Ik ook, lijkt me vreselijk gezellig...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gun Esther wel een Eunice boven in het stapelbed bij JW
Goeie.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kan, ik dacht zelf mss iets met sponsoren zoeken en deal ofzo
Kweet niet welke sponsor hiernaar kijkt, maar toch
Geen idee... maar ga er wel van uit..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Jasper is bezig met onderhoud aan zijn motor
Is die hele gereedschap kast nu ook binnen gekomen?
is vanmorgen binnengekomenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Geen idee... maar ga er wel van uit..
Jappie heeft een heatgun op de grond liggen die iets droog blaastquote:
Ohhhh...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jappie heeft een heatgun op de grond liggen die iets droog blaast
Leuk hč zo'n goeie vriendin.... tussen haakjes.. lief die interesse..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:05 schreef Flow3r het volgende:
Wanda wisselt haar batterij , geen interesse in de motor
[ afbeelding ]
Ik las hier dat iedereen binnen moest blijvenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Leuk hč zo'n goeie vriendin.... tussen haakjes.. lief hé die interesse..
Ooh dan heb ik niks gezegd..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik las hier dat iedereen binnen moest blijven
quote:
Er waren er meer hierquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:17 schreef patat het volgende:
Oooooh staat er ‘800’ op zijn jas.. Ik lees al vanaf het begin ‘BOO’
Goedemorgen!!
Goedemorgenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:17 schreef patat het volgende:
Oooooh staat er ‘800’ op zijn jas.. Ik lees al vanaf het begin ‘BOO’
Goedemorgen!!
We gaan het zien...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ze heeft nog de hele dag om naar die motor te kijken maar misschien boeit het haar inderdaad niet.
Ik hoop het ook, hij gaat de rest wakker blazen...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:22 schreef Ebinas het volgende:
Jappie hoopt zooooooooo dat ie het gaat doen
(lang stil gestaan )
Duimen dat hij het doetquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, hij gaat de rest wakker blazen...
Wanda boeit alleen Wandaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ze heeft nog de hele dag om naar die motor te kijken maar misschien boeit het haar inderdaad niet.
Bla bla blaquote:
Hij vroeg haar vanmorgen of ze wilde helpen maar ze ging liever slapenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Leuk hč zo'n goeie vriendin.... tussen haakjes.. lief die interesse..
dacht ik alquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Het is niet de motor van Jasper zegt hij net
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Het is niet de motor van Jasper zegt hij net
Ja het is wat hequote:
Die zit binnen, hoorde haar net klappen en juichen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:33 schreef OmaJacky het volgende:
Waar is z'n liefje????
Wat een belangstelling heeft ze voor m
Ja ik las het vanmorgen...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:33 schreef humpty het volgende:
[..]
Hij vroeg haar vanmorgen of ze wilde helpen maar ze ging liever slapen
Gewoon als decoratie voor de racedag.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:38 schreef tonja het volgende:
Wat gaan ze doen met die motor? Rondjes rijden in de loods?
Nou sorry hoor , ik zag haar niet vandaarquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zit binnen, hoorde haar net klappen en juichen.
Wat moet ze doen dan, sleutelen, geil over de motor hangen, dansjes rond de motor maken?
Teringpleuris wat een BSquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon als decoratie voor de racedag.
Dat is nou net het punt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou sorry hoor , ik zag haar niet vandaar
methanol?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:43 schreef Ebinas het volgende:
Hij zit met de methanoltroep dat staat nu buiten, maar hij mag zo niet meer daar naar toe
Daar loopt dat ding opquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:44 schreef tonja het volgende:
[..]
methanol?
En is iedereen nu verkiesbaar als manager?
(sorry heb e.e.a. gemist de laatste dagen)
de oudmanagers zijn niet verkiesbaar zal wendy worden is al besprokenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:44 schreef tonja het volgende:
[..]
methanol?
En is iedereen nu verkiesbaar als manager?
(sorry heb e.e.a. gemist de laatste dagen)
Oh dear... leuk zo'n stinkmotor in een ruimte waar mensen wonen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar loopt dat ding op
En ja iedereen die nog niet eerder manager is geweest.
Woensdag zijn de pitches geweest.
en Komende woensdag verkiezing
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:46 schreef mootie het volgende:
En Wendy wil helemaal gaan manager worden.
tja we gaan het zienquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:46 schreef mootie het volgende:
En Wendy wil helemaal gaan manager worden.
Zo echt lelijk.quote:
Echt hoor wat een achterlijk mokkel is dat toch ookquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zo echt lelijk.
Mss afgunst dat hij nu in de belangstelling staat.
Kan er niets anders van maken
Ik snap niet dat Jappie nog aardig kan zijn tegen haar. Ik hoop zo dat hij meer tijd met Jeff gaat doorbrengenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:49 schreef Tascha071 het volgende:
Whooooo Wanda is boos op Jappie. Heeft knallende koppijn heeft niet geslapen. Begrijpt niet dat ze gewoon de ballonnen hadden opgeblazen
niet zijn eigen motorquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:50 schreef Judiwi het volgende:
Is het nu zijn eigen motor van thuis. Of een uit een winkel geleend. Ik dacht men mocht geen persoonlijke spullen de loods in krijgen van thuis.
Waar het ding vandaan komt weet ik niet, maar ik hoorde hem wel zeggen dat het niet zijn motor is maar wel een soortgelijke.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:50 schreef Judiwi het volgende:
Is het nu zijn eigen motor van thuis. Of een uit een winkel geleend. Ik dacht men mocht geen persoonlijke spullen de loods in krijgen van thuis.
Afgunst?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zo echt lelijk.
Mss afgunst dat hij nu in de belangstelling staat.
Kan er niets anders van maken
Wie heeft het over sleutelen..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een enorm kutwijf dat ze niet om 7 uur in de ochtend aan een motor wil sleutelen.
Waar Jeff te veel ego heeft, heeft Jappie te weinig.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:51 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Jappie nog aardig kan zijn tegen haar. Ik hoop zo dat hij meer tijd met Jeff gaat doorbrengen
Waarschijnlijk wel, is bijna hetzelfde.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:52 schreef chufi het volgende:
Is dit event ter vervanging van het gecancelde ijsspeedway-event in Heerenveen voor dit weekend?
Hoogstwaarschijnlijk wel want ze zijn daarbinnen ook echt op de hoogte van wat er zich in de buitenwereld afspeelt ::')quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:52 schreef chufi het volgende:
Is dit event ter vervanging van het gecancelde ijsspeedway-event in Heerenveen voor dit weekend?
Dat ze haar onterft omdat ze chagrijnig is?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:53 schreef Tascha071 het volgende:
Ik snap nu heel goed dat als haar moeder dit ziet……
En het is praktisch een 1 op 1 kopie van het evenement.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk wel want ze zijn daarbinnen ook echt op de hoogte van wat er zich in de buitenwereld afspeelt ::')
Nee dat het niet goed helpt in herstel.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ze haar onterft omdat ze chagrijnig is?
Dat weten we.quote:
Had je het al gehoord van die leiplaten?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:55 schreef pingu66 het volgende:
Jaja Erik dat is nog wat anders dan een biljart tafel.
Zijn er 3quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Had je het al gehoord van die leiplaten?
Dat niets van hem is moet hij vast benadrukken van Achter.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:56 schreef Ebinas het volgende:
Ook de kist is niet van Jappie, niets is van hem zegt hij
Maar hoe heeft hij haar dan wakker gehouden?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:53 schreef mootie het volgende:
Ik ben ook gewoon chagrijnig en pissig als iemand me de hele nacht wakkerhoudt.
Ze waren de loods aan het inrichten, die ijzeren hekken en zo. Zal best een herrie gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar hoe heeft hij haar dan wakker gehouden?
Wil ze ook niet naar kamer 1 nu
Tot vervelends toe ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Had je het al gehoord van die leiplaten?
Geen bobbel meer.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja! En er zat een bout los!!! En toen en toen hebben ze het gerepareerd!!!
Nou dat wordt dan lachen Mirthe,Kenzy Wanda ( en Esther) bloed chagrijnig want slecht geslapen...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze waren de loods aan het inrichten, die ijzeren hekken en zo. Zal best een herrie gemaakt hebben.
Hoe op met me.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Precies!! Wat een geluk dat ze toch even gekeken hebben!!
Precies. Alle ingrediënten voor leuke streamsquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan lachen Mirthe,Kenzy Wanda ( en Esther) bloed chagrijnig want slecht geslapen...
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:59 schreef Ebinas het volgende:
Marciano vraagt of de helm niet verplicht is (bij hun zeepkistenrace)
Nee is niet.
Jappie vraagt of anders zijn haar in de war komt
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Precies. Alle ingrediënten voor leuke streams
Ook slecht geslapen? 😉quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:01 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is dit voor een achterlijk gedoe, motor, werkplaats achtig, ballonnen ...
Nu voor Wanda want die kan het beste schelden.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:02 schreef Tascha071 het volgende:
En dan de vraag straks weer. …. Voor wie is het erger voor Kenzy of voor Mirthe
In K3quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nu voor Wanda want die kan het beste schelden.
Mopske.quote:
Volgens mij niet, ze is een beetje pissig..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:01 schreef Ebinas het volgende:
Heeft Wanda wel die motor bekeken?
Gewoon even belangstelling voor Jappie zijn shit.
Ze staat er nl wel vlakbij te rommelen
Nee jij niet Esther.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:05 schreef Tascha071 het volgende:
Mirthe vraagt Jappie of ie er dan wel aan mag zitten, omdat ie niet van hem is. Ja hoor dat mag volgens Jappie.
Esther vraagt of ze mag kijken.
Ze zijn de hele nacht bezig geweest met de loods ombouwen en versieren etc.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar hoe heeft hij haar dan wakker gehouden?
Wil ze ook niet naar kamer 1 nu
Ssstttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:07 schreef greysbones het volgende:
Studio loods zie ik staan
wie wordt verslaggever?
rupi zou dat goed kunnenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:07 schreef greysbones het volgende:
Studio loods zie ik staan
wie wordt verslaggever?
Laten we nou niet net doen of dat niet vervelend is.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:05 schreef greysbones het volgende:
Tis toch ook vreselijk dat ze de hele nacht lawaai hebben gemaakt
kan toch niet![]()
sarcasme mode off
oh my!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sssttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Straks stapt Bern naar voren
Ik zeg doe Rupi maar
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh my!
En hier
zien we Jappie
die door
de loods scheurt
ow hij is al gefinished
lijkt het mij wel een type voor en dan lekker sjago scheurenquote:
Nou ze stond net echt min of meer voor die sleutelkast.quote:
Ze heeft wel de motor bekeken en zei Dik ouwe, tegen Jappiequote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
Ik zie Sas met een big smile
die heeft vast ook heel slecht geslapen
voordeel is
de meesten slapen al heel slecht
mijn puber zou zeggenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze heeft wel de motor bekeken en zei Dik ouwe, tegen Jappie
Ja dat welquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn puber zou zeggen
doe normaaaal
was goed bedoeld zegquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze heeft wel de motor bekeken en zei Dik ouwe, tegen Jappie
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn puber zou zeggen
doe normaaaal
Er staat nergens dat ik schrijf of het wel of niet goed bedoeld is.quote:
Met rollende ogen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn puber zou zeggen
doe normaaaal
nu elke uitspraak van sas word hier meestal in het negatieve getrokkenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ik schrijf of het wel of niet goed bedoeld is.
Het is ook maar hoe je interpreteren wil
De hele nacht zeker tot 4.30 uurquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:50 schreef tonja het volgende:
Dus ze zijn zo'n beetje de hele dag bezig geweest met de inrichting en hebben daarbij iedereen wakker gehouden. Iedereen dus in een opperbeste stemming.
Dit gaat leuk worden
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:19 schreef Ebinas het volgende:
Dacht dat het half 10 zou beginnen, maar dat heb ik verkeerd?
Nee is wel wat vreemd, ding heeft gedraaid.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
maaruh
waarom is Jappie nu met die motor bezig
ik krijg wel een beetje een pittige tijden vibe nu![]()
![]()
Jeetje ,wat een toestand.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
maaruh
waarom is Jappie nu met die motor bezig
ik krijg wel een beetje een pittige tijden vibe nu![]()
![]()
volgens mij is wanda ook en ster in overdrijvenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:21 schreef Ebinas het volgende:
Wanda is druk bezig met de zeepkist, ondanks haar knallende koppijn van het slechte slapen
Echt wel, Jappie komt even erbij en het gesteun en gekreun startquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is wanda ook en ster in overdrijven
En die van Babette, Jeff, Wendy... enz enz..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
nu elke uitspraak van sas word hier meestal in het negatieve getrokken
Jeff wil vast zijn auto wel een dagje hebben in de loodsquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:24 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie gezelliii zijn motor onderhouden. wie volgt en gaat zijn auto reviseren in de loods?
Leuk, na dit kan Febo andere verzoeken niet meer weigeren natuurlijk...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff wil vast zijn auto wel een dagje hebben in de loods
door de tuin in de cabrioquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk, na dit kan Febo andere verzoeken niet meer weigeren natuurlijk...
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:27 schreef Ebinas het volgende:
Wendy tegen Jeff, je hebt ook nog corvee vandaag.
Ontbijt, stofzuigen, dweilen en de tafels afruimen en schoonmaken
merendeels over sas en dat weet u zelf goed genoegquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En die van Babette, Jeff, Wendy... enz enz..
Oh echt, dat hoorde ik nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mooi zegt Jeff heb ik allemaal al gedaan
Hij heeft opzich geluk de meeste taken hoeven/kunnen idd nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mooi zegt Jeff heb ik allemaal al gedaan
Top dat ze zich toch inzet voor het evenementquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:21 schreef Ebinas het volgende:
Wanda is druk bezig met de zeepkist, ondanks haar knallende koppijn van het slechte slapen
neequote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
merendeels over sas en dat weet u zelf goed genoeg
Hear hearquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
jij vindt Sas wel een leuke deelnemer
daarom stoort het jouw als daar iets negatiefs over wordt gezegd
ik vind Jeff/Wendy/Babs een leuke deelnemer daar worden ook heel veel onaardige dingen overgeschreven
niet iedereen heeft dezelfde mening
en daar moet je je bij neerleggen in de COS
ok ok snap het al ja ik kan sas en bern goed hebben je hebt een punt , mea culpaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
jij vindt Sas wel een leuke deelnemer
daarom stoort het jouw als daar iets negatiefs over wordt gezegd
ik vind Jeff/Wendy/Babs een leuke deelnemer daar worden ook heel veel onaardige dingen overgeschreven
niet iedereen heeft dezelfde mening
en daar moet je je bij neerleggen in de COS
Met losse handjes! Jaja Esther is me er eentje.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:33 schreef Ebinas het volgende:
Esther een verhaal over haar en haar motor
Regenjas los op de snelweg, reed 120 en lachen joh om die stunt
Dit is absoluut niet waar... Babette wordt hier met de grond gelijk gemaakt... en dat is iedereen z'n goed recht... ik vind dat ook jammer maar so be it...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
merendeels over sas en dat weet u zelf goed genoeg
ga me proberen in te houdenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit is absoluut niet waar... Babette wordt hier met de grond gelijk gemaakt... en dat is iedereen z'n goed recht... ik vind dat ook jammer maar so be it...
Of het net, want dat hangt nog niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
ze zijn aan het zagen buiten??
straks zit het zwembad erin![]()
grapjee
moesten tot 11 uur binnenblijven dacht ikquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
ze zijn aan het zagen buiten??
straks zit het zwembad erin![]()
grapjee
hangt alquote:
klopt jaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
moesten tot 11 uur binnenblijven dacht ik
Oh, dan schenk ik de tennisballen wel aan een verenigingquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
hangt al
dus wat ze nu weer doen??
[..]
klopt ja
en ze mogen er ook niet over praten
gewoon allemaal op dat net gooienquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, dan schenk ik de tennisballen wel aan een vereniging![]()
Nee geen idee, goed rondkijken straks.
Wie het eerste het ziet, wint een..............................
Dan bedenk ik iets wat lastiger isquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon allemaal op dat net gooien
heeft de FEBO ook wat te doen
Bolingballenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon allemaal op dat net gooien
heeft de FEBO ook wat te doen
Zonder oven is niet te doen qua kokenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:45 schreef Ebinas het volgende:
In de keuken over wel of niet een nieuwe oven.
Ze zeggen zelf : alleen broodjes en ovenschotels.....quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zonder oven is niet te doen qua koken
Ik dacht dat er geen koffie meer was.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper schenkt voor zichzelf koffie en vraag : 'Wan, wil je koffie?'
Antwoord is blijkbaar nee, want hij schenkt niet voor haar in.
Ze hebben nu toch de Croqpotquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zonder oven is niet te doen qua koken
Vleesvoorbakken en dan oven in, iets warmhouden taart cake gewoon brood. Pizza etc etcquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zeggen zelf : alleen broodjes en ovenschotels.....
Ik geloof niet dat ze er al helemaal over uit zijn.
Go Wendyquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice stelt voor aankomende maand alleen spullen uit de prijzenpot te kopen die vervangen moeten worden / kapot zijn.
Wendy : Dat ga ik niet afspreken, als er iets leuks is ..... En wie weet ben jij volgende maand wel weg..
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice stelt voor aankomende maand alleen spullen uit de prijzenpot te kopen die vervangen moeten worden / kapot zijn.
Wendy : Dat ga ik niet afspreken, als er iets leuks is ..... En wie weet ben jij volgende maand wel weg..
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper : Sorry.
Knuffelen tussen Wanda en Jasper.
Wanda : Sorry
Ah, dus da's weer okquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper : Sorry.
Knuffelen tussen Wanda en Jasper.
Wanda : Sorry
Christus 1 nachtje....quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper : We hebben echt heel zachtjes proberen doen.
Wanda : Laten we het daar alsjeblieft niet over hebben dan word ik weer heel sjacherijnig.
Volg ze ook niet, maar vond het niet leuk voor jappie .quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik volg ze niet meer zo, hooguit om nog wat IvoRR-meldingen te tellen
Wauw!!! Wat een bitch!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:56 schreef KinKiJan het volgende:
Jasper wenst Little Miss Sunshine Wanda een goeiemorgen:
Ook goeiemorgen zeg!
Filmpje: https://streamable.com/nhkmez
Moeilijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:02 schreef pingu66 het volgende:
Wanda moet een 8 in spiegelbeeld maken....
Waffel kan zo op toneel als buikspreekster, ik hoor een berg pissige klachten maar zie haar mond echt niet bewegenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:56 schreef KinKiJan het volgende:
Jasper wenst Little Miss Sunshine Wanda een goeiemorgen:
Ook goeiemorgen zeg!
Filmpje: https://streamable.com/nhkmez
deuren openquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
We gaan 'm starten ! Midden in de loods !
kunnen ze geen dealtje met de buren maken?quote:
Schijnt alleen niet z'n eigen motor te zijn, maar een soortgelijke ... maar whatever .. ding loopt gelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:09 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie zei een uur geleden nog dat zijn motor nogal lang heeft stilgestaan ( 7 maanden neem ik aan )
Start gelijk
Febo neemt geen risico, zullen 'm vast wel uitgeprobeerd hebbenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Schijnt alleen niet z'n eigen motor te zijn, maar een soortgelijke ... maar whatever .. ding loopt gelijk inderdaad.
Kan Rupi zijn oven van thuis niet naar de loods brengen en San een hells kitchen event houden?quote:
san zit niet inde loods , ken wel een san mijn dochterquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kan Rupi zijn oven van thuis niet naar de loods brengen en San een hells kitchen event houden?
buiten had hij hem ook al gestartquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:09 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie zei een uur geleden nog dat zijn motor nogal lang heeft stilgestaan ( 7 maanden neem ik aan )
Start gelijk
die liep vanmorgen ook al rondquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe heeft Rupert wakker gemaakt .. want bvdm
maw schiet eens opquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert 3 seconden uit bed. Direct een microfoon check....
Ivor ?!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe heeft Rupert wakker gemaakt .. want bvdm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |