Sommigen laten hun ware gezicht zien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
het zit echt heel diep vanavond.
Ik schaam mequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef JohnBercow het volgende:
Ah de Linkse Wolk wint wat stemmen in Brabant
dus dit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het frappant dat de VVD het nog goed doet overal
Waarop zouden jongeren dan moeten stemmen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef Nexum het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Stemmen jongeren dan echt zo weinig? Zijn het dan echt de ouderen en de 30+ers die kinderen hebben wiens stem alleen er toe doet? Moeten wij studenten dan echt maar jaren wachten tot ons salaris goed genoeg omhoog gaat zodat ik godverdomme eindelijk op mezelf kan wonen? Hoelang moet ik dit gezeik nog doorstaan?
De grap is dat ik al jaren SP stem.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Sommigen laten hun ware gezicht zien.
Alsof we communistisch zouden moeten worden, ofzo. Maar dan wel links-communistisch.
Ken veel vrienden die BBB stemde en niks met boeren te maken hebben. Ik ben 20quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef Nexum het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Stemmen jongeren dan echt zo weinig? Zijn het dan echt de ouderen en de 30+ers die kinderen hebben wiens stem alleen er toe doet? Moeten wij studenten dan echt maar jaren wachten tot ons salaris goed genoeg omhoog gaat zodat ik godverdomme eindelijk op mezelf kan wonen? Hoelang moet ik dit gezeik nog doorstaan?
Waarom? Het is precies het percentage van de bevolking dat bovengemiddeld verdient.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het frappant dat de VVD het nog goed doet overal
Veel D66-stemmers overgestapt waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef capricia het volgende:
Ik vind Volt het overigens echt opvallend goed doen. Nergens echt campagne gevoerd. Weinig van gezien op tv enzo. En toch overal die groei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |