quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:15 schreef TheLuckyman het volgende:
Verrassend genoeg veel Jolien in beeld.. het zal toch niet..
Oh ja.. zweren op papa, hoe kan ik het vergeten..quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
ze hebt gezworen op d'r vader met d'r pinkie
quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:16 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Oh ja.. zweren op papa, hoe kan ik het vergeten..
dat zit ze nu te doen op de plee edit: toch maar streams kijken.. zie haar nu rondlopen.. niet lotje op de pleequote:Op donderdag 16 maart 2023 10:20 schreef Kayro het volgende:
[..]
Charlotte is zieliger hoor.. die gaat zo huilen..
quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor ik het nu goed is ali aan het huilen op de.wc
Nee ali aan het huilen volgens mij.ik hoorde snijden maar kan ook verkouden zijn. Charlotte wel neus afvegen met afdrogenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat zit ze nu te doen op de plee edit: toch maar streams kijken.. zie haar nu rondlopen.. niet lotje op de plee
Danny heeft het goed geregisseerdquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:24 schreef Monique___ het volgende:
Dolksteek in zijn hartje..
lotje HEM gewoon genomineerd..
is ook wel een actie.. Lotje heeft dankzij Ali de PON gewonnen...
bitchmove..
of goedquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Danny heeft het geld geregisseerd
Als Ali daar geen behoefte aan heeft op dat moment, moet Charlotte dat gewoon accepterenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
Is hard als u uw eigen ziet he. Jason zegt was te verwachten. Hij kan wel met een ander praten maar niet met charlotte.
Die Danny is de grootstequote:Op donderdag 16 maart 2023 10:27 schreef TheLuckyman het volgende:
Geen Lindsay, Danny die even bij Ali gaan checken.. dat valt me vooral op nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en meeloper daar, en maar bonden met de meiden![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 16-03-2023 11:26:54 ]
Was Jason hoorquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:27 schreef TheLuckyman het volgende:
Ja, uiteraard Jason wel zonder de pushen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:27 schreef TheLuckyman het volgende:
Hij ging gelijk wc in maar inderdaad kunnen nu wel even bij hem gaan kijkenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:27 schreef TheLuckyman het volgende:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die Danny is de grootsteTot die er straks zelf door de "real"girls wordt opgezet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en meeloper daar, en maar bonden met de meiden![]()
Er komt een moment..
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 16-03-2023 11:27:22 ]
Charlotte doodzwijgen is sowieso de beste optiequote:Op donderdag 16 maart 2023 10:29 schreef Kayro het volgende:
Dekbed pakken.. verhuizen naar blauw en met z'n 3en de gehele week niets meer tegen lotteke zeggen🙄🙄
Optie?
Bart is genomineerd wegens peer pressure. Ze durfde Danny niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik vindt het zoooooo jammer dat Danny er niet op staat want dan had ze een hele goeie reden.
Danny heeft zijn tijd daar al gehad.
Bart snap ik niet
Ali wel die is een beetje aan het zeuren en sjaggie
I like it🤗🥳🥳quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Charlotte doodzwijgen is sowieso de beste optie![]()
Die gaat janken als een kleine kleuter
Zijn ers die daar van houdenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Charlotte doodzwijgen is sowieso de beste optie![]()
Die gaat janken als een kleine kleuter
Dus niet tactisch maar gevoel gevolgd. Zeker na de laatste dagen hoe ali haar doodzweegquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:32 schreef Monique___ het volgende:
Vind het tactisch gezien niet zo sterk van Lotje.. ze had lolien erop kunnen zetten als laatste andere Belgische vrouw..
rare actie dit.
Dat is best zwak.quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart is genomineerd wegens peer pressure. Ze durfde Danny niet.
Ja maar zo denk ze nietquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:32 schreef Monique___ het volgende:
Vind het tactisch gezien niet zo sterk van Lotje.. ze had lolien erop kunnen zetten als laatste andere Belgische vrouw..
rare actie dit.
Doet ie goed..quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart gaat maar eens even een peptalk geven
Slachtoffer (ikke) show..quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:35 schreef TheLuckyman het volgende:
Charlotte is boos. ZIJ moet als eerste met hem praten… hij weet het al twee dagen.
Echt.. Charlotte, doe normaal..
Maar alleen wij zien dat. De anderen hebben geen problemen met die ware aard want hun eigen aard is niet anders.quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:36 schreef Kodiak100 het volgende:
De rest laat nu zijn ware aard zien
Ali zal het wel niet zien
Ik denk dat dit echt ff diep zit. Hij is nu ff niet bezig met de kijkersquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar alleen wij zien dat. De anderen hebben geen problemen met die ware aard want hun eigen aard is niet anders.
Vind wel dat Ali nu ook stiekem de medelijden kaart trekt. Denk wel dat hij hoopt dat mensen medelijden met hem krijgen en daarom op hem stemmen.
🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:40 schreef Monique___ het volgende:
mister positivo komt ook even een pepje doen..
bij gebrek aan pepjes van vriend andre.. pepjes bij anderen
de het draait allemaal om miss Amerika show en FEBO faciliteert dat met plezierquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:37 schreef Kayro het volgende:
[..]
Slachtoffer (ikke) show..
Ze zou voor mij nu ook lucht zijn.. onzin gesprek voor haar goede gevoel!
Mis een : talk tot thequote:
denk dat die wat veel erin heeft laten spuitenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:55 schreef Kayro het volgende:
Botox doet rare dingen in je lippen als je verdrietig bent🤓😒
💯quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat die wat veel erin heeft laten spuiten
Fillers zitten in lippen, botox meestal in voorhoofd of waar rimpels zittenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:55 schreef Kayro het volgende:
Botox doet rare dingen in je lippen als je verdrietig bent🤓😒
hoor m net zeggen dat hij wel wil babbelenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali wil niet babbelen
Danny en Lindsey beļnvloeden Ali even
quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
Alu heeft nog nooit verjaardag gevierd. Dat wil hij daar. Is pas 11 april dan is iedereen thuis en kan hij daar gaan vieren.
Nou oke dan hoe je die handel ook maar noemen wil..🤪😚quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fillers zitten in lippen, botox meestal in voorhoofd of waar rimpels zitten
Dat hoeft voor Jason niet ongunstig te zijn. Kunnen ze mooie drama tv mee maken. Denk dat een teamup Jason Ali ook wel spanning zou kunnen geven.quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Dan hoop ik echt, dat Ali oppleurt.
Bart is de enige waar Jason iets aan heeft.
Anders is het 4 x van dat kutvolk tegen Jason.
Ja ik mocht hem ook in begin maar het is echt een vreselijke zeur geworden en alles maar verwachten van iedereenquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zo zeuren en zeiken en klagen. Jammer hij was zo leuk in het begin.
Is hij er sterk genoeg voor. Ik zou mepneigingen krijgen van dat tokkievolkquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hoeft voor Jason niet ongunstig te zijn. Kunnen ze mooie drama tv mee maken. Denk dat een teamup Jason Ali ook wel spanning zou kunnen geven.
Fritsie hebt er ervaring mee?quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fillers zitten in lippen, botox meestal in voorhoofd of waar rimpels zitten
Ik denk het niet. De stemmen worden tussen Bart en Jason verdeeld en Ali (en Char) is de lachende 3equote:Op donderdag 16 maart 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Deze week gaat Ali het onderspit delven, hij staat er in de uitzendingen niet bepaald positief op dus dikke doei, het waren leuke weken maar nu even ruim baan voor de échte winnaars dit seizoen!![]()
Ik kon net niet verstaan. Kleindochter begon keihard k3 te zingen hahaquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:08 schreef Monique___ het volgende:
lolien gaat juice spillen........
lolien houdt van juice....
overal
Bart en Jason halen allebei ongeveer 40% denk ik. Ali zal echt niet van die andere twee winnen...quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De stemmen worden tussen Bart en Jason verdeeld en Ali (en Char) is de lachende 3e
Oh vast over Bart en jasonquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
lolien over iemand die dealtje wilde sluiten met haar voor het geval als ze pon zou winnen...
tussen ons 2
Ik denk het wel.Ali is gezien....quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De stemmen worden tussen Bart en Jason verdeeld en Ali (en Char) is de lachende 3e
Oh ik heb keuken gezien dat gesprek. Maar welke naam noemde zequote:Op donderdag 16 maart 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
lolien; hij zag dat ik niet ging winnen en kwam opeens niet meer naar de badkamer
lotje ; voila..
lolien; zeg dat niet he
lotje; tuurlijk nie
die lolien waait echt met alle winden (meest nog haar eigen harde stinkwinden ) mee
Uhm ik weet ook niet wie ze bedoelde..quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik heb keuken gezien dat gesprek. Maar welke naam noemde ze
Ik ook.. maar het is niet aan haar nu te bepalen wanneer.. ipv drammen kam ze ook vragen of Ali 'een bepaalde tijd'.. wil afsprekenquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
Toch waardeer ik charlotte op het vlak van het gesprek en de confrontatie aan gaan met mensen. Zoals met chiara en gister met ali.En ook al meerdere keren
Ja iedereen pakt een nominatie anders op, is je goed recht hij is nu gewoon even lekker alleen buiten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:15 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ik ook.. maar het is niet aan haar nu te bepalen wanneer.. ipv drammen kam ze ook vragen of Ali 'een bepaalde tijd'.. wil afspreken
Zij wil voornamelijk praten.. hij nog niet
Lindsey en Danny lachte ook zo dom om die klachten terwijl Bart het serieus nam en de kijkers toesprak met ene uitleg.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:17 schreef Ptr67 het volgende:
Ergens snap ik Charlotte totaal niet...
Normaal gezien vloog ze want stond als 3e op exit (maar werd gesaved door gelijk welke beslissing); maar 3e Charlotte... dus je kan het onmogelijk halen in jouw denkbeeld tegen die 2.
Kijkers hebben aangegeven via kaartjes en klacht dat ze het niet appreciėren van je Engels. Maar jij steekt je middelvinger op naar je kijkers/stemmers "it ain't gonna happen, ik ga dat niet veranderen" met een harde lach erachter... dat is ergens ook wel besef van fuck you all.
Waarom dan jouw motivatie om er persé belgen op te zetten om alsnog in die finale te zetten; je weet dat je geen kans maakt tegen de andere. Wat is dan het nut om te blijven ?
===> FAME dus en niets anders dan FAME
Dus ja we weten het al heel lang van je theaterstuk dat je al van in het begin aan het voeren bent. Zoek maar verder lekker de camera's uit. Zorg voor een uitgekozen moment dat je weet dat de camera's op je gericht staan en hang dan lekker het slachtoffer uit tegenover diegene die JIJ hebt genomineerd. Vertel aan hem eens waarom.
En vergeet niet erbij te zeggen hoeveel pijn je dit doet, en dat dit herinneringen van een paar maanden geleden met zich meebrengt en gebruik dat lekker.
haha AMENquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:17 schreef Ptr67 het volgende:
Ergens snap ik Charlotte totaal niet...
Normaal gezien vloog ze want stond als 3e op exit (maar werd gesaved door gelijk welke beslissing); maar 3e Charlotte... dus je kan het onmogelijk halen in jouw denkbeeld tegen die 2.
Kijkers hebben aangegeven via kaartjes en klacht dat ze het niet appreciėren van je Engels. Maar jij steekt je middelvinger op naar je kijkers/stemmers "it ain't gonna happen, ik ga dat niet veranderen" met een harde lach erachter... dat is ergens ook wel besef van fuck you all.
Waarom dan jouw motivatie om er persé belgen op te zetten om alsnog in die finale te zetten; je weet dat je geen kans maakt tegen de andere. Wat is dan het nut om te blijven ?
===> FAME dus en niets anders dan FAME
Dus ja we weten het al heel lang van je theaterstuk dat je al van in het begin aan het voeren bent. Zoek maar verder lekker de camera's uit. Zorg voor een uitgekozen moment dat je weet dat de camera's op je gericht staan en hang dan lekker het slachtoffer uit tegenover diegene die JIJ hebt genomineerd. Vertel aan hem eens waarom.
En vergeet niet erbij te zeggen hoeveel pijn je dit doet, en dat dit herinneringen van een paar maanden geleden met zich meebrengt en gebruik dat lekker.
Ik zie dat al van in het begin van dit seizoen; maar je krijgt dan soms van die leuke DM's om je te bewieroken omdat ze fan zijn en dat anders ervaren. Was al eerste signaal.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha AMEN![]()
je was er even klaar mee?
Luchtte het op om het even van je af te tikken?
@ledn81 ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:23 schreef Kayro het volgende:
Iemand die streamstukje gesprek Jason en Bart vastlegt??
Please enige juiste antwoorden op huidig drama
Wrange uitleg😖quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:26 schreef Ptr67 het volgende:
Lol Char... je kon Danny er niet opzetten omdat je dit niet kon omdat hij er toen uit lag door jou.
==> Guess what... Ali ligt er nu ook uit
muhahahahha
quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
Ik ga deze poll even af en toe updaten, vooralsnog ziet eht er niet goed uit voor Jason in deze poll
[ link | afbeelding ]
Kan ermee te maken hebben dat dit een pagina is vanuit Belgiė? Bigbrothernlbe bestaat ook op Facebook dacht ikquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
Ik ga deze poll even af en toe updaten, vooralsnog ziet eht er niet goed uit voor Jason in deze poll
[ link | afbeelding ]
Ik heb nog nergens een fan van bart gezien en toch krijgt hij veel stemmenquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jason komt wel op zijn pootjes terecht. Is belachelijke poll van De Volder, de manipulator.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ga ervanuit dat er een plottwist komt?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze luisteren alle twee niet echt naar elkaar heb ik de indruk. Charlotte komt nu ook met dingen, waar ze nog nooit over begonnen is tegenover Ali. Beetje vals. Zoals het ook vals is dat Ali blijft herhalen wat die allemaal gedaan heeft voor haarquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Hij laat haar gewoon niet uitleggen wat haar dwars zit. Hij luisterd ook echt niet naar haar. Zij heeft niet gevraagd om naast hem te staan. Maar ze mag niet terugkomen op het verleden en hij doet het zelf.
Nee hoor, hij is elke week raak.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jason komt wel op zijn pootjes terecht. Is belachelijke poll van De Volder, de manipulator.
Zij was degene die wederom dit gesprek wilde..🙄😮💨quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Hij laat haar gewoon niet uitleggen wat haar dwars zit. Hij luisterd ook echt niet naar haar. Zij heeft niet gevraagd om naast hem te staan. Maar ze mag niet terugkomen op het verleden en hij doet het zelf.
Mooi hč🤗quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:32 schreef marky het volgende:
De verademing van volwassen gesprek tussen Jason en Bart.
"Da kan nie" op zn lolientjesquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens een fan van bart gezien en toch krijgt hij veel stemmen
Idee van Jolien?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
Ze confronteerd ali dat hij trekt naar mensen die populair zijn.na het spel heeft hij in de gameroom met het doorgeven iets gezegd waar charlotte van schrok.
Zoals Bart zei; Dan had je gewoon de vragen in the game niet juist moeten beantwoorden 🙄quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:32 schreef Ptr67 het volgende:
Of hoe een totaal nutteloos gesprek voeren en zoveel mogelijk aandacht naar jou toe te trekken
Zij : fame, hoe kan ik beter in beeld komen
Hij : Kijkers moeten mij erin houden
Allebei slachtofferrol trekken.
Char hou aub op dat je PON niet wou... vergeten hoe jouw reactie was direct nadien je had gewonnen ?
Inderdaad... Goed Bart zegt wat wij allemaal denken (althans de neutrale kijker)quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:35 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zoals Bart zij dan had je gewoon de vragen in the game niet juist moeten beantwoorden 🙄
Oke iedereen heeft toch na de nominatie gesprekken met elkaar.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:37 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Inderdaad... Goed Bart zegt wat wij allemaal denken (althans de neutrale kijker)
Char bezig met Ali te manipuleren om indien hij gesaved wordt niet door hem genomineerd te worden. Dat noemen ze Damage Controle
of in haar schrift Damadge Controol
heeft wel even geduurd voor ik doorhad hoe lotje was.. gunde haar nog het voordeel van de twijfel..quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:24 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik zie dat al van in het begin van dit seizoen; maar je krijgt dan soms van die leuke DM's om je te bewieroken omdat ze fan zijn en dat anders ervaren. Was al eerste signaal.
Chiara's vertrek zorgde voor een shutdown in deze show (er waren geen plots meer, saai, er was niets meer te klagen, no more backstabbing (althans in hun ogen)... ook daar kreeg ik leuke DM's.
Dat zijn dan geen signalen meer maar een patroon. ok dan maar
Dus laat ze nu maar voor de zoveelste keer door de mand vallen
Fijn😉😚quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heeft wel even geduurd voor ik doorhad hoe lotje was.. gunde haar nog het voordeel van de twijfel..
dacht ze is wat gevoeliger.. hoop meegemaakt in korte tijd.. wellicht gewoon beetje theatraal..
maar besef de laatste weken dat ze gewoon (in mijn ogen dan) nep is.. overacting, aandachtsgeil.. goed is in slachtofferrolletje spelen...
Jip ben ook wel klaar met haar![]()
Het gaat een spannende zaterdag worden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
Ik ga deze poll even af en toe updaten, vooralsnog ziet eht er niet goed uit voor Jason in deze poll (@:Tuinfluitert)
😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:14 schreef -river- het volgende:
Danny wilt koffie met zoetjes of een glas rosé, kan geregeld worden maat loop maar naar buiten naar vinkeveen.
Denk dat Jason 'gezien' is deze week aangezien er een Nederlander zal moeten vertrekken....quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Het gaat een spannende zaterdag worden.
Jason: "Ik kan niemand redden deze week, ik ben genomineerd. Ik doe weer voor spek en bonen mee."
Ik houd mijn hart vast of dat Jason zaterdag thuis spek en bonen gaat eten, dat de Febo denkt: "ga dat maar eten thuis." "Want op frietje kan je niet leven."
hehe 'ik hoop ut'quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:51 schreef Ptr67 het volgende:
Wil haar gezicht zien zaterdag indien er echt een dubbele exit aankomt... voor mij hoeven dan de weggestemden even niet in beeld te komen enkel haar gezicht
🤣🤣🤣 bedankt voor je volledige verslag!quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:50 schreef Monique___ het volgende:
neee slinger de stream aan en hoor dat lotje en ali nog steeeeeds bezig zijn
gevoel
niet willen kwetsen
zuch zucht
moeilijk
maar dan ook echt moeilijk
anders doen?
zucht
neerslachtig
waarom ik?
nee nee niet zo bedoeld
maar kutgevoel
dennie niet nomineren want die moet naar huis dan![]()
ali finali
niet naar huis
besef: uit haar ziel... plaatje niet compleet zonder de coin pikkert
de zoete kauw
de nietsnut
lotje gaat alles voor m doen deze week
maar dan ook alles
om het hem zo comfortabel mogelijk te maken deze week( krijg hier raar beeld bij, te veel fanta bij mij)
cointje voor hem
geloofd in hierboven, alles met rede
Helemaal mee eens! Jason blijft ook fatsoenlijk ondanks dat hij keer op keer weer genomineerd wordt. Hij vindt het wel erg jammer dat hij daardoor niet mee kan doen met de spellen en moppert daar dan even over maar hij neemt het als een echte vent. Ali daarentegen blijft maar zeuren ondanks dat hij zegt dat het niet anders is blijft hij maar herhalen hoe goed hij wel niet voor degene was die nomineerde. En nu is het Charlotte die het allemaal aan moet horen en die hij, net als bij de anderen, niet uit laat praten. Ook een vervelend trekje van hem, door mensen heen praten en dus niet luisteren naar de ander. Alles draait om Ali.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
Tot nu is voor mij jason de persoon die het meest gelijkmatig is daar. En die mag van mij winnen. Maar heb geen favoriete inwoner daar, nog nooit gehad. Casting is wat dit jaar betreft een miskleun.
Ja!! Dit ken ik..🤣😅quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:54 schreef Ptr67 het volgende:
Dat gesprekje was "Rotten Tomatoes" waardig
Voor diegenen die dat niet kennen... is een beetje de tegenhanger van de oscars of andere notabele prijzen.
Zij kiezen dan films/series uit die volgens hun op niets trokken, en kijkers en henzelf kunnen dan stemmen. heel bekende award
En sommige gaan die award echt gaan halen hoor als ze uitgenodigd worden (can you believe it)
Mocht Jason naar huis moeten, Bart ook meeloopt, want die moet nog naar een bruiloft in Finland en zijn verlofdagen zijn bijna op.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:32 schreef marky het volgende:
De verademing van volwassen gesprek tussen Jason en Bart.
Ik wilde typen charlotte praat poep...quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:54 schreef Ptr67 het volgende:
Voor diegenen die dat niet kennen... is een beetje de tegenhanger van de oscars of andere notabele prijzen.
Zij kiezen dan films/series uit die volgens hun op niets trokken, en kijkers en henzelf kunnen dan stemmen. heel bekende award
En sommige gaan die award echt gaan halen hoor als ze uitgenodigd worden (can you believe it)
Ja, en 1 week later een échte Oscar op mogen komen halen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:54 schreef Ptr67 het volgende:
Ja is een keer echt gebeurd hé; maar kan me niet herinneren bij welke acteur/actrice lolquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, en 1 week later een échte Oscar op mogen komen halen.![]()
![]()
![]()
Was een actrice maar weet haar naam niet meer.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:00 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja is een keer echt gebeurd hé; maar kan me niet herinneren bij welke acteur/actrice lol
2 belgen en 2 Nederlanders stond in het regelement tochquote:
Dat gebeurd in de voorlaatste week.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
2 belgen en 2 Nederlanders stond in het regelement toch
Sowieso 1 ned teveel en 2 belgen teveel
En nog 3 zaterdagen inclusief finale
Ergens moeten er dan 2 tegelijk uit...mag hopen dat het niet dit weekend is
Eens oma-Nijn🤗quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik weet in ieder geval, dat er eigenlijk maar 1.. of 2 met echt opgegeven hoofd naar buiten kunnen en dat zijn voor mij Jason en Bart.
De rest zou ik me voor schamen om ze te kennen.
Omdat ze nu éénmaal niet durft die 2 erop te zetten (Danny & Linds)quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:05 schreef Chea49 het volgende:
Geen idee trouwens waarom Charlotte Lindsey niet genomineerd heeft. Die waait n.l. met alle winden mee en zó bevriend zijn die 2 toch niet?
Ik.denk dat ze met 5 de laatste week ingaan. Dan op maandag 1 en op donderdag weer 1.En dan allemaal genomineerd en wij stemmen. Dan zaterdag 3 over voor de finalequote:Op donderdag 16 maart 2023 12:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
2 belgen en 2 Nederlanders stond in het regelement toch
Sowieso 1 ned teveel en 2 belgen teveel
En nog 3 zaterdagen inclusief finale
Ergens moeten er dan 2 tegelijk uit...mag hopen dat het niet dit weekend is
die hele gozer hoort daar niet. Heeft ze veel kijkers gekost iedereen klaagt er over ook op twitter en vleesboek maar vriendjespolitiek.quote:
Eens, maar kijkcijfers zijn er niet minder om gewordenquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:18 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
die hele gozer hoort daar niet. Heeft ze veel kijkers gekost iedereen klaagt er over ook op twitter en vleesboek maar vriendjespolitiek.
Vleesboek!quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:18 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
die hele gozer hoort daar niet. Heeft ze veel kijkers gekost iedereen klaagt er over ook op twitter en vleesboek maar vriendjespolitiek.
SM loopt altijd tot zaterdagquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:58 schreef freaky40 het volgende:
Is de SM al klaar voor Charlotte of loopt deze nog?
Ik moest er ook even over nadenken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*vraagt zich af of anderen weten wat dat is😬*
En er was in 1 van de 1e liveshows gezegd, omdat het dit jaar ieder voor zich was volgens BB, er ook maar 1 nl en 1 belg in de finale hoefdequote:
Was in uitzending gisteravond dat sm als niet goed was ze zak aardappelen zouden krijgen en die lag gister in de brievenbus. Dus sm van charlotte is gisteravond afgelopenquote:
Ik neem er geen een serieusquote:
Meer mensen in het huis is meer tv. Nu al naar 5 met nog 3 weken gaat niet werken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
En er was in 1 van de 1e liveshows gezegd, omdat het dit jaar ieder voor zich was volgens BB, er ook maar 1 nl en 1 belg in de finale hoefde
2 weken en een dag 1 april is de finalequote:Op donderdag 16 maart 2023 12:47 schreef marky het volgende:
[..]
Meer mensen in het huis is meer tv. Nu al naar 5 met nog 3 weken gaat niet werken.
Omdat die van Olivier de jou gewenste uitkomst heeft? Die van Salarr is 20k stemmen. Dat geeft echt wel een beeld. Die olivier is voornamelijk belgen.quote:
Zaterdag 26e gaan er twee uit. Laatste week met 4. Ik vermoed dat 26e allemaal genomieerd zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 weken en een dag 1 april is de finale
Nee ik denk dat Charlotte dankzij de Febo/haar familie dit jaar deze eer is toebedeeld....quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:56 schreef jooba het volgende:
De enige die deze belachelijke BB mag winnen is Jason.
Wat een topkerel !
De broer van Charlotte roept op om Ali te stemmen. Tis sneuigquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Charlotte verliest in rap tempo haar populariteit op de socials. Die invloed heeft Jolien wel hč, iedereen met wie ze close wordt, gaat onderuit
Nee, want de rest weet nog van niets, en er is niet gemeld of de missie geslaagd is of niet, dit wordt altijd pas in de live uitzending gedaan met beelden van de dbk , van de andere bewoners of ze wisten wie er deze week een sm hadquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was in uitzending gisteravond dat sm als niet goed was ze zak aardappelen zouden krijgen en die lag gister in de brievenbus. Dus sm van charlotte is gisteravond afgelopen
Oh zo bedoelde je het ja dat is zaterdagquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, want de rest weet nog van niets, en er is niet gemeld of de missie geslaagd is of niet, dit wordt altijd pas in de live uitzending gedaan met beelden van de dbk , van de andere bewoners of ze wisten wie er deze week een sm had
En al de hele tijd twee streams erop over hoe moeilijk zij het heeftquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:17 schreef Monique___ het volgende:
slinger de stream aan en hoor lotje weer over 'kutgevoel'
en alles voor een reden gebeurt
Hij schrijft erbij als ze weet wat wij weten. Dat denk ik ook dat ze dan anders had gestemd.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:16 schreef marky het volgende:
[..]
De broer van Charlotte roept op om Ali te stemmen. Tis sneuig
Oh wat quote ik mijn eigen op dit moment heel graag.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:49 schreef Ptr67 het volgende:
Inderdaad Char...je doet niet mee voor het geld, want dat geld is inderdaad gene vette voor jou
The walk of fame en je Influencer status upgraden is veel belangrijker want je hoopt op een vet contract in jouw sociale media... brengt uiteraard veel meer in de kassa.
Begin maar alvast na te denken hoe je jezelf te verwoorden voor de éne keer dat je als verliezer uit BB moet (finale of niet) . Promote myself
niks gemist dus netquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:19 schreef marky het volgende:
[..]
En al de hele tijd twee streams erop over hoe moeilijk zij het heeft
quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:29 schreef Monique___ het volgende:
klachtenlijn was voor lindsy: loop niet de hele tijd achter dennie aan, je bent toch geen eend.
jong meisje die gebeld had.. wat anders..
hier leent toch geen enkeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volwassene zich voor
quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:31 schreef xdiashalizx het volgende:
Lindsey zegt dat degene die belde met die klacht zeker jaloers was op haar, dat die persoon ook graag met Danny omgaat...
Tja lekker haar straatje schoonvegen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij schrijft erbij als ze weet wat wij weten. Dat denk ik ook dat ze dan anders had gestemd.
onzeker?quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:34 schreef xdiashalizx het volgende:
Wat ben ik die Lindsey zat...wat een gemaakt, onzeker meisje is dat!
Eigenlijk zou ik met haar te doen moeten hebben, maar ik kan het niet in deze setting...
En lui!! Ze wil minder gaan werkenquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
onzeker?
eerder irritant uitgekookt niets inbrengend figuur
Tijdloze info Monique 🙄quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
linds staat op de horlogeafdeling bij de Bijenkorf mestreech
Ja, ik zie veel onzekerheid bij haar, maar gaat goed samen met uitgekookt, irritant en lui.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
onzeker?
eerder irritant uitgekookt niets inbrengend figuur
De Bijenkorf is ook niet meer wat het geweest is...quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
🤣🤣🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De Bijenkorf is ook niet meer wat het geweest is...
Lekker uithangbord
quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De Bijenkorf is ook niet meer wat het geweest is...
Lekker uithangbord
alles over dennie is hier geblokkeerdquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:44 schreef Kayro het volgende:
Danny online.. geen losse training gen meer..
Maar vet platform!!!
Iemand al gevonden??
Om met Walter de Rochebrune te spreken... haar hele aura is paars en paars is de kleur van de agressie.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:34 schreef xdiashalizx het volgende:
Wat ben ik die Lindsey zat...wat een gemaakt, onzeker meisje is dat!
Eigenlijk zou ik met haar te doen moeten hebben, maar ik kan het niet in deze setting...
Als beveiliging?quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
Zover ik begreep van wat zij vertelde was het 'haar' shop...lijkt me niet dat ze per shop beveiliging neerzetten.quote:
🤣🤣 nee klokkie voor het middensegmentquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zover ik begreep van wat zij vertelde was het 'haar' shop...lijkt me niet dat ze per shop beveiliging neerzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |