Op de player kan je ook de andere wedstrijd terugkijken, daar was de scheidsrechter niet zo kordaat.quote:
Al is het bij het lokaal kampioenschap kantklossen, zulke idioten mogen opgeruimd worden.quote:Op maandag 17 april 2023 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Bij snooker ook echt, de laatste plek waar je dit verwacht.
agressie opwekken naar klimaatactivistenquote:Op maandag 17 april 2023 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
En wat was het punt hiervan? Denkt ie nog dat er voor de ballen olifanten geslacht worden ofzo?
Die kwiebus sprong er zelf middenin op de foto hierboven, dus dat lijkt me een redelijke aanname.quote:Op maandag 17 april 2023 20:30 schreef nomina het volgende:
En ze gaan er meteen van uit dat het geen giftig poeder is, of kunnen ze het meteen thuisbrengen?
Nou dat zou ik niet zomaar aannemen.quote:Op maandag 17 april 2023 20:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die kwiebus sprong er zelf middenin op de foto hierboven, dus dat lijkt me een redelijke aanname.
Daarom zei ik "redelijk" en niet "zeker"quote:
Een Verstappen fan. Zullen TeamLH luitjes wel weer boos worden.quote:
Ik zag een shirt 'just stop oil'.quote:Op maandag 17 april 2023 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
En wat was het punt hiervan? Denkt ie nog dat er voor de ballen olifanten geslacht worden ofzo?
Ja dat zag ik ook ja. Maar wat heeft dat met snooker te maken. Opkanjeren met dit soort imbecielen. Oppakken, veroordelen voor pedofilie en paar maanden in de bajes gooien.quote:Op maandag 17 april 2023 20:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zag een shirt 'just stop oil'.
Vafaei is echt een genotsspelerquote:Op maandag 17 april 2023 20:46 schreef nomina het volgende:
Trouwens eerder genoten van het vlotte spel van Vafaei. Op het laatst zag ik dat hij met rechts en links speelde. Was misschien bij uitzondering of hij is net als Ronnie tweehandig.
Vafaei tegen Ronnie wordt leuk!quote:Op maandag 17 april 2023 20:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vafaei is echt een genotsspeler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |