quote:Ik had nog helemaal niet door dat het vandaag weer allemaal begonnen is. itt de laatste jaren zijn nu alle kwalificatiewedstrijden weer best-of-19.Eerste voorronde is natuurlijk nog niet zo spannend, maar Daniël Wells, die als amateur fluitend bovenaan staat op de seizoensranking terwijl ie niet eens alle toernooien mocht spelen, is al bijna door. Marco Fu staat dik achter tegen Martin O'Donnell, de winnaar mag de volgende ronde tegen Jimmy White.quote:
Ja, normaal wordt t allemaal spannend nu wie z'n tourcard verliest maar zonder Chinezen die punten scoren zijn er flink wat meer plekjes beschikbaar.quote:
Het youtube channel van Hendry is trouwens wel een aanrader. Op zich goede gesprekken met andere topspelers, en hij doet dat op zich heel aardig.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:36 schreef wimderon het volgende:
We krijgen dus inderdaad een Belgische ontmoeting in R2.
En Hendry, tja, die heeft het vooral druk met Masked Singer en meer van zulke activiteiten volgens mij.
quote:105 Anthony McGill v Cao Yupeng 10-6
106 Noppon Saengkham v Zhang Anda 10-9
107 Graeme Dott v Matthew Selt 6-10
108 Thepchaiya Un-Nooh v Ricky Walden 9-10
109 Si Jiahui v Jordan Brown 10-7
110 Chris Wakelin v Wu Yize 8-10
111 Fan Zhengyi v Stephen Maguire 10-6
112 Jak Jones v Barry Hawkins 10-8
quote:Op woensdag 12 april 2023 16:20 schreef wimderon het volgende:
Voor het eerst sinds 2003 geen Maguire, Hawkins was er sinds 2006 steevast bij.
Dat wel. Maar ik heb niet het idee dat er nou zo veel spannends aan zit te komen, helaas.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]op zich wel goed dat er doorstroming is. We kunnen ook niet tot 2040 door met de class of 92.
Ik zie ook geen talent als Trump, laat staan een nieuwe Hendry, Higgins of Williams. Om over Ronnie maar helemaal te zwijgen.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik heb niet het idee dat er nou zo veel spannends aan zit te komen, helaas.
Aldus Wikiquote:Fan Zhengyi, Jak Jones, Pang Junxu, Si Jiahui, and Wu Yize will make their Crucible debuts at the event.
Dat zeg ik, Jones en de vier Chinezen die ik niet kenquote:
1 of 2 chinezen erbij is leuk, maar er doen er nu teveel mee imo. Geen binding mee maar misschien denkt het publiek daar heel anders over.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Jones en de vier Chinezen die ik niet ken
Ronnie en Judd speelden niet geweldig de afgelopen weken ;Pquote:Op donderdag 13 april 2023 10:51 schreef Janneke141 het volgende:
Als Ronnie WK wil worden, dan heeft ie wat te doen. Onderweg naar de finale komt hij potentieel Ding, Williams en Trump tegen.
Tov een potentiele 1 miljard chinezen is het niet veel.quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
1 of 2 chinezen erbij is leuk, maar er doen er nu teveel mee imo. Geen binding mee maar misschien denkt het publiek daar heel anders over.
Pang lijkt niet het spel te hebben om het Ronnie maar enigszins lastig te kunnen makenquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:44 schreef wdn het volgende:
50 punten mag je niet weggeven tegen Ronnie.
1ste re-rack
Ding en Sheffield is een moeizame combinatie.quote:Op zondag 16 april 2023 11:50 schreef wdn het volgende:
Vroeg erbij
Ding mist een rode die hij normaal niet mist als hij zijn ogen dicht heeft
tot nu toe is het van beide super slecht.quote:Op zondag 16 april 2023 11:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ding en Sheffield is een moeizame combinatie.
Kan een leuke wedstrijd worden tegen Vafaei
De druk van de prumjur liekquote:Op zondag 16 april 2023 11:56 schreef wdn het volgende:
[..]
tot nu toe is het van beide super slecht.
daar zijn er al 3 van ;-)quote:Op zondag 16 april 2023 16:01 schreef Janneke141 het volgende:
Robertson maakt 146. Zie je toch niet zo heel vaak.
Staat ze nu inderdaad heerlijk te raken zegquote:Op maandag 17 april 2023 11:49 schreef wdn het volgende:
Kijk dat willen we zien
2 centuries en een 69 van Vafaei (wat ook een century had mogen zijn)
Z'n interview na afloop was ook heerlijkquote:Op maandag 17 april 2023 14:32 schreef GwaiLow het volgende:
Zo, Vafaei had er zin in. Poh wat was die goed! Geen kans voor Ding uiteindelijk. Of nou...paar kleine kansjes gehad.
Op de player kan je ook de andere wedstrijd terugkijken, daar was de scheidsrechter niet zo kordaat.quote:
Al is het bij het lokaal kampioenschap kantklossen, zulke idioten mogen opgeruimd worden.quote:Op maandag 17 april 2023 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Bij snooker ook echt, de laatste plek waar je dit verwacht.
agressie opwekken naar klimaatactivistenquote:Op maandag 17 april 2023 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
En wat was het punt hiervan? Denkt ie nog dat er voor de ballen olifanten geslacht worden ofzo?
Die kwiebus sprong er zelf middenin op de foto hierboven, dus dat lijkt me een redelijke aanname.quote:Op maandag 17 april 2023 20:30 schreef nomina het volgende:
En ze gaan er meteen van uit dat het geen giftig poeder is, of kunnen ze het meteen thuisbrengen?
Nou dat zou ik niet zomaar aannemen.quote:Op maandag 17 april 2023 20:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die kwiebus sprong er zelf middenin op de foto hierboven, dus dat lijkt me een redelijke aanname.
Daarom zei ik "redelijk" en niet "zeker"quote:
Een Verstappen fan. Zullen TeamLH luitjes wel weer boos worden.quote:
Ik zag een shirt 'just stop oil'.quote:Op maandag 17 april 2023 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
En wat was het punt hiervan? Denkt ie nog dat er voor de ballen olifanten geslacht worden ofzo?
Ja dat zag ik ook ja. Maar wat heeft dat met snooker te maken. Opkanjeren met dit soort imbecielen. Oppakken, veroordelen voor pedofilie en paar maanden in de bajes gooien.quote:Op maandag 17 april 2023 20:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zag een shirt 'just stop oil'.
Vafaei is echt een genotsspelerquote:Op maandag 17 april 2023 20:46 schreef nomina het volgende:
Trouwens eerder genoten van het vlotte spel van Vafaei. Op het laatst zag ik dat hij met rechts en links speelde. Was misschien bij uitzondering of hij is net als Ronnie tweehandig.
Vafaei tegen Ronnie wordt leuk!quote:Op maandag 17 april 2023 20:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vafaei is echt een genotsspeler
Donderdagochtend is nog vrij.quote:Op maandag 17 april 2023 21:28 schreef Janneke141 het volgende:
Milkins en Perry vanavond dus niet meer aan tafel. Maar wanneer dan wel, dat weet geen mens. De tweede sessie zou voor morgenavond zijn dus dat zal wel de eerste worden, maar verder?
Schitterend dat schelden op de achtergrondquote:Op maandag 17 april 2023 21:40 schreef Zorro het volgende:
Filmpje gevonden
[ twitter ]
Edit: Gewijzigd omdat ik het ook op Eurosport vond en die andere van het twitteraccouint van die achterlijken was. Die gun ik geen clicks.
Er werd gezegd morgenvroeg.quote:Op maandag 17 april 2023 21:28 schreef Janneke141 het volgende:
Milkins en Perry vanavond dus niet meer aan tafel. Maar wanneer dan wel, dat weet geen mens. De tweede sessie zou voor morgenavond zijn dus dat zal wel de eerste worden, maar verder?
Precies. Zelfs als je verder niet eens tegen de boodschap bent, dit is absoluut niet de manier. Het maakt mensen boos, maar niet om de juiste reden zullen we maar zeggen. Het gaat ook nog een keer uit de hand lopen en nu moet je echt alles gaan beveiligen tegen allerlei extremisten. Of ze nu links, rechts of gelovig zijn of niet, of dat ze tegen Rutte zijn of tegen (vul hier maar in), of dat ze 'de wereld willen redden van wat dan ook', je blijft gewoon met je fikken van andermans spullen af.quote:Op maandag 17 april 2023 20:28 schreef Starflyer het volgende:
Dit zorgt alleen maar voor minder sympathie voor het doel van de activisten.
Als het zo traag blijft gaan, kan het zo maar ver de nacht in gaan als Fan nog een paar frames pakt.quote:Op maandag 17 april 2023 22:29 schreef Janneke141 het volgende:
Bij deze wedstrijd ga ik niet wakker blijven vrees ik. Zie morgen wel wat het geworden is.
En een link met snooker is erg ver gezochtquote:Op maandag 17 april 2023 22:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies. Zelfs als je verder niet eens tegen de boodschap bent, dit is absoluut niet de manier. Het maakt mensen boos, maar niet om de juiste reden zullen we maar zeggen. Het gaat ook nog een keer uit de hand lopen en nu moet je echt alles gaan beveiligen tegen allerlei extremisten. Of ze nu links, rechts of gelovig zijn of niet, of dat ze tegen Rutte zijn of tegen (vul hier maar in), of dat ze 'de wereld willen redden van wat dan ook', je blijft gewoon met je fikken van andermans spullen af.
Nogmaals, blijkbaar is het vrij makkelijk om dit soort dingen te doen, nu is het nog poeder, straks is het met geweld.
Veel mensen kijken ernaar in Groot-Brittannië, dus het doel was vast zoveel mogelijk mensen te bereiken en dat is op zich gelukt, maar ik denk niet dat ook maar iemand zijn standpunt over een onderwerp laat veranderen door zo'n vervelende activist. Misschien zal het ook meespelen dat ze willen dat het copycats oplevert, net als terreurgroepen als IS.quote:Op maandag 17 april 2023 22:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En een link met snooker is erg ver gezocht
Het tekent hun intelligentie dat ze dit dan net doen als de BBC niet live aan het uitzenden isquote:Op maandag 17 april 2023 22:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Veel mensen kijken ernaar in Groot-Brittannië, dus het doel was vast zoveel mogelijk mensen te bereiken en dat is op zich gelukt, maar ik denk niet dat ook maar iemand zijn standpunt over een onderwerp laat veranderen door zo'n vervelende activist. Misschien zal het ook meespelen dat ze willen dat het copycats oplevert, net als terreurgroepen als IS.
Haha, sorry, ik geef toe dat ik hierheen kwam vanwege de gebeurtenis. Ik ga er verder ook niet meer op door. Weet wel dat mijn dochter en ik groot fan zijn van O' Sullivan, successupporters dat we zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit topic is nog nooit zo druk geweest.
Nieuw laken erop..... niks geen stofzuigerquote:Op maandag 17 april 2023 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk hebben ze de tafel kunnen stofzuigen zonder schade. Balletjes afwassen enzo.
Je weet dat een speler liever niet van keu wisselt?quote:Op maandag 17 april 2023 20:57 schreef Zorro het volgende:
Kunnen de spelers niet gewoon toestemming krijgen om met hun keu zo'n idioot op zijn harses te rammen?
Al is dat dan weer zonde van de keu.
Grote kans dat de leiplaat een flink tik heeft gekregen toen die kerel op de tafel sprong. Dus die zal afgeschreven worden denk ik.quote:Op maandag 17 april 2023 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk hebben ze de tafel kunnen stofzuigen zonder schade. Balletjes afwassen enzo.
Maar het was niet live. BBC had de uitzending meteen afgebroken en die gast was nooit op TV gekomen.quote:Op maandag 17 april 2023 22:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Veel mensen kijken ernaar in Groot-Brittannië, dus het doel was vast zoveel mogelijk mensen te bereiken en dat is op zich gelukt, maar ik denk niet dat ook maar iemand zijn standpunt over een onderwerp laat veranderen door zo'n vervelende activist. Misschien zal het ook meespelen dat ze willen dat het copycats oplevert, net als terreurgroepen als IS.
Naaa in dit geval heeft het niet met "successupporter" te maken.quote:Op maandag 17 april 2023 22:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Haha, sorry, ik geef toe dat ik hierheen kwam vanwege de gebeurtenis. Ik ga er verder ook niet meer op door. Weet wel dat mijn dochter en ik groot fan zijn van O' Sullivan, successupporters dat we zijn.
Jimmy White, was dat niet die gast die in de finale tegen Stephen Hendry een simpele rode als "frame/match ball had en die op onverklaarbare wijze miste waarna Hendry alsnog won? Kan wel 20 of 25 jaar geleden zijn maar staat me nog iets van bij.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:53 schreef Starflyer het volgende:
Jimmy White was vroeger een van mijn favorieten en later werd dat Ronnie, vooral door hun aanvallende manier van spelen.
17-17 en 37-24 voor. Dichterbij is ie nooit geweest.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Jimmy White, was dat niet die gast die in de finale tegen Stephen Hendry een simpele rode als "frame/match ball had en die op onverklaarbare wijze miste waarna Hendry alsnog won? Kan wel 20 of 25 jaar geleden zijn maar staat me nog iets van bij.
Idem: Higgins, White, Drago , O'Sullivan, Trump.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:53 schreef Starflyer het volgende:
Jimmy White was vroeger een van mijn favorieten en later werd dat Ronnie, vooral door hun aanvallende manier van spelen.
Link van de bewuste tweetquote:Op maandag 17 april 2023 22:05 schreef nomina het volgende:
Deze tweeter heeft een video van de arrestatie (ik weet niet hoe je 1 tweet quote)
https://twitter.com/paulpc21
Ik durf wel te stellen dat hij een groot probleem heeftquote:Op woensdag 19 april 2023 17:24 schreef Faraday01 het volgende:
Judd mag snel op gang komen als hij dit jaar ambitie heeft om wereldkampioen te worden.
Hij speelt ook slecht en verdient niet om te winnen vandaagquote:Op woensdag 19 april 2023 17:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat hij een groot probleem heeft
Wie? McGrath hoor, volgens Teletekst 601.quote:
Ik denk dat dit een relikwie vanuit het verleden is. De stand werd handmatig aan het einde van de beurt bijgewerkt met zo'n ouderwets analoog bord. Dan is de hoogte van de break van belang omdat je die bij de stand voorafgaand aan je beurt op telt.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Google kan het me zo snel niet vertellen, wat is nou het nut dat de scheidsrechter altijd hardop de hoogte van de break noemt? Zou de feitelijke stand niet veel logischer zijn?
Net in de pauze ook maar even teruggekeken. Mooie break inderdaad.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:37 schreef wdn het volgende:
die 147 zaten best wat lastige ballen bij zeg
Ze houden ook graag de century's op deze manier bij.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Google kan het me zo snel niet vertellen, wat is nou het nut dat de scheidsrechter altijd hardop de hoogte van de break noemt? Zou de feitelijke stand niet veel logischer zijn?
Toch zijn we gewoon op weg naar 3-3.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:41 schreef koffieleuk het volgende:
Murphy nog steeds in vorm ook, super begin.
Poh ook voor Ali een mooi rijtje om in te staan.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Net in de pauze ook maar even teruggekeken. Mooie break inderdaad.
Thorburn
White
Hendry
O'Sullivan
Williams
Carter
Higgins
Robertson
Wilson
Het is wel een rijtje om in te staan hoor.
er zijn 2 White's en 2 Robertson's die snooker spelenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Net in de pauze ook maar even teruggekeken. Mooie break inderdaad.
Thorburn
White
Hendry
O'Sullivan
Williams
Carter
Higgins
Robertson
Wilson
Het is wel een rijtje om in te staan hoor.
En 2 Wilsons, en 2 O'Sullivans. Dus?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:35 schreef wdn het volgende:
[..]
er zijn 2 White's en 2 Robertson's die snooker spelen
ja maar ja, dat is ook maar iets wat mensen hebben bedacht dat het leuk is, het heeft verder geen functie in het spel.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze houden ook graag de century's op deze manier bij.
En een hele serie Davis'senquote:Op woensdag 19 april 2023 22:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En 2 Wilsons, en 2 O'Sullivans. Dus?
Ja en het derde ook.quote:Op donderdag 20 april 2023 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Straks Wiljums - Brecel, wel zin in enzo.
Is tweede deel van deze partij morgen?
Hij gaat een prive zaak beginnen tegen die gasten die met verf hebben gegooid, gaat iedereen aanschrijven die daar was om mee te doen en gaat eisen dat kosten van de tickets, reis- en verblijfkosten worden terugbetaald door die tweequote:
Koele kikker zeg, lijkt wel of ie momenteel niks kan missenquote:Op donderdag 20 april 2023 20:25 schreef wdn het volgende:
120 en gestart met een long pot
Die Si kan het wel
Si gaat ten onderquote:Op donderdag 20 april 2023 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker potje dit wel. Zet me nog even de vetbak aan voor portie bitterballen!
Eerst mag Brecel aan de bak tegen een ander lid van de class of 92quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:19 schreef vrijgevochten het volgende:
Geen tijd voor statistieken, Ronnie moet aan de bak
Oef hij stond net een geweldig frame te spelen, en dan mist hij plots een easy rode. Afgestraft en 6-4 Williams nu.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eerst mag Brecel aan de bak tegen een ander lid van de class of 92
Nee dit kan nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:46 schreef GwaiLow het volgende:
Lees net dat Brecel helemaal niet getraind heeft voor het WK, alleen maar darts gespeeld.
Dit is een zware test voor Brecel, interessant te zien of hij bij kan blijvenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oef hij stond net een geweldig frame te spelen, en dan mist hij plots een easy rode. Afgestraft en 6-4 Williams nu.
“Ik heb vooral darts gespeeld. Ik heb de laatste 3 weken misschien 15 minuten snooker gespeeld. Waarom? Ik weet het niet. Ik heb thuis gewoon veel andere dingen gedaan. Het leuke leven geleid. Ik doe zoveel dingen in mijn leven dat ik precies vergeet om snooker te spelen. Omdat ik al mijn eerdere WK-wedstrijden verloor, wilde ik het ook iets anders aanpakken. Niet trainen en nu tóch winnen, dat geeft motivatie.”quote:
Ontspanning is altijd goed, zeker de weken voor het wkquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
“Ik heb vooral darts gespeeld. Ik heb de laatste 3 weken misschien 15 minuten snooker gespeeld. Waarom? Ik weet het niet. Ik heb thuis gewoon veel andere dingen gedaan. Het leuke leven geleid. Ik doe zoveel dingen in mijn leven dat ik precies vergeet om snooker te spelen. Omdat ik al mijn eerdere WK-wedstrijden verloor, wilde ik het ook iets anders aanpakken. Niet trainen en nu tóch winnen, dat geeft motivatie.”
Wat een talent, die Luca!
Het eerste frame was niet om aan te zienquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:39 schreef koffieleuk het volgende:
D'n Robbo heeft een erbarmelijke sessie, 3-0 achter nu.
Ik zat toen voor de TVquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:04 schreef Faraday01 het volgende:
Vandaag 26 jaar geleden maakte Ronnie de snelste 147 ooit
Bij sporza zitten ze er een jaar naast , die denken dat het 25 jaar geleden is
Er waren tijden dat de ene tafel op ES1 en de ander op ES2 was.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:16 schreef vrijgevochten het volgende:
Maar even eurosport 2 aangeschaft
Gaat de bbc nog wat uitzenden?
Vanaf 14.00 uur weerquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:16 schreef vrijgevochten het volgende:
Gisteren nog, maar dat kan ook door die ingelaste sessie komen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er waren tijden dat de ene tafel op ES1 en de ander op ES2 was.
Nu doet 2 er niks mee zo te zien.
Ouch, nou dan maar een maand babes tv kijkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er waren tijden dat de ene tafel op ES1 en de ander op ES2 was.
Nu doet 2 er niks mee zo te zien.
Yesquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:23 schreef Tijn het volgende:
Straks om half 4 O'Sullivan vs Vafaei toch? Hopen dat ik m'n werk dan af heb
Beetje voorbarig met deze stand, maar Luca staat wel heerlijk te spelen. Wat n talent is dat.quote:
Dacht even tot de 10 maar 13 nuquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:31 schreef EP3 het volgende:
[..]
Beetje voorbarig met deze stand, maar Luca staat wel heerlijk te spelen. Wat n talent is dat.
Je hebt de ES app nodig voor volledige uitzendingquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:16 schreef vrijgevochten het volgende:
En dat met maar 15 minuten trainingquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:31 schreef EP3 het volgende:
[..]
Beetje voorbarig met deze stand, maar Luca staat wel heerlijk te spelen. Wat n talent is dat.
Hij denkt Ronnie terug te pakken vanwege het verledenquote:Op vrijdag 21 april 2023 15:52 schreef vivelafete het volgende:
Die break-off sloeg werkelijk nergens op
Als ik Ronnie was zou ik nu de Mark Williams break off spelenquote:Op vrijdag 21 april 2023 15:52 schreef vivelafete het volgende:
Die break-off sloeg werkelijk nergens op
Rundergehakt dan wel in dit geval.quote:
Vafaei had een hele rare opening van frame 2, maar verder is-ie gewoon niet zo goed en lust Ronnie 'm rauw.quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:16 schreef wdn het volgende:
Net thuis.
Heeft Vafaei lopen klooien of was Ronnie te goed?
Of doet Ronnie het op 80%?
Vafaei wilde nog een punt maken door zijn eerste break in frame 2 9ball style te spelen waarna Ronnie het frame meteen uitmaakte. Daarmee was de toch al gespannen toon wel gezetquote:Op vrijdag 21 april 2023 18:16 schreef wdn het volgende:
Net thuis.
Heeft Vafaei lopen klooien of was Ronnie te goed?
Of doet Ronnie het op 80%?
Verschrikkelijk hé.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:27 schreef Zorro het volgende:
Zoals Brecel nu speelt zie ik Williams dit wel winnen
Het oogt ongemakkelijkquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:39 schreef Faraday01 het volgende:
Dat is toch mooi, Brecel gaat zitten en Williams zegt 'well played'
Echt hequote:
Lisowski deed echt pijn aan de ogen inderdaad. Ik moet nog zien dat Robertson deze wedstrijd er uit trekt.quote:Op zaterdag 22 april 2023 15:36 schreef wdn het volgende:
Lesowski was een partij slecht vanmorgen zeg
Met Robbo komt het wel goed denk ik
Vafaei .... tja dom bezig geweest. Ronnie laat niks van hem heel verwacht ik
Ze gaven elkaar geen hand
Eerste break off Ronnie. Die was goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |