Dan is het een aanslag van Esther op Eunice, vergiftiging en zo.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Teveel vetsin is gevaarlijk voor de gezondheid.
Als mijn schildklier er weer sneller van zou worden zou ik meteen beginnen met vetsinquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Teveel vetsin is gevaarlijk voor de gezondheid.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan is het een aanslag van Esther op Eunice, vergiftiging en zo.AANNAME (ff indekken)
Het zit in heel veel verpakte dingen, chips enz.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:52 schreef ChocoFan het volgende:
Ook ff gegoogled, aangeraden wordt een snufje in een maaltijd, anders wordt het juist viezer, zei de eerste pagina die ik aanklikte over vetsin.
Ok ok, misschien zat er ook nog maar een heel klein beetje in dat potje wat Esther leeg gooide in Eunice haar eten, zou ook zomaar kunnen natuurlijk, meerdere opties openhouden.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:53 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Het zit in heel veel verpakte dingen, chips enz.
Zout dus met een extreem hoog gehaltequote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:52 schreef ChocoFan het volgende:
Ook ff gegoogled, aangeraden wordt een snufje in een maaltijd, anders wordt het juist viezer, zei de eerste pagina die ik aanklikte over vetsin.
Kenzi volgens mijquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Over wie heeft Babette het. Fluistermodus
Precies en overal waar teveel voor staat is niet goed voor je gezondheid. Sommigen slaan weer door.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als mijn schildklier er weer sneller van zou worden zou ik meteen beginnen met vetsin
Ik hoef het iig nietquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En nog 2 dingen erbij, alweer vergeten wat.
Een snufje kan geen kwaad. Maar meer maakt het eten bitter van smaak. En meer dan een snufje is niet gezond. Info van wikiquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther wil een keer koken en zegt dat vetsin onmisbaar is in haar gerechten
Wikiquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:57 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Een snufje kan geen kwaad. Maar meer maakt het eten bitter van smaak. En meer dan een snufje is niet gezond. Info van wiki
Geweldig!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:56 schreef spapaars het volgende:
Filmpjes van het geheel zullen er wel komen, maar Erik heb ik toch even geüpload.
https://streamable.com/2i1v83
[ afbeelding ]
Ik bedacht me ineens dat als we dan allemaal hiero gaan googlen op dingen die de bewoners doen of kopen of eten dat we waarschijnlijk veel dezelfde dingen lezen en als dat dan foute info zou zijn, we dat waarschijnlijk niet door zouden hebben.quote:
Dokter Googlequote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:57 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Een snufje kan geen kwaad. Maar meer maakt het eten bitter van smaak. En meer dan een snufje is niet gezond. Info van wiki
Deze was echt leukquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:56 schreef spapaars het volgende:
Filmpjes van het geheel zullen er wel komen, maar Erik heb ik toch even geüpload.
https://streamable.com/2i1v83
[ afbeelding ]
Het maakt eten bitterquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:57 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Het nieuwe stelletjequote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lekker knus, gezellig![]()
en maar doen of alles ok is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |