Ben wel benieuwd naar het percentage topsporters dat erin slaagt voor lange tijd (10+ jaar) stabiele relaties aan te knopen. Denk onder de 30 procent.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 maanden. Ik zie de match ook niet echt, maar moet zij weten. Hoop dat het haar sportprestaties niet negatief beinvloedt.
Je hebt ook mensen die niet per se zelf extreem tokkie zijn, maar die wel altijd maar weer op paupers en ordinaire types vallen. Zo hebben wij er ook 1 in de familiequote:Op dinsdag 4 april 2023 05:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zo lijkt ze opeens heel Tokkie.
Misschien zit dat diep van binnen ergens, maar heeft ze het vanwege haar schaatscarrière steeds onderdrukt.
Ik vind Jutta nog best leuk eigenlijk maar ze voldoet wel helemaal aan het type dat hier zonder een sprankje twijfel voor valt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die niet per se zelf extreem tokkie zijn, maar die wel altijd maar weer op paupers en ordinaire types vallen. Zo hebben wij er ook 1 in de familie![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2023 06:43 schreef SilverEyes het volgende:
Tokkie weet ik niet, maar vind haar altijd al wat ordinairs hebben. Beetje viezig.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:50 schreef Marsenal het volgende:
Dat zo'n heerlijk asobekkie met zo'n geweldig uit steen gehouwen lijf zulke vergevorderde daddy-issues heeft dat ze met haar epische anus op zo'n mafklapper gaat zitten, dat is iets wat wij als mannen allemaal zouden moeten toejuichen. Zo'n mokkel als die Leerdam, die vliegt tot haar 40e alle kanten op, strompelt compleet gedesoriënteerd door het leven, en wie weet, wie weet strompelt die door stom toeval een keer over jouw pik heen, dat is toch een geweldige gedachte? Hoop doet leven.
Jutta gaat ook een keer rock bottom raken toch, live fast die young. En precies in die fase, is ze kwetsbaar genoeg om het met een autist te doenquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Waarom zou Jutta ooit op de pik van een matige Fokker gaan zitten? Die gaat gewoon zoals Sylvie Meis alle mogelijke pikken af, met wel als voorwaarde dat er een zweem van faam en geld omheen hangt.
Wel mee eens dat dit heerlijk zou zijn voor een keertje overigens.
Beetje Inge de Bruin scenario dus? Zo desperate voor geld zijn dat je in je blote doos gaat rondlopen op een onbewoond eiland.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jutta gaat ook een keer rock bottom raken toch, live fast die young. En precies in die fase, is ze kwetsbaar genoeg om het met een autist te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beetje Inge de Bruin scenario dus? Zo desperate voor geld zijn dat je in je blote doos gaat rondlopen op een onbewoond eiland.Die was ik alweer vergeten maar ja, precies dat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd maar bezig met aardig gevonden willen worden, moet loodzwaar zijn.-nee-
Inge de Bruin vond ik nog wel net een graadje meer tokkie, dat is echt Samantha Steenwijk-niveau.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die was ik alweer vergeten maar ja, precies dat ja![]()
Altijd maar bezig met aardig gevonden willen worden, moet loodzwaar zijn.
Laat dat zweem maar weg. Sylvie jaagt ook alleen naar big money. Die golddigger Jutta is haar pensioen veilig aan het stellen zodat ze na haar schaatsloopbaan niet gewoon iets hoeft te gaan doen. Ze heeft nu met d'r looks en fame genoeg meezitten om money te vindenquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Waarom zou Jutta ooit op de pik van een matige Fokker gaan zitten? Die gaat gewoon zoals Sylvie Meis alle mogelijke pikken af, met wel als voorwaarde dat er een zweem van faam en geld omheen hangt.
Wel mee eens dat dit heerlijk zou zijn voor een keertje overigens.
Tja, dromen mag.quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:50 schreef Marsenal het volgende:
Dat zo'n heerlijk asobekkie met zo'n geweldig uit steen gehouwen lijf zulke vergevorderde daddy-issues heeft dat ze met haar epische anus op zo'n mafklapper gaat zitten, dat is iets wat wij als mannen allemaal zouden moeten toejuichen. Zo'n mokkel als die Leerdam, die vliegt tot haar 40e alle kanten op, strompelt compleet gedesoriënteerd door het leven, en wie weet, wie weet strompelt die door stom toeval een keer over jouw pik heen, dat is toch een geweldige gedachte? Hoop doet leven.
Je moest eens weten hoeveel motivatie mannen kunnen halen uit een hele kleine theoretische kans als het gaat om vrouwen. "So you're telling me there's a chance" meme maar dan echt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |