Hahahaha met een Fries mutsje opquote:Op maandag 3 april 2023 20:30 schreef Evertjan het volgende:
ik zie hem nog niet zitten in Thialf bij Kleintje Pils
Het gaat haar er vooral om om haar aantal insta volgers te vergroten. De grote penis is mooi meegenomenquote:Op maandag 3 april 2023 21:18 schreef timmmmm het volgende:
En straks janken zeker als het een gore klootzak blijkt. Ik snap niet hoe je als vrouw aan kan leggen met een verkrachter, dan ben je voor eeuwig af
Liever likes van tuig dan je eigenwaarde intact laten. Ziekelijk.quote:Op maandag 3 april 2023 21:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het gaat haar er vooral om om haar aantal insta volgers te vergroten. De grote penis is mooi meegenomen
Als hij er niet zit, dan is het voor ons hier wel duidelijk!quote:Op maandag 3 april 2023 20:30 schreef Evertjan het volgende:
ik zie hem nog niet zitten in Thialf bij Kleintje Pils
Als je het zo omschrijft klinkt het eigenlijk behoorlijk smerig. En ook lichtelijk kannibalistisch....quote:ze proefden vooral van elkaars lippen
Gewoon ff een geile rebound om de emoties van de breakup weg te neukenquote:
Even een geile rebound met een verkrachterquote:Op maandag 3 april 2023 22:21 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Gewoon ff een geile rebound om de emoties van de breakup weg te neuken
is iedereen gelijk mad
![]()
Zo lijkt ze opeens heel Tokkie.quote:Op maandag 3 april 2023 19:03 schreef Jahr00n het volgende:
Op goede mannensmaak kan ik haar niet betrappen
Wat een zwerver weer dit.
Is dit 'humor'?quote:
2 maanden. Ik zie de match ook niet echt, maar moet zij weten. Hoop dat het haar sportprestaties niet negatief beinvloedt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Over 2 jaar weer uit. Een leven van aankloten en ongeluk in het verschiet.
Nu is de periode dat ze wat los kan laten en leuk naar feestjes gaan met Jake Paul, maar ben benieuwd hoe het gaat als ze serieus moet gaan trainen en nee moet zeggen tegen die feestjes.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 maanden. Ik zie de match ook niet echt, maar moet zij weten. Hoop dat het haar sportprestaties niet negatief beinvloedt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |