Het is wel heel bewust met bepaalde mensen gedeeld . Echt ethisch is Erik ook nietquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:21 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Hij heeft het hoogstwaarschijnlijk met opzet opgenomen om het later ook nog eens tegen haar te gebruiken door het aan zo'n beetje alle groeps genoten van hun groep door te spelen waardoor zij nu op de nominatie staat bij de eerstvolgende eliminatie.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, dat had hij niet
Het ding had in een jaszak gezeten en was per ongeluk op opgenomen.
Ook Erik wil winnen, al gaat dat miljoen het niet meer wordenquote:
Ice,Tiano , Jefff etc?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de carbonara van vanavond, wie gaat dat maken?
dit dusquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook Erik wil winnen, al gaat dat miljoen het niet meer worden
Erik gaat sowieso niet winnenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook Erik wil winnen, al gaat dat miljoen het niet meer worden
oh, dat geloof ik zo. Ze zitten er allemaal om te winnen.quote:
Ik denk wel dat hij bij de laatste 10 zit, maar niet dat hij het gaat winnen.quote:
Dat is wat hij zegt maar dat weten we niet zeker.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, dat had hij niet
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:27 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Dat is wat hij zegt maar dat weten we niet zeker.
Ik vind Eunice toch wel leuk hoor, ze is een beetje vreemd, maar er zit wel leven in.quote:
Eunice is ook grappigquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Eunice toch wel leuk hoor, ze is een beetje vreemd, maar er zit wel leven in.
tja, ik zou niet weten hoe anders die opname gemaakt zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:27 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Dat is wat hij zegt maar dat weten we niet zeker.
Ik heb er ook wel bewondering voor hoe zij zichzelf weet te motiveren om haar eigen doel te bereiken.quote:
en ik vraag me nog steeds af wat hij deed in de zak van een jas die hij NOOIT draagt en waar hij niets te zoeken heeft........quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, dat had hij niet
Het blijft een heel vaag verhaalquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en ik vraag me nog steeds af wat hij deed in de zak van een jas die hij NOOIT draagt en waar hij niets te zoeken heeft........
Klopt. Hij had niets te zoeken in die jaszak. Dus wtf..........quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en ik vraag me nog steeds af wat hij deed in de zak van een jas die hij NOOIT draagt en waar hij niets te zoeken heeft........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |