tja we gaan het zienquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:46 schreef mootie het volgende:
En Wendy wil helemaal gaan manager worden.
Zo echt lelijk.quote:
Echt hoor wat een achterlijk mokkel is dat toch ookquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zo echt lelijk.
Mss afgunst dat hij nu in de belangstelling staat.
Kan er niets anders van maken
Ik snap niet dat Jappie nog aardig kan zijn tegen haar. Ik hoop zo dat hij meer tijd met Jeff gaat doorbrengenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:49 schreef Tascha071 het volgende:
Whooooo Wanda is boos op Jappie. Heeft knallende koppijn heeft niet geslapen. Begrijpt niet dat ze gewoon de ballonnen hadden opgeblazen
niet zijn eigen motorquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:50 schreef Judiwi het volgende:
Is het nu zijn eigen motor van thuis. Of een uit een winkel geleend. Ik dacht men mocht geen persoonlijke spullen de loods in krijgen van thuis.
Waar het ding vandaan komt weet ik niet, maar ik hoorde hem wel zeggen dat het niet zijn motor is maar wel een soortgelijke.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:50 schreef Judiwi het volgende:
Is het nu zijn eigen motor van thuis. Of een uit een winkel geleend. Ik dacht men mocht geen persoonlijke spullen de loods in krijgen van thuis.
Afgunst?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zo echt lelijk.
Mss afgunst dat hij nu in de belangstelling staat.
Kan er niets anders van maken
Wie heeft het over sleutelen..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een enorm kutwijf dat ze niet om 7 uur in de ochtend aan een motor wil sleutelen.
Waar Jeff te veel ego heeft, heeft Jappie te weinig.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:51 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Jappie nog aardig kan zijn tegen haar. Ik hoop zo dat hij meer tijd met Jeff gaat doorbrengen
Waarschijnlijk wel, is bijna hetzelfde.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:52 schreef chufi het volgende:
Is dit event ter vervanging van het gecancelde ijsspeedway-event in Heerenveen voor dit weekend?
Hoogstwaarschijnlijk wel want ze zijn daarbinnen ook echt op de hoogte van wat er zich in de buitenwereld afspeelt ::')quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:52 schreef chufi het volgende:
Is dit event ter vervanging van het gecancelde ijsspeedway-event in Heerenveen voor dit weekend?
Dat ze haar onterft omdat ze chagrijnig is?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:53 schreef Tascha071 het volgende:
Ik snap nu heel goed dat als haar moeder dit ziet……
En het is praktisch een 1 op 1 kopie van het evenement.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk wel want ze zijn daarbinnen ook echt op de hoogte van wat er zich in de buitenwereld afspeelt ::')
Nee dat het niet goed helpt in herstel.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ze haar onterft omdat ze chagrijnig is?
Dat weten we.quote:
Had je het al gehoord van die leiplaten?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:55 schreef pingu66 het volgende:
Jaja Erik dat is nog wat anders dan een biljart tafel.
Zijn er 3quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Had je het al gehoord van die leiplaten?
Dat niets van hem is moet hij vast benadrukken van Achter.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:56 schreef Ebinas het volgende:
Ook de kist is niet van Jappie, niets is van hem zegt hij
Maar hoe heeft hij haar dan wakker gehouden?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:53 schreef mootie het volgende:
Ik ben ook gewoon chagrijnig en pissig als iemand me de hele nacht wakkerhoudt.
Ze waren de loods aan het inrichten, die ijzeren hekken en zo. Zal best een herrie gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar hoe heeft hij haar dan wakker gehouden?
Wil ze ook niet naar kamer 1 nu
Tot vervelends toe ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Had je het al gehoord van die leiplaten?
Geen bobbel meer.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja! En er zat een bout los!!! En toen en toen hebben ze het gerepareerd!!!
Nou dat wordt dan lachen Mirthe,Kenzy Wanda ( en Esther) bloed chagrijnig want slecht geslapen...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze waren de loods aan het inrichten, die ijzeren hekken en zo. Zal best een herrie gemaakt hebben.
Hoe op met me.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Precies!! Wat een geluk dat ze toch even gekeken hebben!!
Precies. Alle ingrediënten voor leuke streamsquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan lachen Mirthe,Kenzy Wanda ( en Esther) bloed chagrijnig want slecht geslapen...
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:59 schreef Ebinas het volgende:
Marciano vraagt of de helm niet verplicht is (bij hun zeepkistenrace)
Nee is niet.
Jappie vraagt of anders zijn haar in de war komt
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Precies. Alle ingrediënten voor leuke streams
Ook slecht geslapen? 😉quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:01 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is dit voor een achterlijk gedoe, motor, werkplaats achtig, ballonnen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |