Beroepskneuzen die VAR.quote:Op zondag 2 april 2023 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)jax-blijft-afgekeurd
Nee nee hij speelt fantastisch aldus sommigenquote:Op zondag 2 april 2023 13:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Berghuis speelt weer ouderwets matig.
quote:Op zondag 2 april 2023 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee nee hij speelt fantastisch aldus sommigen
Wie zegt dat?quote:Op zondag 2 april 2023 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee nee hij speelt fantastisch aldus sommigen
Vooruit, je noemde hem “prima”:quote:
Ik weet niet op basis waarvan overigens.quote:Op zondag 2 april 2023 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Ajax maar Berghuis is gewoon prima.
Bergwijn voor Brobbeyquote:Op zondag 2 april 2023 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou niet weten wat je als versterking zou willen brengen
Dat ging natuurlijk meer over dit seizoen. Je kan er vandaag 5 wisselen die minder hebben laten zien maar daar hoor ik je niet over.quote:Op zondag 2 april 2023 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooruit, je noemde hem “prima”:
[..]
Ik weet niet op basis waarvan overigens.
Raar dat je switch naar “dit seizoen” terwijl de opmerking waarop je reageerde op deze wedstrijd doelde.quote:Op zondag 2 april 2023 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ging natuurlijk meer over dit seizoen. Je kan er vandaag 5 wisselen die minder hebben laten zien maar daar hoor ik je niet over.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 2 april 2023 13:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Raar dat je switch naar “dit seizoen” terwijl de opmerking waarop je reageerde op deze wedstrijd doelde.
Wat geen buitenspel was.quote:Op zondag 2 april 2023 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft die ook gedaan alleen weer uit buitenspel
Ik zei het toch ouwe reus, alle ingrediënten voor puntverlies. Dit seizoen gewoon afschrijven en opnieuw beginnen.quote:Op zondag 2 april 2023 14:04 schreef Heeinz het volgende:
Dit is echt weer verschrikkelijk om te zien
Je kan zowat iedereen wel afschrijven denk ik. Alleen met kudus, alvarez en timber valt wat te verdienen.quote:Op zondag 2 april 2023 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zei het toch ouwe reus, alle ingrediënten voor puntverlies. Dit seizoen gewoon afschrijven en opnieuw beginnen.
Alleen verbaal sterker maar verder is het net als Schreuder een lichtgewicht en komt zijn debuut als hoofdtrainer veel te vroeg...quote:Op zondag 2 april 2023 14:07 schreef Cupfighter het volgende:
Gelukkig lag het aan Schreuder, Heitinga is amper beter
wel op bepaalde vlakken. Schreuder heeft echt wat kapot gemaakt en heitinga is niet het wondermiddel. Die mag lekker terug naar jong ajax want dit is nu nog te hoog.quote:Op zondag 2 april 2023 14:07 schreef Cupfighter het volgende:
Wat schattig je had nog hoop ook.quote:Op zondag 2 april 2023 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Het is gedaan, Feyenoord kampioen, Ajax 2e als ze geluk hebben maar met dit spel wordt dat ook een opgave de komende weken...
Heitinga doet wel iets meer logische dingen en harkt wel punten binnen maar verder komt die ook nog veeeeel te kort natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2023 14:07 schreef Cupfighter het volgende:
Nee maar als je nu een wedstrijd verliest of gelijk speelt is dat ook fataal. En nog kan het raar lopen, maar vooralsnog is het klaar.quote:Op zondag 2 april 2023 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat schattig je had nog hoop ook.
Jazeker Ajax kan gewoon 4de wordenquote:Op zondag 2 april 2023 14:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar als je nu een wedstrijd verliest is dat ook fataal. En nog kan het raar lopen, maar vooralsnog is het klaar.
Nee.quote:Op zondag 2 april 2023 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jazeker Ajax kan gewoon 4de worden
echt hoorquote:Op zondag 2 april 2023 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eagles fans zoals altijd meer bezig met Ajax dan met hun eigen schijt ploeg
Het is net Utrechtquote:Op zondag 2 april 2023 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Programma's veeg ik mijn reet mee af. Media dingetje.quote:Op zondag 2 april 2023 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat nee. Heb je de programma's gezien?
Ziedendquote:Op zondag 2 april 2023 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Met Heitinga als coach is dat niet zo gek natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2023 14:13 schreef peaceman het volgende:
Zoals verwacht weer eens een klote wedstrijd.
Lijkt wel alsof alle creativiteit uit de ploeg is.
Zonder TD wordt dat ook een drama natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2023 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ach uithuilen, jaartje EL en de grote verbouwing in de zomer
+voetbalman in de rvc.quote:Op zondag 2 april 2023 14:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zonder TD wordt dat ook een drama natuurlijk.
Is het overduidelijk niet. Nooit niet eigenlijkquote:Op zondag 2 april 2023 14:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Bij die Ajax zender, lijkt me sterk
Vind ik wel, zoals bijna de hele mediaquote:Op zondag 2 april 2023 14:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is het overduidelijk niet. Nooit niet eigenlijk
Alsof GAE geweldig was...quote:Op zondag 2 april 2023 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Go Ahead kan het enkel tegen de Top 3, het is het Utrecht van het oosten. Zelfde soort club.
30 punten tegen de top 3quote:Op zondag 2 april 2023 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Go Ahead kan het enkel tegen de Top 3, het is het Utrecht van het oosten. Zelfde soort club.
Dit is met een zomer niet te makenquote:Op zondag 2 april 2023 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ach uithuilen, jaartje EL en de grote verbouwing in de zomer
Preciesquote:Op zondag 2 april 2023 14:23 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Alsof GAE geweldig was...
Ajax heeft zelf amper wat gecreëerd.
We missen Zuid Amerikanen noemt twee Mexicanen (lol)quote:Op zondag 2 april 2023 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Heb ook totaal geen winnaarsmentaliteit in het veld gezien, te traag. We missen gewoon zuid Amerikanen want met alleen Alvares en Sanchez ga je het niet redden. Flink shoppen in Brazilië dus.
Lul niet.quote:Op zondag 2 april 2023 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We missen Zuid Amerikanen noemt twee Mexicanen (lol)
Mexico ligt in Noord-Amerika.quote:Op zondag 2 april 2023 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We missen Zuid Amerikanen noemt twee Mexicanen (lol)
Al een tijdje zo.quote:Op zondag 2 april 2023 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Tadic zoekt het niet eens meer Nederlands te praten, is er ook wel klaar mee
Jep, hopen op een kampioenschap de komende 3 seizoenenquote:Op zondag 2 april 2023 14:31 schreef Scorpie het volgende:
Dit gaan wel een paar magere jaren worden.
Denk dat 2e worden al bijna uitgesloten is.quote:
Je moet nog tegen AZ PSV en Twente, dat worden gewoon met een beetje pech 0 puntenquote:Op zondag 2 april 2023 14:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk dat 2e worden al bijna uitgesloten is.
Alleen Fortuna en Emmen thuis zie ik als ‘relatief makkelijk’, de rest wordt allemaal zeer lastig. Als ze 15 punten (of meer) uit die 7 wedstrijden halen zou het me verbazen.quote:Op zondag 2 april 2023 14:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet nog tegen AZ PSV en Twente, dat worden gewoon met een beetje pech 0 punten
4e plek dan.
Vraag me sowieso af wat het gemiddelde IQ van staf en spelers is. Zal de 90 niet aantikken.quote:Op zondag 2 april 2023 14:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Taylor zit aardig dicht tegen zwakbegaafdheid aan . Genotsinterview
Zwak interview ja. Onnodig.quote:Op zondag 2 april 2023 14:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
"Op deze manier kun je geen prijzen pakken. Er zitten mensen bij de VAR die de verkeerde beslissingen maken."
Heitinga
Hoe vond je Kudus?quote:Op zondag 2 april 2023 14:52 schreef LethalNinja het volgende:
Te pijnlijk voor woorden weer dit. Vanaf station Deventer ook duidelijk te horen hoe GAE het vierde als een overwinning.
De hopeloze Sanches, slome Klaassen en bejaarde Tadic. Mag dit klote seizoen al klaar zijn? Fluit af en dan de bezem erdoor!
Maar Sanchez was toch Mexicaans international? Dus volgens de experts hier kon dat nooit een miskoop zijn....quote:Op zondag 2 april 2023 14:52 schreef LethalNinja het volgende:
Te pijnlijk voor woorden weer dit. Vanaf station Deventer ook duidelijk te horen hoe GAE het vierde als een overwinning.
De hopeloze Sanches, slome Klaassen en bejaarde Tadic. Mag dit klote seizoen al klaar zijn? Fluit af en dan de bezem erdoor!
Lodeweges trekt het gemiddelde omhoog. Van Praag had trouwens ook weer hoofdpijn door Sjon met Van Gaal te vergelijken toen die het moest overnemen van Beenhakkert.quote:Op zondag 2 april 2023 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af wat het gemiddelde IQ van staf en spelers is. Zal de 90 niet aantikken.
Van Praag moet lekker bingo gaan spelen op de zaterdagen en verder niet meer over voetbal praten.quote:Op zondag 2 april 2023 15:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lodeweges trekt het gemiddelde omhoog. Van Praag had trouwens ook weer hoofdpijn door Sjon met Van Gaal te vergelijken toen die het moest overnemen van Beenhakkert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 april 2023 15:23 schreef damsco het volgende:
Er is maar een man die hier de boel weer kan rechttrekkenRijkaard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker aan het pilsen?quote:Op zondag 2 april 2023 14:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar Sanchez was toch Mexicaans international? Dus volgens de experts hier kon dat nooit een miskoop zijn....
Sinds een aantal maanden bekend als een Arne Slotje.quote:Op zondag 2 april 2023 14:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
"Op deze manier kun je geen prijzen pakken. Er zitten mensen bij de VAR die de verkeerde beslissingen maken."
Heitinga
Wel opvallend dat de voetballerij toch een jaar of 120 is gedomineerd door dat soort types, de recente ontwikkelingen met Ten Hag en Slot zijn echt pas 5 jaar aan de gang ofzo.quote:Op zondag 2 april 2023 15:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het begint er zo langzamerhand toch echt alle schijn van te krijgen dat er bij het vak van hoofdtrainer meer komt kijken dan alleen het uitbraken van demagogische oneliners in de media.
Er is maar een man die hier de boel weer kan rechttrekkenDe Jong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Er is maar een man die hier de boel weer kan rechttrekkenBoeijen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je hierover durft te klagen zegt meer dan genoeg.quote:Op zondag 2 april 2023 15:56 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik vind het een beetje bizar dat hier mensen van mening zijn dat het de taak van Ajax is om niet alleen de tegenstander te verslaan, maar ook te compenseren voor arbitrale blunders.
Het staat volledig los van elkaar. Dat Ajax ruk speelt en de arbitrage een flop is zijn twee afzonderlijke feitelijkheden. Het heeft beiden invloed op het resultaat, maar je kan niet gaan verwachten dat de één voor de ander z'n falen gaat compenseren.quote:Op zondag 2 april 2023 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat je hierover durft te klagen zegt meer dan genoeg.
Blablabla je creëert amper iets voor de 20ste keer dit seizoen de smoesjes zijn wel op onderhand.quote:Op zondag 2 april 2023 16:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Het staat volledig los van elkaar. Dat Ajax ruk speelt en de arbitrage een flop is zijn twee afzonderlijke feitelijkheden. Het heeft beiden invloed op het resultaat, maar je kan niet gaan verwachten dat de één voor de ander z'n falen gaat compenseren.
moet je straks de samenvatting van sparta - feyenoord even kijkenquote:Op zondag 2 april 2023 16:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Het staat volledig los van elkaar. Dat Ajax ruk speelt en de arbitrage een flop is zijn twee afzonderlijke feitelijkheden. Het heeft beiden invloed op het resultaat, maar je kan niet gaan verwachten dat de één voor de ander z'n falen gaat compenseren.
Er is maar een man die hier de boel weer kan rechttrekkenLampard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Het is een behoorlijke fout, maar ze creëren daarna ook vrijwel niks meer. Het is gewoon een flutseizoen waarbij teveel spelers niet thuis geven qua vorm en mentaliteit. Daarbij versterkt door een trainer in de eerste helft van de competitie die ze helemaal onzeker heeft gemaakt.quote:Op zondag 2 april 2023 16:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Zonder die incapabele grensrechter en VAR had je gewoon 3 moeilijke punten gepakt
Nu koppel je opnieuw de matige prestaties van Ajax aan het falen van "Zeist".quote:Op zondag 2 april 2023 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blablabla je creëert amper iets voor de 20ste keer dit seizoen de smoesjes zijn wel op onderhand.
Ajax onwaardig gedrag dit.quote:Op zondag 2 april 2023 16:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Nu koppel je opnieuw de matige prestaties van Ajax aan het falen van "Zeist".
Stel dat dit was gebeurd in de Champions League-finale tegen Bayern München was waarbij beide ploegen elkaar met oogstrelend voetbal in evenwicht houden. Had je deze arbitrale blunder dan wél veroordeeld?
Natuurlijk is het een fout maar het feit dat je het hier over gaat hebben na de 15de? Wanprestatie van het seizoen is wel heel schrijnend. Afhankelijk zijn van de var in de Eredivisie ga je schamenquote:Op zondag 2 april 2023 16:29 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik merk dat dit te moeilijk voor je is en zal er verder over ophouden.
Er is maar een man die hier de boel weer kan rechttrekkenMarc nettoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ook niet boven AZquote:Op zondag 2 april 2023 16:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gaan jullie überhaupt wel boven PSV eindigen?
wat een onzin. ik vond Johnny gelijk al een debieltje. het is meer dat tokkiepubliek die hem geweldig vindenquote:Op zondag 2 april 2023 16:48 schreef De_Pel het volgende:
Wel mooi e televisie, hoe iedereen hier over elkaar heen duikelde van geluk na het rijtje gelukkige overwinningen tegen een paar kansarme clubjes na elkaar van Kampioenenmaker Sjon.
Vervolgens verlies je van de enige echte terechte kampioen en lukt het niet om wat te forceren tegen Gae, en is direct de complete crisis weer losgebroken
:’)
Ok. Jij wilt ontkennen dat voor Ajax-Feyenoord hier het overgrote deel er van overtuigd was dat Ajax kampioen zou worden?quote:Op zondag 2 april 2023 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een onzin. ik vond Johnny gelijk al een debieltje. het is meer dat tokkiepubliek die hem geweldig vinden
klopt ik had sowieso al een slecht gevoel maar ik moest van iedereen positief doen hierquote:Op zondag 2 april 2023 16:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok. Jij wilt ontkennen dat voor Ajax-Feyenoord hier het overgrote deel er van overtuigd was dat Ajax kampioen zou worden?
Goh, jij was de enige die daar nog in geloofde voor vandaag.quote:Op zondag 2 april 2023 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Je wordt met geluk nog 2e, maar 1e is na de kampioenswedstrijd van Feyenoord vandaag uitgesloten.
Nee, maar heb je Feyenoord gezien?quote:Op zondag 2 april 2023 16:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Goh, jij was de enige die daar nog in geloofde voor vandaag.
Nou hadden die gelijk gespeeld of verloren had er misschien nog iets van hoop kunnen zijn, maar nu dus niet meer. Moge duidelijk zijn.quote:
Nee joh.quote:Op zondag 2 april 2023 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Je wordt met geluk nog 2e, maar 1e is na de kampioenswedstrijd van Feyenoord vandaag uitgesloten. En de beker nog pakken lijkt me op de manier zoals we vandaag speelde ook uitgesloten.
Nee ga ik niet vanuit.quote:Op zondag 2 april 2023 16:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee joh.
We gaan derde worden en zelfs al het tegen zit 4e
Nee precies. Maar het zou weleens 12 punten verschil aan het einde van de rit kunnen zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 16:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou hadden die gelijk gespeeld of verloren had er misschien nog iets van hoop kunnen zijn, maar nu dus niet meer. Moge duidelijk zijn.
Ik heb hem lang de hand boven het hoofd gehouden, maar die levert echt een wanprestatie dit seizoen. Daar lijkt qua mentaliteit toch wel het een en ander aan te schorten, zelfde geldt trouwens ook voor Wijndal. Beiden had je op deze manier niet hoeven te halen afgelopen zomer.quote:Op zondag 2 april 2023 16:47 schreef Tjacka het volgende:
Wat heeft Bergwijn gebruikt dit weekend.
Die speelde hoe ik vroeger speelde.
Dat kan en mag niet gebeuren. Ajax onwaardig. Punt. 2e is nu nog het enige wat telt. En beter nog morgen het ontslag van Van der Sar.quote:Op zondag 2 april 2023 17:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Derde of vierde, niet meer dan terecht ook. Wanbeleid
Hulpsinterklaas Milos Malenovicquote:Op zondag 2 april 2023 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb hem lang de hand boven het hoofd gehouden, maar die levert echt een wanprestatie dit seizoen. Daar lijkt qua mentaliteit toch wel het een en ander aan te schorten, zelfde geldt trouwens ook voor Wijndal. Beiden had je op deze manier niet hoeven te halen afgelopen zomer.
Bassey is gewoon een dikke fout met dank aan de invloed van Schreuder en co bij het scoutingsbeleid van de zomer.
Niet echt handig dat 4 potentiële basisspelers (Taylor, Bergwijn, Brobbey en Wijndal) het IQ van een doperwt hebben. En dan ook nog eens een hele slechte werklust.quote:Op zondag 2 april 2023 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb hem lang de hand boven het hoofd gehouden, maar die levert echt een wanprestatie dit seizoen. Daar lijkt qua mentaliteit toch wel het een en ander aan te schorten, zelfde geldt trouwens ook voor Wijndal. Beiden had je op deze manier niet hoeven te halen afgelopen zomer.
Bassey is gewoon een dikke fout met dank aan de invloed van Schreuder en co bij het scoutingsbeleid van de zomer.
Eens, het heeft bij die gasten allemaal voornamelijk met mentale weerbaarheid te maken. Vond het daarom meer dan terecht dat Baas vandaag speelde. Vond het alleen wel een fout dat Alvarez weer in de verdediging werd gezet, die is onmisbaar op dit middenveld.quote:Op zondag 2 april 2023 17:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet echt handig dat 4 potentiële basisspelers (Taylor, Bergwijn, Brobbey en Wijndal) het IQ van een doperwt hebben. En dan ook nog eens een hele slechte werklust.
Dit klopt, maar probeer maar eens een verdediger te zoeken die aan dat profiel voldoet en die wil spelen in de eredivisie. Bassey is linksbenig, had ervaring in de Europese competitie (Europa League), is fysiek sterk en kon met zijn 1.85m iets toevoegen aan de kabouterdefensie van Ajax waar we toen spelers hadden als Timber, Blind, Rensch, Wijndal die max 1.78m zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Brobbey is ook een domme kracht en koopquote:Op zondag 2 april 2023 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom andere hoofdtrainer vanaf volgend seizoenquote:Op zondag 2 april 2023 16:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik had als ik Heitinga was ook Hato erin gegooid vanaf de aftrap naast Timber, zodat je Alvarez op het middenveld had kunnen laten staan.
Ook het interview na afloop was niet sterk van Johnny.
Ik vraag me dan nog steeds af wie dat moet gaan doenquote:Op zondag 2 april 2023 17:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom andere hoofdtrainer vanaf volgend seizoen
Ik zou wel wat in Philippe Clement zien, of anders Kompany.quote:Op zondag 2 april 2023 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me dan nog steeds af wie dat moet gaan doen
Een geschikte en beschikbare Nederlander zie ik momenteel sowieso nietquote:Op zondag 2 april 2023 17:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zou wel wat in Philippe Clement zien, of anders Kompany.
Pascal Jansen zou een optie kunnen zijn, al heeft die net bijgetekend bij AZ.quote:Op zondag 2 april 2023 18:01 schreef Malavita het volgende:
[..]
Een geschikte en beschikbare Nederlander zie ik momenteel sowieso niet
Klopp of in ieder geval iemand met haar.quote:Op zondag 2 april 2023 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me dan nog steeds af wie dat moet gaan doen
ja dat kan nog wel idd. Die was ik ff vergetenquote:Op zondag 2 april 2023 18:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pascal Jansen zou een optie kunnen zijn, al heeft die net bijgetekend bij AZ.
Maar even serieus, dacht iemand hier dat Wijndal zou mislukken? Dat is toch ook een vreemd verhaal, dat was echt een prima aankoop vooraf gezien, Brobbey was ook heel logisch om te doen na de huurperiode. Kan je dat dan echt H2 kwalijk nemen?quote:Op zondag 2 april 2023 17:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit klopt, maar probeer maar eens een verdediger te zoeken die aan dat profiel voldoet en die wil spelen in de eredivisie. Bassey is linksbenig, had ervaring in de Europese competitie (Europa League), is fysiek sterk en kon met zijn 1.85m iets toevoegen aan de kabouterdefensie van Ajax waar we toen spelers als Timber, Blind, Rensch, Wijndal die max 1.78m zijn.
Ik snap de keuze van Bassey wel, het pakt alleen slecht uit en blijkt inderdaad een miskoop.
De aanwinsten Wijndal, Brobbey, Sanchez en Ocampos zijn echter kwalijker.
Los daarvan is het schandelijk dat je het seizoen durfde te beginnen met spelers als Rensch en Taylor in de selectie waarbij de laatstgenoemde ook steeds een basisplaats krijgt.
Klopt, datzelfde geldt natuurlijk ook voor Bergwijn, op leken dat allemaal prima aankopen en het is bepaald niet ondenkbaar dat ze onder een andere trainer wel renderen.quote:Op zondag 2 april 2023 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar even serieus, dacht iemand hier dat Wijndal zou mislukken? Dat is toch ook een vreemd verhaal, dat was echt een prima aankoop vooraf gezien, Brobbey was ook heel logisch om te doen na de huurperiode. Kan je dat dan echt H2 kwalijk nemen?
Bergwijn was wel erg veel geld, daar was wel wat terechte kritiek over het bedrag.quote:Op zondag 2 april 2023 18:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, datzelfde geldt natuurlijk ook voor Bergwijn, op leken dat allemaal prima aankopen en het is bepaald niet ondenkbaar dat ze onder een andere trainer wel renderen.
Bergwijn is nog steeds dat geld wel waard hoe vreemd het ook klinkt, bij Bassey ligt dat wel anders, daar heb je gewoon 15 miljoen teveel voor betaald.quote:Op zondag 2 april 2023 18:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bergwijn was wel erg veel geld, daar was wel wat terechte kritiek over het bedrag.
Maar goed uiteindelijk was dit altijd een herbouwjaar en dat had Ajax vanaf het begin ook realistisch over moeten zijn en dan had je ook een beter transferbeleid kunnen voeren. Nu heb je heel veel geld weggegooid om uiteindelijk alsnog een herbouwjaar te hebben.
Je kan niet je halve basis verkopen en dan denken daar maar iets slechter uit te komen op de korte termijn.
Begrijpelijk, dat Sjaak Swart zoiets zegt ok maar als trainer van Ajax kan dit niet.quote:Op zondag 2 april 2023 18:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
zooooooooooooooooooo keihard gelachen toen ik dit zag
Ik denk dat de crux vooral op het mentale aspect zit. Denk dat ze alle 3 denken er met 70/80% arbeid/inzet ook wel te komen. De vraag is of je dat had kunnen weten vantevoren, in het geval van Brobbey misschien wel.quote:Op zondag 2 april 2023 18:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, datzelfde geldt natuurlijk ook voor Bergwijn, op leken dat allemaal prima aankopen en het is bepaald niet ondenkbaar dat ze onder een andere trainer wel renderen.
Ach, Heitinga zit zelf nog vol emotie na zo’n pot. Die is nog te groen voor het vak als hoofdtrainer.quote:Op zondag 2 april 2023 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, dat Sjaak Swart zoiets zegt ok maar als trainer van Ajax kan dit niet.
Mislukken is een groot woord maar ik was er zeker niet van overtuigd dat hij zou slagen bij Ajax. Wijndal was bij AZ aanvallend best ok, maar verdedigend vrij matig. En nu is het zo dat je als aanvallende back bij een club als AZ veel meer ruimte krijgt dan wanneer je voor Ajax speelt. De vraag is dus of hij daarmee om kan gaan, blijkbaar niet dus.quote:Op zondag 2 april 2023 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar even serieus, dacht iemand hier dat Wijndal zou mislukken?
Niet voor dat achterlijk hoge bedrag natuurlijk. Toen Brobbey bij Ajax vertrok had hij wel wat goals gemaakt maarquote:Brobbey was ook heel logisch om te doen na de huurperiode. Kan je dat dan echt H2 kwalijk nemen?
Mening over vandaag Tarado? Die 8 punten verschil in deze fase van het seizoen had jij ook niet zien aankomen gok ik zo.quote:Op zondag 2 april 2023 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bergwijn is nog steeds dat geld wel waard hoe vreemd het ook klinkt, bij Bassey ligt dat wel anders, daar heb je gewoon 15 miljoen teveel voor betaald.
Ja, dat kun je vaak van te voren prima inschatten. Zelfde geldt ook voor oudspelers als Gravenberch en Bazoer (en nog wat langer geleden een Rodney Sneijder) trouwens, je hoeft echt geen psycholoog te zijn om vrij snel te kunnen inschatten dat die drive en vechtlust er niet echt inzetten bij die jongens.quote:Op zondag 2 april 2023 18:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat de crux vooral op het mentale aspect zit. Denk dat ze alle 3 denken er met 70/80% arbeid/inzet ook wel te komen. De vraag is of je dat had kunnen weten vantevoren, in het geval van Brobbey misschien wel.
18 miljoen voor een spits is zo ongeveer het minimale wat je kan betalen voor iemand die semi-capabel is.quote:Op zondag 2 april 2023 18:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mislukken is een groot woord maar ik was er zeker niet van overtuigd dat hij zou slagen bij Ajax. Wijndal was bij AZ aanvallend best ok, maar verdedigend vrij matig. En nu is het zo dat je als aanvallende back bij een club als AZ veel meer ruimte krijgt dan wanneer je voor Ajax speelt. De vraag is dus of hij daarmee om kan gaan, blijkbaar niet dus.
[..]
Niet voor dat achterlijk hoge bedrag natuurlijk. Toen Brobbey bij Ajax vertrok had hij wel wat goals gemaakt maar
er waren ook toen al genoeg wedstrijden waarin hij het niet heeft laten zien.
Dat is het dus maar de vraag of hij de spits kan worden waar Ajax op hoopt, garantie heb je nooit natuurlijk maar als je met dergelijke bedragen gaat smijten moet je daar wel iets zekerder van zijn.
Soms koop je met spelers als bergwijn en bassie een kampioenschapquote:Op zondag 2 april 2023 19:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
18 miljoen voor een spits is zo ongeveer het minimale wat je kan betalen voor iemand die semi-capabel is.
Zelfs Bassey begon redelijk, maar Schreuder is het gelukt om al het zelfvertrouwen en plezier weg te halen bij die gasten.quote:Op zondag 2 april 2023 18:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou oprecht best verfrissend kunnen werken en lachen, vooral lachen.quote:Op zondag 2 april 2023 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Hyballa in beeld als nieuwe hoofdcoach van Ajax als die Duitse TD het wordt, schrijft de TeleDriessen...1 april is verspreid over meerdere dagen dit jaar blijkbaar...
Link?quote:Op zondag 2 april 2023 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Hyballa in beeld als nieuwe hoofdcoach van Ajax als die Duitse TD het wordt, schrijft de TeleDriessen...1 april is verspreid over meerdere dagen dit jaar blijkbaar...
Klopt, maar als je genoeg talent en klasse hebt is dat ook niet zo erg. Antony's inzet was ook niet altijd om over naar huis te schrijven, maar hij was zo goed dat hij met zijn talent dat kon compenseren en dus toch is geslaagd bij Ajax.quote:Op zondag 2 april 2023 18:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja, dat kun je vaak van te voren prima inschatten. Zelfde geldt ook voor oudspelers als Gravenberch en Bazoer (en nog wat langer geleden een Rodney Sneijder) trouwens, je hoeft echt geen psycholoog te zijn om vrij snel te kunnen inschatten dat die drive en vechtlust er niet echt inzetten bij die jongens.
Bergwijn had bij Spurs ook al een twijfelachtige reputatie als het om inzet ging.
Ik word die act wel een beetje zat van Johnny. Begon al met die nep bravoure tegen Feyenoord.quote:Op zondag 2 april 2023 21:27 schreef RamboDirk het volgende:
John Huilinga![]()
Geef deze man een contract, wordt een groot feest
Heitinga was sowieso een tijdelijke stand-in en met die keuze heeft Ajax ook een signaal afgegeven dat het dit seizoen niet meer voor de prijzen speelt.quote:Op zondag 2 april 2023 21:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik word die act wel een beetje zat van Johnny. Begon al met die nep bravoure tegen Feyenoord.
We hebben een hoofdtrainer nodig volgend seizoen, geen broekie.
quote:Op zondag 2 april 2023 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou oprecht best verfrissend kunnen werken en lachen, vooral lachen.
quote:Op zondag 2 april 2023 22:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Zeker Evertjan! Hoewel Ajax momenteel achterstaat in de Eredivisie, hebben ze nog steeds een kans om kampioen te worden. Er zijn immers genoeg wedstrijden over voor het einde van het seizoen en er kan nog veel gebeuren op gebied van blessures of tactische keuzes.
Daarnaast heeft Ajax laten zien dat ze vorig jaar tot op de laatste dag kunnen strijden voor de titel dus wie weet wat dit jaar weer zal brengen? Als fanatieke voetbalfan is Nova benieuwd naar hoe alles zich verder ontwikkelen gaat.
JAAAAAquote:Op zondag 2 april 2023 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Alle gekheid. Denk dat we niet gebaat zijn bij zo'n driftkikker. Ik denk niet dat hij bij de spelers het juiste kan triggeren. Wij zijn helemaal de club er niet naar voor zo'n type trainer.quote:
Ik heb het niet gezien, Heitinga had een goeie serie neergezet maar het hield voetballend niet over en na zo'n klassieker is het geloof ook weer weg dus had wel verwacht dat het niets zou worden, al hoop je uiteraard dat het dan meevalt, maar helaas.quote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mening over vandaag Tarado? Die 8 punten verschil in deze fase van het seizoen had jij ook niet zien aankomen gok ik zo.
Het is geen PSV, financieel gezien dan en we are coming for you, welkom in de hel, je bent net zo labiel als die club van jequote:Op zondag 2 april 2023 22:03 schreef PSVCL het volgende:
ajax heeft een groot (financieel) probleem als ze geen CL halen , heerlijk vooruitzicht_O_
PSV gaat jullie kapot maken over 3 weken.. welkom in de hel van Eindhoven![]()
Adem blijven halen, een jaartje zonder CL overleven we welquote:Op zondag 2 april 2023 22:03 schreef PSVCL het volgende:
ajax heeft een groot (financieel) probleem als ze geen CL halen , heerlijk vooruitzicht_O_
Nee hoor Ajax is de enige club die juist geen probleem heeft.quote:Op zondag 2 april 2023 22:03 schreef PSVCL het volgende:
dat gaat niet lang duren maatquote:Op zondag 2 april 2023 23:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor Ajax is de enige club die juist geen probleem heeft.
quote:Op zondag 2 april 2023 23:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor Ajax is de enige club die juist geen probleem heeft.
.quote:Op zondag 2 april 2023 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Adem blijven halen, een jaartje zonder CL overleven we wel
We are waiting for youquote:Op zondag 2 april 2023 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is geen PSV, financieel gezien dan en we are coming for you, welkom in de hel, je bent net zo labiel als die club van je
Valt allemaal mee staat genoeg kapitaal op het veld. Zo'n kudus hoe matig die ook is gaat ook gewoon weg voor 40 mil straks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |