quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:15 schreef TheLuckyman het volgende:
Verrassend genoeg veel Jolien in beeld.. het zal toch niet..
Oh ja.. zweren op papa, hoe kan ik het vergeten..quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
ze hebt gezworen op d'r vader met d'r pinkie
quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:16 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Oh ja.. zweren op papa, hoe kan ik het vergeten..
dat zit ze nu te doen op de plee edit: toch maar streams kijken.. zie haar nu rondlopen.. niet lotje op de pleequote:Op donderdag 16 maart 2023 10:20 schreef Kayro het volgende:
[..]
Charlotte is zieliger hoor.. die gaat zo huilen..
quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor ik het nu goed is ali aan het huilen op de.wc
Nee ali aan het huilen volgens mij.ik hoorde snijden maar kan ook verkouden zijn. Charlotte wel neus afvegen met afdrogenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat zit ze nu te doen op de plee edit: toch maar streams kijken.. zie haar nu rondlopen.. niet lotje op de plee
Danny heeft het goed geregisseerdquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:24 schreef Monique___ het volgende:
Dolksteek in zijn hartje..
lotje HEM gewoon genomineerd..
is ook wel een actie.. Lotje heeft dankzij Ali de PON gewonnen...
bitchmove..
of goedquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Danny heeft het geld geregisseerd
Als Ali daar geen behoefte aan heeft op dat moment, moet Charlotte dat gewoon accepterenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
Is hard als u uw eigen ziet he. Jason zegt was te verwachten. Hij kan wel met een ander praten maar niet met charlotte.
Die Danny is de grootstequote:Op donderdag 16 maart 2023 10:27 schreef TheLuckyman het volgende:
Geen Lindsay, Danny die even bij Ali gaan checken.. dat valt me vooral op nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en meeloper daar, en maar bonden met de meiden![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 16-03-2023 11:26:54 ]
Was Jason hoorquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:27 schreef TheLuckyman het volgende:
Ja, uiteraard Jason wel zonder de pushen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:27 schreef TheLuckyman het volgende:
Hij ging gelijk wc in maar inderdaad kunnen nu wel even bij hem gaan kijkenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:27 schreef TheLuckyman het volgende:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die Danny is de grootsteTot die er straks zelf door de "real"girls wordt opgezet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en meeloper daar, en maar bonden met de meiden![]()
Er komt een moment..
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 16-03-2023 11:27:22 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |