Naaa in dit geval heeft het niet met "successupporter" te maken.quote:Op maandag 17 april 2023 22:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Haha, sorry, ik geef toe dat ik hierheen kwam vanwege de gebeurtenis. Ik ga er verder ook niet meer op door. Weet wel dat mijn dochter en ik groot fan zijn van O' Sullivan, successupporters dat we zijn.
Jimmy White, was dat niet die gast die in de finale tegen Stephen Hendry een simpele rode als "frame/match ball had en die op onverklaarbare wijze miste waarna Hendry alsnog won? Kan wel 20 of 25 jaar geleden zijn maar staat me nog iets van bij.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:53 schreef Starflyer het volgende:
Jimmy White was vroeger een van mijn favorieten en later werd dat Ronnie, vooral door hun aanvallende manier van spelen.
17-17 en 37-24 voor. Dichterbij is ie nooit geweest.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Jimmy White, was dat niet die gast die in de finale tegen Stephen Hendry een simpele rode als "frame/match ball had en die op onverklaarbare wijze miste waarna Hendry alsnog won? Kan wel 20 of 25 jaar geleden zijn maar staat me nog iets van bij.
Idem: Higgins, White, Drago , O'Sullivan, Trump.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:53 schreef Starflyer het volgende:
Jimmy White was vroeger een van mijn favorieten en later werd dat Ronnie, vooral door hun aanvallende manier van spelen.
Link van de bewuste tweetquote:Op maandag 17 april 2023 22:05 schreef nomina het volgende:
Deze tweeter heeft een video van de arrestatie (ik weet niet hoe je 1 tweet quote)
https://twitter.com/paulpc21
Ik durf wel te stellen dat hij een groot probleem heeftquote:Op woensdag 19 april 2023 17:24 schreef Faraday01 het volgende:
Judd mag snel op gang komen als hij dit jaar ambitie heeft om wereldkampioen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |