Ze heeft wat 'white trash'-trekjes die afbreuk doen aan haar schoonheid.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is een prachtige meid met een killer body. Maar ze stelt zich zo aan.
Hoe vaak ben jij olympisch/wereld kampioen geworden dan?quote:Op maandag 6 april 2026 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jutta is de hoer van Amsterdam.
Kijk eens dom Jutta. Ja ho maar.
Hoe vaak ben jij in je kont genomen door een zelfbenoemde bokskampioen?quote:Op maandag 6 april 2026 22:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij olympisch/wereld kampioen geworden dan?
Keer of 6, 7quote:Op maandag 6 april 2026 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij in je kont genomen door een zelfbenoemde bokskampioen?
Nu zou voor haar een mooie stap Andrew Tate zijn!quote:Op maandag 6 april 2026 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die 3 jaar eigenlijk al bijzonder knap volgehouden.
Had meteen een zwangerschap na het schaatsen verwacht. Hopelijk wacht ze nog even.
3 jaar alweer? Dat moet een eeuwigheid zijn in die influencerkringenquote:Op maandag 6 april 2026 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die 3 jaar eigenlijk al bijzonder knap volgehouden.
Had meteen een zwangerschap na het schaatsen verwacht. Hopelijk wacht ze nog even.
Door mijn adblocker kan ik Dailymail nooit openen, wat mis ik?quote:
Zij heeft geld voor een leuk huis en hele hoop fuck-me-pumps, maar hij heeft wel echt fuck-you-money, dat lijkt me voor zo'n meisje wel verschil maken.quote:Op maandag 6 april 2026 23:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Alsof ze geen eigen carrière, geld en roem heeft. Ze kan toch makkelijk zonder die eikel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |