quote:Op maandag 3 april 2023 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is gewoon geleuter, Slot zou er misschien 2 of 3 van Feyenoord laten staan.
quote:Op maandag 3 april 2023 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat?quote:Op maandag 3 april 2023 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met de Feyenoord-selectie van gisteren heb je wel een punt. Buiten wat van de verdediging en Kokcu zou er niemand overblijven.quote:Op maandag 3 april 2023 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
vooral het middenveld van Ajax is bijzonder sterk.quote:Op maandag 3 april 2023 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij overschat de selectie van Feyenoord een beetje veel, hij heeft er een goed team van gesmeed maar zo bijzonder zijn de spelers individueel niet.quote:Op maandag 3 april 2023 09:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan overschat je de selectie van Ajax wel enorm. Lachwekkend slechte backs, een middenveld dat compleet uit balans is en niet eens een spits in de selectie die 90 minuten kan volmaken.
Wat een ongekende onzin zeg.quote:Op maandag 3 april 2023 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij overschat de selectie van Feyenoord een beetje veel, hij heeft er een goed team van gesmeed maar zo bijzonder zijn de spelers individueel niet.
Nou als je ziet dat fucking Bergwijn meer doelpunten heeft gescoord dan alle aanvallers van Feyenoord op Gimenez na (en die heeft evenveel doelpunten als Bergwijn), dan moet je wel inzien dat het daar voorin al weinig voorstelt.quote:
Wat een geluk dat er zoveel individuele klasse rondloopt bij Ajax.quote:Op maandag 3 april 2023 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij overschat de selectie van Feyenoord een beetje veel, hij heeft er een goed team van gesmeed maar zo bijzonder zijn de spelers individueel niet.
Dat zeg ik. Kudus en Tadic en dat is het welquote:Op maandag 3 april 2023 09:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou als je ziet dat fucking Bergwijn meer doelpunten heeft gescoord dan alle aanvallers van Feyenoord op Gimenez na (en die heeft evenveel doelpunten als Bergwijn), dan moet je wel inzien dat het daar voorin al weinig voorstelt.
Wat ze goed doen is resultaat halen, maar bijzonder is het voor de rest niet.
Ik zeg het hele seizoen al dat Ajax voorin beter is dan Feyenoord, maar het middenveld en de verdediging is Feyenoord aantoonbaar sterker.quote:Op maandag 3 april 2023 09:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou als je ziet dat fucking Bergwijn meer doelpunten heeft gescoord dan alle aanvallers van Feyenoord op Gimenez na (en die heeft evenveel doelpunten als Bergwijn), dan moet je wel inzien dat het daar voorin al weinig voorstelt.
Wat ze goed doen is resultaat halen, maar bijzonder is het voor de rest niet.
De enige die ik positief vond opvallen bij Ajax was die Conceição. Een Tadiç, Berghuis en Bergwijn hebben de kwaliteiten om in Ajax 1 te spelen maar geven al langere tijd niet echt thuis. Kudus was ook wel ok gisteren maar verder is het allemaal wel heel pover bij Ajax. Dat 'Heitinga-effect' is ook wel uitgewerkt. Dat Schreuder er niks van kon dat bleek wel maar nu Heitinga de poppetjes op de juiste plek zet zie je toch ook wel dat een hoop spelers simpelweg tekort komen. Wel jammer dat Bassey niet inviel gisteren. Wel gelachen om dat moment dat Bassey nog wat tips ging geven aan Conceição die zich klaarmaakte om in te vallenquote:Op maandag 3 april 2023 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Kudus en Tadic en dat is het wel
Die 2 en dan Timber, Alvarez (op het middenveld), Rulli (voor die reserve die er nu staat) en Berghuis (dat is wel close met Wieffer).quote:Op maandag 3 april 2023 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Kudus en Tadic en dat is het wel
Ik denk dat Klaassen en Faylor het bij Heerenveen niet eens laten zien.quote:Op maandag 3 april 2023 09:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zeg het hele seizoen al dat Ajax voorin beter is dan Feyenoord, maar het middenveld en de verdediging is Feyenoord aantoonbaar sterker.
Die backs ook niet. Het centrum van Ajax is nog wel aardig als die Mexicaan daar speelt (en groot fan van J. Timber), maar Hancko en Geertruida/Trauner zijn wel stabieler en opbouwend beter. Alvarez vind ik wel een goede maar zie niet in waarom hij zou spelen voor een Hancko of Wieffer eigenlijk. Zal erom hangen.quote:Op maandag 3 april 2023 09:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaassen en Faylor het bij Heerenveen niet eens laten zien.
Kudus doet alles op halve kracht, die wil gewoon weg.quote:Op maandag 3 april 2023 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige die ik positief vond opvallen bij Ajax was die Conceição. Een Tadiç, Berghuis en Bergwijn hebben de kwaliteiten om in Ajax 1 te spelen maar geven al langere tijd niet echt thuis. Kudus was ook wel ok gisteren maar verder is het allemaal wel heel pover bij Ajax. Dat 'Heitinga-effect' is ook wel uitgewerkt. Dat Schreuder er niks van kon dat bleek wel maar nu Heitinga de poppetjes op de juiste plek zet zie je toch ook wel dat een hoop spelers simpelweg tekort komen. Wel jammer dat Bassey niet inviel gisteren. Wel gelachen om dat moment dat Bassey nog wat tips ging geven aan Conceição die zich klaarmaakte om in te vallen
Alvarez is ook helemaal geen centrale verdediger. Lijkt ook zeer gefrustreerd te zijn de laatste weken.quote:Op maandag 3 april 2023 09:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die backs ook niet. Het centrum van Ajax is nog wel aardig als die Mexicaan daar speelt (en groot fan van J. Timber), maar Hancko en Geertruida/Trauner zijn wel stabieler en opbouwend beter. Alvarez vind ik wel een goede maar zie niet in waarom hij zou spelen voor een Hancko of Wieffer eigenlijk. Zal erom hangen.
Op het ogenblijk onderpresteert bijna iedereen bij Ajax maar dat is toch wel heel anders dan wat een goeie trainer eruit zou halen en daar gaat het om, als je dan de poppetjes naast elkaar zet denk ik dat Slot niet meer dan 3, nou vooruit 4 van de huidige Feyenoord spelers zou opstellen als hij over beide selecties zou beschikken.quote:Op maandag 3 april 2023 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige die ik positief vond opvallen bij Ajax was die Conceição. Een Tadiç, Berghuis en Bergwijn hebben de kwaliteiten om in Ajax 1 te spelen maar geven al langere tijd niet echt thuis. Kudus was ook wel ok gisteren maar verder is het allemaal wel heel pover bij Ajax. Dat 'Heitinga-effect' is ook wel uitgewerkt. Dat Schreuder er niks van kon dat bleek wel maar nu Heitinga de poppetjes op de juiste plek zet zie je toch ook wel dat een hoop spelers simpelweg tekort komen. Wel jammer dat Bassey niet inviel gisteren. Wel gelachen om dat moment dat Bassey nog wat tips ging geven aan Conceição die zich klaarmaakte om in te vallen
Ik denk dat Klaassen zou spelen bij Slot, heeft net zo'n boerderijhoofd als Til.quote:Op maandag 3 april 2023 09:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaassen en Faylor het bij Heerenveen niet eens laten zien.
Klaassen?quote:Op maandag 3 april 2023 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaassen zou spelen bij Slot, heeft net zo'n boerderijhoofd als Til.
deze act werkt niet echt meer als je club in brand staatquote:Op maandag 3 april 2023 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op het ogenblijk onderpresteert bijna iedereen bij Ajax maar dat is toch wel heel anders dan wat een goeie trainer eruit zou halen en daar gaat het om, als je dan de poppetjes naast elkaar zet denk ik dat Slot niet meer dan 3, nou vooruit 4 van de huidige Feyenoord spelers zou opstellen als hij over beide selecties zou beschikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |