Oef hij stond net een geweldig frame te spelen, en dan mist hij plots een easy rode. Afgestraft en 6-4 Williams nu.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eerst mag Brecel aan de bak tegen een ander lid van de class of 92
Nee dit kan nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:46 schreef GwaiLow het volgende:
Lees net dat Brecel helemaal niet getraind heeft voor het WK, alleen maar darts gespeeld.
Dit is een zware test voor Brecel, interessant te zien of hij bij kan blijvenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oef hij stond net een geweldig frame te spelen, en dan mist hij plots een easy rode. Afgestraft en 6-4 Williams nu.
“Ik heb vooral darts gespeeld. Ik heb de laatste 3 weken misschien 15 minuten snooker gespeeld. Waarom? Ik weet het niet. Ik heb thuis gewoon veel andere dingen gedaan. Het leuke leven geleid. Ik doe zoveel dingen in mijn leven dat ik precies vergeet om snooker te spelen. Omdat ik al mijn eerdere WK-wedstrijden verloor, wilde ik het ook iets anders aanpakken. Niet trainen en nu tóch winnen, dat geeft motivatie.”quote:
Ontspanning is altijd goed, zeker de weken voor het wkquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
“Ik heb vooral darts gespeeld. Ik heb de laatste 3 weken misschien 15 minuten snooker gespeeld. Waarom? Ik weet het niet. Ik heb thuis gewoon veel andere dingen gedaan. Het leuke leven geleid. Ik doe zoveel dingen in mijn leven dat ik precies vergeet om snooker te spelen. Omdat ik al mijn eerdere WK-wedstrijden verloor, wilde ik het ook iets anders aanpakken. Niet trainen en nu tóch winnen, dat geeft motivatie.”
Wat een talent, die Luca!
Het eerste frame was niet om aan te zienquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:39 schreef koffieleuk het volgende:
D'n Robbo heeft een erbarmelijke sessie, 3-0 achter nu.
Ik zat toen voor de TVquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:04 schreef Faraday01 het volgende:
Vandaag 26 jaar geleden maakte Ronnie de snelste 147 ooit
Bij sporza zitten ze er een jaar naast , die denken dat het 25 jaar geleden is
Er waren tijden dat de ene tafel op ES1 en de ander op ES2 was.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:16 schreef vrijgevochten het volgende:
Maar even eurosport 2 aangeschaft
Gaat de bbc nog wat uitzenden?
Vanaf 14.00 uur weerquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:16 schreef vrijgevochten het volgende:
Gisteren nog, maar dat kan ook door die ingelaste sessie komen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er waren tijden dat de ene tafel op ES1 en de ander op ES2 was.
Nu doet 2 er niks mee zo te zien.
Ouch, nou dan maar een maand babes tv kijkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er waren tijden dat de ene tafel op ES1 en de ander op ES2 was.
Nu doet 2 er niks mee zo te zien.
Yesquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:23 schreef Tijn het volgende:
Straks om half 4 O'Sullivan vs Vafaei toch? Hopen dat ik m'n werk dan af heb
Beetje voorbarig met deze stand, maar Luca staat wel heerlijk te spelen. Wat n talent is dat.quote:
Dacht even tot de 10 maar 13 nuquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:31 schreef EP3 het volgende:
[..]
Beetje voorbarig met deze stand, maar Luca staat wel heerlijk te spelen. Wat n talent is dat.
Je hebt de ES app nodig voor volledige uitzendingquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:16 schreef vrijgevochten het volgende:
En dat met maar 15 minuten trainingquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:31 schreef EP3 het volgende:
[..]
Beetje voorbarig met deze stand, maar Luca staat wel heerlijk te spelen. Wat n talent is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |