Ze zei dat ze licht aangeschoten was.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Erik met Mirthe op zijn rug, WTF ......
Goed fapmateriaal voor hem.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
Zeker, tegelijkertijd twee tieten en een kut in zijn rug..![]()
[ afbeelding ]
KLATS in haar snoetje.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:28 schreef tonja het volgende:
Ondertussen ratelt Babs lustig door.
Ik wil haar slaan
Ik doe meequote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:28 schreef tonja het volgende:
Ondertussen ratelt Babs lustig door.
Ik wil haar slaan
Erik heeft de tijd van zijn leven.. alles precies op tijd zoals zijn one-track-mind dat het liefste heeftquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik heeft de tijd van zijn leven.. alles precies op tijd zoals zijn one-track-mind dat het liefste heeft
Ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:29 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
die babette is ook al helemaal kachel gewoon hahah
Neee?!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb je Jappie al gezien die de heg in reed .... ?
Structuur in je bestaan wlllen en een one-track mind hebben vind ik wel twee heel verschillende dingenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik heeft de tijd van zijn leven.. alles precies op tijd zoals zijn one-track-mind dat het liefste heeft
Denken dat je autistisch bent ookquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Structuur in je bestaan wlllen en een one-track mind hebben vind ik wel twee heel verschillende dingen
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo snel, de operator kon het niet volgen![]()
[ afbeelding ]
Nu met drank nog erger en ze praat ook al een beetje met een dubbele tong.quote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ook wel - dit is toch pas te zien als de uitzendingen langer zijn geworden?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De FEBO heeft wel genoeg materiaal voor de komende dagen .....
Komt nog wel wat van, hij moet nog even iets meer drinken dan pakt die haar wel op de mondquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:49 schreef lojanda het volgende:
JW zegt nu dat hij Eunice leuk vindt maar dat het niet kan??
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:48 schreef Hoempah het volgende:
I wish i was outside here with you
[ afbeelding ]Die 2 hangen telkens om elkaar heen, Eunice bleef daarnet om de nek van JW hangen........ hoop dat Esther het gezien heeftSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat zou best wel eens kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt nog wel wat van, hij moet nog even iets meer drinken dan pakt die haar wel op de mond
Hij kent dit niet, gebeurd hem niet vaakquote:
Hij verklaart haar de liefde.. hij heeft zo veel levenservaring zegt hij net ook nogquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kent dit niet, gebeurd hem niet vaak
damn gemistquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij verklaart haar de liefde.. hij heeft zo veel levenservaring zegt hij net ook nog
Nou dit gaat wat worden wat ik je brom. Het volgende drama op komstquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij verklaart haar de liefde.. hij heeft zo veel levenservaring zegt hij net ook nog
Komt vast een filmpje vanquote:
Drama zeker.. Esther zou goed een in psychose kunnen komenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dit gaat wat worden wat ik je brom. Het volgende drama op komst
Zou zo leuk zijn als ze dat kon horen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:57 schreef Dotteke het volgende:
ïk vind je heel leuk, je bent een leuke man, zegt Eunice tegen JW
Geeft niets, dit moet even kans hebben op een groeispurtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:57 schreef ChocoFan het volgende:
Omg omg omg waar is Esther????????????????
Oh zie haar nu, staat op het podium mee te deinen op de muziek.
Waarschijnlijk heeft ze het nog niet gezien want anders was ze allang naar hem toe gegaan.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:57 schreef ChocoFan het volgende:
Omg omg omg waar is Esther????????????????
Oh zie haar nu, staat op het podium mee te deinen op de muziek.
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geeft niets, dit moet even kans hebben op een groeispurt![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat is waar.![]()
Er moet meer alcohol in
Ja dat en wat Ebinas zegt, laat haar nog even wegblijven, die 2 moeten meer uitspraken doen en de spanning opbouwen. Oh shit ik hoor Esther bij ze. Laat maar.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze het nog niet gezien want anders was ze allang naar hem toe gegaan.
Zal vast wel want heb het hem al vaker zien doen afgelopen weken.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:00 schreef lojanda het volgende:
Ze staan een beetje achter die grote vlag en vraag me af of hij al een keer in d’r billen heeft geknepen
Die staat morgen weer in het hoekje van de douche met haar wallen op de grond te huilenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:01 schreef Snensie het volgende:
Hahaaa die Jan Willem. Ik dacht al dat het eraan kwam. Dat word drama met Esther
Welnee, want ze is niet meer verliefd en heeft afstand genomenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die staat morgen weer in het hoekje van de douche met haar wallen op de grond te huilen
Absoluut, ze hebben hard gewerkt voor ons vermaak.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ff lol daar, mag wel even ook zeg na de laatste dagen
Tuurlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Welnee, want ze is niet meer verliefd en heeft afstand genomen
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijke ouwe zeikneusquote:
Daar is ze idd goed in.. ze heeft er ook het juiste pakje voor aangetrokken en JW hapt gretig.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
Teasen kan ze wel.. maar moet geen ouwe man![]()
[ afbeelding ]
Die geniet van alle aandacht ik geef hem gelijk.quote:
Het is wel een "veilig" setje geen issues buiten de poortquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar is ze idd goed in.. ze heeft er ook het juiste pakje voor aangetrokken en JW hapt gretig.
Dat dus.. ik denk heel veel massages met een happ endquote:
Ja haar zogenaamde verdriet is een dingetjequote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:08 schreef lojanda het volgende:
Mirthe donder op met je gezever en laat die twee even alleen..
Zij kan ook echt zo’n domme en rare dingen zeggen dat ik soms echt denk klopt het wel onder die dakpan van jequote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja haar zogenaamde verdriet is een dingetje
Doet ie goedquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus.. ik denk heel veel massages met een happ end
Vooral genieten dat zekerquote:
Dat ze die rolmops van haar opzoekt en hun met rust laatquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
En de volgende slijmkut.. zoekt dekking bij Groep-Oud, heel verstandig, het wordt steeds lastiger bestaansrecht te houden![]()
[ afbeelding ]
Gewend om zeikwijven om zijn nek te hebbenquote:
Ik zie al een tijd iets wat op afstand lijkt.. geen gekleef en zoentjes meerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat ze die rolmops van haar opzoekt en hun met rust laat
Vanmorgen lag ze nog bij haar op bed toen Wanda haar koffer aan het inpakken was.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie al een tijd iets wat op afstand lijkt.. geen gekleef en zoentjes meer![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook haar bedoeling in de hoop niet op de stip te komen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:09 schreef Setje72 het volgende:
Babette is erg slim bezig bij iedereen van de tegenpartij!
Als ze geluk heeft dan krijgt ze met de boedelscheiding de pc dan kan ze het online terugkijken.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
Jasper met Bern in gesprek.
Ok en ff een brainfart van mij, hoe bizar is het voor Jasper dat ie vandaag eindelijk aan Wanda kon laten zien wat hij doet en best wel stoer is en zo want grote motor en dat ze dan weg is net voordat het begint, naar huis, potverdikkeme wat ontzettend jammer voor Jasper.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als ze geluk heeft dan krijgt ze met de boedelscheiding de pc dan kan ze het online terugkijken.
Vraag mij af waar ze heen gaat, ze woonde natuurlijk samen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als ze geluk heeft dan krijgt ze met de boedelscheiding de pc dan kan ze het online terugkijken.
Owwwquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ws in de flat van Sasha.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af waar ze heen gaat, ze woonde natuurlijk samen.
Haar fout en klaarquote:
Mee doen aan een EJVJL heeft haar haar hele leven wat ze had genomenquote:
Dat bood Sasha haar vanmorgen al aan.quote:
Vies loeder die Babette die steekt overal die grote neus van haar in.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel voelt nattigheid en probeert zielige Estertje terug aan JW te koppelen
Ze had gewoon haar slip aan moeten houden..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mee doen aan een EJVJL heeft haar haar hele leven wat ze had genomen
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze moesten doen voorkomen dat ze seks hadden.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze had gewoon haar slip aan moeten houden..
Het staat op de achtergrond hier niet om aan te horen en toch komischquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
Dwonkwn Babs: "Maar Jan-Willehehehem......"
Pfff..
Ze is al niet aan te horen maar met die dronkenharses helemaal nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
Dwonkwn Babs: "Maar Jan-Willehehehem......"
Pfff..
Ja was geswitched van een kauwende *smak* en pratende *smak* Rupertquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het staat op de achtergrond hier niet om aan te horen en toch komisch
Ik moet er eik om lachen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is al niet aan te horen maar met die dronkenharses helemaal niet
Er zijn ook mensen die afspraken maken als je een jaar weg gaat. Doe wat je wil doe ik ook, al heb niet de indruk dat dit het geval isquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze had gewoon haar slip aan moeten houden..
Die trok ze aan de volgende ochtend, dat was Jappies broekjequote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze moesten doen voorkomen dat ze seks hadden.
Ik heb een filmpje gezien dat Wanda gewoon een soort van wielrenners broekje aanhad
Ja ze zet zich heel goed neerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik moet er eik om lachen.
Telkens weer jezelf zo neerzetten
Nu pasquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
JW voelt zich niet happy met de situatie Esther/Eunice
Maar je ziet een shot later dat ze het uittrekt en weer ff later zie je letterlijk dat Jasper tussen haar benen kruipt.. het is gewoon niet te ontkennen en zoiets kun je niet plakken en knippen. Het was duidelijk te zienquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze moesten doen voorkomen dat ze seks hadden.
Ik heb een filmpje gezien dat Wanda gewoon een soort van wielrenners broekje aanhad
O die heb ik dan weer niet gezien.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar je ziet een shot later dat ze het uittrekt en weer ff later zie je letterlijk dat Jasper tussen haar benen kruipt.. het is gewoon niet te ontkennen en zoiets kun je niet plakken en knippen. Het was duidelijk te zien
Ja, dat is wel triest en had ze dat geweten dan was ze er natuurlijk nooit aan begonnen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mee doen aan een EJVJL heeft haar haar hele leven wat ze had genomen
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:28 schreef Ebinas het volgende:
Wat een gesprek
En intussen staat ze te knagen en te knagen en af en toe jw een stuk in zijn mond te duwen
JW voelt zich echt heel rot over de situatie, hij wil je geen pijn doen bla bla blaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
Volgende Babbel-scene.. ? Babbel en Estertje uren in de kas slijmen
Dat kan zeker en dat moet iedereen ook zelf weten.. voor sommige werkt dat maar wat je al zegt.. dat is hier niet het geval.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die afspraken maken als je een jaar weg gaat. Doe wat je wil doe ik ook, al heb niet de indruk dat dit het geval is
Ja dat wordt (is) wel een dingetje.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op de andere stream de XXL bro's klagen dat ze niet hebben kunnen 'pompen'
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dat wordt (is) wel een dingetje.
Sokken vol in de was
Oh ik ben het met je eens hoor iemand anders neuken is een no go. En doeiquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan zeker en dat moet iedereen ook zelf weten.. voor sommige werkt dat maar wat je al zegt.. dat is hier niet het geval.
Dan kan ze zeggen dat niemand weet hoe het daar werkt en dat ze geen fout heeft gemaakt en dat het een keuze was en nu blijkt het een foute keuze te zijn geweest. Voor mij is dat echt geen excuus.
Er was duidelijk te zien dat ze een broekje met pijpjes aan had toen ze in zijn bed stapte en trok dat even daarna uit. De volgende ochtend trok ze een korte broek van Jasper aan toen ze naar de wc ging.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die trok ze aan de volgende ochtend, dat was Jappies broekje
Zij was op beeld maar we weten natuurlijk niet of Ivor zelf netjes op de bank is blijven zitten. Misschien heeft hij ook even lekker de vrijgezel gespeeld. Daar moeten ze verder samen zien uit te komen of niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan zeker en dat moet iedereen ook zelf weten.. voor sommige werkt dat maar wat je al zegt.. dat is hier niet het geval.
Dan kan ze zeggen dat niemand weet hoe het daar werkt en dat ze geen fout heeft gemaakt en dat het een keuze was en nu blijkt het een foute keuze te zijn geweest. Voor mij is dat echt geen excuus.
Nee joh dit is vermakelijkquote:
Ze neemt nog een slok en is steeds moeilijker te verstaan.quote:
Volgens mij is er een filmpje van en het is ook in de uitzending geweest.quote:
En ik me maar afvragen wrom er nooit sokken in de was zijn van mijn jongens(19&20)quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dat wordt (is) wel een dingetje.
Sokken vol in de was
Babs de oudjes weer proberen binnen te hengelen die ze zo graag eruit wilde werken.quote:
Joh een beetje lol. Braakquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:33 schreef schizolientje het volgende:
2 dronken torren aan het kletsen, meer dan walgelijk, val er net in .Braak braak braak
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:33 schreef Setje72 het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen wrom er nooit sokken in de was zijn van mijn jongens(19&20)![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:33 schreef Setje72 het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen wrom er nooit sokken in de was zijn van mijn jongens(19&20)![]()
Gaan !!!!!!!!!!!!quote:
Wie wil je dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werkelijk de halve dag Babette op stream .....
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:43 schreef lojanda het volgende:
Nou ik ben ff klaar met het gezever en ga maar eens even wat anders doen![]()
Scherp en ondanks dat ik haar niet moet ...zeer gehaaidquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:37 schreef lojanda het volgende:
Babs kan dan wel dronken zijn maar ze is echt nog wel scherp
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:46 schreef schizolientje het volgende:
De observaties van Isaac, Jeff en Marciano zijn scherp : Damage control
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:45 schreef engine het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa rode wijn!!
[ afbeelding ]
Ze maakt zichzelf zo belachelijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:35 schreef engine het volgende:
Dat iss niet hoe ik bluiten blen en niet hoe ik binnen blen [ afbeelding ]
Babbel krijgt zin....je was zoooooon knappe man toen ik in de bus zat.
Lekker tochquote:
Die staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Heeft ze zelf vanmiddag al gezegd tegen Wendy.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:46 schreef schizolientje het volgende:
De observaties van Isaac, Jeff en Marciano zijn scherp : Damage control
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
Nog even en JW gaat ervoor met (ke)Babje2 honden vechten om een been en de 3d loopt er mee heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Life's a Bitch"
Gezelligquote:
Honderd gangen met luchtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Hoop voor Babbel dat ze wint. 21 gangen had ze het over.
8-gangen
Tweehonderdvijfennegentig euro
Grappigquote:
Ze is er al 1 kwijt ivm geen broekje.quote:
Ze stiktquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze is er al 1 kwijt ivm geen broekje.
De ander heeft geen richtingsgevoel meer
Beland in de strobalen en maar hoesten
Kan Bern dat wel handelen vandaagquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:59 schreef engine het volgende:
Sas hoeft niet op het karretje. Ze heeft al genoeg op.
Ja... alleen het been snap ik nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
2 honden vechten om een been en de 3d loopt er mee heen
De avond duurt nog langquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan Bern dat wel handelen vandaag
Die trek de kar welquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan Bern dat wel handelen vandaag
Babbel sex: ik moet gelijk denken aan de jaren 90quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:53 schreef pingu66 het volgende:
Babbel sex met JW en dan ruzie met Esther en Eunice ook een leuk scenario voor een volgend drama 😉
Japquote:
Ja winnen is winnenquote:
Wellicht is het been morgenochtend niet meer in beeldquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... alleen het been snap ik nietvan alle mannen hem
Ik hoop zo dat JW Eunice uit elkaar trektquote:
Totally knettergekquote:
Dus de drank blijft wel vloeien zeg maarquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat dit overloopt in de vrijmibo.
Ik heb een vermoeden van wel. Maar ik zou jappie niet meer vertrouwen. Ik zou uberhaupt niemand vertrouwen en superpara door die loods lopenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:08 schreef Seattle het volgende:
Ben benieuwd of Jap en Jeff nu weer gaan bonden nu hun vrouwen naar huis zijn
Oh jaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wellicht te weinig aandacht van Bep of zo
Ze waande zich in de hemel met al die huidige alleenstaande mannen maar werkelijk niemand heeft interesse in haar.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wellicht te weinig aandacht van Bep of zo
Kan nog leuk worden vanavond/vannachtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij vallen er zo wat om van de drank
Lijkt wel iddquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij vallen er zo wat om van de drank
Sas is volgens mij ook behoorlijk ver heenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kan nog leuk worden vanavond/vannacht
JW gaat ook lekker, Bep is het alquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas is volgens mij ook behoorlijk ver heen
Ik denk dat het vandaag voornamelijk de alcohol isquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:20 schreef Thorelf het volgende:
zit weer mee te kijken...lijken de mensen relaxter en minder sneaky nu Wanda weg is of ligt dat aan mij omdat ik het niet erg vind dat ze weg is?
Die krijgt Bern op zijn broodjequote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft al heel wat wijntjes gedronken?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze relaxter omdat er behoorlijk wat ladderzat rondlopen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:20 schreef Thorelf het volgende:
zit weer mee te kijken...lijken de mensen relaxter en minder sneaky nu Wanda weg is of ligt dat aan mij omdat ik het niet erg vind dat ze weg is?
Die hebben straks weer bonjequote:
oke ik kijk overmorgen want morgen zullen er meerdere hoofdpijn hebbenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het vandaag voornamelijk de alcohol is
En dan op het terras zit te huilen terwijl je het terras aan het opstapelen bent en je een taxi moet bellen want ze is al.haar vrienden kwijt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:13 schreef Ebinas het volgende:
Es is er eentje die je bij sluitingstijd van de dansvloer moet sleuren
Die vrienden begrijp ik welquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dan op het terras zit te huilen terwijl je het terras aan het opstapelen bent en je een taxi moet bellen want ze is al.haar vrienden kwijt.
Best moeilijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:24 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha: "Ik hoop echt dat deze tafel naar de klote gaat, ik kan er niks aan doen"
Meh ..........quote:
Ze hebben en goed gesprek...mirthe zou het wel ff vertellenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Was het al weer goed dan, na dat gedoe om slaapkamerwissel?
Tx!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze hebben en goed gesprek...mirthe zou het wel ff vertellen
zwakste betoog ever en toen was het weer goed
Dat is Esther haar specialiteitquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:26 schreef Soury het volgende:
Esther staat er wat ongemakkelijk naast te hoppen
Voor die eerdere run weigerde hij drank omdat ie nog op dat ding moest. Weet niet of ie inmiddels wel in de olie zit.quote:
En dan nieuwe kopen?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:24 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha: "Ik hoop echt dat deze tafel naar de klote gaat, ik kan er niks aan doen"
Geen idee, was gewoon een random kreet tijdens het 'dansen'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |