💯quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat die wat veel erin heeft laten spuiten
Fillers zitten in lippen, botox meestal in voorhoofd of waar rimpels zittenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:55 schreef Kayro het volgende:
Botox doet rare dingen in je lippen als je verdrietig bent🤓😒
hoor m net zeggen dat hij wel wil babbelenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali wil niet babbelen
Danny en Lindsey beļnvloeden Ali even
quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
Alu heeft nog nooit verjaardag gevierd. Dat wil hij daar. Is pas 11 april dan is iedereen thuis en kan hij daar gaan vieren.
Nou oke dan hoe je die handel ook maar noemen wil..🤪😚quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fillers zitten in lippen, botox meestal in voorhoofd of waar rimpels zitten
Dat hoeft voor Jason niet ongunstig te zijn. Kunnen ze mooie drama tv mee maken. Denk dat een teamup Jason Ali ook wel spanning zou kunnen geven.quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Dan hoop ik echt, dat Ali oppleurt.
Bart is de enige waar Jason iets aan heeft.
Anders is het 4 x van dat kutvolk tegen Jason.
Ja ik mocht hem ook in begin maar het is echt een vreselijke zeur geworden en alles maar verwachten van iedereenquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zo zeuren en zeiken en klagen. Jammer hij was zo leuk in het begin.
Is hij er sterk genoeg voor. Ik zou mepneigingen krijgen van dat tokkievolkquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hoeft voor Jason niet ongunstig te zijn. Kunnen ze mooie drama tv mee maken. Denk dat een teamup Jason Ali ook wel spanning zou kunnen geven.
Fritsie hebt er ervaring mee?quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fillers zitten in lippen, botox meestal in voorhoofd of waar rimpels zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |