Plek 14quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is van de SC:
https://www.thuisserver.n(...)dccjga&tab=tab_table
En deze FOK!-breed (plek 4 inmiddels) :
https://www.thuisserver.n(...)dccjgh&tab=tab_table
En die laatste lijst wordt elke dag ook hier gepost: GC / Dagcijfers #248 Meer posters aan de muur.
sta op 16..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)dccjfd&tab=tab_table
Deze link klikken en keuzes maken en voila
Mag ik ook antwoorden op deze vraag?quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:22 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Mag ik ook antwoorden op deze vraag?
Ik droom hier dus al vier jaar van, dat ik deze woorden mag horen. En Meke krijgt ze gewoon gratis en voor nietsquote:
Morgen is de dag dat Alva zijn bril verliest. Een pijnlijke dag voor @Straniquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:22 schreef Meke het volgende:
Ik had wel gelijk over je vorige TT @:esf1gamer
Ben benieuwd. En ik wilde nog wel vroeg naar bed vanavond.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Er gaan nog een paar topics doorheen vanavond, he?
Meke haar tactiek van mijn posts na een paar dagen liken en af en toe reageren werkt dus veel beter!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik droom hier dus al vier jaar van, dat ik deze woorden mag horen. En Meke krijgt ze gewoon gratis en voor niets
Er komt 5e seizoen en dat moet het laatste seizoen worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:23 schreef PinkLow het volgende:
Ik heb You gezien, maar niet het laatste seizoen. Was er wel klaar mee.
Ja oké ik kan het overwegen maar zijn we langzaam niet zo ver dat dat soort spelletjes niet meer nodig zijn?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Meke haar tactiek van mijn posts na een paar dagen liken en af en toe reageren werkt dus veel beter!
Haha ja dat tikt aanquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Plek 14![]()
Maar ja ik begon al om 7 uur 's ochtends in het F1 subforum
Nee nog nietquote:
Best netjesquote:
Lijkt me eigenlijk wel relaxt voor een tijdjequote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké ik kan het overwegen maar zijn we langzaam niet zo ver dat dat soort spelletjes niet meer nodig zijn?
Nee.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:22 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Mag ik ook antwoorden op deze vraag?
Metéén geliket om een statement te maken.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel relaxt voor een tijdje
Make Meke Great Ugain?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:24 schreef BillDauterive het volgende:
MMGU vind ik nu al leuker dan MAGA.
Ja maar Em en ik delen ook een halve username, dus dat voelt al heel gemoedelijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik droom hier dus al vier jaar van, dat ik deze woorden mag horen. En Meke krijgt ze gewoon gratis en voor niets
Zekerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:22 schreef Hamlapjes het volgende:
In de live topic van F1 subforum heb ik weleens plek 1 gehaald door gewoon de eerste 2 dagen zoveel te posten dat ik niet meer in te halen wasquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat tikt aanOp Rehearsaldagen (toen dat nog een ding was
) was de top 20 ozo vaak ook bijna allemaal ESF ers
Het feit dat ik zojuist mijn eigen naamtopic geopend heb, geeft goed aan hoe ik erin sta vandaagquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Die heeft aardig doorgepostquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn mattie van F1 subforum @:greysbones staat bovenaan in overall aantal posts op FOK!
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:23 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ben benieuwd. En ik wilde nog wel vroeg naar bed vanavond.
Die zie ik ook nergens meerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:26 schreef NailQueen het volgende:
Jezelf een TT geven is wel erg Jobi-stijl
Zit daar ook nog steeds een mod dat hele topic vol te trollen? Chevy nog iets. Zo raar vond ik datquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de live topic van F1 subforum heb ik weleens plek 1 gehaald door gewoon de eerste 2 dagen zoveel te posten dat ik niet meer in te halen was
Ja, het wordt battel tussen haar en mijn andere mattie @Mekequote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:24 schreef BillDauterive het volgende:
MMGU vind ik nu al leuker dan MAGA.
ja bijna altijdquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn mattie van F1 subforum @:greysbones staat bovenaan in overall aantal posts op FOK!
Nou ik vind het best wel gezellig dat ik niet de enige overactieve plaatser ben vandaag haha.quote:
1e seizoen was wel leuk! Maar dat is vaak overal zo he.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb You nog nooit gezien. Is het een leuke serie?
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zit daar ook nog steeds een mod dat hele topic vol te trollen? Chevy nog iets. Zo raar vond ik dat
Ik sta nog in de top 10. Maar ESF1Gamer zit me in te halenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is van de SC:
https://www.thuisserver.n(...)dccjga&tab=tab_table
En deze FOK!-breed (plek 4 inmiddels) :
https://www.thuisserver.n(...)dccjgh&tab=tab_table
En die laatste lijst wordt elke dag ook hier gepost: GC / Dagcijfers #248 Meer posters aan de muur.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de live topic van F1 subforum heb ik weleens plek 1 gehaald door gewoon de eerste 2 dagen zoveel te posten dat ik niet meer in te halen was
Absoluutquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:26 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb You nog nooit gezien. Is het een leuke serie?
Volgens mij post die tegenwoordig vooral in 40+quote:
Hoe weet jij dat nou weer!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond 2e seizoen beter. Het 1e seizoen heb ik best lang over gedaan om te kijken. Beck is gewoon saaiquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:28 schreef PinkLow het volgende:
[..]
1e seizoen was wel leuk! Maar dat is vaak overal zo he.
FOK! nummer 1 boeit me minder (dat ben ik al wel eens geweest geloof ik), maandkampioen SC gaat het me omquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, het wordt battel tussen haar en mijn andere mattie @:meke
Haha ja dat snap ikquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:28 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nou ik vind het best wel gezellig dat ik niet de enige overactieve plaatser ben vandaag haha.
Spanning ende sensatiequote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik sta nog in de top 10. Maar ESF1Gamer zit me in te halen
Ja dit klopte in mijn hoofd ook niet, dat die tijdslijnen overlappenquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:29 schreef NailQueen het volgende:
Meke, je bent al over de 150 posts heen
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik sta nog in de top 10. Maar ESF1Gamer zit me in te halen
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:30 schreef NailQueen het volgende:
Hee @:Koffieleuk was hier vandaag ook nog
Maar postte je toen ook al mee?quote:
Dit kan écht niet! Tijd voor een poststopquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Het feit dat ik zojuist mijn eigen naamtopic geopend heb, geeft goed aan hoe ik erin sta vandaag
Haha veel plezier en succes. Ik ga dat niet halen haha.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:29 schreef Meke het volgende:
[..]
FOK! nummer 1 boeit me minder (dat ben ik al wel eens geweest geloof ik), maandkampioen SC gaat het me om
Meek mequote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit kan écht niet! Tijd voor een poststop
Dus jij bent mijn ogenquote:
Haha thanksquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:31 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Haha veel plezier en succes. Ik ga dat niet halen haha.
Ik zie haar nog weleens in TV topics. Maar jammer dat ze niet meer in ESF komt.quote:
Het IS dat ik ze allebei in het echt heb gezien...quote:
Het gaat je lukken!!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha thanksIk moet nog heftig veel dus weet het niet
Die schijnen alles te zeggen. Moest vanmiddag op de fiets nog aan Roel denkenquote:
Wat maar tot de semi's en de finalequote:
Dan is er nog maar één uitleg: Jij bent de spil van dit hele mysteriequote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Het IS dat ik ze allebei in het echt heb gezien...
En heb je die serie van RTL gezien? Race Across The World? Ik nog niet, maar het lijkt me wel iets wat jij en ik allebei leuk vinden.quote:
Ik doe m'n bestquote:
Ik weet dat je geen 20 meer bent maar je kan toch nog wel meekomen Emquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:33 schreef Em31 het volgende:
Oh ik zie ook nu pas de TT![]()
![]()
Sorry jullie gaan zo snel
Haha ik vond je bericht al.. opmerkelijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:33 schreef Em31 het volgende:
![]()
Daar lurk ik weleens, maar is ze me niet opgevallenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zie haar nog weleens in TV topics. Maar jammer dat ze niet meer in ESF komt.
Ik weet het! Heb wel eens meegelezen tijdens het ESF in die vreselijke snelle topic. Dat is dan echt niet grappig meer hahaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat maar tot de semi's en de finale
Dan gaat het nog sneller
Ik ben dit wel gewend van een ander subforum
Hahaha kan het niet meer aan allemaalquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik vond je bericht al.. opmerkelijk
Ik ben niet de enige, in elk geval @Momo was er ook beide keren bij!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is er nog maar één uitleg: Jij bent de spil van dit hele mysterie
Ja sorry nu voelt het een beetje kut om zo snel overheen te postenquote:
Ténzij ik de tiende de jackpot win nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:33 schreef PinkLow het volgende:
@:Meke was jij er nou wel of niet bij de 15e?
Ga ik later bekijken om videolandquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En heb je die serie van RTL gezien? Race Across The World? Ik nog niet, maar het lijkt me wel iets wat jij en ik allebei leuk vinden.
Redelijk bizar hoe erg die mag stoken en trollen als mod, ja. Hoe moet een buitenstaander zo'n forum dan ooit nog serieus gaan nemenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo belachelijk, wat is Fok toch soms dom. Alleen maar omdat het een mod is.
Ook niet meer te vertrouwen dusquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige, in elk geval @:momo was er ook beide keren bij!
@Meke hoeft zich niet schuldig te voelen hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sorry nu voelt het een beetje kut om zo snel overheen te posten
quote:
Toppie, dan zeg ik al niets meerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:33 schreef Em31 het volgende:
![]()
JA! Ik moest ook al aan je denken, lijkt heel erg op race om de ringen. Is leuk!! Gaat wel hééél snel!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En heb je die serie van RTL gezien? Race Across The World? Ik nog niet, maar het lijkt me wel iets wat jij en ik allebei leuk vinden.
I KNOW, maar het MOEST.quote:
Er is genoeg over geklaagdquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo belachelijk, wat is Fok toch soms dom. Alleen maar omdat het een mod is.
Ja beetje boelquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:33 schreef ijs_beer het volgende:
Maar goed @:meke lijkt ene beetje aan het baggeren
@ijs_beerquote:
Nee ik zie hetquote:
Het wordt gezien als kruising tussen Peking Expres en The Amazing Race en van dat laatste ben ik groot fan. Het kan dus alleen maar tegenvallen, maar ik wil het toch zienquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:35 schreef Meke het volgende:
[..]
JA! Ik moest ook al aan je denken, lijkt heel erg op race om de ringen. Is leuk!! Gaat wel hééél snel!
Tempaaa vond ik ook.. interessantquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga ik later bekijken om videoland
Ik ben nu verslaafd aan Kopen zonder Kijken België en Tempation Island
Ik denk dat dit forum daarvoor wel al aardig verloren isquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Redelijk bizar hoe erg die mag stoken en trollen als mod, ja. Hoe moet een buitenstaander zo'n forum dan ooit nog serieus gaan nemen__!!
Hmmmquote:
Okee dat scheelt weerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:meke hoeft zich niet schuldig te voelen hoor
Ja dat is me er eentjequote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zit daar ook nog steeds een mod dat hele topic vol te trollen? Chevy nog iets. Zo raar vond ik dat
Nou ik heb het wel een beetje. Alle gezellige gesprekken worden er wel een beetje uitgeslagen. En we zijn nu met leuk veel mensen dus als ik nu zo kut door blijf baggeren zijn jullie straks allemaal wegquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
Althans dat zou ik niet hebben als ik @:meke was
Waarmee?quote:
Goede band, jammer van de drummert.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:37 schreef BillDauterive het volgende:
Wat gaat het snel!!! Het voelt een beetje als tussen kerst en oud en nieuw.
Er zijn nog een paar Gallische dorpjes die dapper weerstand bieden!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit forum daarvoor wel al aardig verloren is
Hahahahha.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik heb het wel een beetje. Alle gezellige gesprekken worden er wel een beetje uitgeslagen. En we zijn nu met leuk veel mensen dus als ik nu zo kut door blijf baggeren zijn jullie straks allemaal wegMisschien ga ik iets meer reageren om gezellig te doen en iets minder reageren om te reageren want echt nummer 1 gaat niet meer op een leuke manier lukken
![]()
Wat is MEN ook alweerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit topic past misschien beter in MEN op deze manier.
Waar kijk je dat laatste?! Ik was er ook naar op zoek maar kon het niet vindenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het wordt gezien als kruising tussen Peking Expres en The Amazing Race en van dat laatste ben ik groot fan. Het kan dus alleen maar tegenvallen, maar ik wil het toch zien
Kijk zo'n houding kost je op dit niveau dus gewoon de vierde plek. Geen Europa League voor jou volgende maand.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:37 schreef PinkLow het volgende:
Ik kies ervoor om jullie het te laten uitvechten.
Vriendlief is beneden dus laat ik eens even sociaal gaan doen..
Menopauzequote:
Even tot 450.000 tellen en dat soort pareltjes van topics.quote:
Ik ben hier niet voor de stats. Maar omdat ik het gewoon gezellig vindt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk zo'n houding kost je op dit niveau dus gewoon de vierde plek. Geen Europa League voor jou volgende maand.
Nee maar goed had dus ene bijzonder enerverende dag zoals je begrijpt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik heb het wel een beetje. Alle gezellige gesprekken worden er wel een beetje uitgeslagen. En we zijn nu met leuk veel mensen dus als ik nu zo kut door blijf baggeren zijn jullie straks allemaal wegMisschien ga ik iets meer reageren om gezellig te doen en iets minder reageren om te reageren want echt nummer 1 gaat niet meer op een leuke manier lukken
![]()
tskquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:40 schreef PinkLow het volgende:
Oh ik ben er weer! Vriend wil niet socializen
Een beetje het VVV-Venlo van dit topic, jij.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:40 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik ben hier niet voor de stats. Maar omdat ik het gewoon gezellig vindt.
Lach je me nou uit?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hahahahha.
Nee maar dan weten we ook eens is om in zoiets als het dodetopicspel te posten. Dat gaat ook helemaal nergens over .
Daarvoor kun je gewoon naar OUDquote:
Je zit te reageren om te reageren?!?! Wat walgelijk!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:38 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
beugelen? Bij het paard? Of wat?quote:
Nee dan is het niks voor jou.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Lach je me nou uit?![]()
Ja ik weet dus niet of ik dat een leuk topic zou vinden, ik denk dat ik daar veel te opgefokt van zou rakenZeker als je één keer een gelukstreffer hebt gehad en dat je dan steeds ziet dat anderen dichterbij komen.
Ik ben best competitief, en kan er dan niet zo goed tegen als het lang duurt![]()
Nee dan is het niks voor jou.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Lach je me nou uit?![]()
Ja ik weet dus niet of ik dat een leuk topic zou vinden, ik denk dat ik daar veel te opgefokt van zou rakenZeker als je één keer een gelukstreffer hebt gehad en dat je dan steeds ziet dat anderen dichterbij komen.
Ik ben best competitief, en kan er dan niet zo goed tegen als het lang duurt![]()
Ohquote:
Oké. Onorthodox maar we respecteren het.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:40 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik ben hier niet voor de stats. Maar omdat ik het gewoon gezellig vindt.
Grote mensenbeugelquote:
Ja dat was wel het moment dat het lullig voelde dat ik eroverheen ging postenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee maar goed had dus ene bijzonder enerverende dag zoals je begrijpt.
lekker rustigquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat was wel het moment dat het lullig voelde dat ik eroverheen ging posten![]()
![]()
DUS LEES ALLEMAAL IJS' POST TERUG!!
Uit respcet zal ik twee minuten niet posten
Wij ookquote:
Zei iemand Rust?quote:
Godsammequote:
Ik heb er ook maar een biertje bij gepakt, ook al is het nog vroeg. Nu voelt het echt als tussen kerst en oud en nieuwquote:
Was ook te verwachtenquote:
Ik heb mijn plannen aan de wilgen gehangenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:44 schreef NailQueen het volgende:
@:Meke je moet nog 330 posts om Strani te verslaan
Minimaal 1 topic vol postenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:44 schreef NailQueen het volgende:
@:Meke je moet nog 330 posts om Strani te verslaan
Ouwehand Iquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jij zit verwachtingsvol te wachten op Koekoek I?
WATquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb mijn plannen aan de wilgen gehangen
U riep?quote:
Caroleinz !!!!111!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jij zit verwachtingsvol te wachten op Koekoek I?
Iets van 100 posts per uur is niet gezond, niemand overleeft zo'n inspanning. Dat moet je niet willen voor Mekequote:
Hahahahaha, alsof de gemiddelde Nederlander zo slim is op zo'n partij te stemmen!quote:
NEE NOG VERDER UITSTELLEN FAT LOST WAT OP. WAT EEN TOTAALDEBIELEN.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Het nieuwsbericht trouwens
Kabinet bouwt pauze stikstofbeleid in om CDA in coalitie te houden
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hahahahaha, alsof de gemiddelde Nederlander zo slim is op zo'n partij te stemmen!
Die huppelen gewoon weer achter de gekende charlatans aan
Ja twas wel mooi geweestquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:46 schreef PinkLow het volgende:
Ik was even blij! Zag de buurman weglopen met zijn vrieden..
5 minuten later keerde hij terug met meer vrienden....
Dit wordt weer zo'n avond..........HUILEN
Grolschquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vind dat toch iets meer voor de oosterlingen hier.
@:hamlapjes @:arizona @:georgeM
Ik heb het overleefdquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Iets van 100 posts per uur is niet gezond, niemand overleeft zo'n inspanning. Dat moet je niet willen voor Meke
Anatomy of a scandalquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:47 schreef PinkLow het volgende:
Het gaat mij te snel! Ik kies voor ontspanning, dus ga zo lekker netflixen!
Iemand tips voor een leuke film of serie?
Dus Rian van Rijbroek wordt de volgende premierquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hahahahaha, alsof de gemiddelde Nederlander zo slim is op zo'n partij te stemmen!
Die huppelen gewoon weer achter de gekende charlatans aan
Het altijd rustgevende Rail Away.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:47 schreef PinkLow het volgende:
Het gaat mij te snel! Ik kies voor ontspanning, dus ga zo lekker netflixen!
Iemand tips voor een leuke film of serie?
1 april?quote:
Die eerste heb ik gezien. Die was prima.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Anatomy of a scandal
Heartstopper![]()
![]()
![]()
![]()
One of Us Is Lying
#OPHEFquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
NEE NOG VERDER UITSTELLEN FAT LOST WAT OP. WAT EEN TOTAALDEBIELEN.
Staat dat op netflix?quote:
Jij weet niet wat ik elders op FOK! doequote:
Moet eerlijk zeggen dat mij dit voor nu een prima compromis lijkt. De provincies moeten uiteindelijk toch met plannen komen en hiermee is BBB aan zet, kunnen ze meteen laten zien hoe ze zelf het probleem op denken te lossen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
NEE NOG VERDER UITSTELLEN FAT LOST WAT OP. WAT EEN TOTAALDEBIELEN.
Nee dat klopt, ik heb ook niet tot alle subfora toegang.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik elders op FOK! doe
Ook vooruit dan.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat mij dit voor nu een prima compromis lijkt. De provincies moeten uiteindelijk toch met plannen komen en hiermee is BBB aan zet, kunnen ze meteen laten zien hoe ze zelf het probleem op denken te lossen.
In Friesland gaan ze voor een coalitie met CDA, CU en PvdA, terwijl de VVD daar ook een optie was geweest, dus misschien komt er zowaar een verrassing uit!
Als dat de coalitie wordt in mijn provincie vind ik prima. VVD:rquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat mij dit voor nu een prima compromis lijkt. De provincies moeten uiteindelijk toch met plannen komen en hiermee is BBB aan zet, kunnen ze meteen laten zien hoe ze zelf het probleem op denken te lossen.
In Friesland gaan ze voor een coalitie met CDA, CU en PvdA, terwijl de VVD daar ook een optie was geweest, dus misschien komt er zowaar een verrassing uit!
Wtfquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Was het daar niet de bedoeling met de Friese regionale partij te gaan?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je weet dat je Spotify gewoon een algoritme is dat zich baseert op wat je veel luistert?quote:
Ik zit nu idd gezellig mee te lezenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:50 schreef Em31 het volgende:
Maar @:Nailqueen las je toen al gewoon gezellig mee?
Iedereen te intimiderend om mee te posten zeker
Je moet ook niet naar 100%NL luisterenquote:
Ik heb de serie Spotify gezien op Netflix. Op zich een geinige mini-seriequote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Je weet dat je Spotify gewoon een algoritme is dat zich baseert op wat je veel luistert?
Oh je had toen een andere naam ofzo?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit nu idd gezellig mee te lezen
Geen ideequote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat is er nou met zijn vriendin/vrouw aan de hand? Had ze nou wel of geen beroerte gehad?
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Je weet dat je Spotify gewoon een algoritme is dat zich baseert op wat je veel luistert?
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, jij luistert ook naar BBC World Radio
Op KINK mensen!!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar 100%NL luisteren
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Geen idee
Er zijn dagen dat ik het nieuws rond zanger Rinus niet meekrijg
[..]
[..]
[..]
Op KINK mensen!!!!
Jaja, dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
[..]
[..]
Op KINK mensen!!!!
Dat was wel de verwachting, ja, BBB met VVD en FNP, maar er ligt nu dus een advies voor BBB met CDA, CU en PvdAquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Was het daar niet de bedoeling met de Friese regionale partij te gaan?
Nee bij Jobi, de tijdlijn klopt niet dat jij haar kent hahaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit nu idd gezellig mee te lezen
Uhu KINK... EtDeef!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
[..]
[..]
Op KINK mensen!!!!
That’s mequote:
Maar las je wel al mee voordat je registreerde dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
He wat? Ik ben altijd al NQ geweest
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Anatomy of a scandal
Heartstopper![]()
![]()
![]()
![]()
One of Us Is Lying
Zal het allemaal op mijn lijstje zetten.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de serie Spotify gezien op Netflix. Op zich een geinige mini-serie
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat was wel de verwachting, ja, BBB met VVD en FNP, maar er ligt nu dus een advies voor BBB met CDA, CU en PvdA
Hmmmmquote:aldus Stoffer die Tweede Kamerlid is voor de SPG.
Oh zoo. Nee, dat heb ik ooit een keer hier opgepiktquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee bij Jobi, de tijdlijn klopt niet dat jij haar kent haha
Als Nederland dat in mei maar niet is.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
He wat? Ik ben altijd al NQ geweest
Ik wilde wel eerst weten wat voor vlees er hier in de kuip zitquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar las je wel al mee voordat je registreerde dan?
Ahh okquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh zoo. Nee, dat heb ik ooit een keer hier opgepikt
En dan tóch registreren? Wat een zieke geest heb je dan.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wilde wel eerst weten wat voor vlees er hier in de kuip zit
Vergeet dit allemaal en kijk The Glory. Beste serie die ik in jaren op Netflix heb gezien.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:56 schreef PinkLow het volgende:
[..]
[..]
Zal het allemaal op mijn lijstje zetten.
Dat je na tegenvallende resultaten toch mee bent gaan posten is toch wel leuk voor ons.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wilde wel eerst weten wat voor vlees er hier in de kuip zit
Staat nu ook genoteerd..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vergeet dit allemaal en kijk The Glory. Beste serie die ik in jaren op Netflix heb gezien.
Noteer het alvastquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vergeet dit allemaal en kijk The Glory. Beste serie die ik in jaren op Netflix heb gezien.
* zet op lijstquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat je daar nu pas achter komtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan tóch registreren? Wat een zieke geest heb je dan.
In mijn vorige woning had ik een buurman die zijn muziek best wel vaak hard had aanstaan en veel mensen over de vloer had. Maar hij was wel zo lief om steeds aan mij te vragen of ik er last van had.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:46 schreef PinkLow het volgende:
Ahh omdat je dat ook meteen met naamTT's enzo wist leek het een beetje gekquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh zoo. Nee, dat heb ik ooit een keer hier opgepikt
The Gloryquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ahh ok![]()
Volgens mij had Meke ooit een lijstje gemaakt
65% match, laagste ooitquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Voordeel van niet geregistreerd meelezen is wel dat @Strani je niet kan DM'enquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat je na tegenvallende resultaten toch mee bent gaan posten is toch wel leuk voor ons.
Zijn dat twee Blatter minuten?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat was wel het moment dat het lullig voelde dat ik eroverheen ging posten![]()
![]()
DUS LEES ALLEMAAL IJS' POST TERUG!!
Uit respcet zal ik twee minuten niet posten
Jobi was hier nog toen ik kwamquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh omdat je dat ook meteen met naamTT's enzo wist leek het een beetje gekVolgens mij was zij al weg voor jij kwam dus iedereen in de war
Uiteindelijk is er stiekem best veel politieke consensus over stikstof, omdat het zo bepalend is voor bijna al het andere binnenlandse beleid. Iedereen is het ermee eens dat we zo snel mogelijk ermee moeten beginnen en in ieder geval niet later dan 2035 de doelen moeten hebben behaald. De discussie gaat toch vooral over het hoe en of het nog eerder kan dan 2035.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Hmmmm
Opvallende keuze wel. Dat suggereert anderzijds ook dat de linkse partijen die niet GL/D66/PvdD zijn ook wat relaxter op stikstofgebied zijn.
Dit was de post hierna, zéker twee minutenquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb mijn plannen aan de wilgen gehangen
Inderdaad een zeer groot voordeelquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Voordeel van niet geregistreerd meelezen is wel dat @:Strani je niet kan DM'en
In de SC toch (bijna) niet meer denk ik?quote:
Je kunt gewoon iemand blokken!!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad een zeer groot voordeel
Dus voor alle meelezers: weet waar je aan begint!
(Nee grapje kom gezellig meeposten!!)
Em DM't mij bijna net zo vaak als ik haar hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Voordeel van niet geregistreerd meelezen is wel dat @:Strani je niet kan DM'en
Ik ga hem een keer (als we aan de praat raken) aanspreken. (Of als het nog een keer uit de hand loopt)quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In mijn vorige woning had ik een buurman die zijn muziek best wel vaak hard had aanstaan en veel mensen over de vloer had. Maar hij was wel zo lief om steeds aan mij te vragen of ik er last van had.
Maar hij heeft het nooit in rare uren gedaan. Dus ook al kon ik het horen ik heb er nooit een probleem van gemaakt, soms mijn eigen muziek iets harder,
Maar jouw situatie (zeker met een kind) is heel anders. Misschien de vve of verhuurder inschakelen voor een goed gesprek ?
Kun je misschien eens een keer met hem in gesprek? Dit trek je toch niet elke keer?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:46 schreef PinkLow het volgende:
Maar voor DM's wel toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar dan staat er gewoon een balkje en hij wordt te vaak gequote.. dat werkte dus niet.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:06 schreef Meke het volgende:
Nou mense, ik ga de Verraders kijken, zie jullie laterrr
later!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:06 schreef Meke het volgende:
Nou mense, ik ga de Verraders kijken, zie jullie laterrr
Heb je een plaatje?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:07 schreef Em31 het volgende:
Trouwens voor wie You al afgekeken heeft, kan iemand voor mij opzoeken wie die mannelijke politieagent speelt? Ik herken hem uit iets anders, maar kan er niet opkomen en word gek!!
Ja, als de BBB alleen voor de boeren kiest en verder niets, scoren ze op termijn hooguit 1 a 2 zetels. Maar goed, dat betekent potentieel wel weer boze boeren.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Uiteindelijk is er stiekem best veel politieke consensus over stikstof, omdat het zo bepalend is voor bijna al het andere binnenlandse beleid. Iedereen is het ermee eens dat we zo snel mogelijk ermee moeten beginnen en in ieder geval niet later dan 2035 de doelen moeten hebben behaald. De discussie gaat toch vooral over het hoe en of het nog eerder kan dan 2035.
Komt bij dat BBB ook keuzes moet maken, want als ze de voorzieningen en bereikbaarheid van de regio's willen verbeteren, hebben ze ook stikstofruimte nodig. Dus eeuwig uitstellen van stikstofreductie betekent dat ze daar niet op kunnen leveren en dat zal de gemiddelde burger in de regio toch wat belangrijker vinden, is mijn inschatting
Screenshot kan niet meer, als ik weer kijk kan ik een foto van m’n beeld nemenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je een plaatje?
Ik was zo gefocust op Joe
Ik word er ook gek van! Maar wat ga ik dan zeggen? Je mag geen mensen op bezoek!? Het is zijn huis en hij is jong.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kun je misschien eens een keer met hem in gesprek? Dit trek je toch niet elke keer?
Ik zou er gek van worden.
HAHAHAHA Ik dacht echt.. Lekkere reclame, maar was het dus een post van jouquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:09 schreef BillDauterive het volgende:
Frikandeltompouce! Morgen naar de vomar[ afbeelding ]
Hmm dat zou wel een matige zijn, want dat bestaat al aardig langquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou die Cronuts van AH een 1 aprilgrap zijn?
Ik vind de Vomar een verschrikkelijke winkel, PinkLow, maar morgen ga ik er wel even heen denk ik.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:10 schreef PinkLow het volgende:
[..]
HAHAHAHA Ik dacht echt.. Lekkere reclame, maar was het dus een post van jou
Andrew Gower ... Detective Peter Andrewsquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:07 schreef Em31 het volgende:
Trouwens voor wie You al afgekeken heeft, kan iemand voor mij opzoeken wie die mannelijke politieagent speelt? Ik herken hem uit iets anders, maar kan er niet opkomen en word gek!!
True, maar als er een partij is die in het huidige landschap dat met zachte hand wel voor elkaar zou kunnen krijgen, is dat ook weer de BBB. (Om er toch maar wat positiefs van proberen te maken)quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als de BBB alleen voor de boeren kiest en verder niets, scoren ze op termijn hooguit 1 a 2 zetels. Maar goed, dat betekent potentieel wel weer boze boeren.
Ben nog steeds hier bezig, dus niet aan het monteren... HAHAHAquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:00 schreef PinkLow het volgende:
Maar ik denk dat ik plaats van ga Netflixen, de laatste sessie van mijn video's monteren. Nog maar 4 dan heb ik ze alle 37 gedaan
Ja! Dankje, toen ik probeerde te zoeken spoilde ik de eerste helft voor mezelf.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Andrew Gower ... Detective Peter Andrews
3 episodes, 2023
You (TV Series 2018–2024) - Full Cast & Crew - IMDb
hem?
Je kan gewoon bij imbd gewoon bij full cast kijkenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja! Dankje, toen ik probeerde te zoeken spoilde ik de eerste helft voor mezelf.
En ik had ‘m dus gezien in Outlander zie ik nu
Ed Speelers (Rhys), ziet er in You totaal anders uit dan toen in Downton Abbeyquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja! Dankje, toen ik probeerde te zoeken spoilde ik de eerste helft voor mezelf.
En ik had ‘m dus gezien in Outlander zie ik nu
Bij van die cast lijsten zag ik hem niet staan toenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan gewoon bij imbd gewoon bij full cast kijken
Ja inderdaad, een stuk ouder. Al is hij dat ookquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ed Speelers (Rhys), ziet er in You totaal anders uit dan toen in Downton Abbey
Ja precies. Wij kunnen allemaal niet meer terug. Maar iemand die er bewust voor kiestquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan tóch registreren? Wat een zieke geest heb je dan.
Mijn leeftijd, dus ik zou met hem kunnen aanpappenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, een stuk ouder. Al is hij dat ook
Hij is nog steeds welquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn leeftijd, dus ik zou met hem kunnen aanpappen
Het is lastig. Je hebt wel app contact met hem en hij lijkt ook wel te begrijpen wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:09 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik word er ook gek van! Maar wat ga ik dan zeggen? Je mag geen mensen op bezoek!? Het is zijn huis en hij is jong.
Ik vind dit dus heel lastig, want het is wel de buurman en die houd ik liever te vriend.
Een product laten zien wat echt bestaat zou een slechte 1 april grap zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou die Cronuts van AH een 1 aprilgrap zijn?
Ik zou zeggen dat je een kindje hebt en er echt last van hebt, niet om het zeiken.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:09 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik word er ook gek van! Maar wat ga ik dan zeggen? Je mag geen mensen op bezoek!? Het is zijn huis en hij is jong.
Ik vind dit dus heel lastig, want het is wel de buurman en die houd ik liever te vriend.
Als het uiteindelijk allemaal wat menselijker gaat dan nu, zal er best consensus worden gevonden.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
True, maar als er een partij is die in het huidige landschap dat met zachte hand wel voor elkaar zou kunnen krijgen, is dat ook weer de BBB. (Om er toch maar wat positiefs van proberen te maken)
Gatver! Ik drink helemaal geen bierquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vind dat toch iets meer voor de oosterlingen hier.
@:hamlapjes @:arizona @:georgeM
Gelukkig zijn ze wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Zat vandaag Rondje Binnenhof te kijken, daar werd basically gezegd dat BBB tot nu toe eigenlijk de partij is die de nieuwe bestuurscultuur het meest in de praktijk aan het brengen is in de provinciesquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als het uiteindelijk allemaal wat menselijker gaat dan nu, zal er best consensus worden gevonden.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gatver! Ik drink helemaal geen bier
[..]
Gelukkig zijn ze wegOw, herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe gaat het eigenlijk met je schoonmoeder?Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ze hobbelt er nog steeds, onvoorstelbaar haast! Vooralsnog stabiel!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ow, herkenbaar![]()
Hoe gaat het eigenlijk met je schoonmoeder?
Jeetjequote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze hobbelt er nog steeds, onvoorstelbaar haast! Vooralsnog stabiel!
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bijzonder hè hoe sterk het lichaam soms isquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Ik heb een tante met leukemie. Ze kan niks, ligt de hele dag in bed. Ze heeft een paar (dubbele) longontstekingen en 2 keer Corona overleefd
Ja en toen hij hier kwam wonen, wilde hij perse zijn telefoonnummer geven, zodat ik hem kon appen als hij overlast veroorzaakte..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is lastig. Je hebt wel app contact met hem en hij lijkt ook wel te begrijpen wat je bedoeld.
Maar tot concrete resulaten komt het niet.
Het scheelt dat mijn kind en mijn vriend vroeg slapen en hier doorheen slapen. Meestal begint het ge-etter als ze hebben geblowd en gedronken. Rond een uurtje of 22u...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je een kindje hebt en er echt last van hebt, niet om het zeiken.
En misschien afspraken maken, dan wel en dan niet en tot een bepaalde tijd. Zoiets?
Dat heb ik als ik werkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:30 schreef PinkLow het volgende:
Ik snap al waarom ik nooit met mijn laptoppie op fok zit..
Mijn kat ligt zowat op mijn laptoppie en geeft mij constant kopjes en loopt de hele tijd in de weg..
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een @:Dave, maar dat mag eigenlijk niet meer, dan wordt Dave boos.
Ben er nog hoor, maar even wat minder op Fok. Af en toe even lurken, soms wat posten.quote:
@Meke, 4 keer in 1 post. @Meke toch. Dat is toch wel een record hoor @Meke .quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Vroegâh, in den beginne (haha nee toen bestond de SC al tien jaar ofzo) werd het een running gag(reflex) om bij elke foute grap @:dave te taggen. Máár dat werd een beetje irritant - vooral voor @:dave zelf. Dus werd er "EtDeef" gezegd als je iets vunzigs dacht, in plaats van dat @:dave daadwerkelijk een mention kreeg.
Ditzelfde speelde om 13.37, waarbij @:dave het leuk vond om zelf te posten, waardoor iedereen hem ging mentionnen.
Inmiddels mag je dus alleen nog maar @:dave posten bij een vunzige grap om 13.37, de rest van de keren dat één van beide voorkomt zeg je EtDeef!
Ik heb zowaar geleerd wat een @Dave is. nice to meet you!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Ben er nog hoor, maar even wat minder op Fok. Af en toe even lurken, soms wat posten.
Wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar heb geen chips in huis.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:38 schreef PinkLow het volgende:
Wilde buikspieroefeningen doen.. maar in plaats daarvan zit ik chips te vreten.
Nou je mag best wat chips komen halen hoor! Dan vreet ik tenminste niet de hele zak in mijn eentje op🤣quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar heb geen chips in huis.
Ik weet niet waar je woont, maar ik vermoed dat de AH of de Esso dichterbij is, aangezien de AH over een kwartier gaat sluiten. Dat zou ik nog wel redden, maar zo groot is m'n behoefte aan chips ook niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:41 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nou je mag best wat chips komen halen hoor! Dan vreet ik tenminste niet de hele zak in mijn eentje op🤣
Hahaha wat goed van jou! Ik heb dus vanmiddag chips gehaald, omdat ik wist dat ik er nu zin in zou hebben.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar ik vermoed dat de AH of de Esso dichterbij is, aangezien de AH over een kwartier gaat sluiten. Dat zou ik nog wel redden, maar zo groot is m'n behoefte aan chips ook niet.
Ik haal het meestal niet, puur uit bescherming van m'n zelf. Anders zou dit goddelijke lijf nog goddelijker worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:44 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Hahaha wat goed van jou! Ik heb dus vanmiddag chips gehaald, omdat ik wist dat ik er nu zin in zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |