
Ze zit wel in zijn nieuwe video zie ik via AD hierboven. Ga ik echt naar een Jake Paul video kijken?
Is dit een still van The Walking Dead?quote:Op donderdag 13 april 2023 15:34 schreef Momo het volgende:
Ze zit wel in zijn nieuwe video zie ik via AD hierboven. Ga ik echt naar een Jake Paul video kijken?
Goddomme, wat een junkenhoofdquote:Op donderdag 13 april 2023 15:34 schreef Momo het volgende:
Ik zal die site nooit meer aanhalen. Wist niet dat het een fake bron was.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor poepsite joh
Als het op internet staat is het waar!!!!1111!!!!
Waarom zou je er moe van worden? Zit je zo diep in de adoratie van Jutta dat je kritiek op haar persoonlijk raakt?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:51 schreef Jeroboam het volgende:
Prima, haar keuze. Word een beetje moe van al dat commentaar.
Ja!quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou je er moe van worden? Zit je zo diep in de adoratie van Jutta dat je kritiek op haar persoonlijk raakt?
Ze komt gewoon uit de Randstad waar jij zo’n hekel aan hebtquote:Op maandag 5 juni 2023 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
Debiele Angelsaksische fixatie van de NPO. Jutta neukt een doorgeslagen idioot uit de VS, dus Jutta is interessant. Voor die tijd was ze nog een dom meisje uit de provincie, waar de NPO nooit naar om zou kijken.
Het gaat er dus niet om dat je iets te melden hebt, het gaat er ook niet om dat je verkering hebt met een idioot, het gaat er om dat je verkering hebt met een idioot uit de VS die bekend is.
Waar komt die obsessie met de VS vandaan?
Oh, daarom was ze op tv dusquote:Op maandag 5 juni 2023 01:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze komt gewoon uit de Randstad waar jij zo’n hekel aan hebt, niet uit de provincie.
Zo komt ze wel over. Als een dommig provinciaaltje.quote:Op maandag 5 juni 2023 01:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze komt gewoon uit de Randstad waar jij zo’n hekel aan hebt, niet uit de provincie.
quote:Op maandag 5 juni 2023 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
Voor die tijd was ze nog een dom meisje uit de provincie Wereldkampioen schaatsen.
Inderdaad, ik verbaas mij altijd over sommige mensen hier praten over mensen die veel meer bereikt hebben voor geen reden, hoe onzeker ben je dan.quote:
Jutta Leerdam is een sporter, Jake Paul niet.quote:Op maandag 24 april 2023 18:35 schreef tong80 het volgende:
Bokser en Youtuber Jake Paul (26) staat met zijn vermogen van 38 miljoen dollar (zo'n 34,5 miljoen euro) op de lijst van best betaalde sporters van Forbes.
Heeft ze ooit je dickpick geblokt op Insta ofzo?quote:Op maandag 5 juni 2023 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
Debiele Angelsaksische fixatie van de NPO. Jutta neukt een doorgeslagen idioot uit de VS, dus Jutta is interessant. Voor die tijd was ze nog een dom meisje uit de provincie, waar de NPO nooit naar om zou kijken.
Het gaat er dus niet om dat je iets te melden hebt, het gaat er ook niet om dat je verkering hebt met een idioot, het gaat er om dat je verkering hebt met een idioot uit de VS die bekend is.
ach, goede kans dat dit interview al gepland was voordat het bekend was dat ze een relatie hadden.quote:Op maandag 5 juni 2023 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2023 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
Zo te zien zijn ze beide vandaag wel in Thialf om te trainenquote:Op maandag 3 april 2023 20:30 schreef Evertjan het volgende:
ik zie hem nog niet zitten in Thialf bij Kleintje Pils
Ja, same. En ze zijn nog jong. Waarom niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:31 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het wel een leuk stelletje eigenlijk.
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:31 schreef Mylene het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:31 schreef Mylene het volgende:
Ik vind die van Suzanne Schulting iets mooier maar ze mogen er absoluut zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:31 schreef Mylene het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:31 schreef Mylene het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |