Ik vroeg mij ook al af wat de meerwaarde is van al Jappie's meuk naar binnenslepen, en waaromquote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:36 schreef pingu66 het volgende:
Geen contact met de buitenwereld en heel Jaspers motorsport uitrusting staat in de loods....geeft niet " maar is toch raar" zou Morri zeggen.
Misschien zit er een geheime brief van Yvor bij
Win/win Ebi.quote:
Volgens mij was het Kim die er iets van wilde zeggen in k5, zij vond het ook niet eerlijk waarom Jappie wel en andere niet, ik blijf erbij ( en ik niet alleen, er waren er meer in de Cos die het opperde) neuken met Wanda heeft zn vruchten afgeworpenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:36 schreef pingu66 het volgende:
Geen contact met de buitenwereld en heel Jaspers motorsport uitrusting staat in de loods....geeft niet " maar is toch raar" zou Morri zeggen.
Misschien zit er een geheime brief van Yvor bij
Waarom zou het hem gegund worden, wie heeft daar nog meer meuk thuis staan die het straks de loods in wil hebben?quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:41 schreef Frummelie het volgende:
Komop Jap.... start de motoren en blaas iedereen z'n bed uit..
Maakt me geen reet uit.Ik zie graag blije mensen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom zou het hem gegund worden, wie heeft daar nog meer meuk thuis staan die het straks de loods in wil hebben?
Wel met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit.Ik zie graag blije mensen.
Jaaaaa.... ik hou ervan...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Naast Kenzi of Esther (omdat ze klagen over niet slapen)![]()
Gewoon omdat het kan
Is denk alleen voor vandaag als decoratie bij de kartracequote:
Voorlopig is Jappie de enige blije daar, een dergelijke voorkeursbehandeling moet een reden hebben gehadquote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan, ik dacht zelf mss iets met sponsoren zoeken en deal ofzoquote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:45 schreef engine het volgende:
Ik zal wel een chagrijn zijn maar waarom dat ineens? Tijdje terug zou dat nog 15k kosten.
Maar Jappie heeft lopen wippen dus een motor verdiend denk ik.
Toppertje, ik ook... ik gun ieder z'n ding...(behalve Kenzy en Esther)..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gun Esther wel een Eunice boven in het stapelbed bij JWquote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Toppertje, ik ook... ik gun ieder z'n ding...(behalve Kenzy en Esther)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |