Het gaat allemaal om balans, Alvarez Kokcu Klaassen lijkt mij een heel aardig middenveld, kijk maar naar Til vorig seizoen.quote:
Szymanski heeft meer balgevoel in zijn kleine teen dan boerderijhoofd.quote:Op maandag 3 april 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om balans, Alvarez Kokcu Klaassen lijkt mij een heel aardig middenveld, kijk maar naar Til vorig seizoen.
Dat is dus wat ik bedoel, je moet er een funcionerend team van maken en dat is grote verschil tussen Feyenoord en de rest momenteel, dat jullie nu denken dat je allemaal topspelers hebt wijt ik dan maar aan de kampioensroes.
hij zou niet spelen bij mijquote:Op maandag 3 april 2023 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaassen zou spelen bij Slot, heeft net zo'n boerderijhoofd als Til.
hoop ook dat Ajax die gaat halen ja. aangezien hij voor jullie te duur isquote:Op maandag 3 april 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Szymanski heeft meer balgevoel in zijn kleine teen dan boerderijhoofd.
Dat mag ook wel hoor, maar dat kan je ook absoluut over Ajax zeggen.quote:Op maandag 3 april 2023 10:10 schreef TornadoDK het volgende:
Looool Feyenoordertjes worden woest als je terecht zegt dat ze gewoon matige spelers hebben.![]()
quote:Op maandag 3 april 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om balans, Alvarez Kokcu Klaassen lijkt mij een heel aardig middenveld, kijk maar naar Til vorig seizoen.
Dat is dus wat ik bedoel, je moet er een funcionerend team van maken en dat is grote verschil tussen Feyenoord en de rest momenteel, dat jullie nu denken dat je allemaal topspelers hebt wijt ik dan maar aan de kampioensroes.
Ohja. Allemaal topspelers, dat wordt ook echt geroepen.quote:Op maandag 3 april 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
oke ronald waterreusquote:Op maandag 3 april 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Feyenoord goed is ligt het aan de trainer, de tegenstander, het weer, de grasmat of de scheidsrechters maar nooit de spelers. Als Feyenoord matig is ligt het aan de spelers. Dat kennen we nu toch wel. Het is blijkbaar moeilijk toegeven. Dat is ook wel genieten.quote:Op maandag 3 april 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag ook wel hoor, maar dat kan je ook absoluut over Ajax zeggen.
Snap sowieso niet waar die hoogmoed vandaan komt als je met backs speelt die bij RKC niet eens zouden opvallen.
zeg het maar gewoon niet in dit topic want dan ben je te negatiefquote:Op maandag 3 april 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waar die hoogmoed vandaan komt als je met backs speelt die bij RKC niet eens zouden opvallen.
Zowel Tarado als Caland hebben een aardig brilletje op.quote:Op maandag 3 april 2023 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Feyenoord goed is ligt het aan de trainer, de tegenstander, het weer, de grasmat of de scheidsrechters maar nooit de spelers. Als Feyenoord matig is ligt het aan de spelers. Dat kennen we nu toch wel. Het is blijkbaar moeilijk toegeven. Dat is ook wel genieten.
in het Feyenoord topic denken ze dat ze de Europa League al gewonnen hebbenquote:Op maandag 3 april 2023 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Je weet dat het een ultiem kutseizoen is als Feyenoorders in het Ajax topic komen vertellen hoeveel beter hun spelers wel niet zijn.
In zijn linker kleine teen dan, in zijn rechterbeen heeft ie net zo veel balgevoel als jij en ik.quote:Op maandag 3 april 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Szymanski heeft meer balgevoel in zijn kleine teen dan boerderijhoofd.
voorin/aanvallend/technisch loopt er vast meer kwaliteit, maar als je de basisopstelling van Feyenoord aan mag vullen met spelers van Ajax kom ik niet veel verder dan twee buitenspelers met Kudus en dan Tadic of Bergwijn (als hij zin heeft)quote:Op maandag 3 april 2023 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Je weet dat het een ultiem kutseizoen is als Feyenoorders in het Ajax topic komen vertellen hoeveel beter hun spelers wel niet zijn.
budapestgodquote:Op maandag 3 april 2023 10:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in het Feyenoord topic denken ze dat ze de Europa League al gewonnen hebben
Roddelen we hier?quote:Op maandag 3 april 2023 10:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zei hé.quote:Op maandag 3 april 2023 10:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rechtsback ben ik zeker mee eens dat is niks. Maar ik denk dat iedereen voor het seizoen Wijndal zou hebben gekozen over de linksback van Feyenoord. En dat geldt voor bijna iedere positie.quote:Op maandag 3 april 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, bij AZ was toch al duidelijk dat Wijndal van verdedigen vrij weinig heeft begrepen.quote:Op maandag 3 april 2023 10:25 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Rechtsback ben ik zeker mee eens dat is niks. Maar ik denk dat iedereen voor het seizoen Wijndal zou hebben gekozen over de linksback van Feyenoord. En dat geldt voor bijna iedere positie.
Nee hoor, ik had het over het droomscenario, en zei dat we eerst die kwartfinale überhaupt maar eens door moeten komen, maar dat ik dat een 50/50 wedstrijd acht, maar mocht dát lukken dat ik dan wel denk dat we doorstomen naar de finale. Die finale heb je niet zomaar gewonnen, dat zei ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |