Ik ook, lijkt me vreselijk gezellig...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gun Esther wel een Eunice boven in het stapelbed bij JW
Goeie.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kan, ik dacht zelf mss iets met sponsoren zoeken en deal ofzo
Kweet niet welke sponsor hiernaar kijkt, maar toch
Geen idee... maar ga er wel van uit..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Jasper is bezig met onderhoud aan zijn motor
Is die hele gereedschap kast nu ook binnen gekomen?
is vanmorgen binnengekomenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Geen idee... maar ga er wel van uit..
Jappie heeft een heatgun op de grond liggen die iets droog blaastquote:
Ohhhh...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jappie heeft een heatgun op de grond liggen die iets droog blaast
Leuk hč zo'n goeie vriendin.... tussen haakjes.. lief die interesse..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:05 schreef Flow3r het volgende:
Wanda wisselt haar batterij , geen interesse in de motor
[ afbeelding ]
Ik las hier dat iedereen binnen moest blijvenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Leuk hč zo'n goeie vriendin.... tussen haakjes.. lief hé die interesse..
Ooh dan heb ik niks gezegd..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik las hier dat iedereen binnen moest blijven
quote:
Er waren er meer hierquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:17 schreef patat het volgende:
Oooooh staat er ‘800’ op zijn jas.. Ik lees al vanaf het begin ‘BOO’
Goedemorgen!!
Goedemorgenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:17 schreef patat het volgende:
Oooooh staat er ‘800’ op zijn jas.. Ik lees al vanaf het begin ‘BOO’
Goedemorgen!!
We gaan het zien...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ze heeft nog de hele dag om naar die motor te kijken maar misschien boeit het haar inderdaad niet.
Ik hoop het ook, hij gaat de rest wakker blazen...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:22 schreef Ebinas het volgende:
Jappie hoopt zooooooooo dat ie het gaat doen
(lang stil gestaan )
Duimen dat hij het doetquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, hij gaat de rest wakker blazen...
Wanda boeit alleen Wandaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ze heeft nog de hele dag om naar die motor te kijken maar misschien boeit het haar inderdaad niet.
Bla bla blaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |