Met die lange benenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:32 schreef Clasientje het volgende:
Hahahaha ik moest wel lachen om Erik😂
Kijk volgende week naar de uitzendingquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:32 schreef spapaars het volgende:
Achterlijk iets dat ze niet willen laten zien wat ze verdiend hebben.
O jee, daar gaat vast nog wat over komen. Ze zal zo wel een rondje met JW willen lopen en over "die vrouw" beginnenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Door Eunice en JW die bij elkaar plakken heel de tijd. Dat ze geld verdient hebben boeit haar denk ik niet echt.
Ja, speciaal voor dat, geloven ze dat echt?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk volgende week naar de uitzending
16 x 25 = 400,- ??quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:32 schreef spapaars het volgende:
Achterlijk iets dat ze niet willen laten zien wat ze verdiend hebben.
Geen 16quote:
Why??quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Bij Babette kookt er intern alweer bloed.
Ik krijg het niet duidelijk, maar ze zei het buiten tegen Wendy.quote:
25 per deelnemer:quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen 16
Want er konden er maar 16 mee doen
Dan hadden ze 100 extra verdiend
300 als het goed is dus 12
Rotje gedeeld met Estherquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:39 schreef greysbones het volgende:
Jeff s haar is weer compleet ontploft
12 dusquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
25 per deelnemer:
Marciano
Jasper
Wanda
Wendy
Eunice
Mirthe
Rupert
Kim
Zoe
Janet
Kenzy
Erik
Ik dacht Isaac ook?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
25 per deelnemer:
Marciano
Jasper
Wanda
Wendy
Eunice
Mirthe
Rupert
Kim
Zoe
Janet
Kenzy
Erik
Edit: spuit 11, spapaars maakte er hierboven een mooie beeldcompilatie van
Wat is vestin ? En is dit een aanval.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:42 schreef pingu66 het volgende:
Esthergooit het hele potje vetsin in Eunice haar eten of geen Indisch eten meer?
Ze durven vast wel maar ze vergeten snelquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:44 schreef Judiwi het volgende:
Nou kom op met de roddel. Wie gaat het vertellen.
Helaas ik denk niemand durft.
Oh ja even gegoogeld. Wat is de meerwaardequote:
Ze zijn nog vol van de opdracht volgens mij, misschien als er weer wat verveling toeslaatquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze durven vast wel maar ze vergeten snel
Nope, die stond ook nog bij de mensen die nog zouden moeten toen Erik erop stond (zie gifs hierboven)quote:
Ja en ze vergeten snel , leven van situatie naar situatiequote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn nog vol van de opdracht volgens mij, misschien als er weer wat verveling toeslaat
Ik lees er niet veel goeds overquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Dat laatste vind ik helemaal geen rare gedachte en zou ik ook wel willen weten.
Esther wil een keer koken en zegt dat vetsin onmisbaar is in haar gerechtenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja even gegoogeld. Wat is de meerwaarde
Ja, zag het...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, die stond ook nog bij de mensen die nog zouden moeten toen Erik erop stond (zie gifs hierboven)
Teveel vetsin is gevaarlijk voor de gezondheid.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Dat laatste vind ik helemaal geen rare gedachte en zou ik ook wel willen weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |