Beroepskneuzen die VAR.quote:Op zondag 2 april 2023 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)jax-blijft-afgekeurd
Nee nee hij speelt fantastisch aldus sommigenquote:Op zondag 2 april 2023 13:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Berghuis speelt weer ouderwets matig.
quote:Op zondag 2 april 2023 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee nee hij speelt fantastisch aldus sommigen
Wie zegt dat?quote:Op zondag 2 april 2023 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee nee hij speelt fantastisch aldus sommigen
Vooruit, je noemde hem “prima”:quote:
Ik weet niet op basis waarvan overigens.quote:Op zondag 2 april 2023 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Ajax maar Berghuis is gewoon prima.
Bergwijn voor Brobbeyquote:Op zondag 2 april 2023 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou niet weten wat je als versterking zou willen brengen
Dat ging natuurlijk meer over dit seizoen. Je kan er vandaag 5 wisselen die minder hebben laten zien maar daar hoor ik je niet over.quote:Op zondag 2 april 2023 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooruit, je noemde hem “prima”:
[..]
Ik weet niet op basis waarvan overigens.
Raar dat je switch naar “dit seizoen” terwijl de opmerking waarop je reageerde op deze wedstrijd doelde.quote:Op zondag 2 april 2023 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ging natuurlijk meer over dit seizoen. Je kan er vandaag 5 wisselen die minder hebben laten zien maar daar hoor ik je niet over.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 2 april 2023 13:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Raar dat je switch naar “dit seizoen” terwijl de opmerking waarop je reageerde op deze wedstrijd doelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |