Oh jaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wellicht te weinig aandacht van Bep of zo
Ze waande zich in de hemel met al die huidige alleenstaande mannen maar werkelijk niemand heeft interesse in haar.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wellicht te weinig aandacht van Bep of zo
Kan nog leuk worden vanavond/vannachtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij vallen er zo wat om van de drank
Lijkt wel iddquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij vallen er zo wat om van de drank
Sas is volgens mij ook behoorlijk ver heenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kan nog leuk worden vanavond/vannacht
JW gaat ook lekker, Bep is het alquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas is volgens mij ook behoorlijk ver heen
Ik denk dat het vandaag voornamelijk de alcohol isquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:20 schreef Thorelf het volgende:
zit weer mee te kijken...lijken de mensen relaxter en minder sneaky nu Wanda weg is of ligt dat aan mij omdat ik het niet erg vind dat ze weg is?
Die krijgt Bern op zijn broodjequote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft al heel wat wijntjes gedronken?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze relaxter omdat er behoorlijk wat ladderzat rondlopen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:20 schreef Thorelf het volgende:
zit weer mee te kijken...lijken de mensen relaxter en minder sneaky nu Wanda weg is of ligt dat aan mij omdat ik het niet erg vind dat ze weg is?
Die hebben straks weer bonjequote:
oke ik kijk overmorgen want morgen zullen er meerdere hoofdpijn hebbenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het vandaag voornamelijk de alcohol is
En dan op het terras zit te huilen terwijl je het terras aan het opstapelen bent en je een taxi moet bellen want ze is al.haar vrienden kwijt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:13 schreef Ebinas het volgende:
Es is er eentje die je bij sluitingstijd van de dansvloer moet sleuren
Die vrienden begrijp ik welquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dan op het terras zit te huilen terwijl je het terras aan het opstapelen bent en je een taxi moet bellen want ze is al.haar vrienden kwijt.
Best moeilijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:24 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha: "Ik hoop echt dat deze tafel naar de klote gaat, ik kan er niks aan doen"
Meh ..........quote:
Ze hebben en goed gesprek...mirthe zou het wel ff vertellenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Was het al weer goed dan, na dat gedoe om slaapkamerwissel?
Tx!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze hebben en goed gesprek...mirthe zou het wel ff vertellen
zwakste betoog ever en toen was het weer goed
Dat is Esther haar specialiteitquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:26 schreef Soury het volgende:
Esther staat er wat ongemakkelijk naast te hoppen
Voor die eerdere run weigerde hij drank omdat ie nog op dat ding moest. Weet niet of ie inmiddels wel in de olie zit.quote:
En dan nieuwe kopen?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:24 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha: "Ik hoop echt dat deze tafel naar de klote gaat, ik kan er niks aan doen"
Geen idee, was gewoon een random kreet tijdens het 'dansen'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |