volgens mij is wanda ook en ster in overdrijvenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:21 schreef Ebinas het volgende:
Wanda is druk bezig met de zeepkist, ondanks haar knallende koppijn van het slechte slapen
Echt wel, Jappie komt even erbij en het gesteun en gekreun startquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is wanda ook en ster in overdrijven
En die van Babette, Jeff, Wendy... enz enz..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
nu elke uitspraak van sas word hier meestal in het negatieve getrokken
Jeff wil vast zijn auto wel een dagje hebben in de loodsquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:24 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie gezelliii zijn motor onderhouden. wie volgt en gaat zijn auto reviseren in de loods?
Leuk, na dit kan Febo andere verzoeken niet meer weigeren natuurlijk...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff wil vast zijn auto wel een dagje hebben in de loods
door de tuin in de cabrioquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk, na dit kan Febo andere verzoeken niet meer weigeren natuurlijk...
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:27 schreef Ebinas het volgende:
Wendy tegen Jeff, je hebt ook nog corvee vandaag.
Ontbijt, stofzuigen, dweilen en de tafels afruimen en schoonmaken
merendeels over sas en dat weet u zelf goed genoegquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En die van Babette, Jeff, Wendy... enz enz..
Oh echt, dat hoorde ik nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mooi zegt Jeff heb ik allemaal al gedaan
Hij heeft opzich geluk de meeste taken hoeven/kunnen idd nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mooi zegt Jeff heb ik allemaal al gedaan
Top dat ze zich toch inzet voor het evenementquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:21 schreef Ebinas het volgende:
Wanda is druk bezig met de zeepkist, ondanks haar knallende koppijn van het slechte slapen
neequote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
merendeels over sas en dat weet u zelf goed genoeg
Hear hearquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
jij vindt Sas wel een leuke deelnemer
daarom stoort het jouw als daar iets negatiefs over wordt gezegd
ik vind Jeff/Wendy/Babs een leuke deelnemer daar worden ook heel veel onaardige dingen overgeschreven
niet iedereen heeft dezelfde mening
en daar moet je je bij neerleggen in de COS
ok ok snap het al ja ik kan sas en bern goed hebben je hebt een punt , mea culpaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
jij vindt Sas wel een leuke deelnemer
daarom stoort het jouw als daar iets negatiefs over wordt gezegd
ik vind Jeff/Wendy/Babs een leuke deelnemer daar worden ook heel veel onaardige dingen overgeschreven
niet iedereen heeft dezelfde mening
en daar moet je je bij neerleggen in de COS
Met losse handjes! Jaja Esther is me er eentje.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:33 schreef Ebinas het volgende:
Esther een verhaal over haar en haar motor
Regenjas los op de snelweg, reed 120 en lachen joh om die stunt
Dit is absoluut niet waar... Babette wordt hier met de grond gelijk gemaakt... en dat is iedereen z'n goed recht... ik vind dat ook jammer maar so be it...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
merendeels over sas en dat weet u zelf goed genoeg
ga me proberen in te houdenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit is absoluut niet waar... Babette wordt hier met de grond gelijk gemaakt... en dat is iedereen z'n goed recht... ik vind dat ook jammer maar so be it...
Of het net, want dat hangt nog niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
ze zijn aan het zagen buiten??
straks zit het zwembad erin![]()
grapjee
moesten tot 11 uur binnenblijven dacht ikquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
ze zijn aan het zagen buiten??
straks zit het zwembad erin![]()
grapjee
hangt alquote:
klopt jaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
moesten tot 11 uur binnenblijven dacht ik
Oh, dan schenk ik de tennisballen wel aan een verenigingquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
hangt al
dus wat ze nu weer doen??
[..]
klopt ja
en ze mogen er ook niet over praten
gewoon allemaal op dat net gooienquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, dan schenk ik de tennisballen wel aan een vereniging![]()
Nee geen idee, goed rondkijken straks.
Wie het eerste het ziet, wint een..............................
Dan bedenk ik iets wat lastiger isquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon allemaal op dat net gooien
heeft de FEBO ook wat te doen
Bolingballenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon allemaal op dat net gooien
heeft de FEBO ook wat te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |