Hij speelt ook slecht en verdient niet om te winnen vandaagquote:Op woensdag 19 april 2023 17:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat hij een groot probleem heeft
Wie? McGrath hoor, volgens Teletekst 601.quote:
Ik denk dat dit een relikwie vanuit het verleden is. De stand werd handmatig aan het einde van de beurt bijgewerkt met zo'n ouderwets analoog bord. Dan is de hoogte van de break van belang omdat je die bij de stand voorafgaand aan je beurt op telt.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Google kan het me zo snel niet vertellen, wat is nou het nut dat de scheidsrechter altijd hardop de hoogte van de break noemt? Zou de feitelijke stand niet veel logischer zijn?
Net in de pauze ook maar even teruggekeken. Mooie break inderdaad.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:37 schreef wdn het volgende:
die 147 zaten best wat lastige ballen bij zeg
Ze houden ook graag de century's op deze manier bij.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Google kan het me zo snel niet vertellen, wat is nou het nut dat de scheidsrechter altijd hardop de hoogte van de break noemt? Zou de feitelijke stand niet veel logischer zijn?
Toch zijn we gewoon op weg naar 3-3.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:41 schreef koffieleuk het volgende:
Murphy nog steeds in vorm ook, super begin.
Poh ook voor Ali een mooi rijtje om in te staan.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Net in de pauze ook maar even teruggekeken. Mooie break inderdaad.
Thorburn
White
Hendry
O'Sullivan
Williams
Carter
Higgins
Robertson
Wilson
Het is wel een rijtje om in te staan hoor.
er zijn 2 White's en 2 Robertson's die snooker spelenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Net in de pauze ook maar even teruggekeken. Mooie break inderdaad.
Thorburn
White
Hendry
O'Sullivan
Williams
Carter
Higgins
Robertson
Wilson
Het is wel een rijtje om in te staan hoor.
En 2 Wilsons, en 2 O'Sullivans. Dus?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:35 schreef wdn het volgende:
[..]
er zijn 2 White's en 2 Robertson's die snooker spelen
ja maar ja, dat is ook maar iets wat mensen hebben bedacht dat het leuk is, het heeft verder geen functie in het spel.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze houden ook graag de century's op deze manier bij.
En een hele serie Davis'senquote:Op woensdag 19 april 2023 22:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En 2 Wilsons, en 2 O'Sullivans. Dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |