Welnee joh, maar dát ieder willekeurig kiekje of andere randzaken van ze wordt opgepakt omdat diverse clickbaitsites daar iets aan te denken hebben is best knap gedaan.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:08 schreef Noek het volgende:
Ze bespelen de media helemaal niet zelfs. Veel mensen moeten schijnbaar wennen aan de huidige media. Zij maken nl hun eigen media. De één op Youtube en de ander doet het goed op TikTok en Insta. Het is aan jou of je dat gaat volgen of niet. Dat is niet bespelen maar denk dat het voor mensen prettig is om te denken alsof het slechterikken uit een stuk zijn, een stuk wat ze in hun hoofd hebben gemaakt maar wat er eigenlijk niet is.
Hij is een oplichter en verkoopt energy drink aan kinderen, ik ken hem wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:15 schreef Noek het volgende:
Goed bericht om mensen weer lekker over de jank te laten gaan.
Vind ze leuk samen. Beiden self made mensen maar het is natuurlijk veel stoerder om te zeggen dat je er nog nooit van gehoord hebt of dat zij een domme cunt is en hij een crack head.
Dat is zijn broer, Logan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij is een oplichter en verkoopt energy drink aan kinderen, ik ken hem wel.
beide toch?quote:
Daar komt poep uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:28 schreef Jahr00n het volgende:
De enige reden dat ik met haar zou willen trouwen is die dikke reet
Of Rafael en de handbalster. Dit is ultiem fake idd. Enge meid.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:12 schreef Pek het volgende:
Zo fake, alles.![]()
Joy Beune en Kjeld Nuis is pas een leuk stel, praten ook normaal enzo.
Ze heeft wat 'white trash'-trekjes die afbreuk doen aan haar schoonheid.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is een prachtige meid met een killer body. Maar ze stelt zich zo aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |