Direct na de opdracht lijkt me een mooi momentquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus kom maar op met dat bommetje van ice en Jeff
Ik ben vooorrrrrrquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Direct na de opdracht lijkt me een mooi moment
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja zeker weten, dit is echt wel vermoeiend
Denk ook hier en daar beursquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja zeker weten, dit is echt wel vermoeiend
Haha gaan ze ook...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lijkt wel of ze steeds sneller gaan
Goed teamworkquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:30 schreef Ebinas het volgende:
Meer van zulke opdrachten.
Hoor hoe enthousiast ze ook zijn
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wil Esther haar hoofd zien, die is denk ik niet blij.
jaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat we weer niet zien hoeveel ze verdiend hebben
Dacht te horen ¤ 300quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat we weer niet zien hoeveel ze verdiend hebben
Door Eunice en JW die bij elkaar plakken heel de tijd. Dat ze geld verdient hebben boeit haar denk ik niet echt.quote:
Met die lange benenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:32 schreef Clasientje het volgende:
Hahahaha ik moest wel lachen om Erik😂
Kijk volgende week naar de uitzendingquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:32 schreef spapaars het volgende:
Achterlijk iets dat ze niet willen laten zien wat ze verdiend hebben.
O jee, daar gaat vast nog wat over komen. Ze zal zo wel een rondje met JW willen lopen en over "die vrouw" beginnenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Door Eunice en JW die bij elkaar plakken heel de tijd. Dat ze geld verdient hebben boeit haar denk ik niet echt.
Ja, speciaal voor dat, geloven ze dat echt?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk volgende week naar de uitzending
16 x 25 = 400,- ??quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:32 schreef spapaars het volgende:
Achterlijk iets dat ze niet willen laten zien wat ze verdiend hebben.
Geen 16quote:
Why??quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Bij Babette kookt er intern alweer bloed.
Ik krijg het niet duidelijk, maar ze zei het buiten tegen Wendy.quote:
25 per deelnemer:quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen 16
Want er konden er maar 16 mee doen
Dan hadden ze 100 extra verdiend
300 als het goed is dus 12
Rotje gedeeld met Estherquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:39 schreef greysbones het volgende:
Jeff s haar is weer compleet ontploft
12 dusquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
25 per deelnemer:
Marciano
Jasper
Wanda
Wendy
Eunice
Mirthe
Rupert
Kim
Zoe
Janet
Kenzy
Erik
Ik dacht Isaac ook?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
25 per deelnemer:
Marciano
Jasper
Wanda
Wendy
Eunice
Mirthe
Rupert
Kim
Zoe
Janet
Kenzy
Erik
Edit: spuit 11, spapaars maakte er hierboven een mooie beeldcompilatie van
Wat is vestin ? En is dit een aanval.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:42 schreef pingu66 het volgende:
Esthergooit het hele potje vetsin in Eunice haar eten of geen Indisch eten meer?
Ze durven vast wel maar ze vergeten snelquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:44 schreef Judiwi het volgende:
Nou kom op met de roddel. Wie gaat het vertellen.
Helaas ik denk niemand durft.
Oh ja even gegoogeld. Wat is de meerwaardequote:
Ze zijn nog vol van de opdracht volgens mij, misschien als er weer wat verveling toeslaatquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze durven vast wel maar ze vergeten snel
Nope, die stond ook nog bij de mensen die nog zouden moeten toen Erik erop stond (zie gifs hierboven)quote:
Ja en ze vergeten snel , leven van situatie naar situatiequote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn nog vol van de opdracht volgens mij, misschien als er weer wat verveling toeslaat
Ik lees er niet veel goeds overquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Dat laatste vind ik helemaal geen rare gedachte en zou ik ook wel willen weten.
Esther wil een keer koken en zegt dat vetsin onmisbaar is in haar gerechtenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja even gegoogeld. Wat is de meerwaarde
Ja, zag het...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, die stond ook nog bij de mensen die nog zouden moeten toen Erik erop stond (zie gifs hierboven)
Teveel vetsin is gevaarlijk voor de gezondheid.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Dat laatste vind ik helemaal geen rare gedachte en zou ik ook wel willen weten.
Dan is het een aanslag van Esther op Eunice, vergiftiging en zo.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Teveel vetsin is gevaarlijk voor de gezondheid.
Als mijn schildklier er weer sneller van zou worden zou ik meteen beginnen met vetsinquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Teveel vetsin is gevaarlijk voor de gezondheid.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan is het een aanslag van Esther op Eunice, vergiftiging en zo.AANNAME (ff indekken)
Het zit in heel veel verpakte dingen, chips enz.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:52 schreef ChocoFan het volgende:
Ook ff gegoogled, aangeraden wordt een snufje in een maaltijd, anders wordt het juist viezer, zei de eerste pagina die ik aanklikte over vetsin.
Ok ok, misschien zat er ook nog maar een heel klein beetje in dat potje wat Esther leeg gooide in Eunice haar eten, zou ook zomaar kunnen natuurlijk, meerdere opties openhouden.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:53 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Het zit in heel veel verpakte dingen, chips enz.
Zout dus met een extreem hoog gehaltequote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:52 schreef ChocoFan het volgende:
Ook ff gegoogled, aangeraden wordt een snufje in een maaltijd, anders wordt het juist viezer, zei de eerste pagina die ik aanklikte over vetsin.
Kenzi volgens mijquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Over wie heeft Babette het. Fluistermodus
Precies en overal waar teveel voor staat is niet goed voor je gezondheid. Sommigen slaan weer door.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als mijn schildklier er weer sneller van zou worden zou ik meteen beginnen met vetsin
Ik hoef het iig nietquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En nog 2 dingen erbij, alweer vergeten wat.
Een snufje kan geen kwaad. Maar meer maakt het eten bitter van smaak. En meer dan een snufje is niet gezond. Info van wikiquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther wil een keer koken en zegt dat vetsin onmisbaar is in haar gerechten
Wikiquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:57 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Een snufje kan geen kwaad. Maar meer maakt het eten bitter van smaak. En meer dan een snufje is niet gezond. Info van wiki
Geweldig!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:56 schreef spapaars het volgende:
Filmpjes van het geheel zullen er wel komen, maar Erik heb ik toch even geüpload.
https://streamable.com/2i1v83
[ afbeelding ]
Ik bedacht me ineens dat als we dan allemaal hiero gaan googlen op dingen die de bewoners doen of kopen of eten dat we waarschijnlijk veel dezelfde dingen lezen en als dat dan foute info zou zijn, we dat waarschijnlijk niet door zouden hebben.quote:
Dokter Googlequote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:57 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Een snufje kan geen kwaad. Maar meer maakt het eten bitter van smaak. En meer dan een snufje is niet gezond. Info van wiki
Deze was echt leukquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:56 schreef spapaars het volgende:
Filmpjes van het geheel zullen er wel komen, maar Erik heb ik toch even geüpload.
https://streamable.com/2i1v83
[ afbeelding ]
Het maakt eten bitterquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:57 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Het nieuwe stelletjequote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lekker knus, gezellig![]()
en maar doen of alles ok is
Ik had nog nooit van die zooi gehoord.quote:
Ik wel maar zelden gebruiktquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die zooi gehoord.
Het wordt gebruikt in de Chinese keuken.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is E621 een smaakversterker.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom klinkt het ook logisch dat het in de chili con carne gaatquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:05 schreef Verida het volgende:
H
[..]
Het wordt gebruikt in de Chinese keuken.
Ze wilde eerst een Indisch gerecht met paksoi maken.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom klinkt het ook logisch dat het in de chili con carne gaat
Lang geleden zijn er incidenten geweest in chinese restaurants waar gasten teveel vetsin hadden gekregen ( nog voor het helequote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:05 schreef Verida het volgende:
H
[..]
Het wordt gebruikt in de Chinese keuken.
Je kan er hartkloppingen van krijgenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
maar het was wel van een (roddel) gesprek wat Babet had gevoerd, dus het is niet een verzonnen iets van Erik.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:10 schreef Teckeltje25 het volgende:
Babet heeft nu al 2 keer gezegd Wie goed doet goed ontmoet over het afstaan van Erik zijn plek aan haar bij het golf zijn.
Ze zou eens moeten weten van zijn geheime opname en het doorspelen daarvan aan haar oude groep.
Dat hele gedoe over dat roddel verhaal slaat al nergens op Erik roddelt ook met zijn groepje over mensenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:10 schreef Teckeltje25 het volgende:
Babet heeft nu al 2 keer gezegd Wie goed doet goed ontmoet over het afstaan van Erik zijn plek aan haar bij het golf zijn.
Ze zou eens moeten weten van zijn geheime opname en het doorspelen daarvan aan haar oude groep.
Maar dat horen ze niet, nu is het gehoord is toch anders danquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hele gedoe over dat roddel verhaal slaat al nergens op Erik roddelt ook met zijn groepje over mensen
En het is door Erik verspreid. Hij had ook naar babbel toe kunnen gaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:12 schreef Verida het volgende:
[..]
maar het was wel van een (roddel) gesprek wat Babet had gevoerd, dus het is niet een verzonnen iets van Erik.
Dit dusquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
En het is door Erik verspreid. Hij had ook naar babbel toe kunnen gaan.
en dan? Zij was in eerste instantie aan het roddelen geweest.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
En het is door Erik verspreid. Hij had ook naar babbel toe kunnen gaan.
Het is een spel om veel geld, had hij de opname dan moeten wissen of achter in een kastje verstoppen. Het is een feit dat er geroddel op stond, maar iedereen daar roddelt in meer of mindere mate. Ik vind het wel jammer dat er niet meer met die podcast gedaan is, had leuke streams opgeleverdquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:10 schreef Teckeltje25 het volgende:
Kom op , ze roddelen werkelijk allemaalquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan? Zij was in eerste instantie aan het roddelen geweest.
Maar het maakt verder niet zo veel uit, ze roddelen daar allemaal over elkaar, en sommige spelen het door, of roddelen het door, en anderen weer niet.
Maar over elkaar lullen en elkaar zwart willen maken doen ze allemaal
Dat zeg ik toch, ze roddelen daar allemaal.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kom op , ze roddelen werkelijk allemaal
Hij heeft het hoogstwaarschijnlijk met opzet opgenomen om het later ook nog eens tegen haar te gebruiken door het aan zo'n beetje alle groeps genoten van hun groep door te spelen waardoor zij nu op de nominatie staat bij de eerstvolgende eliminatie.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een spel om veel geld, had hij de opname dan moeten wissen of achter in een kastje verstoppen. Het is een feit dat er geroddel op stond, maar iedereen daar roddelt in meer of mindere mate. Ik vind het wel jammer dat er niet meer met die podcast gedaan is, had leuke streams opgeleverd
Nee, dat had hij nietquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:21 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Hij heeft het hoogstwaarschijnlijk met opzet opgenomen om het later ook nog eens tegen haar te gebruiken door het aan zo'n beetje alle groeps genoten van hun groep door te spelen waardoor zij nu op de nominatie staat bij de eerstvolgende eliminatie.
Dat weten we niet zeker.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:21 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Hij heeft het hoogstwaarschijnlijk met opzet opgenomen om het later ook nog eens tegen haar te gebruiken door het aan zo'n beetje alle groeps genoten van hun groep door te spelen waardoor zij nu op de nominatie staat bij de eerstvolgende eliminatie.
Het is wel heel bewust met bepaalde mensen gedeeld . Echt ethisch is Erik ook nietquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:21 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, dat had hij niet
Het ding had in een jaszak gezeten en was per ongeluk op opgenomen.
Ook Erik wil winnen, al gaat dat miljoen het niet meer wordenquote:
Ice,Tiano , Jefff etc?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de carbonara van vanavond, wie gaat dat maken?
dit dusquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook Erik wil winnen, al gaat dat miljoen het niet meer worden
Erik gaat sowieso niet winnenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook Erik wil winnen, al gaat dat miljoen het niet meer worden
oh, dat geloof ik zo. Ze zitten er allemaal om te winnen.quote:
Ik denk wel dat hij bij de laatste 10 zit, maar niet dat hij het gaat winnen.quote:
Dat is wat hij zegt maar dat weten we niet zeker.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, dat had hij niet
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:27 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Dat is wat hij zegt maar dat weten we niet zeker.
Ik vind Eunice toch wel leuk hoor, ze is een beetje vreemd, maar er zit wel leven in.quote:
Eunice is ook grappigquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Eunice toch wel leuk hoor, ze is een beetje vreemd, maar er zit wel leven in.
tja, ik zou niet weten hoe anders die opname gemaakt zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:27 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Dat is wat hij zegt maar dat weten we niet zeker.
Ik heb er ook wel bewondering voor hoe zij zichzelf weet te motiveren om haar eigen doel te bereiken.quote:
en ik vraag me nog steeds af wat hij deed in de zak van een jas die hij NOOIT draagt en waar hij niets te zoeken heeft........quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, dat had hij niet
Het blijft een heel vaag verhaalquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en ik vraag me nog steeds af wat hij deed in de zak van een jas die hij NOOIT draagt en waar hij niets te zoeken heeft........
Klopt. Hij had niets te zoeken in die jaszak. Dus wtf..........quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en ik vraag me nog steeds af wat hij deed in de zak van een jas die hij NOOIT draagt en waar hij niets te zoeken heeft........
Hij vroeg toch waar de podcast was en toen heeft Kim aangegeven dat die in haar jas zat.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat was raar...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke, dat had ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij vroeg toch waar de podcast was en toen heeft Kim aangegeven dat die in haar jas zat.
Vind haar ook leuk, Is ook altijd wel ergens mee bezigquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Eunice toch wel leuk hoor, ze is een beetje vreemd, maar er zit wel leven in.
Alleen een beetje jammer dat ze altijd zo overdreven 'aanwezig' is..... als ze op normale toon praat is het een heel ander persoon, als ze begint te kirren en te blaten denk ik altijd: draai die volumeknop eens dicht!!! (en stel je niet zo vreselijk aan, aandachtsorgel!!)quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Apart dat die filmavond niet wordt laten zienquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:31 schreef Deisyy het volgende:
Vanavond de exit van Martin in de tv-uitzending, ik ben benieuwd of we nog iets meer komen te weten.
Dat dus.. altijd de aandacht opzoeken. Met het vertrek van Martin laatst dan blijft ze zolang om zijn nek hangen terwijl ze echt niets met hem heeft. Zo overdreven hoe ze dat doet en ze doet dat echt voor het tv momentje wat ze wil hebben. Zo doet ze dat altijd. Ook altijd als iemand iets zegt dan kan dat niet want haar kinderen kijken terwijl de geiligheid van haar afloopt.. ze laat nog net geen spoor na.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze altijd zo overdreven 'aanwezig' is..... als ze op normale toon praat is het een heel ander persoon, als ze begint te kirren en te blaten denk ik altijd: draai die volumeknop eens dicht!!! (en stel je niet zo vreselijk aan, aandachtsorgel!!)
Dat is nou ook niet echt spectaculair om uit te zenden.. ze liggen kauwend een film te kijken zonder dat er iets gezegd wordtquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Apart dat die filmavond niet wordt laten zien
Maar het gekke is dat in eerste instantie Kim roddelde en Babs is daarna mee gaan roddelen. Kim word er niet kwaad op aan gekeken en Babs is de gebeten hond.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is wel heel bewust met bepaalde mensen gedeeld . Echt ethisch is Erik ook niet
Nou ja we willen allemaal de roddel JW /Eunice zien volgens mijquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is nou ook niet echt spectaculair om uit te zenden.. ze liggen kauwend een film te kijken zonder dat er iets gezegd wordt
Eens, maar dat gebeurt hier ookquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:02 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar het gekke is dat in eerste instantie Kim roddelde en Babs is daarna mee gaan roddelen. Kim word er niet kwaad op aan gekeken en Babs is de gebeten hond.
Ahhh dat bedoel jequote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja we willen allemaal de roddel JW /Eunice zien volgens mij
Ja is zeker vreemd en volgens mij zat Wendy er toch ook bij?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:02 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar het gekke is dat in eerste instantie Kim roddelde en Babs is daarna mee gaan roddelen. Kim word er niet kwaad op aan gekeken en Babs is de gebeten hond.
Ik denk dat ze het van Kim wel hadden verwacht, die schuift haar afkeer naar Wanda ook niet onder stoelen en banken. Maar Babette, die altijd zo leuk met iedereen praat is bij hun door die opname door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:02 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar dat doet Kim toch ook, die hangt echt bij iedereen om de nek.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het van Kim wel hadden verwacht, die schuift haar afkeer naar Wanda ook niet onder stoelen en banken. Maar Babette, die altijd zo leuk met iedereen praat is bij hun door die opname door de mand gevallen.
Ik heb dat niet gezien maar zoals ik begreep was Marciano er ook bij.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:17 schreef Judiwi het volgende:
Wie waren vanmorgen over dat kussen aan het praten. Alleen Jeffrey en Isaaac.
Kloptquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien maar zoals ik begreep was Marciano er ook bij.
Er zit wel een groot verschil in hoe Babette met iedereen daar om gaat of Kim. Kim praat nooit met een Esther of JW, Babette wel. En als je leuke gesprekken hebt met iemand en je hoort die persoon op een opname over je zeggen dat 'die oudjes er ook uit moeten' (volgens JW), snap ik wel dat ze anders naar haar kijken.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat doet Kim toch ook, die hangt echt bij iedereen om de nek.
Maar hoe hypocriet zijn die oudjes dan zelf niet.. JW heeft zelf al vele malen gezegd dat er echt nog wat jong grut eruit moet..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er zit wel een groot verschil in hoe Babette met iedereen daar om gaat of Kim. Kim praat nooit met een Esther of JW, Babette wel. En als je leuke gesprekken hebt met iemand en je hoort die persoon op een opname over je zeggen dat 'die oudjes er ook uit moeten' (volgens JW), snap ik wel dat ze anders naar haar kijken.
Tja, dat roddelen doen ze inderdaad allemaal en er zitten en hoop bij die daar hypocriet zijn. Babs heeft de pech dat zij degene is die op die opname staat en niet een van die andere dames die je noemt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar hoe hypocriet zijn die oudjes dan zelf niet.. JW heeft zelf al vele malen gezegd dat er echt nog wat jong grut eruit moet..
Het slaat echt kant nog wal van wat ze over die podcast zeggen want iedereen die er schande van sprak hebben zelf niet anders gedaan als geroddeld en kwaad gesproken over hun mede bewoners. Zelfs met een hoop schelden ook nog. Wanda Sasha en Kenzy kunnen er wat van en dat heb ik Babette nog nooit horen doen.
Daarom zou het heel jammer zijn als zij het spel moet verlaten. Er zijn er nog genoeg die het eerder verdienen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, dat roddelen doen ze inderdaad allemaal en er zitten en hoop bij die daar hypocriet zijn. Babs heeft de pech dat zij degene is die op die opname staat en niet een van die andere dames die je noemt.
Het is toch verschrikkelijk.. en hoe dat mens zit te eten... walgelijk mens.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:33 schreef lojanda het volgende:
Esther krijgt haar bord eten en zegt even proeven en na een hap kijkt ze opzij naar JW met een blik dat het weer niet lekker is.. wat een schrijtwijf is het toch
Dan kunnen ze niet zeiken over het eten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:36 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo ga je niet gewoon aan tafel zitten eten...
De rest hoort dit waarschijnljk niet, dat eeuwige gezeik over het etenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:38 schreef Frummelie het volgende:
Ik mag toch hopen dat iedereen dat eten van Esther uitkotst als zij gekookt heeft.
Ja inderdaad, JW horen we straks ook nog wel een riedeltje geven.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan kunnen ze niet zeiken over het eten.
Alles wat zij tot nu gemaakt heeft is zo vreselijk mislukt..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:41 schreef lojanda het volgende:
Esther heeft het weer over het eten wat zij gaat maken en hoe ze dat dan zegt doet ze net of er een culinair hoogstandje op tafel komt.
Ik wou niet OT gaan maar idd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Dat muziekje bij `Martin als hij zit te huilen op tv na de brief. Love hartstikke
Ah is dit het TV topic vandaag.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:45 schreef Ebinas het volgende:
De woorden van Mexx zijn zo heftig.
Dus wel van Mexx
Ja was even of topic maar ging wel over iets wat we allemaal wilde weten wat niet op de streams te zien wasquote:
Mag geen kaasquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:43 schreef schizolientje het volgende:
waarom eet Esther niet met de pot mee??? Ze dreigt nu al met niet koken toen Rupert zei dat er wat dingen van haar boodschappenlijst gehaald zijn
Nee niet. Ik ga daarheenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ah is dit het TV topic vandaag.
Dat heb ik niet gehoord. Dacht juist dat ze Mexx bewust weg gelaten hadden.
Ik vind het zo tenenkrommend, ik zit me echt kapot te ergeren.. iedereen doet zo z'n best in de keuken, het enige wat zij doet is op haar zuignap zitten..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
De rest hoort dit waarschijnljk niet, dat eeuwige gezeik over het eten
ze zegt het nooit in het gezicht van degene die heeft gekookt
Wat dacht je van JW..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo tenenkrommend, ik zit me echt kapot te ergeren.. iedereen doet zo z'n best in de keuken, het enige wat zij doet is op haar zuignap zitten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:56 schreef Hoempah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morguh is Jeffrey ooggetuige van een nieuwe liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Best wel een onschuldige bedankkusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het , zoveel stelt het ook niet voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
en dit is nog maar in de keuken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna kwam nog meer bij de badkamer deurquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best wel een onschuldige bedankkusje
Dat was niet degene die Jeff beschreefquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best wel een onschuldige bedankkusje
We begrepen dat er wel wat meer gedaan werd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag het , zoveel stelt het ook niet voor
Nee buiten bij het mutsen zitplaatsje.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:58 schreef IkFok het volgende:
[..]
Daarna kwam nog meer bij de badkamer deur
Echt die man.......quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:02 schreef xsaskiax het volgende:
Goffer zeg, die kolerekapsones van Erik komt me ook m'n strot uit...... HIJ gaat volgende keer weleens spaghetti maken hoor!!!! deels uit een pakje en deels vers....... HIJ gaat weleens laten zien hoe het WEL lekker is......
Ja was de vorige keer ook z'n succesquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:02 schreef xsaskiax het volgende:
Goffer zeg, die kolerekapsones van Erik komt me ook m'n strot uit...... HIJ gaat volgende keer weleens spaghetti maken hoor!!!! deels uit een pakje en deels vers....... HIJ gaat weleens laten zien hoe het WEL lekker is......
Als het om dit fragment gaat is er niets gebeurd want dit heb ik gezien. Jeff had het over buiten om het hoekje bij het rokers gedeelte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Hij schept net nog weer een bord vol spagetti op in de keuken. Als het niet lekker is doe je dat toch nietquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:02 schreef xsaskiax het volgende:
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was de vorige keer ook z'n succes![]()
Ondertussen schept rupsje nooit genoeg nog een keer op.
Daarom rustig de uitzending van morgen afwachten.....ik denk dat er meer te zien isquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als het om dit fragment gaat is er niets gebeurd want dit heb ik gezien. Jeff had het over buiten om het hoekje bij het rokers gedeelte.
Meer konden wij niet zien toen ,quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als het om dit fragment gaat is er niets gebeurd want dit heb ik gezien. Jeff had het over buiten om het hoekje bij het rokers gedeelte.
pfffffffff en dan met een vol bord, al kauwend zeggen dat er nog 1 zo'n portie voor alle anderen is..... oh hij heeft gezien dat er nog een bakje patat in de koelkast staat, dat kan hij vanavond nog wel nemen zegt hij......quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar wij kregen het niet te zienquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom rustig de uitzending van morgen afwachten.....ik denk dat er meer te zien isdit was het inleidende kusje naar meer
En denkt er over om vanavond nog een bakje patat te nemen.. maar wel éérst vragen hé , Aldus Euniequote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zo...dat kan. Dat is wel vaker toch.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar wij kregen het niet te zien
Dan krijg je slaap streamsquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:07 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zo...dat kan. Dat is wel vaker toch.
Die man eet echt beter dan dat hij thuis ooit gegeten heeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:08 schreef engine het volgende:
Kritiek op Erik
Te beroerd om te delen volgens Wendy maar altijd als eerste erbij om eten op te eisen.
En als hij de kans krijgt vreet hij iedereen uit. Zelf deelt hij niets.. nou ja je kan 1 watertje van hem krijgen of 1 zoutstengeltje. Als hij iets van zijn voorraad pakt dan eet hij dat stiekem in zijn kamer op met z’n hoofd in zijn kast.. echt een vreselijke cheapskatequote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En denkt er over om vanavond nog een bakje patat te nemen.. maar wel éérst vragen hé , Aldus Eunie
Erik leeft in Luilekkerland
Babette kan niet koken zegt ze en wil eventueel wel helpen met ingrediënten snijden. Zij klaagt nooit over het eten wat ze krijgt en complimenteert altijd degene die heeft gekooktquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:08 schreef pingu66 het volgende:
Laat hem het maar doen dan samen met Esther,JW Bern,Sasha en Babette een maand lang koken.
Nog niet. Die trekt wel weer bijquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:12 schreef puzziepie het volgende:
Maar hij mag niet bij Wen in bed slapen
Vanmiddag mocht hij wel ff, maar ik weet het nietquote:
Ze heeft 7 maanden de tijd gehad om te leren koken. En hoezo niet koken wat eet ze thuis dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette kan niet koken zegt ze en wil eventueel wel helpen met ingrediënten snijden. Zij klaagt nooit over het eten wat ze krijgt en complimenteert altijd degene die heeft gekookt![]()
Esther en Erik doen net of ze zelf goed kunnen koken maar kraken het eten van een ander altijd af.
Ja niet meteen vannacht of deze week maar ik denk wel hij er weer een keer bij komt liggen. Of het neuken met Wanda moet door gaanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanmiddag mocht hij wel ff, maar ik weet het niet
Wanda wil naar naar 1 , dus dan houdt sowieso opquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja niet meteen vannacht of deze week maar ik denk wel hij er weer een keer bij komt liggen. Of het neuken met Wanda moet door gaan
Kan toch dat iemand niet kan koken? En waarom moet je dat leren.. er zijn er daar genoeg die graag koken dus zie niet waarom ze dat dan moet lerenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft 7 maanden de tijd gehad om te leren koken. En hoezo niet koken wat eet ze thuis dan?
Jammerquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda wil naar naar 1 , dus dan houdt sowieso op
Uit huis , maar dat heb ik al wel eens verteldquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft 7 maanden de tijd gehad om te leren koken. En hoezo niet koken wat eet ze thuis dan?
Ze heeft zelf gezegd dat ze wilde leren koken.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan toch dat iemand niet kan koken? En waarom moet je dat leren.. er zijn er daar genoeg die graag koken dus zie niet waarom ze dat dan moet leren![]()
Babette eet vaak buiten de deur zegt ze altijd omdat ze altijd ook aan het werk is.
Ze heeft zelfs meegedaan met een programma maar wie ben jij om dat te bepalen? Er kunnen er meer niet kokenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf gezegd dat ze wilde leren koken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:33 schreef spapaars het volgende:
Al aan het afwassen, en die nog eten?JW was bij de fysio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadden ze ruzie dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:33 schreef engine het volgende:
Erik en Wendy maken het weer goed. Erik vond het niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |