haha AMENquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:17 schreef Ptr67 het volgende:
Ergens snap ik Charlotte totaal niet...
Normaal gezien vloog ze want stond als 3e op exit (maar werd gesaved door gelijk welke beslissing); maar 3e Charlotte... dus je kan het onmogelijk halen in jouw denkbeeld tegen die 2.
Kijkers hebben aangegeven via kaartjes en klacht dat ze het niet appreciëren van je Engels. Maar jij steekt je middelvinger op naar je kijkers/stemmers "it ain't gonna happen, ik ga dat niet veranderen" met een harde lach erachter... dat is ergens ook wel besef van fuck you all.
Waarom dan jouw motivatie om er persé belgen op te zetten om alsnog in die finale te zetten; je weet dat je geen kans maakt tegen de andere. Wat is dan het nut om te blijven ?
===> FAME dus en niets anders dan FAME
Dus ja we weten het al heel lang van je theaterstuk dat je al van in het begin aan het voeren bent. Zoek maar verder lekker de camera's uit. Zorg voor een uitgekozen moment dat je weet dat de camera's op je gericht staan en hang dan lekker het slachtoffer uit tegenover diegene die JIJ hebt genomineerd. Vertel aan hem eens waarom.
En vergeet niet erbij te zeggen hoeveel pijn je dit doet, en dat dit herinneringen van een paar maanden geleden met zich meebrengt en gebruik dat lekker.
Ik zie dat al van in het begin van dit seizoen; maar je krijgt dan soms van die leuke DM's om je te bewieroken omdat ze fan zijn en dat anders ervaren. Was al eerste signaal.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha AMEN![]()
je was er even klaar mee?
Luchtte het op om het even van je af te tikken?
@ledn81 ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:23 schreef Kayro het volgende:
Iemand die streamstukje gesprek Jason en Bart vastlegt??
Please enige juiste antwoorden op huidig drama
Wrange uitleg😖quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:26 schreef Ptr67 het volgende:
Lol Char... je kon Danny er niet opzetten omdat je dit niet kon omdat hij er toen uit lag door jou.
==> Guess what... Ali ligt er nu ook uit
muhahahahha
quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
Ik ga deze poll even af en toe updaten, vooralsnog ziet eht er niet goed uit voor Jason in deze poll
[ link | afbeelding ]
Kan ermee te maken hebben dat dit een pagina is vanuit België? Bigbrothernlbe bestaat ook op Facebook dacht ikquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
Ik ga deze poll even af en toe updaten, vooralsnog ziet eht er niet goed uit voor Jason in deze poll
[ link | afbeelding ]
Ik heb nog nergens een fan van bart gezien en toch krijgt hij veel stemmenquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jason komt wel op zijn pootjes terecht. Is belachelijke poll van De Volder, de manipulator.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ga ervanuit dat er een plottwist komt?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:29 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze luisteren alle twee niet echt naar elkaar heb ik de indruk. Charlotte komt nu ook met dingen, waar ze nog nooit over begonnen is tegenover Ali. Beetje vals. Zoals het ook vals is dat Ali blijft herhalen wat die allemaal gedaan heeft voor haarquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Hij laat haar gewoon niet uitleggen wat haar dwars zit. Hij luisterd ook echt niet naar haar. Zij heeft niet gevraagd om naast hem te staan. Maar ze mag niet terugkomen op het verleden en hij doet het zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |