Ja dat wordt (is) wel een dingetje.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op de andere stream de XXL bro's klagen dat ze niet hebben kunnen 'pompen'
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dat wordt (is) wel een dingetje.
Sokken vol in de was
Oh ik ben het met je eens hoor iemand anders neuken is een no go. En doeiquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan zeker en dat moet iedereen ook zelf weten.. voor sommige werkt dat maar wat je al zegt.. dat is hier niet het geval.
Dan kan ze zeggen dat niemand weet hoe het daar werkt en dat ze geen fout heeft gemaakt en dat het een keuze was en nu blijkt het een foute keuze te zijn geweest. Voor mij is dat echt geen excuus.
Er was duidelijk te zien dat ze een broekje met pijpjes aan had toen ze in zijn bed stapte en trok dat even daarna uit. De volgende ochtend trok ze een korte broek van Jasper aan toen ze naar de wc ging.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die trok ze aan de volgende ochtend, dat was Jappies broekje
Zij was op beeld maar we weten natuurlijk niet of Ivor zelf netjes op de bank is blijven zitten. Misschien heeft hij ook even lekker de vrijgezel gespeeld. Daar moeten ze verder samen zien uit te komen of niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan zeker en dat moet iedereen ook zelf weten.. voor sommige werkt dat maar wat je al zegt.. dat is hier niet het geval.
Dan kan ze zeggen dat niemand weet hoe het daar werkt en dat ze geen fout heeft gemaakt en dat het een keuze was en nu blijkt het een foute keuze te zijn geweest. Voor mij is dat echt geen excuus.
Nee joh dit is vermakelijkquote:
Ze neemt nog een slok en is steeds moeilijker te verstaan.quote:
Volgens mij is er een filmpje van en het is ook in de uitzending geweest.quote:
En ik me maar afvragen wrom er nooit sokken in de was zijn van mijn jongens(19&20)quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dat wordt (is) wel een dingetje.
Sokken vol in de was
Babs de oudjes weer proberen binnen te hengelen die ze zo graag eruit wilde werken.quote:
Joh een beetje lol. Braakquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:33 schreef schizolientje het volgende:
2 dronken torren aan het kletsen, meer dan walgelijk, val er net in .Braak braak braak
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:33 schreef Setje72 het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen wrom er nooit sokken in de was zijn van mijn jongens(19&20)![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:33 schreef Setje72 het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen wrom er nooit sokken in de was zijn van mijn jongens(19&20)![]()
Gaan !!!!!!!!!!!!quote:
Wie wil je dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werkelijk de halve dag Babette op stream .....
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:43 schreef lojanda het volgende:
Nou ik ben ff klaar met het gezever en ga maar eens even wat anders doen![]()
Scherp en ondanks dat ik haar niet moet ...zeer gehaaidquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:37 schreef lojanda het volgende:
Babs kan dan wel dronken zijn maar ze is echt nog wel scherp
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:46 schreef schizolientje het volgende:
De observaties van Isaac, Jeff en Marciano zijn scherp : Damage control
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:45 schreef engine het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa rode wijn!!
[ afbeelding ]
Ze maakt zichzelf zo belachelijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:35 schreef engine het volgende:
Dat iss niet hoe ik bluiten blen en niet hoe ik binnen blen [ afbeelding ]
Babbel krijgt zin....je was zoooooon knappe man toen ik in de bus zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |