Gewend om zeikwijven om zijn nek te hebbenquote:
Ik zie al een tijd iets wat op afstand lijkt.. geen gekleef en zoentjes meerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat ze die rolmops van haar opzoekt en hun met rust laat
Vanmorgen lag ze nog bij haar op bed toen Wanda haar koffer aan het inpakken was.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie al een tijd iets wat op afstand lijkt.. geen gekleef en zoentjes meer![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook haar bedoeling in de hoop niet op de stip te komen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:09 schreef Setje72 het volgende:
Babette is erg slim bezig bij iedereen van de tegenpartij!
Als ze geluk heeft dan krijgt ze met de boedelscheiding de pc dan kan ze het online terugkijken.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
Jasper met Bern in gesprek.
Ok en ff een brainfart van mij, hoe bizar is het voor Jasper dat ie vandaag eindelijk aan Wanda kon laten zien wat hij doet en best wel stoer is en zo want grote motor en dat ze dan weg is net voordat het begint, naar huis, potverdikkeme wat ontzettend jammer voor Jasper.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als ze geluk heeft dan krijgt ze met de boedelscheiding de pc dan kan ze het online terugkijken.
Vraag mij af waar ze heen gaat, ze woonde natuurlijk samen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als ze geluk heeft dan krijgt ze met de boedelscheiding de pc dan kan ze het online terugkijken.
Owwwquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ws in de flat van Sasha.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af waar ze heen gaat, ze woonde natuurlijk samen.
Haar fout en klaarquote:
Mee doen aan een EJVJL heeft haar haar hele leven wat ze had genomenquote:
Dat bood Sasha haar vanmorgen al aan.quote:
Vies loeder die Babette die steekt overal die grote neus van haar in.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel voelt nattigheid en probeert zielige Estertje terug aan JW te koppelen
Ze had gewoon haar slip aan moeten houden..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mee doen aan een EJVJL heeft haar haar hele leven wat ze had genomen
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze moesten doen voorkomen dat ze seks hadden.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze had gewoon haar slip aan moeten houden..
Het staat op de achtergrond hier niet om aan te horen en toch komischquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
Dwonkwn Babs: "Maar Jan-Willehehehem......"
Pfff..
Ze is al niet aan te horen maar met die dronkenharses helemaal nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
Dwonkwn Babs: "Maar Jan-Willehehehem......"
Pfff..
Ja was geswitched van een kauwende *smak* en pratende *smak* Rupertquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het staat op de achtergrond hier niet om aan te horen en toch komisch
Ik moet er eik om lachen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is al niet aan te horen maar met die dronkenharses helemaal niet
Er zijn ook mensen die afspraken maken als je een jaar weg gaat. Doe wat je wil doe ik ook, al heb niet de indruk dat dit het geval isquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze had gewoon haar slip aan moeten houden..
Die trok ze aan de volgende ochtend, dat was Jappies broekjequote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze moesten doen voorkomen dat ze seks hadden.
Ik heb een filmpje gezien dat Wanda gewoon een soort van wielrenners broekje aanhad
Ja ze zet zich heel goed neerquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik moet er eik om lachen.
Telkens weer jezelf zo neerzetten
Nu pasquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
JW voelt zich niet happy met de situatie Esther/Eunice
Maar je ziet een shot later dat ze het uittrekt en weer ff later zie je letterlijk dat Jasper tussen haar benen kruipt.. het is gewoon niet te ontkennen en zoiets kun je niet plakken en knippen. Het was duidelijk te zienquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze moesten doen voorkomen dat ze seks hadden.
Ik heb een filmpje gezien dat Wanda gewoon een soort van wielrenners broekje aanhad
O die heb ik dan weer niet gezien.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar je ziet een shot later dat ze het uittrekt en weer ff later zie je letterlijk dat Jasper tussen haar benen kruipt.. het is gewoon niet te ontkennen en zoiets kun je niet plakken en knippen. Het was duidelijk te zien
Ja, dat is wel triest en had ze dat geweten dan was ze er natuurlijk nooit aan begonnen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mee doen aan een EJVJL heeft haar haar hele leven wat ze had genomen
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:28 schreef Ebinas het volgende:
Wat een gesprek
En intussen staat ze te knagen en te knagen en af en toe jw een stuk in zijn mond te duwen
JW voelt zich echt heel rot over de situatie, hij wil je geen pijn doen bla bla blaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
Volgende Babbel-scene.. ? Babbel en Estertje uren in de kas slijmen
Dat kan zeker en dat moet iedereen ook zelf weten.. voor sommige werkt dat maar wat je al zegt.. dat is hier niet het geval.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die afspraken maken als je een jaar weg gaat. Doe wat je wil doe ik ook, al heb niet de indruk dat dit het geval is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |