Tja, dat roddelen doen ze inderdaad allemaal en er zitten en hoop bij die daar hypocriet zijn. Babs heeft de pech dat zij degene is die op die opname staat en niet een van die andere dames die je noemt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar hoe hypocriet zijn die oudjes dan zelf niet.. JW heeft zelf al vele malen gezegd dat er echt nog wat jong grut eruit moet..
Het slaat echt kant nog wal van wat ze over die podcast zeggen want iedereen die er schande van sprak hebben zelf niet anders gedaan als geroddeld en kwaad gesproken over hun mede bewoners. Zelfs met een hoop schelden ook nog. Wanda Sasha en Kenzy kunnen er wat van en dat heb ik Babette nog nooit horen doen.
Daarom zou het heel jammer zijn als zij het spel moet verlaten. Er zijn er nog genoeg die het eerder verdienen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, dat roddelen doen ze inderdaad allemaal en er zitten en hoop bij die daar hypocriet zijn. Babs heeft de pech dat zij degene is die op die opname staat en niet een van die andere dames die je noemt.
Het is toch verschrikkelijk.. en hoe dat mens zit te eten... walgelijk mens.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:33 schreef lojanda het volgende:
Esther krijgt haar bord eten en zegt even proeven en na een hap kijkt ze opzij naar JW met een blik dat het weer niet lekker is.. wat een schrijtwijf is het toch
Dan kunnen ze niet zeiken over het eten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:36 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo ga je niet gewoon aan tafel zitten eten...
De rest hoort dit waarschijnljk niet, dat eeuwige gezeik over het etenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:38 schreef Frummelie het volgende:
Ik mag toch hopen dat iedereen dat eten van Esther uitkotst als zij gekookt heeft.
Ja inderdaad, JW horen we straks ook nog wel een riedeltje geven.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan kunnen ze niet zeiken over het eten.
Alles wat zij tot nu gemaakt heeft is zo vreselijk mislukt..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:41 schreef lojanda het volgende:
Esther heeft het weer over het eten wat zij gaat maken en hoe ze dat dan zegt doet ze net of er een culinair hoogstandje op tafel komt.
Ik wou niet OT gaan maar idd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Dat muziekje bij `Martin als hij zit te huilen op tv na de brief. Love hartstikke
Ah is dit het TV topic vandaag.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:45 schreef Ebinas het volgende:
De woorden van Mexx zijn zo heftig.
Dus wel van Mexx
Ja was even of topic maar ging wel over iets wat we allemaal wilde weten wat niet op de streams te zien wasquote:
Mag geen kaasquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:43 schreef schizolientje het volgende:
waarom eet Esther niet met de pot mee??? Ze dreigt nu al met niet koken toen Rupert zei dat er wat dingen van haar boodschappenlijst gehaald zijn
Nee niet. Ik ga daarheenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ah is dit het TV topic vandaag.
Dat heb ik niet gehoord. Dacht juist dat ze Mexx bewust weg gelaten hadden.
Ik vind het zo tenenkrommend, ik zit me echt kapot te ergeren.. iedereen doet zo z'n best in de keuken, het enige wat zij doet is op haar zuignap zitten..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
De rest hoort dit waarschijnljk niet, dat eeuwige gezeik over het eten
ze zegt het nooit in het gezicht van degene die heeft gekookt
Wat dacht je van JW..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo tenenkrommend, ik zit me echt kapot te ergeren.. iedereen doet zo z'n best in de keuken, het enige wat zij doet is op haar zuignap zitten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:56 schreef Hoempah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morguh is Jeffrey ooggetuige van een nieuwe liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Best wel een onschuldige bedankkusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het , zoveel stelt het ook niet voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
en dit is nog maar in de keuken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna kwam nog meer bij de badkamer deurquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best wel een onschuldige bedankkusje
Dat was niet degene die Jeff beschreefquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best wel een onschuldige bedankkusje
We begrepen dat er wel wat meer gedaan werd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag het , zoveel stelt het ook niet voor
Nee buiten bij het mutsen zitplaatsje.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:58 schreef IkFok het volgende:
[..]
Daarna kwam nog meer bij de badkamer deur
Echt die man.......quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:02 schreef xsaskiax het volgende:
Goffer zeg, die kolerekapsones van Erik komt me ook m'n strot uit...... HIJ gaat volgende keer weleens spaghetti maken hoor!!!! deels uit een pakje en deels vers....... HIJ gaat weleens laten zien hoe het WEL lekker is......
Ja was de vorige keer ook z'n succesquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:02 schreef xsaskiax het volgende:
Goffer zeg, die kolerekapsones van Erik komt me ook m'n strot uit...... HIJ gaat volgende keer weleens spaghetti maken hoor!!!! deels uit een pakje en deels vers....... HIJ gaat weleens laten zien hoe het WEL lekker is......
Als het om dit fragment gaat is er niets gebeurd want dit heb ik gezien. Jeff had het over buiten om het hoekje bij het rokers gedeelte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Hij schept net nog weer een bord vol spagetti op in de keuken. Als het niet lekker is doe je dat toch nietquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:02 schreef xsaskiax het volgende:
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was de vorige keer ook z'n succes![]()
Ondertussen schept rupsje nooit genoeg nog een keer op.
Daarom rustig de uitzending van morgen afwachten.....ik denk dat er meer te zien isquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als het om dit fragment gaat is er niets gebeurd want dit heb ik gezien. Jeff had het over buiten om het hoekje bij het rokers gedeelte.
Meer konden wij niet zien toen ,quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als het om dit fragment gaat is er niets gebeurd want dit heb ik gezien. Jeff had het over buiten om het hoekje bij het rokers gedeelte.
pfffffffff en dan met een vol bord, al kauwend zeggen dat er nog 1 zo'n portie voor alle anderen is..... oh hij heeft gezien dat er nog een bakje patat in de koelkast staat, dat kan hij vanavond nog wel nemen zegt hij......quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar wij kregen het niet te zienquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom rustig de uitzending van morgen afwachten.....ik denk dat er meer te zien isdit was het inleidende kusje naar meer
En denkt er over om vanavond nog een bakje patat te nemen.. maar wel éérst vragen hé , Aldus Euniequote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zo...dat kan. Dat is wel vaker toch.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar wij kregen het niet te zien
Dan krijg je slaap streamsquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:07 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zo...dat kan. Dat is wel vaker toch.
Die man eet echt beter dan dat hij thuis ooit gegeten heeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:08 schreef engine het volgende:
Kritiek op Erik
Te beroerd om te delen volgens Wendy maar altijd als eerste erbij om eten op te eisen.
En als hij de kans krijgt vreet hij iedereen uit. Zelf deelt hij niets.. nou ja je kan 1 watertje van hem krijgen of 1 zoutstengeltje. Als hij iets van zijn voorraad pakt dan eet hij dat stiekem in zijn kamer op met z’n hoofd in zijn kast.. echt een vreselijke cheapskatequote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En denkt er over om vanavond nog een bakje patat te nemen.. maar wel éérst vragen hé , Aldus Eunie
Erik leeft in Luilekkerland
Babette kan niet koken zegt ze en wil eventueel wel helpen met ingrediënten snijden. Zij klaagt nooit over het eten wat ze krijgt en complimenteert altijd degene die heeft gekooktquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:08 schreef pingu66 het volgende:
Laat hem het maar doen dan samen met Esther,JW Bern,Sasha en Babette een maand lang koken.
Nog niet. Die trekt wel weer bijquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:12 schreef puzziepie het volgende:
Maar hij mag niet bij Wen in bed slapen
Vanmiddag mocht hij wel ff, maar ik weet het nietquote:
Ze heeft 7 maanden de tijd gehad om te leren koken. En hoezo niet koken wat eet ze thuis dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette kan niet koken zegt ze en wil eventueel wel helpen met ingrediënten snijden. Zij klaagt nooit over het eten wat ze krijgt en complimenteert altijd degene die heeft gekookt![]()
Esther en Erik doen net of ze zelf goed kunnen koken maar kraken het eten van een ander altijd af.
Ja niet meteen vannacht of deze week maar ik denk wel hij er weer een keer bij komt liggen. Of het neuken met Wanda moet door gaanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanmiddag mocht hij wel ff, maar ik weet het niet
Wanda wil naar naar 1 , dus dan houdt sowieso opquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja niet meteen vannacht of deze week maar ik denk wel hij er weer een keer bij komt liggen. Of het neuken met Wanda moet door gaan
Kan toch dat iemand niet kan koken? En waarom moet je dat leren.. er zijn er daar genoeg die graag koken dus zie niet waarom ze dat dan moet lerenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft 7 maanden de tijd gehad om te leren koken. En hoezo niet koken wat eet ze thuis dan?
Jammerquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda wil naar naar 1 , dus dan houdt sowieso op
Uit huis , maar dat heb ik al wel eens verteldquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft 7 maanden de tijd gehad om te leren koken. En hoezo niet koken wat eet ze thuis dan?
Ze heeft zelf gezegd dat ze wilde leren koken.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan toch dat iemand niet kan koken? En waarom moet je dat leren.. er zijn er daar genoeg die graag koken dus zie niet waarom ze dat dan moet leren![]()
Babette eet vaak buiten de deur zegt ze altijd omdat ze altijd ook aan het werk is.
Ze heeft zelfs meegedaan met een programma maar wie ben jij om dat te bepalen? Er kunnen er meer niet kokenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf gezegd dat ze wilde leren koken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:33 schreef spapaars het volgende:
Al aan het afwassen, en die nog eten?JW was bij de fysio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |