quote:Ik had nog helemaal niet door dat het vandaag weer allemaal begonnen is. itt de laatste jaren zijn nu alle kwalificatiewedstrijden weer best-of-19.Eerste voorronde is natuurlijk nog niet zo spannend, maar Daniël Wells, die als amateur fluitend bovenaan staat op de seizoensranking terwijl ie niet eens alle toernooien mocht spelen, is al bijna door. Marco Fu staat dik achter tegen Martin O'Donnell, de winnaar mag de volgende ronde tegen Jimmy White.quote:
Ja, normaal wordt t allemaal spannend nu wie z'n tourcard verliest maar zonder Chinezen die punten scoren zijn er flink wat meer plekjes beschikbaar.quote:
Het youtube channel van Hendry is trouwens wel een aanrader. Op zich goede gesprekken met andere topspelers, en hij doet dat op zich heel aardig.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:36 schreef wimderon het volgende:
We krijgen dus inderdaad een Belgische ontmoeting in R2.
En Hendry, tja, die heeft het vooral druk met Masked Singer en meer van zulke activiteiten volgens mij.
quote:105 Anthony McGill v Cao Yupeng 10-6
106 Noppon Saengkham v Zhang Anda 10-9
107 Graeme Dott v Matthew Selt 6-10
108 Thepchaiya Un-Nooh v Ricky Walden 9-10
109 Si Jiahui v Jordan Brown 10-7
110 Chris Wakelin v Wu Yize 8-10
111 Fan Zhengyi v Stephen Maguire 10-6
112 Jak Jones v Barry Hawkins 10-8
quote:Op woensdag 12 april 2023 16:20 schreef wimderon het volgende:
Voor het eerst sinds 2003 geen Maguire, Hawkins was er sinds 2006 steevast bij.
Dat wel. Maar ik heb niet het idee dat er nou zo veel spannends aan zit te komen, helaas.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]op zich wel goed dat er doorstroming is. We kunnen ook niet tot 2040 door met de class of 92.
Ik zie ook geen talent als Trump, laat staan een nieuwe Hendry, Higgins of Williams. Om over Ronnie maar helemaal te zwijgen.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik heb niet het idee dat er nou zo veel spannends aan zit te komen, helaas.
Aldus Wikiquote:Fan Zhengyi, Jak Jones, Pang Junxu, Si Jiahui, and Wu Yize will make their Crucible debuts at the event.
Dat zeg ik, Jones en de vier Chinezen die ik niet kenquote:
1 of 2 chinezen erbij is leuk, maar er doen er nu teveel mee imo. Geen binding mee maar misschien denkt het publiek daar heel anders over.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Jones en de vier Chinezen die ik niet ken
Ronnie en Judd speelden niet geweldig de afgelopen weken ;Pquote:Op donderdag 13 april 2023 10:51 schreef Janneke141 het volgende:
Als Ronnie WK wil worden, dan heeft ie wat te doen. Onderweg naar de finale komt hij potentieel Ding, Williams en Trump tegen.
Tov een potentiele 1 miljard chinezen is het niet veel.quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
1 of 2 chinezen erbij is leuk, maar er doen er nu teveel mee imo. Geen binding mee maar misschien denkt het publiek daar heel anders over.
Pang lijkt niet het spel te hebben om het Ronnie maar enigszins lastig te kunnen makenquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:44 schreef wdn het volgende:
50 punten mag je niet weggeven tegen Ronnie.
1ste re-rack
Ding en Sheffield is een moeizame combinatie.quote:Op zondag 16 april 2023 11:50 schreef wdn het volgende:
Vroeg erbij
Ding mist een rode die hij normaal niet mist als hij zijn ogen dicht heeft
tot nu toe is het van beide super slecht.quote:Op zondag 16 april 2023 11:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ding en Sheffield is een moeizame combinatie.
Kan een leuke wedstrijd worden tegen Vafaei
De druk van de prumjur liekquote:Op zondag 16 april 2023 11:56 schreef wdn het volgende:
[..]
tot nu toe is het van beide super slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |