💯quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat die wat veel erin heeft laten spuiten
Fillers zitten in lippen, botox meestal in voorhoofd of waar rimpels zittenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:55 schreef Kayro het volgende:
Botox doet rare dingen in je lippen als je verdrietig bent🤓😒
hoor m net zeggen dat hij wel wil babbelenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali wil niet babbelen
Danny en Lindsey beïnvloeden Ali even
quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
Alu heeft nog nooit verjaardag gevierd. Dat wil hij daar. Is pas 11 april dan is iedereen thuis en kan hij daar gaan vieren.
Nou oke dan hoe je die handel ook maar noemen wil..🤪😚quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fillers zitten in lippen, botox meestal in voorhoofd of waar rimpels zitten
Dat hoeft voor Jason niet ongunstig te zijn. Kunnen ze mooie drama tv mee maken. Denk dat een teamup Jason Ali ook wel spanning zou kunnen geven.quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Dan hoop ik echt, dat Ali oppleurt.
Bart is de enige waar Jason iets aan heeft.
Anders is het 4 x van dat kutvolk tegen Jason.
Ja ik mocht hem ook in begin maar het is echt een vreselijke zeur geworden en alles maar verwachten van iedereenquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zo zeuren en zeiken en klagen. Jammer hij was zo leuk in het begin.
Is hij er sterk genoeg voor. Ik zou mepneigingen krijgen van dat tokkievolkquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hoeft voor Jason niet ongunstig te zijn. Kunnen ze mooie drama tv mee maken. Denk dat een teamup Jason Ali ook wel spanning zou kunnen geven.
Fritsie hebt er ervaring mee?quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fillers zitten in lippen, botox meestal in voorhoofd of waar rimpels zitten
Ik denk het niet. De stemmen worden tussen Bart en Jason verdeeld en Ali (en Char) is de lachende 3equote:Op donderdag 16 maart 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Deze week gaat Ali het onderspit delven, hij staat er in de uitzendingen niet bepaald positief op dus dikke doei, het waren leuke weken maar nu even ruim baan voor de échte winnaars dit seizoen!![]()
Ik kon net niet verstaan. Kleindochter begon keihard k3 te zingen hahaquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:08 schreef Monique___ het volgende:
lolien gaat juice spillen........
lolien houdt van juice....
overal
Bart en Jason halen allebei ongeveer 40% denk ik. Ali zal echt niet van die andere twee winnen...quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De stemmen worden tussen Bart en Jason verdeeld en Ali (en Char) is de lachende 3e
Oh vast over Bart en jasonquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
lolien over iemand die dealtje wilde sluiten met haar voor het geval als ze pon zou winnen...
tussen ons 2
Ik denk het wel.Ali is gezien....quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De stemmen worden tussen Bart en Jason verdeeld en Ali (en Char) is de lachende 3e
Oh ik heb keuken gezien dat gesprek. Maar welke naam noemde zequote:Op donderdag 16 maart 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
lolien; hij zag dat ik niet ging winnen en kwam opeens niet meer naar de badkamer
lotje ; voila..
lolien; zeg dat niet he
lotje; tuurlijk nie
die lolien waait echt met alle winden (meest nog haar eigen harde stinkwinden ) mee
Uhm ik weet ook niet wie ze bedoelde..quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik heb keuken gezien dat gesprek. Maar welke naam noemde ze
Ik ook.. maar het is niet aan haar nu te bepalen wanneer.. ipv drammen kam ze ook vragen of Ali 'een bepaalde tijd'.. wil afsprekenquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
Toch waardeer ik charlotte op het vlak van het gesprek en de confrontatie aan gaan met mensen. Zoals met chiara en gister met ali.En ook al meerdere keren
Ja iedereen pakt een nominatie anders op, is je goed recht hij is nu gewoon even lekker alleen buiten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:15 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ik ook.. maar het is niet aan haar nu te bepalen wanneer.. ipv drammen kam ze ook vragen of Ali 'een bepaalde tijd'.. wil afspreken
Zij wil voornamelijk praten.. hij nog niet
Lindsey en Danny lachte ook zo dom om die klachten terwijl Bart het serieus nam en de kijkers toesprak met ene uitleg.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:17 schreef Ptr67 het volgende:
Ergens snap ik Charlotte totaal niet...
Normaal gezien vloog ze want stond als 3e op exit (maar werd gesaved door gelijk welke beslissing); maar 3e Charlotte... dus je kan het onmogelijk halen in jouw denkbeeld tegen die 2.
Kijkers hebben aangegeven via kaartjes en klacht dat ze het niet appreciëren van je Engels. Maar jij steekt je middelvinger op naar je kijkers/stemmers "it ain't gonna happen, ik ga dat niet veranderen" met een harde lach erachter... dat is ergens ook wel besef van fuck you all.
Waarom dan jouw motivatie om er persé belgen op te zetten om alsnog in die finale te zetten; je weet dat je geen kans maakt tegen de andere. Wat is dan het nut om te blijven ?
===> FAME dus en niets anders dan FAME
Dus ja we weten het al heel lang van je theaterstuk dat je al van in het begin aan het voeren bent. Zoek maar verder lekker de camera's uit. Zorg voor een uitgekozen moment dat je weet dat de camera's op je gericht staan en hang dan lekker het slachtoffer uit tegenover diegene die JIJ hebt genomineerd. Vertel aan hem eens waarom.
En vergeet niet erbij te zeggen hoeveel pijn je dit doet, en dat dit herinneringen van een paar maanden geleden met zich meebrengt en gebruik dat lekker.
haha AMENquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:17 schreef Ptr67 het volgende:
Ergens snap ik Charlotte totaal niet...
Normaal gezien vloog ze want stond als 3e op exit (maar werd gesaved door gelijk welke beslissing); maar 3e Charlotte... dus je kan het onmogelijk halen in jouw denkbeeld tegen die 2.
Kijkers hebben aangegeven via kaartjes en klacht dat ze het niet appreciëren van je Engels. Maar jij steekt je middelvinger op naar je kijkers/stemmers "it ain't gonna happen, ik ga dat niet veranderen" met een harde lach erachter... dat is ergens ook wel besef van fuck you all.
Waarom dan jouw motivatie om er persé belgen op te zetten om alsnog in die finale te zetten; je weet dat je geen kans maakt tegen de andere. Wat is dan het nut om te blijven ?
===> FAME dus en niets anders dan FAME
Dus ja we weten het al heel lang van je theaterstuk dat je al van in het begin aan het voeren bent. Zoek maar verder lekker de camera's uit. Zorg voor een uitgekozen moment dat je weet dat de camera's op je gericht staan en hang dan lekker het slachtoffer uit tegenover diegene die JIJ hebt genomineerd. Vertel aan hem eens waarom.
En vergeet niet erbij te zeggen hoeveel pijn je dit doet, en dat dit herinneringen van een paar maanden geleden met zich meebrengt en gebruik dat lekker.
Ik zie dat al van in het begin van dit seizoen; maar je krijgt dan soms van die leuke DM's om je te bewieroken omdat ze fan zijn en dat anders ervaren. Was al eerste signaal.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha AMEN![]()
je was er even klaar mee?
Luchtte het op om het even van je af te tikken?
@ledn81 ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:23 schreef Kayro het volgende:
Iemand die streamstukje gesprek Jason en Bart vastlegt??
Please enige juiste antwoorden op huidig drama
Wrange uitleg😖quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:26 schreef Ptr67 het volgende:
Lol Char... je kon Danny er niet opzetten omdat je dit niet kon omdat hij er toen uit lag door jou.
==> Guess what... Ali ligt er nu ook uit
muhahahahha
quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
Ik ga deze poll even af en toe updaten, vooralsnog ziet eht er niet goed uit voor Jason in deze poll
[ link | afbeelding ]
Kan ermee te maken hebben dat dit een pagina is vanuit België? Bigbrothernlbe bestaat ook op Facebook dacht ikquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
Ik ga deze poll even af en toe updaten, vooralsnog ziet eht er niet goed uit voor Jason in deze poll
[ link | afbeelding ]
Ik heb nog nergens een fan van bart gezien en toch krijgt hij veel stemmenquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jason komt wel op zijn pootjes terecht. Is belachelijke poll van De Volder, de manipulator.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ga ervanuit dat er een plottwist komt?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze luisteren alle twee niet echt naar elkaar heb ik de indruk. Charlotte komt nu ook met dingen, waar ze nog nooit over begonnen is tegenover Ali. Beetje vals. Zoals het ook vals is dat Ali blijft herhalen wat die allemaal gedaan heeft voor haarquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Hij laat haar gewoon niet uitleggen wat haar dwars zit. Hij luisterd ook echt niet naar haar. Zij heeft niet gevraagd om naast hem te staan. Maar ze mag niet terugkomen op het verleden en hij doet het zelf.
Nee hoor, hij is elke week raak.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jason komt wel op zijn pootjes terecht. Is belachelijke poll van De Volder, de manipulator.
Zij was degene die wederom dit gesprek wilde..🙄😮💨quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Hij laat haar gewoon niet uitleggen wat haar dwars zit. Hij luisterd ook echt niet naar haar. Zij heeft niet gevraagd om naast hem te staan. Maar ze mag niet terugkomen op het verleden en hij doet het zelf.
Mooi hè🤗quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:32 schreef marky het volgende:
De verademing van volwassen gesprek tussen Jason en Bart.
"Da kan nie" op zn lolientjesquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens een fan van bart gezien en toch krijgt hij veel stemmen
Idee van Jolien?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
Ze confronteerd ali dat hij trekt naar mensen die populair zijn.na het spel heeft hij in de gameroom met het doorgeven iets gezegd waar charlotte van schrok.
Zoals Bart zei; Dan had je gewoon de vragen in the game niet juist moeten beantwoorden 🙄quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:32 schreef Ptr67 het volgende:
Of hoe een totaal nutteloos gesprek voeren en zoveel mogelijk aandacht naar jou toe te trekken
Zij : fame, hoe kan ik beter in beeld komen
Hij : Kijkers moeten mij erin houden
Allebei slachtofferrol trekken.
Char hou aub op dat je PON niet wou... vergeten hoe jouw reactie was direct nadien je had gewonnen ?
Inderdaad... Goed Bart zegt wat wij allemaal denken (althans de neutrale kijker)quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:35 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zoals Bart zij dan had je gewoon de vragen in the game niet juist moeten beantwoorden 🙄
Oke iedereen heeft toch na de nominatie gesprekken met elkaar.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:37 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Inderdaad... Goed Bart zegt wat wij allemaal denken (althans de neutrale kijker)
Char bezig met Ali te manipuleren om indien hij gesaved wordt niet door hem genomineerd te worden. Dat noemen ze Damage Controle
of in haar schrift Damadge Controol
heeft wel even geduurd voor ik doorhad hoe lotje was.. gunde haar nog het voordeel van de twijfel..quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:24 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik zie dat al van in het begin van dit seizoen; maar je krijgt dan soms van die leuke DM's om je te bewieroken omdat ze fan zijn en dat anders ervaren. Was al eerste signaal.
Chiara's vertrek zorgde voor een shutdown in deze show (er waren geen plots meer, saai, er was niets meer te klagen, no more backstabbing (althans in hun ogen)... ook daar kreeg ik leuke DM's.
Dat zijn dan geen signalen meer maar een patroon. ok dan maar
Dus laat ze nu maar voor de zoveelste keer door de mand vallen
Fijn😉😚quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heeft wel even geduurd voor ik doorhad hoe lotje was.. gunde haar nog het voordeel van de twijfel..
dacht ze is wat gevoeliger.. hoop meegemaakt in korte tijd.. wellicht gewoon beetje theatraal..
maar besef de laatste weken dat ze gewoon (in mijn ogen dan) nep is.. overacting, aandachtsgeil.. goed is in slachtofferrolletje spelen...
Jip ben ook wel klaar met haar![]()
Het gaat een spannende zaterdag worden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
Ik ga deze poll even af en toe updaten, vooralsnog ziet eht er niet goed uit voor Jason in deze poll (@:Tuinfluitert)
😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:14 schreef -river- het volgende:
Danny wilt koffie met zoetjes of een glas rosé, kan geregeld worden maat loop maar naar buiten naar vinkeveen.
Denk dat Jason 'gezien' is deze week aangezien er een Nederlander zal moeten vertrekken....quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Het gaat een spannende zaterdag worden.
Jason: "Ik kan niemand redden deze week, ik ben genomineerd. Ik doe weer voor spek en bonen mee."
Ik houd mijn hart vast of dat Jason zaterdag thuis spek en bonen gaat eten, dat de Febo denkt: "ga dat maar eten thuis." "Want op frietje kan je niet leven."
hehe 'ik hoop ut'quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:51 schreef Ptr67 het volgende:
Wil haar gezicht zien zaterdag indien er echt een dubbele exit aankomt... voor mij hoeven dan de weggestemden even niet in beeld te komen enkel haar gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |