Zonder oven is niet te doen qua kokenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:45 schreef Ebinas het volgende:
In de keuken over wel of niet een nieuwe oven.
Ze zeggen zelf : alleen broodjes en ovenschotels.....quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zonder oven is niet te doen qua koken
Ik dacht dat er geen koffie meer was.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper schenkt voor zichzelf koffie en vraag : 'Wan, wil je koffie?'
Antwoord is blijkbaar nee, want hij schenkt niet voor haar in.
Ze hebben nu toch de Croqpotquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zonder oven is niet te doen qua koken
Vleesvoorbakken en dan oven in, iets warmhouden taart cake gewoon brood. Pizza etc etcquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zeggen zelf : alleen broodjes en ovenschotels.....
Ik geloof niet dat ze er al helemaal over uit zijn.
Go Wendyquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice stelt voor aankomende maand alleen spullen uit de prijzenpot te kopen die vervangen moeten worden / kapot zijn.
Wendy : Dat ga ik niet afspreken, als er iets leuks is ..... En wie weet ben jij volgende maand wel weg..
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice stelt voor aankomende maand alleen spullen uit de prijzenpot te kopen die vervangen moeten worden / kapot zijn.
Wendy : Dat ga ik niet afspreken, als er iets leuks is ..... En wie weet ben jij volgende maand wel weg..
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper : Sorry.
Knuffelen tussen Wanda en Jasper.
Wanda : Sorry
Ah, dus da's weer okquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper : Sorry.
Knuffelen tussen Wanda en Jasper.
Wanda : Sorry
Christus 1 nachtje....quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper : We hebben echt heel zachtjes proberen doen.
Wanda : Laten we het daar alsjeblieft niet over hebben dan word ik weer heel sjacherijnig.
Volg ze ook niet, maar vond het niet leuk voor jappie .quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik volg ze niet meer zo, hooguit om nog wat IvoRR-meldingen te tellen
Wauw!!! Wat een bitch!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:56 schreef KinKiJan het volgende:
Jasper wenst Little Miss Sunshine Wanda een goeiemorgen:
Ook goeiemorgen zeg!
Filmpje: https://streamable.com/nhkmez
Moeilijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:02 schreef pingu66 het volgende:
Wanda moet een 8 in spiegelbeeld maken....
Waffel kan zo op toneel als buikspreekster, ik hoor een berg pissige klachten maar zie haar mond echt niet bewegenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:56 schreef KinKiJan het volgende:
Jasper wenst Little Miss Sunshine Wanda een goeiemorgen:
Ook goeiemorgen zeg!
Filmpje: https://streamable.com/nhkmez
deuren openquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
We gaan 'm starten ! Midden in de loods !
kunnen ze geen dealtje met de buren maken?quote:
Schijnt alleen niet z'n eigen motor te zijn, maar een soortgelijke ... maar whatever .. ding loopt gelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:09 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie zei een uur geleden nog dat zijn motor nogal lang heeft stilgestaan ( 7 maanden neem ik aan )
Start gelijk
Febo neemt geen risico, zullen 'm vast wel uitgeprobeerd hebbenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Schijnt alleen niet z'n eigen motor te zijn, maar een soortgelijke ... maar whatever .. ding loopt gelijk inderdaad.
Kan Rupi zijn oven van thuis niet naar de loods brengen en San een hells kitchen event houden?quote:
san zit niet inde loods , ken wel een san mijn dochterquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kan Rupi zijn oven van thuis niet naar de loods brengen en San een hells kitchen event houden?
buiten had hij hem ook al gestartquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:09 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie zei een uur geleden nog dat zijn motor nogal lang heeft stilgestaan ( 7 maanden neem ik aan )
Start gelijk
die liep vanmorgen ook al rondquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe heeft Rupert wakker gemaakt .. want bvdm
maw schiet eens opquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert 3 seconden uit bed. Direct een microfoon check....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |