Beroepskneuzen die VAR.quote:Op zondag 2 april 2023 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)jax-blijft-afgekeurd
Nee nee hij speelt fantastisch aldus sommigenquote:Op zondag 2 april 2023 13:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Berghuis speelt weer ouderwets matig.
quote:Op zondag 2 april 2023 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee nee hij speelt fantastisch aldus sommigen
Wie zegt dat?quote:Op zondag 2 april 2023 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee nee hij speelt fantastisch aldus sommigen
Vooruit, je noemde hem “prima”:quote:
Ik weet niet op basis waarvan overigens.quote:Op zondag 2 april 2023 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Ajax maar Berghuis is gewoon prima.
Bergwijn voor Brobbeyquote:Op zondag 2 april 2023 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou niet weten wat je als versterking zou willen brengen
Dat ging natuurlijk meer over dit seizoen. Je kan er vandaag 5 wisselen die minder hebben laten zien maar daar hoor ik je niet over.quote:Op zondag 2 april 2023 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooruit, je noemde hem “prima”:
[..]
Ik weet niet op basis waarvan overigens.
Raar dat je switch naar “dit seizoen” terwijl de opmerking waarop je reageerde op deze wedstrijd doelde.quote:Op zondag 2 april 2023 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ging natuurlijk meer over dit seizoen. Je kan er vandaag 5 wisselen die minder hebben laten zien maar daar hoor ik je niet over.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 2 april 2023 13:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Raar dat je switch naar “dit seizoen” terwijl de opmerking waarop je reageerde op deze wedstrijd doelde.
Wat geen buitenspel was.quote:Op zondag 2 april 2023 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft die ook gedaan alleen weer uit buitenspel
Ik zei het toch ouwe reus, alle ingrediënten voor puntverlies. Dit seizoen gewoon afschrijven en opnieuw beginnen.quote:Op zondag 2 april 2023 14:04 schreef Heeinz het volgende:
Dit is echt weer verschrikkelijk om te zien
Je kan zowat iedereen wel afschrijven denk ik. Alleen met kudus, alvarez en timber valt wat te verdienen.quote:Op zondag 2 april 2023 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zei het toch ouwe reus, alle ingrediënten voor puntverlies. Dit seizoen gewoon afschrijven en opnieuw beginnen.
Alleen verbaal sterker maar verder is het net als Schreuder een lichtgewicht en komt zijn debuut als hoofdtrainer veel te vroeg...quote:Op zondag 2 april 2023 14:07 schreef Cupfighter het volgende:
Gelukkig lag het aan Schreuder, Heitinga is amper beter
wel op bepaalde vlakken. Schreuder heeft echt wat kapot gemaakt en heitinga is niet het wondermiddel. Die mag lekker terug naar jong ajax want dit is nu nog te hoog.quote:Op zondag 2 april 2023 14:07 schreef Cupfighter het volgende:
Wat schattig je had nog hoop ook.quote:Op zondag 2 april 2023 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Het is gedaan, Feyenoord kampioen, Ajax 2e als ze geluk hebben maar met dit spel wordt dat ook een opgave de komende weken...
Heitinga doet wel iets meer logische dingen en harkt wel punten binnen maar verder komt die ook nog veeeeel te kort natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2023 14:07 schreef Cupfighter het volgende:
Nee maar als je nu een wedstrijd verliest of gelijk speelt is dat ook fataal. En nog kan het raar lopen, maar vooralsnog is het klaar.quote:Op zondag 2 april 2023 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat schattig je had nog hoop ook.
Jazeker Ajax kan gewoon 4de wordenquote:Op zondag 2 april 2023 14:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar als je nu een wedstrijd verliest is dat ook fataal. En nog kan het raar lopen, maar vooralsnog is het klaar.
Nee.quote:Op zondag 2 april 2023 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jazeker Ajax kan gewoon 4de worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |