abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2023 @ 10:06:04 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208638800
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Klaassen? :D
Het gaat allemaal om balans, Alvarez Kokcu Klaassen lijkt mij een heel aardig middenveld, kijk maar naar Til vorig seizoen.
Dat is dus wat ik bedoel, je moet er een funcionerend team van maken en dat is grote verschil tussen Feyenoord en de rest momenteel, dat jullie nu denken dat je allemaal topspelers hebt wijt ik dan maar aan de kampioensroes.
  maandag 3 april 2023 @ 10:06:36 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208638807
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het gaat allemaal om balans, Alvarez Kokcu Klaassen lijkt mij een heel aardig middenveld, kijk maar naar Til vorig seizoen.
Dat is dus wat ik bedoel, je moet er een funcionerend team van maken en dat is grote verschil tussen Feyenoord en de rest momenteel, dat jullie nu denken dat je allemaal topspelers hebt wijt ik dan maar aan de kampioensroes.
Szymanski heeft meer balgevoel in zijn kleine teen dan boerderijhoofd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208638809
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk dat Klaassen zou spelen bij Slot, heeft net zo'n boerderijhoofd als Til.
hij zou niet spelen bij mij

ik zou liever nog met Fritz Jim gaan spelen. eigenlijk ook belachelijk hoe smalle selectie wij hebben
Groot fan van User Wotte
pi_208638819
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2023 10:06 schreef Caland het volgende:

[..]
hoop ook dat Ajax die gaat halen ja. aangezien hij voor jullie te duur is
Groot fan van User Wotte
pi_208638837
Looool Feyenoordertjes worden woest als je terecht zegt dat ze gewoon matige spelers hebben. :D

Maar ze hebben wel een beter team en trainer en dat is het belangrijkste wel. Kijk maar naar psg/city die bakken er Europees niks van met de beste spelers.
  maandag 3 april 2023 @ 10:13:51 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208638859
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:10 schreef TornadoDK het volgende:
Looool Feyenoordertjes worden woest als je terecht zegt dat ze gewoon matige spelers hebben. :D
Dat mag ook wel hoor, maar dat kan je ook absoluut over Ajax zeggen.

Snap sowieso niet waar die hoogmoed vandaan komt als je met backs speelt die bij RKC niet eens zouden opvallen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208638861
quote:

[..]
:') Klaassen en Taylor is niveau Utrecht
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_208638862
quote:

[..]
Ohja. Allemaal topspelers, dat wordt ook echt geroepen.

Ik denk eerder dat Ajax ook individueel niet zo goed is als jij hier denkt. Timber, Alvarez(Als 6), Tadic en Kudus zouden er in een gemende XI in staan. Meer zal er echt niet opstaan, ook als je kijkt naar de balans in het elftal. Met je maximaal 2/3 spelers.
pi_208638872
quote:

[..]
oke ronald waterreus
  maandag 3 april 2023 @ 10:15:29 #260
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_208638882
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Snap sowieso niet waar die hoogmoed vandaan komt als je met backs speelt die bij RKC niet eens zouden opvallen.
Als Feyenoord goed is ligt het aan de trainer, de tegenstander, het weer, de grasmat of de scheidsrechters maar nooit de spelers. Als Feyenoord matig is ligt het aan de spelers. Dat kennen we nu toch wel. Het is blijkbaar moeilijk toegeven. Dat is ook wel genieten.
pi_208638883
Om nog maar te zwijgen dat user Tarado geen flauw benul heeft hoe Szymanski de verbeterde versie is van Til.
pi_208638904
quote:

[..]

zeg het maar gewoon niet in dit topic want dan ben je te negatief
Groot fan van User Wotte
pi_208638905
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:15 schreef fetX het volgende:

[..]
Als Feyenoord goed is ligt het aan de trainer, de tegenstander, het weer, de grasmat of de scheidsrechters maar nooit de spelers. Als Feyenoord matig is ligt het aan de spelers. Dat kennen we nu toch wel. Het is blijkbaar moeilijk toegeven. Dat is ook wel genieten.
Zowel Tarado als Caland hebben een aardig brilletje op. ;)
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_208638924
Je weet dat het een ultiem kutseizoen is als Feyenoorders in het Ajax topic komen vertellen hoeveel beter hun spelers wel niet zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2023 10:19:10 ]
pi_208638940
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2023 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Je weet dat het een ultiem kutseizoen is als Feyenoorders in het Ajax topic komen vertellen hoeveel beter hun spelers wel niet zijn.
in het Feyenoord topic denken ze dat ze de Europa League al gewonnen hebben
Groot fan van User Wotte
  maandag 3 april 2023 @ 10:21:15 #266
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_208638944
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2023 10:06 schreef Caland het volgende:

[..]
In zijn linker kleine teen dan, in zijn rechterbeen heeft ie net zo veel balgevoel als jij en ik.
Makkelijk eerste
pi_208638949
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2023 10:18 schreef Scorpie het volgende:
voorin/aanvallend/technisch loopt er vast meer kwaliteit, maar als je de basisopstelling van Feyenoord aan mag vullen met spelers van Ajax kom ik niet veel verder dan twee buitenspelers met Kudus en dan Tadic of Bergwijn (als hij zin heeft)

zelfs jullie timber heeft feyenoord niet nodig momenteel als iedereen fit is :+
pi_208638957
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:20 schreef Tjacka het volgende:

[..]
budapestgod
  maandag 3 april 2023 @ 10:22:34 #269
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_208638958
quote:

[..]
Roddelen we hier?
@Tomatenboer
pi_208638982
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2023 10:22 schreef aTypisch het volgende:

[..]
budapestgod
als jullie die finale halen ga ik echt met bekers gooien

Z
Groot fan van User Wotte
pi_208638988
quote:

[..]
Dat is niet wat ik zei hé. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_208638996
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat is niet wat ik zei hé. :)
jawel.
Groot fan van User Wotte
pi_208639001
quote:

[..]

Rechtsback ben ik zeker mee eens dat is niks. Maar ik denk dat iedereen voor het seizoen Wijndal zou hebben gekozen over de linksback van Feyenoord. En dat geldt voor bijna iedere positie.

Dat bij Ajax niemand zijn niveau haalt op Tadic en Kudus na doet daar niks aan af.

Maar goed talent/kwaliteit alleen is niet genoeg dat blijkt maar weer.
  maandag 3 april 2023 @ 10:26:54 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208639020
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:25 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Rechtsback ben ik zeker mee eens dat is niks. Maar ik denk dat iedereen voor het seizoen Wijndal zou hebben gekozen over de linksback van Feyenoord. En dat geldt voor bijna iedere positie.
Mwah, bij AZ was toch al duidelijk dat Wijndal van verdedigen vrij weinig heeft begrepen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208639024
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:25 schreef Tjacka het volgende:

[..]
jawel.
Nee hoor, ik had het over het droomscenario, en zei dat we eerst die kwartfinale überhaupt maar eens door moeten komen, maar dat ik dat een 50/50 wedstrijd acht, maar mocht dát lukken dat ik dan wel denk dat we doorstomen naar de finale. Die finale heb je niet zomaar gewonnen, dat zei ik ook.

Maar maak er lekker van wat je wil joh. Is wel goed voor de discussie. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')