Ik wel maar zelden gebruiktquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die zooi gehoord.
Het wordt gebruikt in de Chinese keuken.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is E621 een smaakversterker.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom klinkt het ook logisch dat het in de chili con carne gaatquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:05 schreef Verida het volgende:
H
[..]
Het wordt gebruikt in de Chinese keuken.
Ze wilde eerst een Indisch gerecht met paksoi maken.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom klinkt het ook logisch dat het in de chili con carne gaat
Lang geleden zijn er incidenten geweest in chinese restaurants waar gasten teveel vetsin hadden gekregen ( nog voor het helequote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:05 schreef Verida het volgende:
H
[..]
Het wordt gebruikt in de Chinese keuken.
Je kan er hartkloppingen van krijgenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
maar het was wel van een (roddel) gesprek wat Babet had gevoerd, dus het is niet een verzonnen iets van Erik.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:10 schreef Teckeltje25 het volgende:
Babet heeft nu al 2 keer gezegd Wie goed doet goed ontmoet over het afstaan van Erik zijn plek aan haar bij het golf zijn.
Ze zou eens moeten weten van zijn geheime opname en het doorspelen daarvan aan haar oude groep.
Dat hele gedoe over dat roddel verhaal slaat al nergens op Erik roddelt ook met zijn groepje over mensenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:10 schreef Teckeltje25 het volgende:
Babet heeft nu al 2 keer gezegd Wie goed doet goed ontmoet over het afstaan van Erik zijn plek aan haar bij het golf zijn.
Ze zou eens moeten weten van zijn geheime opname en het doorspelen daarvan aan haar oude groep.
Maar dat horen ze niet, nu is het gehoord is toch anders danquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hele gedoe over dat roddel verhaal slaat al nergens op Erik roddelt ook met zijn groepje over mensen
En het is door Erik verspreid. Hij had ook naar babbel toe kunnen gaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:12 schreef Verida het volgende:
[..]
maar het was wel van een (roddel) gesprek wat Babet had gevoerd, dus het is niet een verzonnen iets van Erik.
Dit dusquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
En het is door Erik verspreid. Hij had ook naar babbel toe kunnen gaan.
en dan? Zij was in eerste instantie aan het roddelen geweest.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
En het is door Erik verspreid. Hij had ook naar babbel toe kunnen gaan.
Het is een spel om veel geld, had hij de opname dan moeten wissen of achter in een kastje verstoppen. Het is een feit dat er geroddel op stond, maar iedereen daar roddelt in meer of mindere mate. Ik vind het wel jammer dat er niet meer met die podcast gedaan is, had leuke streams opgeleverdquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:10 schreef Teckeltje25 het volgende:
Kom op , ze roddelen werkelijk allemaalquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan? Zij was in eerste instantie aan het roddelen geweest.
Maar het maakt verder niet zo veel uit, ze roddelen daar allemaal over elkaar, en sommige spelen het door, of roddelen het door, en anderen weer niet.
Maar over elkaar lullen en elkaar zwart willen maken doen ze allemaal
Dat zeg ik toch, ze roddelen daar allemaal.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kom op , ze roddelen werkelijk allemaal
Hij heeft het hoogstwaarschijnlijk met opzet opgenomen om het later ook nog eens tegen haar te gebruiken door het aan zo'n beetje alle groeps genoten van hun groep door te spelen waardoor zij nu op de nominatie staat bij de eerstvolgende eliminatie.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een spel om veel geld, had hij de opname dan moeten wissen of achter in een kastje verstoppen. Het is een feit dat er geroddel op stond, maar iedereen daar roddelt in meer of mindere mate. Ik vind het wel jammer dat er niet meer met die podcast gedaan is, had leuke streams opgeleverd
Nee, dat had hij nietquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:21 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Hij heeft het hoogstwaarschijnlijk met opzet opgenomen om het later ook nog eens tegen haar te gebruiken door het aan zo'n beetje alle groeps genoten van hun groep door te spelen waardoor zij nu op de nominatie staat bij de eerstvolgende eliminatie.
Dat weten we niet zeker.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:21 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Hij heeft het hoogstwaarschijnlijk met opzet opgenomen om het later ook nog eens tegen haar te gebruiken door het aan zo'n beetje alle groeps genoten van hun groep door te spelen waardoor zij nu op de nominatie staat bij de eerstvolgende eliminatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |