Beroepskneuzen die VAR.quote:Op zondag 2 april 2023 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)jax-blijft-afgekeurd
Nee nee hij speelt fantastisch aldus sommigenquote:Op zondag 2 april 2023 13:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Berghuis speelt weer ouderwets matig.
quote:Op zondag 2 april 2023 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee nee hij speelt fantastisch aldus sommigen
Wie zegt dat?quote:Op zondag 2 april 2023 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee nee hij speelt fantastisch aldus sommigen
Vooruit, je noemde hem “prima”:quote:
Ik weet niet op basis waarvan overigens.quote:Op zondag 2 april 2023 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Ajax maar Berghuis is gewoon prima.
Bergwijn voor Brobbeyquote:Op zondag 2 april 2023 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou niet weten wat je als versterking zou willen brengen
Dat ging natuurlijk meer over dit seizoen. Je kan er vandaag 5 wisselen die minder hebben laten zien maar daar hoor ik je niet over.quote:Op zondag 2 april 2023 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooruit, je noemde hem “prima”:
[..]
Ik weet niet op basis waarvan overigens.
Raar dat je switch naar “dit seizoen” terwijl de opmerking waarop je reageerde op deze wedstrijd doelde.quote:Op zondag 2 april 2023 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ging natuurlijk meer over dit seizoen. Je kan er vandaag 5 wisselen die minder hebben laten zien maar daar hoor ik je niet over.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 2 april 2023 13:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Raar dat je switch naar “dit seizoen” terwijl de opmerking waarop je reageerde op deze wedstrijd doelde.
Wat geen buitenspel was.quote:Op zondag 2 april 2023 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft die ook gedaan alleen weer uit buitenspel
Ik zei het toch ouwe reus, alle ingrediënten voor puntverlies. Dit seizoen gewoon afschrijven en opnieuw beginnen.quote:Op zondag 2 april 2023 14:04 schreef Heeinz het volgende:
Dit is echt weer verschrikkelijk om te zien
Je kan zowat iedereen wel afschrijven denk ik. Alleen met kudus, alvarez en timber valt wat te verdienen.quote:Op zondag 2 april 2023 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zei het toch ouwe reus, alle ingrediënten voor puntverlies. Dit seizoen gewoon afschrijven en opnieuw beginnen.
Alleen verbaal sterker maar verder is het net als Schreuder een lichtgewicht en komt zijn debuut als hoofdtrainer veel te vroeg...quote:Op zondag 2 april 2023 14:07 schreef Cupfighter het volgende:
Gelukkig lag het aan Schreuder, Heitinga is amper beter
wel op bepaalde vlakken. Schreuder heeft echt wat kapot gemaakt en heitinga is niet het wondermiddel. Die mag lekker terug naar jong ajax want dit is nu nog te hoog.quote:Op zondag 2 april 2023 14:07 schreef Cupfighter het volgende:
Wat schattig je had nog hoop ook.quote:Op zondag 2 april 2023 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Het is gedaan, Feyenoord kampioen, Ajax 2e als ze geluk hebben maar met dit spel wordt dat ook een opgave de komende weken...
Heitinga doet wel iets meer logische dingen en harkt wel punten binnen maar verder komt die ook nog veeeeel te kort natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2023 14:07 schreef Cupfighter het volgende:
Nee maar als je nu een wedstrijd verliest of gelijk speelt is dat ook fataal. En nog kan het raar lopen, maar vooralsnog is het klaar.quote:Op zondag 2 april 2023 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat schattig je had nog hoop ook.
Jazeker Ajax kan gewoon 4de wordenquote:Op zondag 2 april 2023 14:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar als je nu een wedstrijd verliest is dat ook fataal. En nog kan het raar lopen, maar vooralsnog is het klaar.
Nee.quote:Op zondag 2 april 2023 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jazeker Ajax kan gewoon 4de worden
echt hoorquote:Op zondag 2 april 2023 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eagles fans zoals altijd meer bezig met Ajax dan met hun eigen schijt ploeg
Het is net Utrechtquote:Op zondag 2 april 2023 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Programma's veeg ik mijn reet mee af. Media dingetje.quote:Op zondag 2 april 2023 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat nee. Heb je de programma's gezien?
Ziedendquote:Op zondag 2 april 2023 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Met Heitinga als coach is dat niet zo gek natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2023 14:13 schreef peaceman het volgende:
Zoals verwacht weer eens een klote wedstrijd.
Lijkt wel alsof alle creativiteit uit de ploeg is.
Zonder TD wordt dat ook een drama natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2023 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ach uithuilen, jaartje EL en de grote verbouwing in de zomer
+voetbalman in de rvc.quote:Op zondag 2 april 2023 14:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zonder TD wordt dat ook een drama natuurlijk.
Is het overduidelijk niet. Nooit niet eigenlijkquote:Op zondag 2 april 2023 14:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Bij die Ajax zender, lijkt me sterk
Vind ik wel, zoals bijna de hele mediaquote:Op zondag 2 april 2023 14:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is het overduidelijk niet. Nooit niet eigenlijk
Alsof GAE geweldig was...quote:Op zondag 2 april 2023 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Go Ahead kan het enkel tegen de Top 3, het is het Utrecht van het oosten. Zelfde soort club.
30 punten tegen de top 3quote:Op zondag 2 april 2023 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Go Ahead kan het enkel tegen de Top 3, het is het Utrecht van het oosten. Zelfde soort club.
Dit is met een zomer niet te makenquote:Op zondag 2 april 2023 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ach uithuilen, jaartje EL en de grote verbouwing in de zomer
Preciesquote:Op zondag 2 april 2023 14:23 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Alsof GAE geweldig was...
Ajax heeft zelf amper wat gecreëerd.
We missen Zuid Amerikanen noemt twee Mexicanen (lol)quote:Op zondag 2 april 2023 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Heb ook totaal geen winnaarsmentaliteit in het veld gezien, te traag. We missen gewoon zuid Amerikanen want met alleen Alvares en Sanchez ga je het niet redden. Flink shoppen in Brazilië dus.
Lul niet.quote:Op zondag 2 april 2023 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We missen Zuid Amerikanen noemt twee Mexicanen (lol)
Mexico ligt in Noord-Amerika.quote:Op zondag 2 april 2023 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We missen Zuid Amerikanen noemt twee Mexicanen (lol)
Al een tijdje zo.quote:Op zondag 2 april 2023 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Tadic zoekt het niet eens meer Nederlands te praten, is er ook wel klaar mee
Jep, hopen op een kampioenschap de komende 3 seizoenenquote:Op zondag 2 april 2023 14:31 schreef Scorpie het volgende:
Dit gaan wel een paar magere jaren worden.
Denk dat 2e worden al bijna uitgesloten is.quote:
Je moet nog tegen AZ PSV en Twente, dat worden gewoon met een beetje pech 0 puntenquote:Op zondag 2 april 2023 14:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk dat 2e worden al bijna uitgesloten is.
Alleen Fortuna en Emmen thuis zie ik als ‘relatief makkelijk’, de rest wordt allemaal zeer lastig. Als ze 15 punten (of meer) uit die 7 wedstrijden halen zou het me verbazen.quote:Op zondag 2 april 2023 14:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet nog tegen AZ PSV en Twente, dat worden gewoon met een beetje pech 0 punten
4e plek dan.
Vraag me sowieso af wat het gemiddelde IQ van staf en spelers is. Zal de 90 niet aantikken.quote:Op zondag 2 april 2023 14:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Taylor zit aardig dicht tegen zwakbegaafdheid aan . Genotsinterview
Zwak interview ja. Onnodig.quote:Op zondag 2 april 2023 14:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
"Op deze manier kun je geen prijzen pakken. Er zitten mensen bij de VAR die de verkeerde beslissingen maken."
Heitinga
Hoe vond je Kudus?quote:Op zondag 2 april 2023 14:52 schreef LethalNinja het volgende:
Te pijnlijk voor woorden weer dit. Vanaf station Deventer ook duidelijk te horen hoe GAE het vierde als een overwinning.
De hopeloze Sanches, slome Klaassen en bejaarde Tadic. Mag dit klote seizoen al klaar zijn? Fluit af en dan de bezem erdoor!
Maar Sanchez was toch Mexicaans international? Dus volgens de experts hier kon dat nooit een miskoop zijn....quote:Op zondag 2 april 2023 14:52 schreef LethalNinja het volgende:
Te pijnlijk voor woorden weer dit. Vanaf station Deventer ook duidelijk te horen hoe GAE het vierde als een overwinning.
De hopeloze Sanches, slome Klaassen en bejaarde Tadic. Mag dit klote seizoen al klaar zijn? Fluit af en dan de bezem erdoor!
Lodeweges trekt het gemiddelde omhoog. Van Praag had trouwens ook weer hoofdpijn door Sjon met Van Gaal te vergelijken toen die het moest overnemen van Beenhakkert.quote:Op zondag 2 april 2023 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af wat het gemiddelde IQ van staf en spelers is. Zal de 90 niet aantikken.
Van Praag moet lekker bingo gaan spelen op de zaterdagen en verder niet meer over voetbal praten.quote:Op zondag 2 april 2023 15:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lodeweges trekt het gemiddelde omhoog. Van Praag had trouwens ook weer hoofdpijn door Sjon met Van Gaal te vergelijken toen die het moest overnemen van Beenhakkert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 april 2023 15:23 schreef damsco het volgende:
Er is maar een man die hier de boel weer kan rechttrekkenRijkaard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker aan het pilsen?quote:Op zondag 2 april 2023 14:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar Sanchez was toch Mexicaans international? Dus volgens de experts hier kon dat nooit een miskoop zijn....
Sinds een aantal maanden bekend als een Arne Slotje.quote:Op zondag 2 april 2023 14:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
"Op deze manier kun je geen prijzen pakken. Er zitten mensen bij de VAR die de verkeerde beslissingen maken."
Heitinga
Wel opvallend dat de voetballerij toch een jaar of 120 is gedomineerd door dat soort types, de recente ontwikkelingen met Ten Hag en Slot zijn echt pas 5 jaar aan de gang ofzo.quote:Op zondag 2 april 2023 15:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het begint er zo langzamerhand toch echt alle schijn van te krijgen dat er bij het vak van hoofdtrainer meer komt kijken dan alleen het uitbraken van demagogische oneliners in de media.
Er is maar een man die hier de boel weer kan rechttrekkenDe Jong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Er is maar een man die hier de boel weer kan rechttrekkenBoeijen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je hierover durft te klagen zegt meer dan genoeg.quote:Op zondag 2 april 2023 15:56 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik vind het een beetje bizar dat hier mensen van mening zijn dat het de taak van Ajax is om niet alleen de tegenstander te verslaan, maar ook te compenseren voor arbitrale blunders.
Het staat volledig los van elkaar. Dat Ajax ruk speelt en de arbitrage een flop is zijn twee afzonderlijke feitelijkheden. Het heeft beiden invloed op het resultaat, maar je kan niet gaan verwachten dat de één voor de ander z'n falen gaat compenseren.quote:Op zondag 2 april 2023 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat je hierover durft te klagen zegt meer dan genoeg.
Blablabla je creëert amper iets voor de 20ste keer dit seizoen de smoesjes zijn wel op onderhand.quote:Op zondag 2 april 2023 16:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Het staat volledig los van elkaar. Dat Ajax ruk speelt en de arbitrage een flop is zijn twee afzonderlijke feitelijkheden. Het heeft beiden invloed op het resultaat, maar je kan niet gaan verwachten dat de één voor de ander z'n falen gaat compenseren.
moet je straks de samenvatting van sparta - feyenoord even kijkenquote:Op zondag 2 april 2023 16:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Het staat volledig los van elkaar. Dat Ajax ruk speelt en de arbitrage een flop is zijn twee afzonderlijke feitelijkheden. Het heeft beiden invloed op het resultaat, maar je kan niet gaan verwachten dat de één voor de ander z'n falen gaat compenseren.
Er is maar een man die hier de boel weer kan rechttrekkenLampard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Het is een behoorlijke fout, maar ze creëren daarna ook vrijwel niks meer. Het is gewoon een flutseizoen waarbij teveel spelers niet thuis geven qua vorm en mentaliteit. Daarbij versterkt door een trainer in de eerste helft van de competitie die ze helemaal onzeker heeft gemaakt.quote:Op zondag 2 april 2023 16:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Zonder die incapabele grensrechter en VAR had je gewoon 3 moeilijke punten gepakt
Nu koppel je opnieuw de matige prestaties van Ajax aan het falen van "Zeist".quote:Op zondag 2 april 2023 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blablabla je creëert amper iets voor de 20ste keer dit seizoen de smoesjes zijn wel op onderhand.
Ajax onwaardig gedrag dit.quote:Op zondag 2 april 2023 16:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Nu koppel je opnieuw de matige prestaties van Ajax aan het falen van "Zeist".
Stel dat dit was gebeurd in de Champions League-finale tegen Bayern München was waarbij beide ploegen elkaar met oogstrelend voetbal in evenwicht houden. Had je deze arbitrale blunder dan wél veroordeeld?
Natuurlijk is het een fout maar het feit dat je het hier over gaat hebben na de 15de? Wanprestatie van het seizoen is wel heel schrijnend. Afhankelijk zijn van de var in de Eredivisie ga je schamenquote:Op zondag 2 april 2023 16:29 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik merk dat dit te moeilijk voor je is en zal er verder over ophouden.
Er is maar een man die hier de boel weer kan rechttrekkenMarc nettoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ook niet boven AZquote:Op zondag 2 april 2023 16:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gaan jullie überhaupt wel boven PSV eindigen?
wat een onzin. ik vond Johnny gelijk al een debieltje. het is meer dat tokkiepubliek die hem geweldig vindenquote:Op zondag 2 april 2023 16:48 schreef De_Pel het volgende:
Wel mooi e televisie, hoe iedereen hier over elkaar heen duikelde van geluk na het rijtje gelukkige overwinningen tegen een paar kansarme clubjes na elkaar van Kampioenenmaker Sjon.
Vervolgens verlies je van de enige echte terechte kampioen en lukt het niet om wat te forceren tegen Gae, en is direct de complete crisis weer losgebroken
:’)
Ok. Jij wilt ontkennen dat voor Ajax-Feyenoord hier het overgrote deel er van overtuigd was dat Ajax kampioen zou worden?quote:Op zondag 2 april 2023 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een onzin. ik vond Johnny gelijk al een debieltje. het is meer dat tokkiepubliek die hem geweldig vinden
klopt ik had sowieso al een slecht gevoel maar ik moest van iedereen positief doen hierquote:Op zondag 2 april 2023 16:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok. Jij wilt ontkennen dat voor Ajax-Feyenoord hier het overgrote deel er van overtuigd was dat Ajax kampioen zou worden?
Goh, jij was de enige die daar nog in geloofde voor vandaag.quote:Op zondag 2 april 2023 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Je wordt met geluk nog 2e, maar 1e is na de kampioenswedstrijd van Feyenoord vandaag uitgesloten.
Nee, maar heb je Feyenoord gezien?quote:Op zondag 2 april 2023 16:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Goh, jij was de enige die daar nog in geloofde voor vandaag.
Nou hadden die gelijk gespeeld of verloren had er misschien nog iets van hoop kunnen zijn, maar nu dus niet meer. Moge duidelijk zijn.quote:
Nee joh.quote:Op zondag 2 april 2023 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Je wordt met geluk nog 2e, maar 1e is na de kampioenswedstrijd van Feyenoord vandaag uitgesloten. En de beker nog pakken lijkt me op de manier zoals we vandaag speelde ook uitgesloten.
Nee ga ik niet vanuit.quote:Op zondag 2 april 2023 16:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee joh.
We gaan derde worden en zelfs al het tegen zit 4e
Nee precies. Maar het zou weleens 12 punten verschil aan het einde van de rit kunnen zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 16:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou hadden die gelijk gespeeld of verloren had er misschien nog iets van hoop kunnen zijn, maar nu dus niet meer. Moge duidelijk zijn.
Ik heb hem lang de hand boven het hoofd gehouden, maar die levert echt een wanprestatie dit seizoen. Daar lijkt qua mentaliteit toch wel het een en ander aan te schorten, zelfde geldt trouwens ook voor Wijndal. Beiden had je op deze manier niet hoeven te halen afgelopen zomer.quote:Op zondag 2 april 2023 16:47 schreef Tjacka het volgende:
Wat heeft Bergwijn gebruikt dit weekend.
Die speelde hoe ik vroeger speelde.
Dat kan en mag niet gebeuren. Ajax onwaardig. Punt. 2e is nu nog het enige wat telt. En beter nog morgen het ontslag van Van der Sar.quote:Op zondag 2 april 2023 17:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Derde of vierde, niet meer dan terecht ook. Wanbeleid
Hulpsinterklaas Milos Malenovicquote:Op zondag 2 april 2023 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb hem lang de hand boven het hoofd gehouden, maar die levert echt een wanprestatie dit seizoen. Daar lijkt qua mentaliteit toch wel het een en ander aan te schorten, zelfde geldt trouwens ook voor Wijndal. Beiden had je op deze manier niet hoeven te halen afgelopen zomer.
Bassey is gewoon een dikke fout met dank aan de invloed van Schreuder en co bij het scoutingsbeleid van de zomer.
Niet echt handig dat 4 potentiële basisspelers (Taylor, Bergwijn, Brobbey en Wijndal) het IQ van een doperwt hebben. En dan ook nog eens een hele slechte werklust.quote:Op zondag 2 april 2023 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb hem lang de hand boven het hoofd gehouden, maar die levert echt een wanprestatie dit seizoen. Daar lijkt qua mentaliteit toch wel het een en ander aan te schorten, zelfde geldt trouwens ook voor Wijndal. Beiden had je op deze manier niet hoeven te halen afgelopen zomer.
Bassey is gewoon een dikke fout met dank aan de invloed van Schreuder en co bij het scoutingsbeleid van de zomer.
Eens, het heeft bij die gasten allemaal voornamelijk met mentale weerbaarheid te maken. Vond het daarom meer dan terecht dat Baas vandaag speelde. Vond het alleen wel een fout dat Alvarez weer in de verdediging werd gezet, die is onmisbaar op dit middenveld.quote:Op zondag 2 april 2023 17:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet echt handig dat 4 potentiële basisspelers (Taylor, Bergwijn, Brobbey en Wijndal) het IQ van een doperwt hebben. En dan ook nog eens een hele slechte werklust.
Dit klopt, maar probeer maar eens een verdediger te zoeken die aan dat profiel voldoet en die wil spelen in de eredivisie. Bassey is linksbenig, had ervaring in de Europese competitie (Europa League), is fysiek sterk en kon met zijn 1.85m iets toevoegen aan de kabouterdefensie van Ajax waar we toen spelers hadden als Timber, Blind, Rensch, Wijndal die max 1.78m zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Brobbey is ook een domme kracht en koopquote:Op zondag 2 april 2023 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom andere hoofdtrainer vanaf volgend seizoenquote:Op zondag 2 april 2023 16:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik had als ik Heitinga was ook Hato erin gegooid vanaf de aftrap naast Timber, zodat je Alvarez op het middenveld had kunnen laten staan.
Ook het interview na afloop was niet sterk van Johnny.
Ik vraag me dan nog steeds af wie dat moet gaan doenquote:Op zondag 2 april 2023 17:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom andere hoofdtrainer vanaf volgend seizoen
Ik zou wel wat in Philippe Clement zien, of anders Kompany.quote:Op zondag 2 april 2023 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me dan nog steeds af wie dat moet gaan doen
Een geschikte en beschikbare Nederlander zie ik momenteel sowieso nietquote:Op zondag 2 april 2023 17:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zou wel wat in Philippe Clement zien, of anders Kompany.
Pascal Jansen zou een optie kunnen zijn, al heeft die net bijgetekend bij AZ.quote:Op zondag 2 april 2023 18:01 schreef Malavita het volgende:
[..]
Een geschikte en beschikbare Nederlander zie ik momenteel sowieso niet
Klopp of in ieder geval iemand met haar.quote:Op zondag 2 april 2023 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me dan nog steeds af wie dat moet gaan doen
ja dat kan nog wel idd. Die was ik ff vergetenquote:Op zondag 2 april 2023 18:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pascal Jansen zou een optie kunnen zijn, al heeft die net bijgetekend bij AZ.
Maar even serieus, dacht iemand hier dat Wijndal zou mislukken? Dat is toch ook een vreemd verhaal, dat was echt een prima aankoop vooraf gezien, Brobbey was ook heel logisch om te doen na de huurperiode. Kan je dat dan echt H2 kwalijk nemen?quote:Op zondag 2 april 2023 17:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit klopt, maar probeer maar eens een verdediger te zoeken die aan dat profiel voldoet en die wil spelen in de eredivisie. Bassey is linksbenig, had ervaring in de Europese competitie (Europa League), is fysiek sterk en kon met zijn 1.85m iets toevoegen aan de kabouterdefensie van Ajax waar we toen spelers als Timber, Blind, Rensch, Wijndal die max 1.78m zijn.
Ik snap de keuze van Bassey wel, het pakt alleen slecht uit en blijkt inderdaad een miskoop.
De aanwinsten Wijndal, Brobbey, Sanchez en Ocampos zijn echter kwalijker.
Los daarvan is het schandelijk dat je het seizoen durfde te beginnen met spelers als Rensch en Taylor in de selectie waarbij de laatstgenoemde ook steeds een basisplaats krijgt.
Klopt, datzelfde geldt natuurlijk ook voor Bergwijn, op leken dat allemaal prima aankopen en het is bepaald niet ondenkbaar dat ze onder een andere trainer wel renderen.quote:Op zondag 2 april 2023 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar even serieus, dacht iemand hier dat Wijndal zou mislukken? Dat is toch ook een vreemd verhaal, dat was echt een prima aankoop vooraf gezien, Brobbey was ook heel logisch om te doen na de huurperiode. Kan je dat dan echt H2 kwalijk nemen?
Bergwijn was wel erg veel geld, daar was wel wat terechte kritiek over het bedrag.quote:Op zondag 2 april 2023 18:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, datzelfde geldt natuurlijk ook voor Bergwijn, op leken dat allemaal prima aankopen en het is bepaald niet ondenkbaar dat ze onder een andere trainer wel renderen.
Bergwijn is nog steeds dat geld wel waard hoe vreemd het ook klinkt, bij Bassey ligt dat wel anders, daar heb je gewoon 15 miljoen teveel voor betaald.quote:Op zondag 2 april 2023 18:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bergwijn was wel erg veel geld, daar was wel wat terechte kritiek over het bedrag.
Maar goed uiteindelijk was dit altijd een herbouwjaar en dat had Ajax vanaf het begin ook realistisch over moeten zijn en dan had je ook een beter transferbeleid kunnen voeren. Nu heb je heel veel geld weggegooid om uiteindelijk alsnog een herbouwjaar te hebben.
Je kan niet je halve basis verkopen en dan denken daar maar iets slechter uit te komen op de korte termijn.
Begrijpelijk, dat Sjaak Swart zoiets zegt ok maar als trainer van Ajax kan dit niet.quote:Op zondag 2 april 2023 18:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
zooooooooooooooooooo keihard gelachen toen ik dit zag
Ik denk dat de crux vooral op het mentale aspect zit. Denk dat ze alle 3 denken er met 70/80% arbeid/inzet ook wel te komen. De vraag is of je dat had kunnen weten vantevoren, in het geval van Brobbey misschien wel.quote:Op zondag 2 april 2023 18:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, datzelfde geldt natuurlijk ook voor Bergwijn, op leken dat allemaal prima aankopen en het is bepaald niet ondenkbaar dat ze onder een andere trainer wel renderen.
Ach, Heitinga zit zelf nog vol emotie na zo’n pot. Die is nog te groen voor het vak als hoofdtrainer.quote:Op zondag 2 april 2023 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, dat Sjaak Swart zoiets zegt ok maar als trainer van Ajax kan dit niet.
Mislukken is een groot woord maar ik was er zeker niet van overtuigd dat hij zou slagen bij Ajax. Wijndal was bij AZ aanvallend best ok, maar verdedigend vrij matig. En nu is het zo dat je als aanvallende back bij een club als AZ veel meer ruimte krijgt dan wanneer je voor Ajax speelt. De vraag is dus of hij daarmee om kan gaan, blijkbaar niet dus.quote:Op zondag 2 april 2023 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar even serieus, dacht iemand hier dat Wijndal zou mislukken?
Niet voor dat achterlijk hoge bedrag natuurlijk. Toen Brobbey bij Ajax vertrok had hij wel wat goals gemaakt maarquote:Brobbey was ook heel logisch om te doen na de huurperiode. Kan je dat dan echt H2 kwalijk nemen?
Mening over vandaag Tarado? Die 8 punten verschil in deze fase van het seizoen had jij ook niet zien aankomen gok ik zo.quote:Op zondag 2 april 2023 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bergwijn is nog steeds dat geld wel waard hoe vreemd het ook klinkt, bij Bassey ligt dat wel anders, daar heb je gewoon 15 miljoen teveel voor betaald.
Ja, dat kun je vaak van te voren prima inschatten. Zelfde geldt ook voor oudspelers als Gravenberch en Bazoer (en nog wat langer geleden een Rodney Sneijder) trouwens, je hoeft echt geen psycholoog te zijn om vrij snel te kunnen inschatten dat die drive en vechtlust er niet echt inzetten bij die jongens.quote:Op zondag 2 april 2023 18:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat de crux vooral op het mentale aspect zit. Denk dat ze alle 3 denken er met 70/80% arbeid/inzet ook wel te komen. De vraag is of je dat had kunnen weten vantevoren, in het geval van Brobbey misschien wel.
18 miljoen voor een spits is zo ongeveer het minimale wat je kan betalen voor iemand die semi-capabel is.quote:Op zondag 2 april 2023 18:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mislukken is een groot woord maar ik was er zeker niet van overtuigd dat hij zou slagen bij Ajax. Wijndal was bij AZ aanvallend best ok, maar verdedigend vrij matig. En nu is het zo dat je als aanvallende back bij een club als AZ veel meer ruimte krijgt dan wanneer je voor Ajax speelt. De vraag is dus of hij daarmee om kan gaan, blijkbaar niet dus.
[..]
Niet voor dat achterlijk hoge bedrag natuurlijk. Toen Brobbey bij Ajax vertrok had hij wel wat goals gemaakt maar
er waren ook toen al genoeg wedstrijden waarin hij het niet heeft laten zien.
Dat is het dus maar de vraag of hij de spits kan worden waar Ajax op hoopt, garantie heb je nooit natuurlijk maar als je met dergelijke bedragen gaat smijten moet je daar wel iets zekerder van zijn.
Soms koop je met spelers als bergwijn en bassie een kampioenschapquote:Op zondag 2 april 2023 19:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
18 miljoen voor een spits is zo ongeveer het minimale wat je kan betalen voor iemand die semi-capabel is.
Zelfs Bassey begon redelijk, maar Schreuder is het gelukt om al het zelfvertrouwen en plezier weg te halen bij die gasten.quote:Op zondag 2 april 2023 18:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou oprecht best verfrissend kunnen werken en lachen, vooral lachen.quote:Op zondag 2 april 2023 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Hyballa in beeld als nieuwe hoofdcoach van Ajax als die Duitse TD het wordt, schrijft de TeleDriessen...1 april is verspreid over meerdere dagen dit jaar blijkbaar...
Link?quote:Op zondag 2 april 2023 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Hyballa in beeld als nieuwe hoofdcoach van Ajax als die Duitse TD het wordt, schrijft de TeleDriessen...1 april is verspreid over meerdere dagen dit jaar blijkbaar...
Klopt, maar als je genoeg talent en klasse hebt is dat ook niet zo erg. Antony's inzet was ook niet altijd om over naar huis te schrijven, maar hij was zo goed dat hij met zijn talent dat kon compenseren en dus toch is geslaagd bij Ajax.quote:Op zondag 2 april 2023 18:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja, dat kun je vaak van te voren prima inschatten. Zelfde geldt ook voor oudspelers als Gravenberch en Bazoer (en nog wat langer geleden een Rodney Sneijder) trouwens, je hoeft echt geen psycholoog te zijn om vrij snel te kunnen inschatten dat die drive en vechtlust er niet echt inzetten bij die jongens.
Bergwijn had bij Spurs ook al een twijfelachtige reputatie als het om inzet ging.
Ik word die act wel een beetje zat van Johnny. Begon al met die nep bravoure tegen Feyenoord.quote:Op zondag 2 april 2023 21:27 schreef RamboDirk het volgende:
John Huilinga![]()
Geef deze man een contract, wordt een groot feest
Heitinga was sowieso een tijdelijke stand-in en met die keuze heeft Ajax ook een signaal afgegeven dat het dit seizoen niet meer voor de prijzen speelt.quote:Op zondag 2 april 2023 21:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik word die act wel een beetje zat van Johnny. Begon al met die nep bravoure tegen Feyenoord.
We hebben een hoofdtrainer nodig volgend seizoen, geen broekie.
quote:Op zondag 2 april 2023 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou oprecht best verfrissend kunnen werken en lachen, vooral lachen.
quote:Op zondag 2 april 2023 22:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Zeker Evertjan! Hoewel Ajax momenteel achterstaat in de Eredivisie, hebben ze nog steeds een kans om kampioen te worden. Er zijn immers genoeg wedstrijden over voor het einde van het seizoen en er kan nog veel gebeuren op gebied van blessures of tactische keuzes.
Daarnaast heeft Ajax laten zien dat ze vorig jaar tot op de laatste dag kunnen strijden voor de titel dus wie weet wat dit jaar weer zal brengen? Als fanatieke voetbalfan is Nova benieuwd naar hoe alles zich verder ontwikkelen gaat.
JAAAAAquote:Op zondag 2 april 2023 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Alle gekheid. Denk dat we niet gebaat zijn bij zo'n driftkikker. Ik denk niet dat hij bij de spelers het juiste kan triggeren. Wij zijn helemaal de club er niet naar voor zo'n type trainer.quote:
Ik heb het niet gezien, Heitinga had een goeie serie neergezet maar het hield voetballend niet over en na zo'n klassieker is het geloof ook weer weg dus had wel verwacht dat het niets zou worden, al hoop je uiteraard dat het dan meevalt, maar helaas.quote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mening over vandaag Tarado? Die 8 punten verschil in deze fase van het seizoen had jij ook niet zien aankomen gok ik zo.
Het is geen PSV, financieel gezien dan en we are coming for you, welkom in de hel, je bent net zo labiel als die club van jequote:Op zondag 2 april 2023 22:03 schreef PSVCL het volgende:
ajax heeft een groot (financieel) probleem als ze geen CL halen , heerlijk vooruitzicht_O_
PSV gaat jullie kapot maken over 3 weken.. welkom in de hel van Eindhoven![]()
Adem blijven halen, een jaartje zonder CL overleven we welquote:Op zondag 2 april 2023 22:03 schreef PSVCL het volgende:
ajax heeft een groot (financieel) probleem als ze geen CL halen , heerlijk vooruitzicht_O_
Nee hoor Ajax is de enige club die juist geen probleem heeft.quote:Op zondag 2 april 2023 22:03 schreef PSVCL het volgende:
dat gaat niet lang duren maatquote:Op zondag 2 april 2023 23:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor Ajax is de enige club die juist geen probleem heeft.
quote:Op zondag 2 april 2023 23:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor Ajax is de enige club die juist geen probleem heeft.
.quote:Op zondag 2 april 2023 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Adem blijven halen, een jaartje zonder CL overleven we wel
We are waiting for youquote:Op zondag 2 april 2023 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is geen PSV, financieel gezien dan en we are coming for you, welkom in de hel, je bent net zo labiel als die club van je
Valt allemaal mee staat genoeg kapitaal op het veld. Zo'n kudus hoe matig die ook is gaat ook gewoon weg voor 40 mil straks.quote:
WRIJF HET ER NOG MAAR EEN KEERTJE IN!!!quote:Op maandag 3 april 2023 00:20 schreef DonRaja het volgende:
Sjonnie bij Ajax geeft ons een kijkje in een alternatieve toekomst waarin wij wél voor Kuyt als hoofdtrainer hadden gekozen:
- veel geblaat om supporters te pleasen
- tactisch teringslecht
- in no time alle goodwill verspeeld
- hoongelach van alle andere teams
En ik was nog wel zo triest toen Schreuder werd ontslagen.quote:Op maandag 3 april 2023 00:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
WRIJF HET ER NOG MAAR EEN KEERTJE IN!!!
Toen het Heitinga werd was ik hier gelijk al bang voor.quote:Op maandag 3 april 2023 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo triest toen Schreuder werd ontslagen.
Ik hoorde initieel goede verhalen, misschien toch voor Reiziger met de assistent die voor niemand buigt moeten gaan.quote:Op maandag 3 april 2023 00:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen het Heitinga werd was ik hier gelijk al bang voor.
Iemand met wat ervaring lijkt me het beste. Zeker bij een team dat voor geen meter loopt.quote:Op maandag 3 april 2023 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoorde initieel goede verhalen, misschien toch voor Reiziger met de assistent die voor niemand buigt moeten gaan.
En alvarez en dat is hetquote:Op maandag 3 april 2023 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt allemaal mee staat genoeg kapitaal op het veld. Zo'n kudus hoe matig die ook is gaat ook gewoon weg voor 40 mil straks.
Iemand met een plan is ook wel leuk.quote:Op maandag 3 april 2023 00:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iemand met wat ervaring lijkt me het beste. Zeker bij een team dat voor geen meter loopt.
En een beetje IQ. De tijd dat je er met mouwen opstropen en knokken voor elke meter wel kwam als trainer is voorbij.quote:
Wellicht. Maar ook daar kan wel eens de klad in komen. Europees heeft Ajax weinig laten zien en is vroeg uitgeschakeld. Veel dure Ajax verkopen presteren niet bij hun nieuwe club. Dat blijft niet onopgemerkt.quote:Op maandag 3 april 2023 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt allemaal mee staat genoeg kapitaal op het veld. Zo'n kudus hoe matig die ook is gaat ook gewoon weg voor 40 mil straks.
Ja zo komt hij wel over en daar is niks mis mee als de rest ook in orde is, het enige wat je bij hem kan zeggen is dat het midden in een seizoen instappen moeilijk is maar als je blijkbaar hardleers bent door weer met een middenveld Taylor-Klaassen-Berghuis te komen en je onmisbare middenvelder naar achteren haalt dan houdt het wel een beetje op en Grillitsch, is die echt zo slecht dat hij 0 minuten krijgt.quote:Op maandag 3 april 2023 08:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En een beetje IQ. De tijd dat je er met mouwen opstropen en knokken voor elke meter wel kwam als trainer is voorbij.
Voorlopig wat dat betreft nog ver van de andere NL clubs, mocht je nog 1 of 2 keer geen CL halen dan wordt het wel een ander verhaal.quote:Op maandag 3 april 2023 08:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wellicht. Maar ook daar kan wel eens de klad in komen. Europees heeft Ajax weinig laten zien en is vroeg uitgeschakeld. Veel dure Ajax verkopen presteren niet bij hun nieuwe club. Dat blijft niet onopgemerkt.
Denk dat we ook eerlijk moeten zijn: De selectie is een stuk minder dan ik dacht.quote:Op maandag 3 april 2023 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja zo komt hij wel over en daar is niks mis mee als de rest ook in orde is, het enige wat je bij hem kan zeggen is dat het midden in een seizoen instappen moeilijk is maar als je blijkbaar hardleers bent door weer met een middenveld Taylor-Klaassen-Berghuis te komen en je onmisbare middenvelder naar achteren haalt dan houdt het wel een beetje op en Grillitsch, is die echt zo slecht dat hij 0 minuten krijgt.
Ik denk de lichting Gravenberch/Mazraoui.quote:Op maandag 3 april 2023 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig wat dat betreft nog ver van de andere NL clubs, mocht je nog 1 of 2 keer geen CL halen dan wordt het wel een ander verhaal.
En op welke spelers doel je?
Ook met deze selectie moet je gewoon kampioen worden hoor, het is gewoon Slot die het verschil maakt en dat is heel knap.quote:Op maandag 3 april 2023 09:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat we ook eerlijk moeten zijn: De selectie is een stuk minder dan ik dacht.
We kunnen het wel hebben over de potentie van spelers als Bergwijn en Brobbey maar als dat er mentaal niet in zit dan ben je er ook wel een keer over uitgeluld.
Verder oudere vedettes die steeds minder worden (Klaassen, Tadic en Berghuis) maar waar je voorin nog wel afhankelijk van bent, een redelijke verdediging en een redelijke keeper. Oja en Kudus doet het aardig.
Dat is het wel zo'n beetje dit jaar. Denk dat er volgend seizoen 7 nieuwe jongens in staan.
Die zou jongens als Bergwijn wel beter laten renderen ja. Maar er is wel matig gescout.quote:Op maandag 3 april 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook met deze selectie moet je gewoon kampioen worden hoor, het is gewoon Slot die het verschil maakt en dat is heel knap.
Het probleem ligt meer achterin, tenminste het voetbal van achteruit, dat je gisteren met je 4e? linksback speelt zegt wel wat en die Sanchez kan er weinig van, maar een lang verhaal kort, de backs doen te weinig mee in het aanvalspel, dat maakt het allemaal wat te voorspelbaar en dus makkelijk te verdedigen door de tegenstander.quote:Op maandag 3 april 2023 09:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die zou jongens als Bergwijn wel beter laten renderen ja. Maar er is wel matig gescout.
Middenveld is ook niet geweldig hoor. Taylor kan er niet veel van, Klaassen heeft af en toe zijn waarde maar is toch ook te weinig. En Berghuis doet het dan nog wel redelijk maar stijgt er ook niet bovenuit.quote:Op maandag 3 april 2023 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het probleem ligt meer achterin, tenminste het voetbal van achteruit, dat je gisteren met je 4e? linksback speelt zegt wel wat en die Sanchez kan er weinig van, maar een lang verhaal kort, de backs doen te weinig mee in het aanvalspel, dat maakt het allemaal wat te voorspelbaar en dus makkelijk te verdedigen door de tegenstander.
Ik mag het misschien niet zeggen maar ik zou het niet erg vinden als je er woensdag uit ligt, anders krijg je weer dat Johnny wel een prijs kan winnen, ook al is het een troostprijs.quote:Op maandag 3 april 2023 09:21 schreef DeeBee het volgende:
Onsympathiek knakenteam genot
Woensdag lekker 4-0 eraf in de Kuip, topseizoen
Dat klopt maar je bent er achterin qua voetballend vermogen het meest op achteruit gegaan tov vorig seizoen en dat werkt gewoon door naar de rest.quote:Op maandag 3 april 2023 09:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Middenveld is ook niet geweldig hoor. Taylor kan er niet veel van, Klaassen heeft af en toe zijn waarde maar is toch ook te weinig. En Berghuis doet het dan nog wel redelijk maar stijgt er ook niet bovenuit.
Ik zou buiten Kudus en Tadic eigenlijk niemand kunnen noemen die bij Feyenoord in de basis zou staan.quote:Op maandag 3 april 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook met deze selectie moet je gewoon kampioen worden hoor, het is gewoon Slot die het verschil maakt en dat is heel knap.
Dat is gewoon geleuter, Slot zou er misschien 2 of 3 van Feyenoord laten staan.quote:Op maandag 3 april 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou buiten Kudus en Tadic eigenlijk niemand kunnen noemen die bij Feyenoord in de basis zou staan.
quote:Op maandag 3 april 2023 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is gewoon geleuter, Slot zou er misschien 2 of 3 van Feyenoord laten staan.
[..]
[..]
Wat?quote:Op maandag 3 april 2023 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met de Feyenoord-selectie van gisteren heb je wel een punt. Buiten wat van de verdediging en Kokcu zou er niemand overblijven.quote:Op maandag 3 april 2023 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
vooral het middenveld van Ajax is bijzonder sterk.quote:Op maandag 3 april 2023 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij overschat de selectie van Feyenoord een beetje veel, hij heeft er een goed team van gesmeed maar zo bijzonder zijn de spelers individueel niet.quote:Op maandag 3 april 2023 09:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan overschat je de selectie van Ajax wel enorm. Lachwekkend slechte backs, een middenveld dat compleet uit balans is en niet eens een spits in de selectie die 90 minuten kan volmaken.
Wat een ongekende onzin zeg.quote:Op maandag 3 april 2023 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij overschat de selectie van Feyenoord een beetje veel, hij heeft er een goed team van gesmeed maar zo bijzonder zijn de spelers individueel niet.
Nou als je ziet dat fucking Bergwijn meer doelpunten heeft gescoord dan alle aanvallers van Feyenoord op Gimenez na (en die heeft evenveel doelpunten als Bergwijn), dan moet je wel inzien dat het daar voorin al weinig voorstelt.quote:
Wat een geluk dat er zoveel individuele klasse rondloopt bij Ajax.quote:Op maandag 3 april 2023 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij overschat de selectie van Feyenoord een beetje veel, hij heeft er een goed team van gesmeed maar zo bijzonder zijn de spelers individueel niet.
Dat zeg ik. Kudus en Tadic en dat is het welquote:Op maandag 3 april 2023 09:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou als je ziet dat fucking Bergwijn meer doelpunten heeft gescoord dan alle aanvallers van Feyenoord op Gimenez na (en die heeft evenveel doelpunten als Bergwijn), dan moet je wel inzien dat het daar voorin al weinig voorstelt.
Wat ze goed doen is resultaat halen, maar bijzonder is het voor de rest niet.
Ik zeg het hele seizoen al dat Ajax voorin beter is dan Feyenoord, maar het middenveld en de verdediging is Feyenoord aantoonbaar sterker.quote:Op maandag 3 april 2023 09:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou als je ziet dat fucking Bergwijn meer doelpunten heeft gescoord dan alle aanvallers van Feyenoord op Gimenez na (en die heeft evenveel doelpunten als Bergwijn), dan moet je wel inzien dat het daar voorin al weinig voorstelt.
Wat ze goed doen is resultaat halen, maar bijzonder is het voor de rest niet.
De enige die ik positief vond opvallen bij Ajax was die Conceição. Een Tadiç, Berghuis en Bergwijn hebben de kwaliteiten om in Ajax 1 te spelen maar geven al langere tijd niet echt thuis. Kudus was ook wel ok gisteren maar verder is het allemaal wel heel pover bij Ajax. Dat 'Heitinga-effect' is ook wel uitgewerkt. Dat Schreuder er niks van kon dat bleek wel maar nu Heitinga de poppetjes op de juiste plek zet zie je toch ook wel dat een hoop spelers simpelweg tekort komen. Wel jammer dat Bassey niet inviel gisteren. Wel gelachen om dat moment dat Bassey nog wat tips ging geven aan Conceição die zich klaarmaakte om in te vallenquote:Op maandag 3 april 2023 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Kudus en Tadic en dat is het wel
Die 2 en dan Timber, Alvarez (op het middenveld), Rulli (voor die reserve die er nu staat) en Berghuis (dat is wel close met Wieffer).quote:Op maandag 3 april 2023 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Kudus en Tadic en dat is het wel
Ik denk dat Klaassen en Faylor het bij Heerenveen niet eens laten zien.quote:Op maandag 3 april 2023 09:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zeg het hele seizoen al dat Ajax voorin beter is dan Feyenoord, maar het middenveld en de verdediging is Feyenoord aantoonbaar sterker.
Die backs ook niet. Het centrum van Ajax is nog wel aardig als die Mexicaan daar speelt (en groot fan van J. Timber), maar Hancko en Geertruida/Trauner zijn wel stabieler en opbouwend beter. Alvarez vind ik wel een goede maar zie niet in waarom hij zou spelen voor een Hancko of Wieffer eigenlijk. Zal erom hangen.quote:Op maandag 3 april 2023 09:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaassen en Faylor het bij Heerenveen niet eens laten zien.
Kudus doet alles op halve kracht, die wil gewoon weg.quote:Op maandag 3 april 2023 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige die ik positief vond opvallen bij Ajax was die Conceição. Een Tadiç, Berghuis en Bergwijn hebben de kwaliteiten om in Ajax 1 te spelen maar geven al langere tijd niet echt thuis. Kudus was ook wel ok gisteren maar verder is het allemaal wel heel pover bij Ajax. Dat 'Heitinga-effect' is ook wel uitgewerkt. Dat Schreuder er niks van kon dat bleek wel maar nu Heitinga de poppetjes op de juiste plek zet zie je toch ook wel dat een hoop spelers simpelweg tekort komen. Wel jammer dat Bassey niet inviel gisteren. Wel gelachen om dat moment dat Bassey nog wat tips ging geven aan Conceição die zich klaarmaakte om in te vallen
Alvarez is ook helemaal geen centrale verdediger. Lijkt ook zeer gefrustreerd te zijn de laatste weken.quote:Op maandag 3 april 2023 09:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die backs ook niet. Het centrum van Ajax is nog wel aardig als die Mexicaan daar speelt (en groot fan van J. Timber), maar Hancko en Geertruida/Trauner zijn wel stabieler en opbouwend beter. Alvarez vind ik wel een goede maar zie niet in waarom hij zou spelen voor een Hancko of Wieffer eigenlijk. Zal erom hangen.
Op het ogenblijk onderpresteert bijna iedereen bij Ajax maar dat is toch wel heel anders dan wat een goeie trainer eruit zou halen en daar gaat het om, als je dan de poppetjes naast elkaar zet denk ik dat Slot niet meer dan 3, nou vooruit 4 van de huidige Feyenoord spelers zou opstellen als hij over beide selecties zou beschikken.quote:Op maandag 3 april 2023 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige die ik positief vond opvallen bij Ajax was die Conceição. Een Tadiç, Berghuis en Bergwijn hebben de kwaliteiten om in Ajax 1 te spelen maar geven al langere tijd niet echt thuis. Kudus was ook wel ok gisteren maar verder is het allemaal wel heel pover bij Ajax. Dat 'Heitinga-effect' is ook wel uitgewerkt. Dat Schreuder er niks van kon dat bleek wel maar nu Heitinga de poppetjes op de juiste plek zet zie je toch ook wel dat een hoop spelers simpelweg tekort komen. Wel jammer dat Bassey niet inviel gisteren. Wel gelachen om dat moment dat Bassey nog wat tips ging geven aan Conceição die zich klaarmaakte om in te vallen
Ik denk dat Klaassen zou spelen bij Slot, heeft net zo'n boerderijhoofd als Til.quote:Op maandag 3 april 2023 09:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaassen en Faylor het bij Heerenveen niet eens laten zien.
Klaassen?quote:Op maandag 3 april 2023 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaassen zou spelen bij Slot, heeft net zo'n boerderijhoofd als Til.
deze act werkt niet echt meer als je club in brand staatquote:Op maandag 3 april 2023 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op het ogenblijk onderpresteert bijna iedereen bij Ajax maar dat is toch wel heel anders dan wat een goeie trainer eruit zou halen en daar gaat het om, als je dan de poppetjes naast elkaar zet denk ik dat Slot niet meer dan 3, nou vooruit 4 van de huidige Feyenoord spelers zou opstellen als hij over beide selecties zou beschikken.
Het gaat allemaal om balans, Alvarez Kokcu Klaassen lijkt mij een heel aardig middenveld, kijk maar naar Til vorig seizoen.quote:
Szymanski heeft meer balgevoel in zijn kleine teen dan boerderijhoofd.quote:Op maandag 3 april 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om balans, Alvarez Kokcu Klaassen lijkt mij een heel aardig middenveld, kijk maar naar Til vorig seizoen.
Dat is dus wat ik bedoel, je moet er een funcionerend team van maken en dat is grote verschil tussen Feyenoord en de rest momenteel, dat jullie nu denken dat je allemaal topspelers hebt wijt ik dan maar aan de kampioensroes.
hij zou niet spelen bij mijquote:Op maandag 3 april 2023 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaassen zou spelen bij Slot, heeft net zo'n boerderijhoofd als Til.
hoop ook dat Ajax die gaat halen ja. aangezien hij voor jullie te duur isquote:Op maandag 3 april 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Szymanski heeft meer balgevoel in zijn kleine teen dan boerderijhoofd.
Dat mag ook wel hoor, maar dat kan je ook absoluut over Ajax zeggen.quote:Op maandag 3 april 2023 10:10 schreef TornadoDK het volgende:
Looool Feyenoordertjes worden woest als je terecht zegt dat ze gewoon matige spelers hebben.![]()
quote:Op maandag 3 april 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om balans, Alvarez Kokcu Klaassen lijkt mij een heel aardig middenveld, kijk maar naar Til vorig seizoen.
Dat is dus wat ik bedoel, je moet er een funcionerend team van maken en dat is grote verschil tussen Feyenoord en de rest momenteel, dat jullie nu denken dat je allemaal topspelers hebt wijt ik dan maar aan de kampioensroes.
Ohja. Allemaal topspelers, dat wordt ook echt geroepen.quote:Op maandag 3 april 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
oke ronald waterreusquote:Op maandag 3 april 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Feyenoord goed is ligt het aan de trainer, de tegenstander, het weer, de grasmat of de scheidsrechters maar nooit de spelers. Als Feyenoord matig is ligt het aan de spelers. Dat kennen we nu toch wel. Het is blijkbaar moeilijk toegeven. Dat is ook wel genieten.quote:Op maandag 3 april 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag ook wel hoor, maar dat kan je ook absoluut over Ajax zeggen.
Snap sowieso niet waar die hoogmoed vandaan komt als je met backs speelt die bij RKC niet eens zouden opvallen.
zeg het maar gewoon niet in dit topic want dan ben je te negatiefquote:Op maandag 3 april 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waar die hoogmoed vandaan komt als je met backs speelt die bij RKC niet eens zouden opvallen.
Zowel Tarado als Caland hebben een aardig brilletje op.quote:Op maandag 3 april 2023 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Feyenoord goed is ligt het aan de trainer, de tegenstander, het weer, de grasmat of de scheidsrechters maar nooit de spelers. Als Feyenoord matig is ligt het aan de spelers. Dat kennen we nu toch wel. Het is blijkbaar moeilijk toegeven. Dat is ook wel genieten.
in het Feyenoord topic denken ze dat ze de Europa League al gewonnen hebbenquote:Op maandag 3 april 2023 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Je weet dat het een ultiem kutseizoen is als Feyenoorders in het Ajax topic komen vertellen hoeveel beter hun spelers wel niet zijn.
In zijn linker kleine teen dan, in zijn rechterbeen heeft ie net zo veel balgevoel als jij en ik.quote:Op maandag 3 april 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
voorin/aanvallend/technisch loopt er vast meer kwaliteit, maar als je de basisopstelling van Feyenoord aan mag vullen met spelers van Ajax kom ik niet veel verder dan twee buitenspelers met Kudus en dan Tadic of Bergwijn (als hij zin heeft)quote:Op maandag 3 april 2023 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Je weet dat het een ultiem kutseizoen is als Feyenoorders in het Ajax topic komen vertellen hoeveel beter hun spelers wel niet zijn.
budapestgodquote:Op maandag 3 april 2023 10:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in het Feyenoord topic denken ze dat ze de Europa League al gewonnen hebben
Roddelen we hier?quote:Op maandag 3 april 2023 10:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zei hé.quote:Op maandag 3 april 2023 10:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rechtsback ben ik zeker mee eens dat is niks. Maar ik denk dat iedereen voor het seizoen Wijndal zou hebben gekozen over de linksback van Feyenoord. En dat geldt voor bijna iedere positie.quote:Op maandag 3 april 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, bij AZ was toch al duidelijk dat Wijndal van verdedigen vrij weinig heeft begrepen.quote:Op maandag 3 april 2023 10:25 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Rechtsback ben ik zeker mee eens dat is niks. Maar ik denk dat iedereen voor het seizoen Wijndal zou hebben gekozen over de linksback van Feyenoord. En dat geldt voor bijna iedere positie.
Nee hoor, ik had het over het droomscenario, en zei dat we eerst die kwartfinale überhaupt maar eens door moeten komen, maar dat ik dat een 50/50 wedstrijd acht, maar mocht dát lukken dat ik dan wel denk dat we doorstomen naar de finale. Die finale heb je niet zomaar gewonnen, dat zei ik ook.quote:
uiteraard was ik als een van de weinige niet tevreden met de aankoop Wijndalquote:Op maandag 3 april 2023 10:25 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Rechtsback ben ik zeker mee eens dat is niks. Maar ik denk dat iedereen voor het seizoen Wijndal zou hebben gekozen over de linksback van Feyenoord. En dat geldt voor bijna iedere positie.
Dat bij Ajax niemand zijn niveau haalt op Tadic en Kudus na doet daar niks aan af.
Maar goed talent/kwaliteit alleen is niet genoeg dat blijkt maar weer.
dat maakt niet uit als je veruit de beste ploeg bent natuurlijk, dat kun je zienquote:Op maandag 3 april 2023 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, bij AZ was toch al duidelijk dat Wijndal van verdedigen vrij weinig heeft begrepen.
Echt zo'n domme aankoop. Alhoewel wij op zo'n zelfde manier Bjorkan hebben gehaald, alleen kostte die toch wat minder.quote:Op maandag 3 april 2023 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, bij AZ was toch al duidelijk dat Wijndal van verdedigen vrij weinig heeft begrepen.
Mwah, misschien begin dit seizoen maar inmiddels zijn een hoop spelers van Feyenoord gewoon de spelers van Ajax voorbij, ook op individueel vlak. Brobbey (goed he @Caland ) en Gimenez, of Taylor en Wieffer als beste voorbeelden.quote:Op maandag 3 april 2023 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel in de Kuip kampioen worden dus ik verzoek hierbij zowel Ajax als PSV om het gat niet groter dan 8 punten te laten worden.quote:Op maandag 3 april 2023 10:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap de doem hier trouwens nog niet, ik bedoel als Feyenoord volgende week verliest en de wedstrijd daarna ook en die daarna ook dan is het verschil plotseling nog maar 7 punten met nog 4 wedstrijden te gaan.
Nou je moet zelf ook winnen hequote:Op maandag 3 april 2023 10:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap de doem hier trouwens nog niet, ik bedoel als Feyenoord volgende week verliest en de wedstrijd daarna ook en die daarna ook dan is het verschil plotseling nog maar 7 punten met nog 4 wedstrijden te gaan.
Ja en dan vierde wordenquote:Op maandag 3 april 2023 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat mij betreft vanaf nu een defensie met Regeer (zolang Rensch stuk is) / Timber/ Hato / Baas en dan Alvarez op het middenveld. Seizoen is toch al naar de klote dus investeer maar in die jonkies Regeer, Hato en Baas en laat de Wijndals van deze wereld maar voelen dat er meer voor nodig is om in Ajax 1 te staan.
Heb je de slotwedstrijden gezien dit seizoen? Zeldzaam lastig.quote:Op maandag 3 april 2023 10:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat wordt je met Sanchez en Wijndal als backs ook wel als je zo doorgaat. In ieder geval moet Alvarez naar het middenveld.quote:
Is goedquote:Op maandag 3 april 2023 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wordt je met Sanchez en Wijndal als backs ook wel als je zo doorgaat. In ieder geval moet Alvarez naar het middenveld.
Tuurlijk maar Til toch niet en die deed het vorig seizoen best goed, het gaat om de balans, 1 breker 1 passer 1 loper werkt vaak best aardig.quote:Op maandag 3 april 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
in de jaren 70 misschienquote:Op maandag 3 april 2023 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tuurlijk maar Til toch niet en die deed het vorig seizoen best goed, het gaat om de balans, 1 breker 1 passer 1 loper werkt vaak best aardig.
Het is mijn type ook niet hoor qua voetballer maar hij kan heel nuttig zijn.quote:Op maandag 3 april 2023 10:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij zou niet spelen bij mij
ik zou liever nog met Fritz Jim gaan spelen. eigenlijk ook belachelijk hoe smalle selectie wij hebben
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 3 april 2023 10:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
het is nogal ouderwets om je middenveld zo in te delenquote:Op maandag 3 april 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij denkt dat je voetbalintelligentie toe is genomen door de stand maar zo werkt het niet.
Een heel strict passer-loper-breker model is inderdaad weinig dynamisch voor het hedendaagse voetbal. Als je drie echte specialisten hebt die alledrie de beste op hun positie zijn kan het in de eredivisie op zich wel werken.quote:Op maandag 3 april 2023 11:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is nogal ouderwets om je middenveld zo in te delen
als je het over spelers voor slot hebt past Szymanski juist beter dan Til, omdat hij naast inhoud ook nog techniek heeft
kokcu heeft juist ook dat lopen er bij opgepakt omdat hij alleen een passer was
en wieffer is dan weer meer een breker en passer
Jij denkt dat je voetbalintelligentie toe is genomen door de stand maar zo werkt het niet.quote:Op maandag 3 april 2023 11:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een heel strict passer-loper-breker model is inderdaad weinig dynamisch voor het hedendaagse voetbal. Als je drie echte specialisten hebt die alledrie de beste op hun positie zijn kan het in de eredivisie op zich wel werken.
Want die jongens worden beter als je maar op de bank houdt? Tot nu hebben Sanchez, Bassey en Wijndal niet bewezen veel betere opties te zijnquote:Op maandag 3 april 2023 11:13 schreef Tjacka het volgende:
We gaan lekker onze jeugdopleiding en jeugdspelers verkankeren omdat TheVulture dat zo graag wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |