Komt vast een filmpje vanquote:
Drama zeker.. Esther zou goed een in psychose kunnen komenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dit gaat wat worden wat ik je brom. Het volgende drama op komst
Zou zo leuk zijn als ze dat kon horen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:57 schreef Dotteke het volgende:
ïk vind je heel leuk, je bent een leuke man, zegt Eunice tegen JW
Geeft niets, dit moet even kans hebben op een groeispurtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:57 schreef ChocoFan het volgende:
Omg omg omg waar is Esther????????????????
Oh zie haar nu, staat op het podium mee te deinen op de muziek.
Waarschijnlijk heeft ze het nog niet gezien want anders was ze allang naar hem toe gegaan.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:57 schreef ChocoFan het volgende:
Omg omg omg waar is Esther????????????????
Oh zie haar nu, staat op het podium mee te deinen op de muziek.
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geeft niets, dit moet even kans hebben op een groeispurt![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat is waar.![]()
Er moet meer alcohol in
Ja dat en wat Ebinas zegt, laat haar nog even wegblijven, die 2 moeten meer uitspraken doen en de spanning opbouwen. Oh shit ik hoor Esther bij ze. Laat maar.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze het nog niet gezien want anders was ze allang naar hem toe gegaan.
Zal vast wel want heb het hem al vaker zien doen afgelopen weken.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:00 schreef lojanda het volgende:
Ze staan een beetje achter die grote vlag en vraag me af of hij al een keer in d’r billen heeft geknepen
Die staat morgen weer in het hoekje van de douche met haar wallen op de grond te huilenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:01 schreef Snensie het volgende:
Hahaaa die Jan Willem. Ik dacht al dat het eraan kwam. Dat word drama met Esther
Welnee, want ze is niet meer verliefd en heeft afstand genomenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die staat morgen weer in het hoekje van de douche met haar wallen op de grond te huilen
Absoluut, ze hebben hard gewerkt voor ons vermaak.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ff lol daar, mag wel even ook zeg na de laatste dagen
Tuurlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Welnee, want ze is niet meer verliefd en heeft afstand genomen
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijke ouwe zeikneusquote:
Daar is ze idd goed in.. ze heeft er ook het juiste pakje voor aangetrokken en JW hapt gretig.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
Teasen kan ze wel.. maar moet geen ouwe man![]()
[ afbeelding ]
Die geniet van alle aandacht ik geef hem gelijk.quote:
Het is wel een "veilig" setje geen issues buiten de poortquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar is ze idd goed in.. ze heeft er ook het juiste pakje voor aangetrokken en JW hapt gretig.
Dat dus.. ik denk heel veel massages met een happ endquote:
Ja haar zogenaamde verdriet is een dingetjequote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:08 schreef lojanda het volgende:
Mirthe donder op met je gezever en laat die twee even alleen..
Zij kan ook echt zo’n domme en rare dingen zeggen dat ik soms echt denk klopt het wel onder die dakpan van jequote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja haar zogenaamde verdriet is een dingetje
Doet ie goedquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus.. ik denk heel veel massages met een happ end
Vooral genieten dat zekerquote:
Dat ze die rolmops van haar opzoekt en hun met rust laatquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
En de volgende slijmkut.. zoekt dekking bij Groep-Oud, heel verstandig, het wordt steeds lastiger bestaansrecht te houden![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |