Ze zei dat ze licht aangeschoten was.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Erik met Mirthe op zijn rug, WTF ......
Goed fapmateriaal voor hem.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
Zeker, tegelijkertijd twee tieten en een kut in zijn rug..![]()
[ afbeelding ]
KLATS in haar snoetje.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:28 schreef tonja het volgende:
Ondertussen ratelt Babs lustig door.
Ik wil haar slaan
Ik doe meequote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:28 schreef tonja het volgende:
Ondertussen ratelt Babs lustig door.
Ik wil haar slaan
Erik heeft de tijd van zijn leven.. alles precies op tijd zoals zijn one-track-mind dat het liefste heeftquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik heeft de tijd van zijn leven.. alles precies op tijd zoals zijn one-track-mind dat het liefste heeft
Ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:29 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
die babette is ook al helemaal kachel gewoon hahah
Neee?!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb je Jappie al gezien die de heg in reed .... ?
Structuur in je bestaan wlllen en een one-track mind hebben vind ik wel twee heel verschillende dingenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik heeft de tijd van zijn leven.. alles precies op tijd zoals zijn one-track-mind dat het liefste heeft
Denken dat je autistisch bent ookquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Structuur in je bestaan wlllen en een one-track mind hebben vind ik wel twee heel verschillende dingen
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo snel, de operator kon het niet volgen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |