Dit ja.... dit was in het Westen.... de tandjes hé... wat een landquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Kan je nagaan wat dit in de boerenprovincies gaat betekenen
Oprecht, alle politieke partijen zijn waardeloosquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef KingRoland het volgende:
mensen die haten op BBBwie de fuck wil je dan? VVD/Groenlinks/PVV?
rot op joh, is prima. heb niks met die partij maar fijn voor ze.
Liever een partij die niet de politieke tak van de LTO is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef KingRoland het volgende:
mensen die haten op BBBwie de fuck wil je dan? VVD/Groenlinks/PVV?
rot op joh, is prima. heb niks met die partij maar fijn voor ze.
Sjerrie gaat het provinciehuis bestormen morgenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:05 schreef capricia het volgende:
Thierry al wat geroepen over stemfraude?
Die gaan heel hard in Brabant denk ik. Echt heel hardquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
BBB
Als ze al in Noord Holland de grootste zijn,vrees ik voor de rest van het land.
hoeveel zetels kan je max in drenthe krijgen trouwens?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die gaan heel hard in Brabant denk ik. Echt heel hard
Pappa stemt in Noord-Brabant hè mooie jongenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
ben benieuwd wat zuid-holland gaat doen
wel bbb in rotjeknor? @:timmmmm @:wereldgozer
alles beter dan mensen die denken dat ze rijk zijn en stemmen voor hun huisje en toch genaaid wordenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef Breekfast het volgende:
Nou de komende 4 jaren lekker alle resterende natuur platwalsen en er landbouwgrond van maken. De toekomstvisie van BBB.
Westland goden maatquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
ben benieuwd wat zuid-holland gaat doen
wel bbb in rotjeknor? @:timmmmm @:wereldgozer
Denk het niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef Breekfast het volgende:
Nou de komende 4 jaren lekker alle resterende natuur platwalsen en er landbouwgrond van maken. De toekomstvisie van BBB.
dit is nieuw voor mij, maar daar zal de BBB wave zeker te voelen zijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pappa stemt in Noord-Brabant hè mooie jongen
ik heb echt geen idee waar die provinciehuis zitquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef michaelmoore het volgende:
Provinciehuis in Noord Holand wordt flink opgeruimd
Noord Holland gaat woningen bouwen, dat is duidelijk
Inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:12 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
fr en geen mod die ook 1 sluit
Provinciehuis Noord Holland aan de Haarlemmerhoutquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar die provinciehuis zit
Sweet Carolinequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Caroline lijkt me een feyenoordsupporter
wat is die van de wal rustig hequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:12 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
De gezichtsuitdrukking van Van der Wal spreekt boekdelen
Huul'nquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Moet je je voorstellen, deze schokkende beelden zijn dus hoe boeren reclame voor zichzelf maken. Kan je nagaan hoe erg het echt is
Ach gossie, echt?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef Breekfast het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach gossie, echt?
Realistischer aternatief: alle platteland opofferen voor beton omdat progressief en neoliberaal Nederland gewoon nul grenzen wil kennen.
No nonsense, zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Caroline lijkt me een feyenoordsupporter
het hele provinciehuis kan naar huisquote:
Denk dat dit wel mee zal vallen, bij Terry was het wel extreemquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:16 schreef Martinello het volgende:
Verheug me nu al op alle ruzies en afsplitsingen bij BBB de komende jaren. Die gaan er komen, dat is zeker. Gebeurt bij iedere nieuwe partij.
Vreemd dat dat dan weer 'waanzinnig is', maar de ondergang van Nederland verkondigen omdat BBB de grootste is, is een rationeel argument?quote:
Dit is natuurlijk een beetje onzinnig, want als ze GL-PvdA als één zouden zien zouden die aanzienlijk groter zijn.quote:
denk stukje house of cardsquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:16 schreef Martinello het volgende:
Verheug me nu al op alle ruzies en afsplitsingen bij BBB de komende jaren. Die gaan er komen, dat is zeker. Gebeurt bij iedere nieuwe partij.
Bijzonder dat je je eigen standpunt als waanzinnig wegzet, maar dat is je goed rechtquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd dat dat dan weer 'waanzinnig is', maar de ondergang van Nederland verkondigen omdat BBB de grootste is, is een rationeel argument?
Dat heet 'tussen aanhalingstekens'.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijzonder dat je je eigen standpunt als waanzinnig wegzet, maar dat is je goed recht
we leven gelukkig in een vrij land en niet in chinaquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijzonder dat je je eigen standpunt als waanzinnig wegzet, maar dat is je goed recht
Tsja, dat liever dan grootkapitaal aan de machtquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach gossie, echt?
Realistischer aternatief: alle platteland opofferen voor beton omdat progressief en neoliberaal Nederland gewoon nul grenzen wil kennen.
wasquote:
En dan blijkt ergens tegen het eind dat Rutte aan kleine jongetjes gezeten heeft en dan is de cirkel weer rondquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
denk stukje house of cards
andere partijen (dan kijk ik naar VVD) die iets gaan uitlokken
/complot
Je bedoelt zoals we dat al sinds pak 'm beet 2002 hebben?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat liever dan grootkapitaal aan de macht
Bryan roy die dan weer zijn gelijk krijgtquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan blijkt ergens tegen het eind dat Rutte aan kleine jongetjes gezeten heeft en dan is de cirkel weer rond
Wij wonen gelukkig niet in China, EttovanBelgië helaas ook nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we leven gelukkig in een vrij land en niet in china
Ik zat precies hetzelfde te denkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Moet je je voorstellen, deze schokkende beelden zijn dus hoe boeren reclame voor zichzelf maken. Kan je nagaan hoe erg het echt is
Ik ben een boerenlul uit de provincie, had je anders verwacht?quote:
ik woon daar jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:19 schreef Zorro het volgende:
Amsterdam platgooien en weilanden neerleggen
Ach, heeft je favoriete partij niet zo goed gepresteerd? Kan me voorstellen dat dat vervelend is idd.quote:
Ik had verwacht dat je wel beter zou weten dan juichen voor de boerenVVD.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben een boerenlul uit de provincie, had je anders verwacht?
Wat heb ik precies met China te maken?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij wonen gelukkig niet in China, EttovanBelgië helaas ook niet
Dat wordt dan op een boerderij. Ook leuk.quote:
nou het is maar wat je leuk vindtquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wordt dan op een boerderij. Ook leuk.
Gewoon emmers voer over zeer jonge biggetjes en zeer kleine hokken heenkankeren. Caroline zal dat vast lekker vinden, van boven getorpedeerd worden door big macs, maar ik vind het wel enigszins bijzonderquote:
Ik probeer het positief te benaderen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nou het is maar wat je leuk vindt
Hebben geen soju bar daar lolquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nou het is maar wat je leuk vindt
Dat je er niet woont. Dat zeg ikquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heb ik precies met China te maken?
BBB is wel iets heel anders dan FvD, bij BBB zijn ze mokerdom, bij FvD zijn het gevaarlijke gekkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:21 schreef Forbry het volgende:
Gvd, zijn we eindelijk zo goed als van FvD af, komt er iets als BBB voor terug
Eens, maar BBB is een nog directere bedrijfslobby.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals we dat al sinds pak 'm beet 2002 hebben?
Te bedenken dat dit in de jaren 70 normaal was voor CDA of PvdAquote:
Een ding wel: het platteland blijft platteland. En dat vind ik verre van erg.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar BBB is een nog directere bedrijfslobby.
Ik snap onvrede maar dit gaat niets oplossen
Op zich waar, maar ik ben een PvdD-stemmer en BBB is daar praktisch gezien de grootste 'vijand' van. Dus ja, ik baal hier oprecht heel erg van....quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BBB is wel iets heel anders dan FvD, bij BBB zijn ze mokerdom, bij FvD zijn het gevaarlijke gekken
Om daarvoor nu alle andere principes en waarden overboord te gooien.....quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een ding wel: het platteland blijft platteland. En dat vind ik verre van erg.
Ik ben 100% antiboer maar ik ben ook 100% antidierenknuffelaars dus je begrijpt mijn tweestrijd na deze postquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Op zich waar, maar ik ben een PvdD stemmer en BBB is daar praktisch gezien de grootste 'vijand' van. Dus ja, ik baal hier oprecht heel erg van....
Alleen PvdA en CDA behaalden lang geleden dit soort percentages.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef KingRoland het volgende:
bijna 1/3 is nog nooit gebeurd in geen enkele provincie toch ooit
wat kan je uberhaupt dan doen in de provinciequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:25 schreef hollandia02 het volgende:
17 van de 47 zetels….
Hoeven maar 7 zetels bij
Nieuw leiderschapquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef KingRoland het volgende:
"er gaat een andere wind waaien"
nou dit zijn teksten
Ja dat is dan wel het nadeel bij die boeren. Die wind.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef KingRoland het volgende:
nou dit zijn teksten
Een mestluchtquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef KingRoland het volgende:
nou dit zijn teksten
Ja, begrijp ik.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben 100% antiboer maar ik ben ook 100% antidierenknuffelaars dus je begrijpt mijn tweestrijd na deze post
in Drenthe kunnen ze alleen regeren,quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Drenthe moet 90% zijn kan niet anders
Ik heb het lichte vermoeden dat Hawking iets slimmer was.quote:
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Deze man heeft meer uitstraling dan Wopke
Vergeet de rest ook niet! Er werd wel gedaan alsof alleen het CDA zou verliezen, maar je kan toch zeggen dat ook de VVD, GroenLinks, PvdA, D66 en zelfs PVV doet het slecht. Tot nu toe.quote:
ja 4 zetels was de consensus.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Noord-Holland zou toch de provincie zijn waar BBB het minst zou krijgen toch?
Zuid-Holland en Utrecht zullen ze het ook relatief minder doenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef KingRoland het volgende:
VVD, D66, CU, CDA, GLPA, SP, PvdD, 50plus, Otten, OSFquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:26 schreef KingRoland het volgende:
nou dit zijn teksten
dat blijft het sowieso wel, in die gebieden is woningbouw vrijwel onmogelijkquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een ding wel: het platteland blijft platteland. En dat vind ik verre van erg.
Als de BBB zoveel stemmen krijgt moeten ze toch ergens vandaan komen hequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Vergeet de rest ook niet! Er werd wel gedaan alsof alleen het CDA zou verliezen, maar je kan toch zeggen dat ook de VVD, GroenLinks, PvdA, D66 en zelfs PVV doet het slecht. Tot nu toe.
Noord-Holland is het CDA ook het zwakst, dus daar kan de BBB het minste van 'pikken'.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Ja, maar ik bedoel niet alleen van het CDA.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als de BBB zoveel stemmen krijgt moeten ze toch ergens vandaan komen he
we gaan weer woningen bouwen , de dorpen centraal stellen en de boer kan gewoon doorgaan met melkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Zelfs van links als ik het zo zag,quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel niet alleen van het CDA.
toen ik dat stembiljet zag liggen in mijn brievenbus aan de rand van mijn tuin heb ik die gelijk verscheurd en in de prullbenbak gegooid.quote:
Als ik in de politiek zou zitten dan zou ik de wijken in gaan, althans zo zou ik mezelf dan beschrijven.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
we gaan weer woningen bouwen , de dorpen centraal stellen en de boer kan gewoon doorgaan met melken
Het stikstof beleid is definitief failliet
In de talkshow op NPO1 sluiten ze een dringend crisisoverleg van het kabinet niet uit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef hollandia02 het volgende:
Denk dat de kans best aanwezig is dat de CDA ziet dat ze hun eigen kiezers in de steek gelaten hebben, het kabinet gaan verlaten, en aan BBB gaan hangen.
Ja, goede uitslag wat dat betreftquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
we gaan weer woningen bouwen , de dorpen centraal stellen en de boer kan gewoon doorgaan met melken
Is ook nog een groot verschil tussen west en oost.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Magister_Artium het volgende:
‘In Brabant voelen velen zich Brabander.’ Volgens NOS. Geen idee of er maar één is die weet wat die cultuur dan is, maar goed.
JA21quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef alopio het volgende:
Toch benieuwd welke protest partij over 4 (of2) jaar de grootste is. Elke keer trappen mensen er weer in. Nu weer de partij opgericht door de industrie
Kapitalisten zitten al sinds eind jaren '90 met een stijve piemel te kijken naar uitslagen. Wat vreemd dat dat nu ineens een probleem is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef timmmmm het volgende:
Er zitten in Nederland heel wat herenboeren van het grote agrarische kapitaal die met een enorm stijve tampeloeris voor de TV zitten nu.
Ja klopt, echt een veel bredere stroming dan CDA-boeren zeg maar. Zelfs veel stedelingen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zelfs van links als ik het zo zag,
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Magister_Artium het volgende:
‘In Brabant voelen velen zich Brabander.’ Volgens NOS. Geen idee of er maar één is die weet wat die cultuur dan is, maar goed.
Subsidie melken bedoel je?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hoekstra zal wel weer brallen dat het CDA altijd verantwoordelijkheid neemt. Maar idd, de stekker eruit trekken zou nu de beste optie zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:33 schreef hollandia02 het volgende:
Denk dat de kans best aanwezig is dat de CDA ziet dat ze hun eigen kiezers in de steek gelaten hebben, het kabinet gaan verlaten, en aan BBB gaan hangen.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Magister_Artium het volgende:
In Gelderland voelen weinig mensen zich Gelderlander.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Magister_Artium het volgende:
quote:Eerste uitslag bekend
Schiermonnikoog heeft woensdag rond 21.30 uur als eerste gemeente de uitslag van de Provinciale Statenverkiezingen doorgegeven aan de Verkiezingsdienst van het ANP. BBB is de grootste partij geworden met 24 procent van de stemmen, gevolgd door de PvdA die 15,6 procent van de stemmen kreeg.
Nederlands Dagblad
In Zuid-Holland voelen al helemaal weinige mensen zich een zuid-Hollanderquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:36 schreef Martinello het volgende:
[..]
In Gelderland voelen weinig mensen zich Gelderlander.
We zijn aangekomen in een tijd dat de persoon er geen reet toedoet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:27 schreef Confetti het volgende:
Absurd dat één mevrouw zoveel zetels kan binnenhalen. Maar dat doet Rutte al jaren.
Het gepeupel kan niet meer dan 1 partijlid van BBB noemen vermoed ik.
Schaf deze schetsvertoning toch af.
Herverkiezingen, BBB ook de grootste in Tweede Kamerquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoekstra zal wel weer brallen dat het CDA altijd verantwoordelijkheid neemt. Maar idd, de stekker eruit trekken zou nu de beste optie zijn.
Dat slaat idd nergens op. Ik heb ook niet op bbb gestemd maar snap wel de proteststemmen op die partijquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Dusthor92 het volgende:
Wel bijzonder om te zien hoe sommigen zelfs roepen het hele stemmen maar af te schaffen. Nu BBB zo’n grote overwinning haalt.
Aap mouw
Yep ik ga straks naar buiten lekker wolven schieten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:36 schreef Hexagon het volgende:
Nou komende 4 jaar leven we in een agrostaat waar alles helemaal vol met varkens mag worden gepropt.
Nee die zie ik marginaal rond de 5/8 zetels blijven halen. Het moet natuurlijk een nieuwe partij zijn met een frisse volkse leider zoals Minerva Thierre of lobyist Carolinequote:
Dat moet wel. Er gaat immers niets boven Groningen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Groningen zal ook wel echt hoog zijn
Jawel hoor; een cultuur gevormd vooral door Rooms-Katholicisme, kleine dorpen, hechte agragrische gemeenschappen en steden die nooit steden zullen worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Magister_Artium het volgende:
De CDA'er is naar BBB gegaan maar de boze FvD burger ook. Dan heb je een groot electoraatquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Naast boeren heb je ook 'stedelingen' die erop stemmen
kun je nagaan hoe groot ze gaan worden
Daar is Rottummeroog het niet mee eens.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moet wel. Er gaat immers niets boven Groningen.
Dat is democratie, deal with it.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:36 schreef Hexagon het volgende:
Nou komende 4 jaar leven we in een agrostaat waar alles helemaal vol met varkens mag worden gepropt.
Klopt, Utrechters, Overijsselaren, Noord-Hollanders, Zuid-Holladers, Flevolanders en Gelderlanders zijn er gewoon niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:36 schreef Martinello het volgende:
[..]
hoe stemmen ze daar uberhaupt bij die eilandjesquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar is Rottummeroog het niet mee eens.
Ben wel benieuwd welke van de coalitie partijen het meeste gaat verliezen, D66 lijkt ook goed mis te gaan. En landelijk in de Eerste Kamer wellicht VVD niet meer de grootste. Woon jij trouwens in Brabant dacht ik? Die komt er nu aan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:36 schreef Hexagon het volgende:
Omdat daar meteen een gigantisch pakket aan progressieve onzin bij komt.quote:
Ik woon er vlakbij, daar zijn ze wel chauvinistisch hoor. Dus trots op hun provincie en cultuur.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Magister_Artium het volgende:
SWIIIIIIIIIIEEEEEETTTRTTTTquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:32 schreef KingRoland het volgende:
User @:nober komt het topic zonder enige groet binnen.
Klopt, maar dat is dan ook eerlijk. Niet koketteren met een cultuur die geen cultuur mag heten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:36 schreef Martinello het volgende:
[..]
En waarom is progressie niet goed? Waarom moeten we de status quo behouden?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat daar meteen een gigantisch pakket aan progressieve onzin bij komt.
En vergeet niet dat Caroline van der Plas lange tijd ook bij het CDA zat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De CDA'er is naar BBB gegaan maar de boze FvD burger ook. Dan heb je een groot electoraat
Klopt; Brabantia Nostra.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:38 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik woon er vlakbij, daar zijn ze wel chauvinistisch hoor. Dus trots op hun provincie en cultuur.
ik moest dit googlen maar er is ook een zuid-brabant, maar dat is van belgie. dat was vroeger, heel lang geleden 1 brabant.quote:
Daar heeft D66 nogal moeite mee de laatste tijd, terwijl de kern van hun bestaan juist de verdere democratisering van NL was maar dat is allemaal niet gelukt. Toen hebben ze maar het klimaat gekaapt omdat ze verder geen inhoud meer hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is democratie, deal with it.
Sowieso kreeg het CDA in 2006 nog 41 zetels en waren ze bijna in elke gemeente de grootste. Niet al die mensen zijn natuurlijk al overleden. Partij heeft gewoon nog een erg groot electoraat die alleen niet meer cda stemt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De CDA'er is naar BBB gegaan maar de boze FvD burger ook. Dan heb je een groot electoraat
Progressie is niets mis mee. De manier waarop partijen als GL en D66 dat wensen te bereiken is van alles mis mee.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
En waarom is progressie niet goed? Waarom moeten we de status quo behouden?
Omdat de meeste mensen een prima leven hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
En waarom is progressie niet goed? Waarom moeten we de status quo behouden?
Dit, vergeten mensen vaak.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen een prima leven hebben.
Waarom geven mensen niet meer om een ander? Waarom zijn we alleen zo op ons eigen hacheltje gefocused?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen een prima leven hebben.
Dat is jammer. Jij bent hier gelukkig nog te vinden, daar ben ik heel erg blij mee.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het verdrietig dat ik morgen om 7 uur weer aan de bak moet, anders kon ik nog een fles wijn open trekken met mijn goede vriend @:kingroland
En hoe wensen GL en D66 dat te bereiken? Beargumenteer. Wat zijn punten van hen die onzin zouden zijn voor de samenleving?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Progressie is niets mis mee. De manier waarop partijen als GL en D66 dat wensen te bereiken is van alles mis mee.
het zit echt heel diep vanavond.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook eencelligen en @:ettovanbelgie mogen stemmen
Bepaal jij nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Progressie is niets mis mee. De manier waarop partijen als GL en D66 dat wensen te bereiken is van alles mis mee.
Sommigen laten hun ware gezicht zien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
het zit echt heel diep vanavond.
Ik schaam mequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef JohnBercow het volgende:
Ah de Linkse Wolk wint wat stemmen in Brabant
dus dit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het frappant dat de VVD het nog goed doet overal
Waarop zouden jongeren dan moeten stemmen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef Nexum het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Stemmen jongeren dan echt zo weinig? Zijn het dan echt de ouderen en de 30+ers die kinderen hebben wiens stem alleen er toe doet? Moeten wij studenten dan echt maar jaren wachten tot ons salaris goed genoeg omhoog gaat zodat ik godverdomme eindelijk op mezelf kan wonen? Hoelang moet ik dit gezeik nog doorstaan?
De grap is dat ik al jaren SP stem.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Sommigen laten hun ware gezicht zien.
Alsof we communistisch zouden moeten worden, ofzo. Maar dan wel links-communistisch.
Ken veel vrienden die BBB stemde en niks met boeren te maken hebben. Ik ben 20quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef Nexum het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Stemmen jongeren dan echt zo weinig? Zijn het dan echt de ouderen en de 30+ers die kinderen hebben wiens stem alleen er toe doet? Moeten wij studenten dan echt maar jaren wachten tot ons salaris goed genoeg omhoog gaat zodat ik godverdomme eindelijk op mezelf kan wonen? Hoelang moet ik dit gezeik nog doorstaan?
Waarom? Het is precies het percentage van de bevolking dat bovengemiddeld verdient.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het frappant dat de VVD het nog goed doet overal
Veel D66-stemmers overgestapt waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef capricia het volgende:
Ik vind Volt het overigens echt opvallend goed doen. Nergens echt campagne gevoerd. Weinig van gezien op tv enzo. En toch overal die groei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |