Ik vind het zo tenenkrommend, ik zit me echt kapot te ergeren.. iedereen doet zo z'n best in de keuken, het enige wat zij doet is op haar zuignap zitten..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
De rest hoort dit waarschijnljk niet, dat eeuwige gezeik over het eten
ze zegt het nooit in het gezicht van degene die heeft gekookt
Wat dacht je van JW..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo tenenkrommend, ik zit me echt kapot te ergeren.. iedereen doet zo z'n best in de keuken, het enige wat zij doet is op haar zuignap zitten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:56 schreef Hoempah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morguh is Jeffrey ooggetuige van een nieuwe liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Best wel een onschuldige bedankkusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het , zoveel stelt het ook niet voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
en dit is nog maar in de keuken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna kwam nog meer bij de badkamer deurquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best wel een onschuldige bedankkusje
Dat was niet degene die Jeff beschreefquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best wel een onschuldige bedankkusje
We begrepen dat er wel wat meer gedaan werd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag het , zoveel stelt het ook niet voor
Nee buiten bij het mutsen zitplaatsje.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:58 schreef IkFok het volgende:
[..]
Daarna kwam nog meer bij de badkamer deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |