echt hoorquote:Op zondag 2 april 2023 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eagles fans zoals altijd meer bezig met Ajax dan met hun eigen schijt ploeg
Het is net Utrechtquote:Op zondag 2 april 2023 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Programma's veeg ik mijn reet mee af. Media dingetje.quote:Op zondag 2 april 2023 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat nee. Heb je de programma's gezien?
Ziedendquote:Op zondag 2 april 2023 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Met Heitinga als coach is dat niet zo gek natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2023 14:13 schreef peaceman het volgende:
Zoals verwacht weer eens een klote wedstrijd.
Lijkt wel alsof alle creativiteit uit de ploeg is.
Zonder TD wordt dat ook een drama natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2023 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ach uithuilen, jaartje EL en de grote verbouwing in de zomer
+voetbalman in de rvc.quote:Op zondag 2 april 2023 14:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zonder TD wordt dat ook een drama natuurlijk.
Is het overduidelijk niet. Nooit niet eigenlijkquote:Op zondag 2 april 2023 14:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Bij die Ajax zender, lijkt me sterk
Vind ik wel, zoals bijna de hele mediaquote:Op zondag 2 april 2023 14:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is het overduidelijk niet. Nooit niet eigenlijk
Alsof GAE geweldig was...quote:Op zondag 2 april 2023 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Go Ahead kan het enkel tegen de Top 3, het is het Utrecht van het oosten. Zelfde soort club.
30 punten tegen de top 3quote:Op zondag 2 april 2023 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Go Ahead kan het enkel tegen de Top 3, het is het Utrecht van het oosten. Zelfde soort club.
Dit is met een zomer niet te makenquote:Op zondag 2 april 2023 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ach uithuilen, jaartje EL en de grote verbouwing in de zomer
Preciesquote:Op zondag 2 april 2023 14:23 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Alsof GAE geweldig was...
Ajax heeft zelf amper wat gecreëerd.
We missen Zuid Amerikanen noemt twee Mexicanen (lol)quote:Op zondag 2 april 2023 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Heb ook totaal geen winnaarsmentaliteit in het veld gezien, te traag. We missen gewoon zuid Amerikanen want met alleen Alvares en Sanchez ga je het niet redden. Flink shoppen in Brazilië dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |