Ze zijn niet getrouwdquote:Op dinsdag 7 april 2026 09:48 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat hij een rustige, trouwe man zou zijn, en dat hun huwelijk voor altijd zou zijn.
Ik denk dat de roze (of golden)bril inmiddels wel af is...quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:37 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zij heeft geld voor een leuk huis en hele hoop fuck-me-pumps, maar hij heeft wel echt fuck-you-money, dat lijkt me voor zo'n meisje wel verschil maken.
Jesus wat een verbale kanker zeg. Kan dat mens niet normaal schrijven?quote:Op maandag 6 april 2026 20:57 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens Yvonne....
Dan moet je jezelf als vrouw wel echt haten. Dat is een mensenhandelaar.quote:Op maandag 6 april 2026 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu zou voor haar een mooie stap Andrew Tate zijn!
De tijd dat ze niet actief was was inderdaad een verademingquote:Op dinsdag 7 april 2026 10:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Jesus wat een verbale kanker zeg. Kan dat mens niet normaal schrijven?
Dit is geil.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf als vrouw wel echt haten. Dat is een mensenhandelaar.
Ze kan toch wel wat leukers krijgen dan Jake Paul.quote:Op maandag 6 april 2026 20:57 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens Yvonne....
Die tijd is weer aangebroken. Geld van ome John maar ze mag geen juice meer verspreiden.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De tijd dat ze niet actief was was inderdaad een verademing
Ik weet niet hoe zij in elkaar zit, maar er zijn extreem veel mensen voor wie het nooit genoeg is. Verdubbel je hun maandsalaris, verdubbelen ze hun levensstandaard en de stap terug is dan altijd pijnlijk. Het leven van een miljonair en dat van iemand die het 100voudige is verschilt behoorlijk.quote:Op maandag 6 april 2026 23:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Alsof ze geen eigen carrière, geld en roem heeft. Ze kan toch makkelijk zonder die eikel?
Nou ja, hij kan je smaak niet zijn maar het leek er voor mij wel altijd op dat hij totaal idolaat van haar is/was.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze kan toch wel wat leukers krijgen dan Jake Paul.als dit waar is dan.
Ik zou ze allebei niet bepaald omschrijven als 'bloedmooi'quote:Op dinsdag 7 april 2026 06:55 schreef funkyfabulous het volgende:
Dan ben je bloedmooi en laat je je zo behandelen omdat ze kennelijk toch ergens onzeker is. Wat triest.
Leukers als in uiterlijk? Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 9 april 2026 15:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze kan toch wel wat leukers krijgen dan Jake Paul.als dit waar is dan.
Ja, uiterlijk, want innerlijk is het een pareltje.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Leukers als in uiterlijk? Hoe oud ben jij?
Of wellicht bedoelt ze leukers als inquote:Op donderdag 9 april 2026 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Leukers als in uiterlijk? Hoe oud ben jij?
Ah, ik dacht dat je zijn uiterlijk bedoelde.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of wellicht bedoelt ze leukers als in
- geen racist
- niet aan de lopende band beschuldigingen van aanranding en verkrachting
- geen scammer
- Die niet geraid wordt door de FBI
etc etc etc. Of samenvattend, iemand die niet voor geld en aandacht continu over de schreef gaat
Waarom zou je meteen van uiterlijk uit gaan, hoe oud ben je?quote:Op donderdag 9 april 2026 19:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je zijn uiterlijk bedoelde.
Het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou je meteen van uiterlijk uit gaan, hoe oud ben je?
Rare take om te doen alsof zijn uiterlijk het probleem zou zijn zeker na de berichten hierboven.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je zijn uiterlijk bedoelde.
Ik reageerde op postnr 215.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Rare take om te doen alsof zijn uiterlijk het probleem zou zijn zeker na de berichten hierboven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |